گران ترین سیگار های برگ در جهان (+ 10 سیگار)

مجموعه : ترک اعتیاد
گران ترین سیگار های برگ در جهان (+ 10 سیگار)

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از گرانترین سیگار برگ هایي کـه می توانید در بازار بخرید را بررسی می‌کنیم. این سیگار برگ ها بـه دلیل شجره نامه و همچنین برچسب قیمتی کـه دارند بـه خوبی شناخته شده اند.

 

گران ترین سیگارهای دنیا کدامند؟

ما این فهرست از 10 سیگار برگ گرانقیمت را کـه می توان با پول خریداری کرد آماده کرده ایم. شـما ممکن اسـت فکر کنید کـه بیست دلار برای یک سیگار گران اسـت، و من فکر میکنم همه ی ما در مورد ان موافق هستیم. بـه محض پرداخت هزینه، ما یک عنصر پرستیژ و کمیاب را می پذیریم.

 

ما چیزهای زیادی در دنیای لوکس داریم مانند خودرو هاي‌ اسپرت، قایق هاي‌ تفریحی، ساعت ها و پنت هاوس ها. آیا جالب نیست کـه سیگار گرانقیمت جهان چقدر هزینه دارد؟ خیال پردازی و فکر کردن بـه ان سرگرم کننده اسـت.

 

گرانترین سیگار برگ ها اغلب با ثروت و تجمل مرتبط هستند. بازار سیگارهای ممتاز همان‌ گونه مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

بنابر این ممکن اسـت از خود بپرسید، سیگارهای ممتاز چه چیز خاصی دارند؟ سیگارهای ممتاز با دست و با استفاده از بهترین برگ‌هاي‌ تنباکو رول میشوند و خاطرجمعی حاصل میکنند کـه دود بهترین تجربه ممکن را دارد. کیفیت تنباکو مهم‌ترین بخش در بدست آوردن بهترین سیگار اسـت.

 

سیگارهای کوبایی شهرت جهانی دارند و بهترین تنباکو را دارد کـه از منطقه پینار دل ریو می‌آید. برای خرید سیگاری کـه آرزوی کشیدن ان رابا دوستانتان دارید، چقدر می پردازید؟ ما دراین مقاله بـه این سوال پاسخ خواهیم داد، پس نگران نباشید.

 

بیشتر بخوانید: فواید سیگار چیست ؟

 

10 گران قیمت ترین سیگار در جهان

لذت بردن از یک سیگار ظریف یک تجربه منحصر بـه فرد و خاص اسـت. عده اي از مردم از ان بـه عنوان یک مراسم تشریفاتی استفاده می کنند کـه طبق معمولً یک مناسبت خاص را نشان می‌دهد.

 

شاید ترجیح می‌دهید سیگار خودرا با یک اسکاچ خوش طعم روی سنگ یا کنیاک کنارش داشته باشید. سیگار اغلب با ثروت و قدرت مرتبط اسـت. انها طی فرآیندی ظریف ساخته می شوند و هر کدام طعم خاص خودرا دارند.

 

شاید این دلیلی باشد کـه تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای سیگار بسیار دشوار اسـت. ما از فرصتی برای کشف با ارزش ترین سیگار برگ استفاده خواهیم کرد. لیستی کـه در ادامه می‌آید 10 سیگار برگ گرانقیمت در حال حاضر جهان را بـه شـما نشان می‌دهد.

 

یک عاشق واقعی سیگار برگ دقیقاً می‌داند کـه یک سیگار برگ عالی چگونه بـه نظر می‌رسد. سیگار محصول ترکیبی شگفت انگیز از مهارت ها، آب و هوا و موقعیت جغرافیایی غلتک هاي‌ تنباکو اسـت. برای مثال، افراد زیادی هستند کـه از چرخاندن پاکت سیگار خود لذت میبرند. اگر میخواهید سیگار خودرا بغلتانید، انتخاب و مهارت زیادی لازم اسـت.

 

در این جا فهرست ما از 10 گرانترین سیگار برگ اسـت کـه می توانید بخرید:

 

بیشتر بخوانید: چگونه بوی قدیمی سیگار را ازبین ببریم؟

 

10. Arturo Fuente Opus X “A” – هفتاد و نه دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

Arturo Fuente Opus X یک سیگار برگ خوشمزه اسـت. این سیگار یکی از بهترین سیگارهای جهان اسـت زیرا طعم پیچیده و غنی دارد. این یک محصول فوق العاده اسـت کـه در جمهوری دومینیکن ساخته شده اسـت. درسال 1995 با هفت سایز مختلف وارد بازار شد. این برند در طول سالیان متمادی گسترش یافته اسـت.

 

با علامت تجاری Fuente Opus، دود دارای نت هاي‌ اسپرسو اسـت. اگر طعم دودی و غنی ان را دوست دارید، این سیگار قطعا انتخابی برای شماست.

 

9. Fuente Don Arturo AnniverXario – صد و شصت و سه دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

سیگار آرتورو فوئنته شروع بـه ساخت این سیگارها درسال 1912 در تامپا کرد. این سیگار مقداری با لفاف دومینیکن از دانه هابانو کـه در آفتاب رشدکرده اسـت. ترکیب دومینیکن از طعمی غنی می‌آید. روح غنی بـه دلیل کیفیت ان بادقت انتخاب می شود و توسط متخصصان رول می شود. طعم ها بزرگ و پیچیده هستند. بیشتر بـه خاطر طعم هاي‌ شکلات شیری، سدر و ادویه تعطیلات مشهور اسـت.

 

Fuente Don Arturo AnniverXario پر از قدرت اسـت و 100 سال تاریخ را در برگ هاي‌ تا شده باورنکردنی خود حمل میکند.

 

8. Arturo Fuente Opus X – سیصد دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

Arturo Fuente Opus X درخواست زیادی دارد و پیدا کردن انها بسیار سخت اسـت زیرا هر سال تولید محدودی دارند. این سیگارها از تنباکوی دومینیکن تهیه می شوند و طعم منحصر بـه فردی دارند.

 

درسال 1995؛ این سیگار بـه بازار آمد و تعداد زیادی از کلکسیونرهای سیگار در سراسر جهان می‌خواستند مطمئن شوند کـه این قطعه منحصر بـه فرد را وارد مجموعه خود کنند. این سیگار بزرگ اسـت و طولی درحدود 7 اینچ دارد. اگر علاقه مند بـه تهیه این سیگار هستید، باید 300 دلار در جعبه بپردازید.

 

7. سیگار برگ Cohiba Behike – چهارصد و هفتاد دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

هیچ سیگاری از کوبا بـه اندازه سیگار Cohiba Behike جذاب نبوده اسـت. این سیگار یک سیگار بسیار کلاسیک اسـت ودر لفاف کلرادو پیچیده شده اسـت. درست کردن ان خوشمزه اسـت زیرا بیشتر یک سیگار “غنی” اسـت.

 

Cohiba Behike راه خودرا بـه بازارهای سراسر جهان باز کرده اسـت. از زمان عرضه در لندن، این تولیدی، اندازه هاي‌ جدیدی از سیگار را منتشر کرده اسـت. بهترین نسخه اي کـه ایجاد شده اسـت شامل BHK 54 و BHK 56 اسـت. نسخه 52 از ان زمان تا کنون شگفت انگیز باقیمانده اسـت. این سیگار در بازارهای جهانی بـه فروش رسیده اسـت.

 

کوهیبا یکی از بهترین برندهای سیگار کوبایی در جهان اسـت. با استفاده از این سیگار Cohiba Behike، می توانید طعم متوسطی داشته باشید. طعم قهوه را نیز بـه همراه دارد. پر از رایحه هاي‌ ملایم اسـت و کاملاً متعادل اسـت. اگر علاقه مند بـه خرید این سیگار عالی هستید، باید مجموعاً 470 دلار برای سیگار بپردازید.

 

6. رزرو اعلیحضرت گورکا – 750 دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

در رتبه ششم، سیگار برگ گورکا اعلیحضرت رزرو را داریم. این هر سال ساخته می شود و اگر از علاقه مندان بـه سیگار برگ هستید، یقیناً باید چند سال قبل آن ها را پیش خرید کنید.

 

اندازه کل هر سیگار 7-5 در 52 اینچ اسـت. لفاف کانکتیکات مادورو همراه با چسب و پرکننده دومینیکن اسـت کـه بـه مدت 12 سال عمر میکند. فیلر با کنیاک لویی سیزدهم تزریق شده اسـت کـه باعث می شود عطر شگفت انگیزی داشته باشد. این سیگار بسیار کمیاب و خاص اسـت و کنیاک ان بـه دلیل فروش تنها بـه افراد برجسته در سراسر جهان شناخته شده اسـت.

 

در مجموع سالانه 75 جعبه ساخته می شود. عطر باورنکردنی و همچنین طعم سیگار چیزی اسـت کـه شـما را چنان تحت تاثیر قرار خواهد داد کـه هرگز فراموش نخواهید کرد.

 

5. سیگار اژدهای سیاه گورکا – 1150 دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

سیگار اژدهای سیاه گورکا برای نخستین بار درسال 2006 منتشر شد. آن ها در نسخه محدود هستند و بـه ندرت بـه دست می‌آیند. این سیگارها در صندوقچه اي هستند کـه از استخوان شتر تراشیده شده اسـت. لفاف از Connecticut Broadleaf Maduro ساخته شده اسـت. هر سیگار دریک لوله مات بسته بندی شده اسـت. سپس در جعبه چرمی کـه لایه هاي‌ نارنجی دارد قرار می‌گیرد.

 

طعم هر سیگار پیچیده اسـت و می‌تواند دریک ثانیه از ترش بـه شیرین تبدیل شود. این سیگار یکی از کمیاب‌ترین سیگارهای گورکا اسـت. این بـه کمال رسیده اسـت و با یک پرکننده 5 ساله ترکیب شده اسـت. این سیگار از بهترین تنباکویی کـه می توانید تصور کنید آماده میشود ودر هندوراس چرخانده می شود.

 

4. سیگار پادشاه دانمارک – 4500 دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

در رده چهارم، سیگار سلطان دانمارک را داریم. این ترکیب مخفی از آنجا بـه وجود آمد کـه فقط یک سلطان می توانست برای یک سیگار 4500 دلار بپردازد. باور نکردنی ترین و چشمگیرترین ویژگی در مورد این سیگار برگ ها این اسـت کـه می توان آن ها را بـه سلیقه خود با طلا سفارشی کرد و نام خودرا روی انها حک کرد.

 

آن ها همچنین می‌توانند با الماس و سایر فلزات مجلل همراه شوند. این سیگار همچنین دارای یک مرطوب کننده اسـت کـه با تاج نقره اي طراحی و شخصی سازی شده اسـت. تاج با طلای 24 عیار آبکاری شده اسـت. قیمت کل این سیگار 4500 دلار اسـت.

 

3. سیگار Regius Double Corona – 52785.20 دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

در رتبه سوم، سیگار Regius Double Corona را داریم. این در بریتانیا مستقر اسـت و نسخه ویژه اي را ارائه میدهد کـه شبیه هیچ نسخه دیگری نیست. وقتی این سیگار را میخرید، شامل پرواز درجه یک بـه مقر آن ها می شود و سپس میتوانید ترکیب خودرا توسعه دهید.

 

قیمت کل 1000 اثر سفارشی شـما را نیز پوشش می‌دهد. آخرینبار ثبت شده اسـت کـه شخصی این بسته را درسال 2013 خریداری کرده اسـت. تعداد زیادی از دوستداران سیگار حاضر بـه پرداخت 52785.20 دلار برای این پسر بد نیستند.

 

2. مایان سیکارز – 507000 دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

درسال 2012؛ دانشمندان یک سیگار برگ 600 قدمتی را در سواحل گواتمالا کشف کردند. در زیر غار مایا دفن و مهر و موم شد. انچه در مورد این سیگار جالب اسـت تاریخچه ان اسـت.

 

در مجموع 800 سیگار برگ بـه قیمت 507000 دلار بـه یکی از علاقه مندان در نیویورک بـه حراج گذاشته شد. شناخته شده اسـت کـه این سیگارها از تمدن مایا منشا گرفته اند. مایاها بـه داشتن طعم باورنکردنی در دود مشهور بودند ودر قرن دوازدهم شروع بـه ساخت سیگار برگ کردند. قیمت کل این سیگار شگفت انگیز 507000 دلار در جعبه اسـت.

 

1. سیگار گورکا سلطنتی کورتزان – 1.36 میلیون دلار

گران ترین سیگار های برگ در جهان در سال 1402

گورکا سلطنتی کورتیزان چندین بار دراین فهرست قرار گرفته اسـت، اما هیچ یک از انها بـه قیمتی مشابه این فهرست نرسیده اند. این گرانترین سیگار دنیاست! این سیگار در جمهوری دومینیکن و هندوراس با استفاده از تنباکو هیمالیا ساخته شده اسـت. همچنین با آب فیجی آبیاری شده اسـت.

 

سیگار در برگ هاي‌ طلا پیچیده شده اسـت و با نواری کـه با الماس پوشانده شده اسـت درکنار هم نگه داشته می شود. سازندگان پشت این سیگارها وادار شده اند برای پیشگیري از حواس پرتی، چشم بسته کار کنند. در حالی کـه عده اي از این ها ممکن اسـت کاملاً خارج از محدوده قیمتی شـما باشند، ما اکنون گرانترین سیگار جهان، سیگار گورکا رویال کورتزان را بـه شـما معرفی می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید: 40 عکس پروفایل سیگار «عکس نوشته و متن سیگار»

 

در پایان

امیدواریم از فهرست ما از گران‌ترین سیگار برگ‌هایي کـه با پول میتوان خرید لذت برده باشید! سیگار کشیدن واقعاً یک تجربه خاص اسـت، شاید بهترین دوست شـما بـه تازگی ازدواج کرده اسـت یا شـما فقط در قرعه کشی برنده شده اید. وقتی اتفاق خاصی در زندگی شـما افتاده باشد، از سیگار بـه بهترین وجه لذت می‌برید.

 

از وینستون چرچیل گرفته تا اسطوره NBA، مایکل جردن، سیگار برگ برای سال‌ها بـه عنوان نشانه اي از کلاس و قدرت درنظر گرفته شده اسـت. برخی سیگارها بیش از دیگران با تجمل در ارتباط هستند. مردم در سراسر جهان بیش از 100 سال اسـت کـه از ان لذت می‌برند. در قرن گذشته با قدرت و ثروت همراه شده اسـت.

 

انواع مختلفی از سیگار برگ در بازار وجوددارد کـه هر کدام طعم و ویژگی خاص خودرا دارند کـه بـه ریشه ان گره خورده اسـت. عده اي از بهترین سیگارهای موجود فقط از بهترین تنباکو ساخته نشده اند. آن ها همچنین با بیشترین دقت پیچیده شده و با دست رول می شوند.

 

حدود 50 میلیون نفر در ایالات متحده هرروز یک سیگار روشن می کنند. با این حال، اکثر مردم سیگار می‌کشند بسیار ارزان تر از انچه دراین فهرست ذکر شده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت