تاثیر مثبت و یا منفی چای لاغری

تاثیر مثبت و یا منفی چای لاغری
به گزارش تالاب چاقی یا همان اضافه وزن یکی از مشکلات عدیده در زندگی امروزین جوامع است که غالبا اکثر شهر نشینان را درگیر خود کرده است.
 
با توجه به اینکه در زندگی صنعتی امروزه افراد مقدار فعالیتی که در روز انجام می دهند به حدی نیست که مواد غذایی مصرف شده در 24 ساعت را به مصرف سوخت و ساز یا همان متابولیسم برساند…
 

 بدن با ذخیره و انباشته نمودن کالری های اضافی بشکل فزاینده ای بر توده چربی می افزاید و به همین خاطر  و چون این پروسه هر روز و یا اکثرا تکرار می شود لذا اکثر افراد در گیر معضل چاقی مفرط یا افزایش وزن و توده چربی اضافه می شوند که باعث بروز مشکلاتی در زندگی روزمره و نیز تهدیدات زیادی برای سلامتی آنها می شود .

 

بروز سکته قلبی ،انسداد عروق خونی و مجاری قلبی،دیابت ،فشار خون ،بد فرم شدن بدن و عرق زیاد و بد بو شدن بدن از عوارض مهمی است که همواره افراد چاق با آنها دست و پنجه نرم می کنند امروزه تاثیر چاقی در کاهش عمر و شانس زندگی هم به اثبات رسیده به همین خاطر افراد چاق مخصوصا خانمهای چاق شدیدا به دنبال یافتن روشی برای رهایی از چربی ها و توده چربی اضافه خود هستند.

 

برخی به دنبال روشی هستند که بتوانند علارغم غذاخوردن معمولی در شبانه روز وزن هم کم کنند و چربی های اضافه را آب کنند ویا به اصطلاح چربی آب کنند و مشکلی نداشته باشند .

 

برخی می خواهند راه 100 ساله را یک شبه طی کنند و دست به روشهای خطرناک برای کاهش وزن سریع می زنند.

 

 بهترین راه حل برای لاغری و موثرترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن سریع و بدون عارضه چیست؟

 

چگونه می توان روش مناسب برای لاغر شدن و کاهش وزن انتخاب کرد؟

 

غذا و مواد خوراکی لاغر کننده و غذاهای که مارا لاغر می کنند چه غذاهایی هستند؟

 

چه راههای برای افزایش سوخت و ساز و متابولسم بدن در حالت عادی وجود دارد؟

 

چه غذاهایی باعث چاقی می شوند و چه غذاهایی باعث کاهش وزن و افزایش چربی سوزی می شوند؟

 

چربی های دور شکم و چربی های باسن و دور کمر چگونه آب میشوند؟

 

چه داروهایی باعث کاهش اشتها می شوند و داروهای کاهش دهنده اشتها کدامند؟ ترجیحا داروهای کاهش دهنده اشتها باید گیاهی باشند تا عوارضی در بر نداشته باشند.

 

روش بیعارضه و بدون عارضه برای کم کردن وزن و آب کردن چربی های شکم و دور کمر و باسن چه روشی است ؟

 

آب کردن چربی های بدن در منزل و محل کار و راههای صحیح و راحت برای لاغر شدن چگونه است؟

 

اینها همه سئوالاتی هستند که در ذهن افرادی که از اضافه وزن رنج می برند نقش بسته و به دنبال جوابی قانع کننده می گردند.

 

در این بین روشها و متد هایی هستند که امروزه در بازار برای جوابگویی به افراد چاق ارائه و عرضه میشوند که از آن جمله می توان به روشهای زیر برای لاغر شدن آسان و سریع و بی دردسر اشاره کرد:

 

شلوارک لاغری، قرص لاغری،قرص های لاغری، گن لاغری، لاغری تضمینی با کمربند موتور سنگین، قرص سرکه سیب ، شلوارک لاغری سوناپنتس،کمربند حرارتی سونا بلت شلوارک لاغری ویبره حرارتی سونا ویبره قرص های لاغری فت برنر (چربی سوز) کاهش سریع سایز، سوتین لاغری، تردمیل ، کمربند لاغری اسلیمینگ بلت اصل،پودر لاغری اسلیم لست، صندل ماساژور، مبل ماساژور رژیم لاغری چربی سوز،رژیم لاغری سریع ،رژیم لاغری کم کالری، لاغری موضعی،لاغری 3 روزه با ژل لاغری و روشهای دیگری که در اینجا مجال اشاره به آنها نیست.

 

در بین این روشها برخی بسیار هزینه بربوده و روش گرانی برای لاغری می باشند برخی هم داراری عوارض می باشند و برخی هم عملی نیستند.

 

ما در اینجا روشی منحصر به فرد برای لاغری و کاهش وزن شما پیشنهاد می کنیم چای لاغری بله با این روش هم میشود در منزل نشت و استراحت کرد و لاغر شد و هم در سرکار و محل کارتان بنشینید و بجای چای معمولی از چای لاغری ما بنوشید و وزن کم کنید به همین راحتی آن هم بدون کمترین عارضه و خطری برای سلامتی اما چگونه چای لاغری چربی های اضافی را ذوب می کند و مکانیسم یا ساز کار لاغر کنندگی چای لاغری به چه صورت است:

 

 چای لاغری با از بین بردن آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود با این مکانیسم  میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و سوخت و ساز بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود.

 

چای لاغری با از بین بردن آنزیم لیپاز مترشحه از غده پانکراس از هضم و جذب چربی مواد غذایی خورده شده جلوگیری می کند که این مکانیسم آن در کاهش توده چربی در بدن بسیار موثر است .

 

چای لاغری از جمله نادر ترین وکامل ترین فرآورده های مورد استفاده در لاغری وتناسب اندام وکاهش دهنده توده چربی و چاقی شکم در جهان است.و امروزه توسط متخصصین بنام تغذیه در نوشتن رژیم غذایی برای لاغری لحاض می شود .

 

ثابت شده است که چای لاغری حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مفید برای حفظ سلامتی است تحقیقات حاکی از این حقیقت است به دلیل داشتن همین آنتی اکسیدانها چای لاغری تاثیر به سزایی در پیشگیری از سرطان ، مبارزه با بیماری های قلبی، کاهش کلسترول، سوخت چربی ، پیشگیری از دیابت و سکته و به تعویق انداختن اختلال مشاعر دارد .

 

یکی از مهمترین آنتی اکسیدان های موجود در چای لاغری کاتچینزها می باشند. این نوع از آنتی اکسیدان ها قادر به از بین بردن رادیکالهایی هستند که حضورشان به سیستم ( د ان ا) ضربه زده و منجر به سرطان،ایجاد لخته خون و تصلب شرایین می گردد البته باید گفت که انواع انگورها،تئت ها و شکلات های تیره حاوی چنین ترکیبات پرتوانی هستند.

 

چای لاغری برای مبارزه با چاقی و کاهش اسید های چرب اشباع خون (دو فاکتور اساسی و موثر برای سلامت قلب و پیشگیری از دیابت ) بسیارمفید و موثر می باشد.

 

اثرات بالقوه چای لاغری در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است. مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود چرا که گیاه آرتیکای مورد استفاده در این محصول استرس های روز مره را تا میزان قابل ملاحضه ای کاهش می دهد خاصیت لاغری چای لاغری نیز در جبران تحرک کم موثر بوده و از ایجاد توده های حجیم چربی در بدن شما به ویژه چربی دور شکم و چربی دور کمر جلوگیری می کند .

 

نحوه و شیوه مصرف چای لاغری

نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی (روزانه ۳ تی بگ )۱ عدد از تی بگ ها را در یک فنجان آب جوش انداخته و ۵ دقیقه منتظر بمانید تا عصاره مواد موثر موجود در چای وارد آب جوش شود سپس با یک عدد قند میل نمایید

 

برای بهتر شدن طعم و مزه آن نیز بهتر است که بهمراه هر تی بگ در داخل استخوان خود چند قطره آب لیمو هم اضافه کنید تا ضمن تسریع روند چربی سوزی این چای 100درصد گیاهی از لحاض مزه نیز خوش طعم و خوش مزه گردد.

 

جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.

 

جدیدترین مطالب سایت