با چند روش بدون رژیم لاغر کنید !!!

با چند روش بدون رژیم لاغر کنید !!!

تناسب اندام بدون رژیم 

 

افرادی که مشکل چاقی دارند و وزن زیادشان اذیتشان می‌کند باید بگوییم که هر لاغری بعدش رژیم سخت نیست . 

 

چاقی و افزون وزن یکی از معضلات رایج این دوره و زمانه هست . برای کم کردن وزن و لاغر شدن روش هاي مختلفی وجوددارد . روشهایی بعنوان رژیم هاي خوراکی گوناگون و ورزش هاي متمایز .

 

اما این روش ها گاهی بسیار سخت و وقت گیر هست .در این مقاله از تالاب 5 روش بدون نیاز به ورزش و رژیم برای کاهش وزن رابه شما معرفی میکنیم.

 

برای این که مسیرتان به سوی کاهش وزن، راحت‌تر شود، پنج استراتژی موثر برای کاهش وزن وجوددارد که باید بخشی از سبک زندگی سالم‌تان بشود.

 

تکنیک‌هایي از کاهش وزن که ربطی به تغذیه ندارند

 

برترین روش کاهش وزن، روش ساده‌اي هست : پیروی از یک رژیم سالم و متعادل و داشتن تحرک بدنی و ورزش منظم.

 

برای کاهش وزن یک سیسیتم حمایتی دور وبرتان داشته باشید

 

وقتی بتوانیم به کسانی که پشتیبان ما میباشند تکیه کنیم، خیلی از کارها ساده‌تر خواهند شد، مخصوصا در مورد کاهش وزن. علم نشان داده که ما به شدت تحت تاثیر پنج نفر از کسانی هستیم که بیشترین وقت خودرا با انها سپری میکنیم. انها روی طرز فکر، تصمیم گیری‌‌ها و حتی اطمینان بنفس ما اثر می گذراند.

 

جای تعجب نیست که وجود کسانی که تشویق‌مان میکنند و به ما انگیزه می دهند برای موفقیت در خیلی از اساس‌ها، مخصوصا در کاهش وزن، لازم هست.

 

برای کاهش وزن اهداف واقع گرایانه تعیین کنید و برنامه داشته باشید

 

چند بار هدف مشخص کردید و هرگز هم به آن نرسیدید؟

 

این اتفاق می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما گذشته از این که هدف تعیین کنید، وقت بگذارید و فکر کنید. آیا هدفی که انتخاب میکنید واقع گرایانه هست؟

 

آیا چیزی هست که بتوانید در دوران مشخصی به روشی سالم به آن برسید؟ آیا تمام کارهایی راکه لازم هست انجام دهید می توانید انجام دهید؟ اگر جواب‌تان به هر کدام از این سوال‌ها منفی هست، پس بازبینی کنید.

 

یادتان باشد؛ اگر میخواهید به روش سالمی وزن کم کنید، باید مطمئن شوید که این روش، تغییری در سبک زندگیتان هست. برنامه‌هاي بسیار محدود کننده و سخت، تنها برای یک مدت کوتاه دوام می‌آورند و کمکی به کاهش وزن‌ تان نمیکنند.

 

برای کاهش وزن همه ی چیز را یادداشت کنید

 

وقتی هدف‌‌هاي‌تان را مشخص کردید، باید آن ها را روی کاغذ بیاورید. یکی از چیزهایی که افراد بسیار پیروز انجام می دهند، یادداشت کردن هست، درست بهمین علت هست که یادداشت کردن تمام چیزهایی که میخورید، شما را در کاهش وزن پیروز خواهد کرد.

 

مطالعه‌اي نشان داد افرادی که تمام چیزهای مرتبط به خورد را طی شش ماه یادداشت کرده بودند، نهایتا ۶ تا ۷ کیلو گرم کرده بودند.

 

برای کاهش وزن به بدن‌تان گوش دهید

 

بجای در پیش گرفتن یک رژیم سخت، سعی کنید به خودتان آزادی بدهید تا چیزی راکه میخواهید بخورید.

 

این به معنی هرروز پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و دونات خوردن نیست.

 

بلکه یعنی گزینه غذا هاي سالم در بیشتر اوقات و این که به خودتان اجازه دهید هر وقت بدن‌تان غذای ناسالمی خواست و بشما اعلام کرد، بخورید.

 

به بدن‌تان اطمینان کنید و هر وقت اعلام گرسنگی کرد، جوابش را بدهید.

 

حتما بیشتر اوقات، غذا هاي طبیعی و مغذی راکه فواید زیادی برای سالمتی دارند بخورید، اما گهگاه غذای ناسالم خوردن هم ایرادی ندارد.

 

برای کاهش وزن همه ی وقت برای برطرف کردن اضطراب‌تان وقت بگذارید

 

زندگی‌هاي پرشتاب و پرمشغله‌ي امروزی، کسی را از اضطراب بی‌نصیب نمی گذراند. اما شما میتوانید تاثیرات منفی اضطراب رابا عادت کردن به آرام سازی خودتان کاهش دهید. آخر هفته‌ها کار را رها کنید و به استراحت و تفریح بپردازید.

 

تکنولوژی بشما این امکان را میدهد که حتی خیلی دور از محل کارتان و ساعات غیرکاری هم کار کنید که به معنی به دوش کشیدن تمام فشارها و اضطراب‌هاي کاری در هر بار و مکانی هست، حتی در روزها تعطیل هفته.

 

اگر زمانی رابه آرام کردن و استراحت دادن به خودتان اختصاص ندهید، باید وزن اضافی‌تان را تحمل کنید!

 

جدیدترین مطالب سایت