عروس خانم ها برای لاغری سریع بخوانند !

عروس خانم ها برای لاغری سریع بخوانند !

چگونه سریع لاغر شویم ؟ 

 

برای سریعا لاغر شدن لازم هست که برترین و باکیفیت ترین ها را گزینه کنیم نظر وب سایت تالاب بر طبیعی بودن تولیدات هست . 

 

به گزارش تالاب رژیم خوراکی 6 هفته اي برای عروس خانمها ، باوجود تمام چشم‌هایي که در روز عروسی بشما خیره می شوند، باید مطمئن شوید که پوستتان می‌درخشد.

 

به طور طبیعی، هر عروسی، در روز عروسی‌اش بخاطر احساس عشق و هیجانی که دارد، سرخ میشود! با این حال، برای داشتن یک پوست درخشان در روز عروسی، به برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز هست.

 

اضطراب، یکی از مشکلات گذشته از عروسی هست که می تواند تراز هورمونی شما را بهم بزند و باعث بوجود آمدن جوش‌هاي آزار دهنده، دانه‌هاي رنگی و حتی چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست گردد.

 

اما نگران نباشید. دستیابی به پوستی که مناسب ماه عسلتان باشد، چندان هم سخت نیست. سایما میلر، که یک درمانگر طبیعی و موسس The Last Resortاست، این برنامه‌ي فشرده‌ي شش هفته‌اي را برای گذشته از عروسی طراحی کرده هست تا پوست شما صاف‌تر و درخشان‌تر شود.

 

به گزارش تالاب اگرچه لازم به یاداوری هست، مشورت متخصصین را هیچ وقت نادیده نگیرید. مخصوصا در مورد زمانی که می خواهید برای مهم ترین رویداد زندگیتان آماده شوید.

 

هفته‌ي ۱ – رژیم

میلر می گوید: اگر می خواهید یک پوست خوشگل و جوان داشته باشید، باید یک رژیم خوراکی سالم و پاکیزه در لیست تقدم‌هاي شما باشد. رژیمی که من برای عروس‌ها درنظر گرفته‌ام سخت هست، اما واقعا تاثیر دارد:کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری شده‌اي مصرف نکنید.

 

اما چیزهای زیادی وجوددارد که می توانید بخورید. مثلا مقدار زیادی سبزیجات بخورید، چون سرشار از فیبر میباشند و به گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست کمک میکنند و به بدن شما آنتی اکسیدان می رسانند تا رادیکال‌هاي آزاد را از بین ببرد. بهمین خاطر باعث احساس خوب میشوند.

 

نوشیدن آب را فراموش نکنید. توصیه می کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا اگر بتازگی آغاز به ورزش کرده اید. آب، برترین ماده برای زیبایی پوستی نرم و شاداب هست، زیرا به بدن کمک میکند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد زیان آور را دفع کند.

 

هفته‌ي ۲ – ورزش

انواع تمرینات کاردیو در برنامه‌ي شش هفته‌اي شما، دقیقا لازم میباشند. ورزش، پوست را سفت می کند، و باعث جداسازی عضلات و التیام خلق و خو می گردد. در نتیجه حس بهتری خواهید داشت. میلر میگوید: وقتی احساس خوبی داشته باشیم، خوشگل به نظر میرسیم.

 

یک راه خوب برای از دست دادن چربی بدن و محرز کردن عضلات: دویدن، بوکس، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری هست.

 

برای بررسی این که آیا در حال چربی سوزی هستید یا نه، «تست صحبت کردن» را انجام دهید. آن قدر باید به تنفس شدید احتیاج داشته باشید که صحبت کردن برایتان سخت باشد. ۵ تا ۶ روز در هفته، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو انجام دهید.

 

هفته‌ي ۳ – برس کشیدن بدن

یک بخش بسیار مهم از برنامه‌ي زیبایی پوست، برس کشیدن بدن هست! اینکار سیستم لنفاوی را تحریک می کند، سطح پوست را پاک می کند و از رویش مو هاي زیر پوستی پیش گیری می کند.

 

برای کمک به بدن به غرض از بین بردن سموم و خستگی و حفظ رطوبت، از یک برس که دارای مو هاي طبیعی زبر هست، یک‌بار در روز گذشته از دوش گرفتن بهرهگیری کنید.

 

میلر میگوید: از انگشتان پاها آغاز کنید و به سوی ساق پا بالا بروید، به ناحیه‌ي لگن که غدد لنفاوی زیادی دارد، بیشتر دقت کنید. آنگاه به سوی منطقه‌ي شکم بالا بروید و حرکات دایره‌اي در جهت عقربه هاي ساعت انجام دهید، آنگاه بطرف بافت سینه بروید و از دست ها به سوی قلب حرکت کنید.

 

هفته‌ي ۴ – پاکسازی روده

میلر میگوید: خانم‌هایي که قرار هست به زودی عروس شوند، نتایج شگفت آوری از پاکسازی روده‌شان بدست می‌آورند! روده‌ي بزرگ، مقدار زیادی سم و مواد زیان آور ذخیره میکند، بنابر این وقتی روده‌تان را پاکسازی کنید، روده‌تان دوباره هیدراته شده و باعث میشود پوستتان با طراوت، و چشم‌هایتان درخشان شود.

 

سه هفته مانده به مراسم عروسی، هفته‌اي یک‌بار برای پاکسازی روده‌تان به دکتر مراجعه کنید.

 

هفته‌ي ۵ – پاکسازی عمیق صورت

این درمان زیبایی برای صورت، تاثیر زیادی بر روشنی و کیفیت پوست دارد. میلر میگوید بهتر هست دوهفته گذشته از روز عروسی اینکار را انجام دهید تا جوش‌ها و مواد سمی که زیر لایه‌ي اپیدرم پوست میباشند، بیرون بیایند و تمیز شوند.

 

درمان زیبایی صورت مورد علاقه من، اکسیژن رسانی به صورت هست. هر نوع پاکسازی عمیق و لایه برداری دستی از پوست صورت، جوش‌هاي سر سیاه را از بین میبرد و زیبایی پوستی تمیز و روشن را افزایش میدهد.

 

هفته‌ي ۶ – لایه برداری با نمک

میلر می گوید: یک لایه برداری با نمک‌هاي معدنی در هفته‌ي گذشته از عروسی، بسیار موثر هست. یک اسکراب نمک خوب، از تولیدات ارگانیک بهرهگیری می کند و باید حس سایندگی آن دقیقا روی بدن حس شود.

 

اینکار، برترین و ساده‌ترین راه برای با نشاط کردن بدن هست. زیرا سلول‌هاي مرده‌ي پوست را جدا می کند، گردش خون را افزایش می دهد، و به خون اکسیژن میرساند تا پوست بی مشابه درخشانی داشته باشید.

 

جدیدترین مطالب سایت