مچ بند لاغری

مچ بند لاغری

FuelBand

اشتباه نکنید! قرار نیست با بستن این مچ‌بند، بی‌دردسر لاغر شوید! این مچ‌بند ایده تازه‌ای است که توسط شرکت Nike تولید شده و تمام حرکات و فعالیت روزانه شما را اندازه‌گیری می‌کند.

 

بعد آن را با یک معیار مشخص به نام Nike Fuel می‌سنجد و به شما نشان می‌دهد که چقدر باید فعال‌تر باشید. در این سیستم شما هر روز میزان فعالیت دلخواه خود را برای این دستگاه مشخص می‌کنید و باتوجه به آن، نمایشگر رفته‌رفته از قرمز به سبز تغییر رنگ می‌دهد و نشان می‌دهد که موفق شده‌اید!

 

این مچ‌بند از طریق USB یاBluetooth قابلیت اتصال به کامپیوتر یا موبایل (اینترنت) را دارد.

مچ بند لاغری

بدوید و گم نشوید!

 

RunKeeper GPS

وقتی برای سوزاندن کالری می‌دوید، از کجا می‌دانید که چه مسافتی را دویده‌اید، چه سرعتی داشته و چقدر کالری سوزانده‌اید؟ اصلا چطور می‌خواهید پیشرفت شخصی‌تان را اندازه‌گیری کنید؟ نرم‌افزار RunKeeper با استفاده از یک نقشه گرافیکی مسیرهای طی شده را، با جزئیات آماری از مقدار دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و تپه‌نوردی، با استفاده از GPS روی موبایل به شما نشان دهد.

این برنامه همچنین امکان ثبت رکوردهای دویدن را به شما می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید هر بار رکورد خودتان را بشکنید!

 

مچ بند لاغری

کالری‌هایتان را اندازه بگیرید

 

Calorie Counter Pro

 

 اگر از اضافه وزن رنج می‌برید و اگر تناسب‌اندام برایتان مهم است، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مقدار مصرف کالری روزانه خود را محاسبه و کنترل کنید. این برنامه شامل بانک اطلاعاتی کاملی از موادغذایی است که بیشتر موادغذایی مصرفی روزانه شما را شامل می‌شود.

 

همچنین قابلیت اضافه کردن موادغذایی جدید را هم دارد. فقط کافی است وزن خود را یک‌بار به برنامه داده و روزانه موادغذایی مصرفی و کارهای دارای تحرک که انجام داده‌اید را وارد نرم‌افزار کنید تا برای شما مقدار کالری مصرفی را محاسبه کند.

 

جدیدترین مطالب سایت