ژل لوبریکانت را بیشتر بشناسیم !

ژل لوبریکانت را بیشتر بشناسیم !

ژل لوبریکانت چیست و چه عملکردی دارد ؟

 

ژل لوبریکانت یکی از ژل هاي مختص خانم هایي هست که ناتوانی جنسی دارند . 

 

بهرهگیری از مواد لیز کننده برای رابطه جنسی … تقریبا یکی از مهم ترین مشکلات در رابطه ي جنسی ،همین مسئله ي خشک و دردآور بودن واژنه.این‌که علت این قضیه چیه،بماند برای بعد.حتی اگه خیلی خیلی تحریک کامل و خوبی کرده باشین،بازهم بعد از چند حرکت ساده و معمولی به علت اصطکاک چندان؛به مشکل بر می‌خورین.

 

احتمالا درست در همین لحظه هست که شریک شما از سوزش اطراف واژن بشما شکایت خواهد کرد.ضمن این‌که در این حالت بعلت تحریک همراه با سوزش کلیتوریس،ارگاسم به سختی صورت می‌پذیره.

 

به گزارش تالاب یکی از ساده ترین و اشتباه ترین راه‌هایي که در این هنگام به ذهن برخی‌ها می‌رسه،بهرهگیری از آب دهانه.صرف نظر از این‌که این حرکت تاثیر بدی در ذهن خانوم شما ایجاد میکنه، این‌که آب دهان شامل باکتری‌هایي هست که احتمال ایجاد عفونت و قارچ رو در درون رحم همسرتون به وجود می‌یاره.

 

همینطور در این حالت کاندوم هم نمی‌تونه یک اثر طولانی مدت و درست و حسابی داشته باشه.«چون غالبا پس از مدت کوتاهی ،کاندوم هم خاصیت لیز بودنش را از دست میدهد.»

 

ژل لوبریکانت : شفاف-قابل حل در اب هست و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل هاي جراحی زنان بهرهگیری می‌گردد . مناسب برای انواع معاینات دکتری توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…میباشد.

 

 از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمی‌رساند و حساسیت ایجاد نمی‌کند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی‌شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایي که ترشحات لزج کننده انها در هنگام نزدیکی کم هست همچون روان کننده کاربرد دارد .

 

پس چاره کار چیست؟

موادلیزکننده به غرض رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند.

 

مواد لیز کننده با آسانی دسترسی و همینطور آسان بودن بهرهگیری از آن ها رابطه جنسی را لذت بخش تر می کند. درهمان بار اول بهرهگیری، از تاثیرماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد. با بهرهگیری از اونها شما میتونین بدون مشکل و با هرسرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. بعبارت دیگر واژن اوهمیشه برای ورود آلت شما لیز و مرطوب خواهدبود.

 

مواد لیز کننده 3 دسته میباشند:

1» لیزکننده‌هاي محلول در آب که اکثرا از جنس مواد قندی میباشند.
2» لیزکننده‌هاي سیلیکونی «دربازار ایران وجود ندارد»
3» لیزکننده‌هاي روغنی «مثل وازلین»
هرکدام از این مواد خصوصیات و مزایای ناب خودشان را دارند.

 

بیشترین ماده لیزکننده مورداستفاده طبق معمول”موادلیزکننده محلول در آب«ژل‌هاي لیزکننده طبی»میباشند. ماده اصلی این مواد برپایه آب هست.این مواد نوعی مواد قندی میباشند که به آسانی در آب حل می شوند. انها نرم و لیز میباشند و برخلاف لیزکننده‌هاي سیلیکونی باعث چسبندگی نمی‌شوند. بخاطروجود آب در ساختمان آن ها بخوبی از طریق پوست ومخاط ربایش میشوند.

 

اگرچه شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجددا” ازآن بهرهگیری کنید .
توصیه میکنم جهت رقیق کردن این ژل ،هرازچندگاهی یک بار؛اندکی آب در محلی که قبلا ژل زدین ،بریزین.لیزکننده‌هاي محلول در آب برخلاف لیزکننده‌هاي روغنی «مثل وازلین» به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمی‌کنند.

 

مشهور ترین نوع این مواد :

ژل لوبریکانت هست.این ژل ،همون ژلی هست که هنگام گرفتن نوار قلب روی سینه میزنن.این ژل دقیقا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی خسارت هست.تاثیر بهرهگیری از اون به حدی هست که بعد از یک بار بهرهگیری ،دقیقا به اون معتاد می‌شین.

 

– هرگز از مواد روغنی بر روی کاندومها بهرهگیری نکنید.

– رابطه و نزدیکی از مقعد «پشت» عوارض زیادی مثل عفونت هاي گوناگون از دست دادن بازرسی و … دارد

بعد از هر نزدیکی واژن رو یه توجه بشورین.ضمنا حتما گذشته از نزدیکی حمام تشریف ببرین و یا دست کم از ناف تا زانو رو بشورین.اینکار به سالن ماندن رحم همسرتون کمک می‌کنه.

 

جدیدترین مطالب سایت