12 راه حل برای بزرگ شدن و خوش فرم شدن سینه ها

12 راه حل برای بزرگ شدن و خوش فرم شدن سینه ها

چگونه بهترین سینه ها را داشته باشیم  ؟

 

برخی از بانوان میباشند که از افتادگی سینه ها رنج میبرند و میخواهند که خوش فرم شود در ادامه میتوانید با 12 راه حل برای بزرگ شدن و خوش فرم شدن سینه ها سایت تالاب را دنبال نمایید. 

 

1- همه ی روزه سینه هاي خودرا با حرکتی ملایم و دورانی بمالید . اینکار واسطه افزایش جریان خون در سینه ها و چابک و سفت شدن انها میشود.
 
2-کاهش و یا بخصوص افزایش بیش از 5 پوند «حدود ۵/۲ کیلو گرم »در وزن شما سبب تغییر سایز سینه هاي شما و کشیده شدن پوست و بد فرم شدن آن ها می‌شود.
 
3-تمرین ایزومتریک عضلات زیر سینه ها را فراموش نکنید . بازوها را در سطح شانه بالا بیاورید و آرنجها را خم کنید و کف دو دست را بهم بفشارید و یک دقیقه در حالت فشار نگه دارید . این تمرین را همه ی روزه 20 تا 50 بار تکرار کنید.
 
4-از قرار دادن سینه هاي خود در مقابل اشعه ي مستقیم آفتاب اجتناب ورزید.
 
5-سینه هاي خودرا با محلول هاي با پایه کلاژن شستشو دهید . در واقع بهرهگیری از لوسیون هاي سفت کننده و فرم دهنده ي سینه که آنتی اکسیدانها میباشند رادیکالهای آزاد راکه باعث شل شدن سینه ها می‌گردند از بین میبرند.
 
 
6-از رها کردن سینه ها بدون سوتین مناسب و سفت اجتناب ورزید حتی در هنگام خواب . بخصوص در هنگام ورزش دقت کنید بستن سوتین سفت امری مهم و حیاتی برای زیبایی سینه هاست . در غیر اینصورت سینه ها کشیده و شل میشوند.
 
 
7-هردو هفته یکبار از ماسک سفت کننده بر روی سینه ها بهرهگیری کنید . در حالی‌که ماسک خشک می‌شود با سوتین سینه ها را در جای خود نگه دارید و بررای برداشتن ماسک از آب گرم و مواد شوینده ي بدن بهرهگیری کنید.
 
8-تمرین پرس سینه و طناب متقاطع را برای داشتن سینه هایي خوشگل فراموش نکنید.
 
 
روش ورزش دادن پستان ها

برای بزرگ شدن پستان در این روش شما باید کرست خودرا باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید و دقیقاْ به حالت افقی قرار بگیرید، «برترین حالت وقتی هست که شب میخواهید بخوابید» آنگاه کف دستان خودرا یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خودرا روی پستان چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید.

 

به طوری که دو پستان را در جهت مخالف با یک دیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید. میتوانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید ودر مدت تقریباْ کوتاهی مانند  6 ماه نتیجه محبوب آن را دیدن کنید که روشی مفید و موثر در عین حال بی خرج و زحمت هست. اگرچه روشهای علمی و پیشرفته اخیر نیز وجود دارند که عموماْ هزینه زیادی را نیاز دارند.

 

شنا

شنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم به دلیل این‌که ماهیچه هاي پشت و سینه را مجبور به مقاومت در مقابل فشار آب میکند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ بی مشابه برای سینه ها حساب می‌شود. برای تمرین بیشتر میتوانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دست ها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید. ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید.

 

پوش آپ

روی یک سطح صاف، به روی شکم بخوابید.

زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان رابه صورت ضربدری روی هم قرار دهید.

 

حال درحالیکه کف دست هایتان با شانه ها دریک خط قرار گرفته هست، آرنج هایتان را خم کنید.

با حفظ تراز بر روی کف دست ها و آرنج، بدنتان را از زمین بلند کنید—به صورتیکه قوزک پاها هنوز حالت ضربدری را حفظ کرده باشد. در این حالت شما وزن زیادی را بلند نمی‌کنید. به هیچ عنوان هنگام بلند کردن بدن از روی زمین آرنج هایتان را صاف نکنید چون مقدور هست به مفصلهایتان صدمه وارد کند.

 

به آرامی کل بدنتان را پایین آورید، اما روی زمین نخوابید. باید زاویه را تاجایی کم کنید که بازوهایتان به موازات زمین درآید.

 

باید این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.
هنگام انجام ورزش هاي مختص بزرگ کردن سینه نیز باید مانند سایر ورزش ها لباس ورزشیپوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد.
 
 
این حرکات اگر بدون دقت انجام شوند مقدور هست باعث فشار و درد  عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً گذشته از شروع با دکتر خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات بخود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید.

 

این حرکات باید به صورت هر روز یا دست کم دو یا سه بار در هفته انجام شوند. انجام این حرکات باعث  میشود که سینه هایتان فرم خوشگل و گِرد بخود بگیرند و همینطور عضلات پشتتان را نیز تقویت می‌کنند.

 

 پِرِس وزنه

الف» به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید ودر هر دست یک وزنه نگاه دارید «بجای وزنه میتوانید از چیزهایی هم وزن ان هم بهرهگیری کنید». وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها دقیقاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت بشما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

 

ب» وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده

و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ عنوان از روی زمین بلند شود.

 

پرواز دست ها به پایین

الف» روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. بازهم چانه به سوی سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات دریک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

 

ب» دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آن قدر پایین بیاورید که آرنجها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو شروع کنید.
 
 

وهم چنیین همانگونه در پست قبلی گفتم از گرما دادن به سینه ها خوداری کنید

و بهتره هست درهنگام حمام و دوش گرفتند ابی که با آن دوش می گیریدیا حمام میکنید کمی اب سرد

آن بیشتر باشد «نه سرد سرد بلکه مقدر آب سرد نسبت به اب گرم بیشتر باشد»

 

و دخترخانوم هاي عزیز که میخواهند سینه هاشون درهنگام راه رفتند تلوتلو نخورد و سینه هاي افتاده اي نداشته باشند بهتر هست تا :

 

از سوتین هاي سیمی «فنری»بهرهگیری کنند زیرا بخاطر سیمی که در زیر سوتین وجود دار از افتادگی و اویزانبودند وشدند سینه پیشگیری خواهد کرد و ضمنآ این سوتین برای سینه هاي شما به عنوان یک قالب عمل میکند وسینه را در خود جا خواهد داد و از تلو تلو خوردند بی مورد پیشگیری میکند
 
 
 
و  انتخاب سوتین هم مهم می باشد و از سوتین هایي سینه تا درآن احساس سهولت می کنداستفاده کنید چون گزینه نامناسب سوتین اساس ساز سرطان و بوجود آمدند غده هایي سینه می باشد
 
 

تذکر: هنگامیکه میخواهید خوابید «درهنگام خواب» از سوتین فنری «سیمی» بهرهگیری نکنید.

 

بخاطر سیمی که زیر این سوتین قرار دارد مقدور هست

1:شمارا اذیت کند و نتوانید خواب سهولت داشته باشید 2:مقدور همان سیم از سوتین جدا شود و یا در همان و یا در همان حالتی  در سوتین هست پارچه سوتین را پاره کند و به سینه هاتان اسیب هاي جبران ناپذیری  بزند

 

دقت: من درباره  بهرهگیری دارو چیزی نمی‌گویم و داروئی راهم توصیه نمی دم اگر مایل به

بهرهگیری از دارو برای سینه هاتون بودید  بهتره گذشته بهرهگیری از دکتر متخصصی مشورت بگیرد.

 

جدیدترین مطالب سایت