نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

شرایط جراحی بینی ترمیم شده

جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی هاي‌ زیبایی می باشد کـه با ان می‌توان تمام نقص هاي‌ موجود در بینی و پره هاي‌ ان را برطرف کرد. برخی افراد بـه دلایل گوناگونی از نتیجه عمل جراحی بینی ناراضی بوده و بـه ترمیم بینی جراحی شده ي خود تمایل دارند تا ساختار بینی شان را دوباره فرم دهی و اصلاح کنند.

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

اگر شـما هم فکر می‌کنید بـه جراحی بینی ترمیمی نیاز دارید، با اینبخش از بهداشت و سلامت نمناک همراه شوید تا اطلاعات فراوانی درباره این عمل بـه دست آورید.

 

جراحی بینی ترمیمی

دلایل انجام رینوپلاستی ثانویه یا جراحی بینی ترمیمی

دلایلی کـه افراد پس از جراحی اولیه بینی بـه فکر ترمیم بینی جراحی شده خود می افتند، عبارتند از:

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

راضی نبودن از جراحی اولیه بینی

اگر قبل از عمل بینی شـما و جراحتان نتوانید هدف و منظور و اطلاعات لازم را بین خود ردوبدل کنید، ممکن اسـت بعد از عمل از نتیجه ان راضی نباشید و تصمیم بـه ترمیم بینی جراحی شده بگیرید.

 

همچنین ممکن اسـت دکتر انتخابی شـما دارای مهارت یا دانش لازم نباشد یا نداند چگونه بینی ایده آلی را کـه شـما در ذهن دارید برای تان خلق کند و یا اشتباهاتی رخ دهند کـه موجب نارضایتی شـما از نتایج عمل بینی شوند.

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

برای رسیدن بـه بهترین نتایج این افراد بـه دنبال ترمیم بینی جراحی شده هستند ودر این مرحله تحقیقات بیشتری نموده و جراح زیبایی ماهری را انتخاب میکنند تا جراحی دوم را انجام دهد.

 

راضی نبودن از جراحی بینی

در عمل جراحی رینوپلاستی فرد باید بـه دنبال باتجربه ترین و ماهرترین جراح پلاستیک باشد زیرا بینی یکی از حساس ترین و پیچیده ترین قسمت هاي‌ بدن انسان اسـت و اگر این عمل بدون برنامه ریزی درست و توسط جراحی کم تجربه انجام شود، ممکن اسـت سبب بروز عوارضی گردد و بینی جراحی شده نیاز بـه عمل دوباره داشته باشد.

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

برآمدگی یا فرورفتگی روی پل بینی، رشد زیاد بافت اسکار، کجی تیغه بینی، افتادگی دریچه ي بینی و مشکلات تنفسی یا سینوسی از عوارض جراحی رینوپلاستی هستند. در عمل ترمیم بینی جراحی شده جراح بینی باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود تا بتواند آسیبِ بـه وجود آمده در جراحی اولیه بینی را رفع یا بافت اضافی را ترمیم کند.

 

آسیب وارد شده به بینی بعد از جراحی

گاهی ممکن اسـت بعد از عمل جراحی بینی بیمار از این عمل راضی باشد اما مراقبت هاي‌ ضعیف بعد از عمل و وارد شدن ضربه و آسیب بـه بینی نتایج رینوپلاستی را از بین ببرد.

 

بعد از عمل رینوپلاستی شرکت در ورزش هاي‌ پُربرخورد احتمال آسیب بـه صورت و بینی را افزایش میدهد پس باید بسیار احتیاط کنید و مراقب باشید. درصورت آسیب بـه بینی می‌توان با مراجعه بـه جراح پلاستیک متبحر بینی جراحی شده را ترمیم نمود.

 

هدف عمل ترمیم بینی

پیش از این هم در تالاب خواندید کـه مشکلات زیر نیاز بـه عمل ترمیم بینی دارند:

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

انسداد مجاری بینی
افتادگی غضروف یا نوک بینی
شکل دهی نا مناسب و ناکامل بینی
زیاده روی و مصنوعی کردن نوک بینی
باریک کردن بیش از حد نوک بینی
ایجاد جای زخم بیش از حد معمول
ایجاد ظاهر نازیبا و بینی مصنوعی
نا متقارن شدن بینی بـه نسبت صورت
کاهش بیش از حد یا کاهش نا مساوی قوز بینی
شرایط ترمیم بینی

 

در چه صورتی شما به جراحی دوباره بینی احتیاج دارید؟

اگر از نتیجه ي بـه دست آمده از جراحی بینی تان راضی نیستید اما پیش از اقدام بـه ترمیم بینی باید مطمئن شوید کـه نارضایتی شـما بـه دلیل توقعات غیرواقعی از جراحی نباشد.

اگر ظاهر بینی عمل شده تان را دوست دارید اما در تنفس مشکل دارید. مشکل در تنفس می‌تواند شـما را دچار اختلال خواب و مشکلات دیگری نماید.

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

اگر ایمپلنت یا غضروف پیوندی شـما حرکت کند و برآمدگی و ظاهری ناخوشایند ایجاد نماید.
اگر بینی جراحی شده تان دچار فرورفتگی یا گودی و دیگر مشکلات شود.
هدف از جراحی بینی ترمیمی

عیوب بینی کـه با جراحی ثانویه قابل اصلاح هستند، عبارتند از:

قوز بینی
افتادگی نوک بینی
برجستگی بیش از حد نوک بینی
کوتاهی بیش از حد نوک بینی
سربالایی یا خوکی شدن نوک بینی

 

نکاتی برای عمل بینی ترمیم شده (جراحی بینی ترمیمی)

 

عمدتا اکثر افرادی کـه عمل بینی انجام می دهند با موفقیت انجام می‌شود اما در مواقعی نیاز پیدا می‌کند کـه دوباره عمل بینی انجام بدهند در نکات بالا کاملا این موارد را توضیح داده ایم.

جدیدترین مطالب سایت