اگر نگران سلامتی تان هستید بخوانید

اگر نگران سلامتی تان هستید بخوانید

اگر نگران سلامتی تان هستید بخوانید

 

حقیقت این است که : هر کسی در زندگی اش این نگرانی را دارد که بیمار شود ، الان یا در آینده ؛ هر چه سن تان افزایش می یابد، بیشتر احتمال دارد که به دردهای مختلف و بیماری مبتلا شوید.

 

آسیب پذیر تر می شوید اگر: نزدیکترین افراد خانواده یا دوستان تان به بیماری سخت و دشواری مبتلا شده اند. یک بیماری ارثی در خانواده تان دارید که همواره نگران درگیر شدن با آن بیماری هستید.

 

باید چکار کنید: قبل از هر کاری یک چکاپ کلی بدهید تا از سلامتی تان مطمئن شوید. و بعد اگر دچار علائمی از بیماری هستید که نگرانش هستید به یک پزشک مراجعه کنید. سپس روی موضوعات مثبت تمرکز کنید ، مثل ورزش کردن ، تغییر عادات زندگی ، مثل تغییر رژیم غذایی و خواب کافی و مناسب.

 

زمانی نگرانی تان برطرف می شود که: پزشک تان شما را مطمئن کند که علائمی که در خود می بینید از بیماری سختی حکایت ندارند ، پس ترس را کنار بگذارید ، شاید از سندرم بیماری رنج می برید ( کسی که از بیمار شدن وحشت دارد). دراین موارد ، بیماری تان جسمی نیست باید به یک روانشناس مراجعه کنید تا شما را از آن نشانه ها نجات دهد.

 

نگرانی برای سلامتی و بیماری هیچ منفعتی ندارد؛ اگر می ترسید بیمار شوید ، اگر می ترسید که سلامتی تان به خطر بیفتد ازهمین حالا شروع کنید ، عادت های بد زندگی و رژیم غذایی نامناسب خود را کنار بگذارید و تحرک تان را بیشتر کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت