معرفی مدهای مضر برای سلامتی بدن

معرفی مدهای مضر برای سلامتی بدن

معرفی مد های مضر برای سلامتی بدن

 

 مد هاي که به بازار عرضه می‌شود دارای اشکلاتی میباشند که می‌توان این اشتباهات مد را در بدن افراد دیدن نمود همۀ ي افراد خواهان این میباشند که خوشگل و شیک به نظر بیایند و برای اینکار از فاکتورهای گوناگون مد و زیبایی بهره میبرند. لباس پوشیدن، مدل کفش و حتی طلا و جواهراتی که بهرهگیری میکنیم با مد سر و کار دارد.

 

در این مقاله به سراغ جنبه هاي آسیب زننده ي مد میرویم تا ببینیم که کدامیک از لوازم و وسایلی که بهرهگیری میشود واقعا برای سلامتی بدن زیان آور هست. این مشکل اکثر زنان را تهدید میکند و ۷۳ درصد از زنان در حال حاضر قربانیان مد به حساب می‌آیند. با من همراه باشید تا اکثر بدانیم.

 

شلوارهای تنگ مضر برای گردش خون

هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه ي شلوار جین تنگ اندامتان را متناسب و خوشگل نشان بدهد و مطمئنا اکثر افراد حداقل یکی از این شلوارها دارند. آیا می دانستید که پوشیدن شلوار جین تنگ در گردش خون و هضم غذا بسیار تاثیر گذار هست و روند طبیعی آنها را با مشکل مواجه می‌کند؟ همینطور افرادی که در تمام طول روز با شلوارهای تنگ و فاق کوتاه کار می‌کنند، اگر به کشاله هاي ران خود به توجه نگاه کنند، ممکن هست لکه هاي قهوه اي رنگی را ببینند که همان قارچ پوستی هست.

 

کفش های پاشنه بلند

مشکلات پا در بین زنان بسیار شایعتر از مردان هست و مقصر اصلی هم کفش هاي پاشنه بلند و نامناسبی هست که خانم ها از انها بهرهگیری میکنند. آسیب هاي مچ پا و حتی شکستگی مچ، درد مفاصل، آرتروز و آسیب هاي عصبی از عوارض بهرهگیری از کفش هاي پاشنه بلند هست. با همۀ ي معایبی که بهرهگیری از این کفش ها دارد راهی برای کنار گذاشتن آنها وجود ندارد، اما بهتر هست که راه رفتن هاي طولانی با انها را محدود کرده و از کفش هاي استاندارد و مناسب بهرهگیری کنید.

 

معرفی مدهای مضر برای سلامتی بدن

آسیب هاي مچ پا، درد مفاصل، آرتروز و آسیب هاي عصبی از عوارض بهرهگیری از کفش هاي پاشنه بلند هست

 

گوشواره ها و گردنبند های سنگین

بهرهگیری از گردنبندهای سنگین باعث درد گردن می‌شود و گوشواره هاي نامناسب و سنگین هم اضافه بر ایجاد حساسیت در افراد باعث کشیدگی لاله ي گوش و حتی پارگی آن میشود. اگر با پارگی نرمه ي گوشتان مواجه شدید به دکتر مراجعه کنید. دکتر این ناحیه را بخیه میزند و معمولا بهبود آن حدود ۳ ماه طول می‌کشد.

 

کراوات تنگ هم باعث اخلال در گردش خون می شود

اگر فکر کردید که تنها زنان میباشند که با پوشیدن لباسهای نامناسب موجب آسیب رساندن به سلامتی شان میشوند سخت در اشتباهید. برای آقایان هم پیراهن هایي با یقه هاي تنگ و کراوات هایي که با گره هاي تنگ بسته میشوند باعث مختل شدن گردش خون شده و اضافه بر آن حرکت گردن را محدود کرده و افزایش تنش عضلانی در قسمت شانه و پشت را به وجود می آورد.

 

صندل هایی با کفی صاف

همانگونه که کفش هاي پاشنه بلند آسیب هاي جبران ناپذیری را برای افراد به وجود می آورند کفش هاي بدون پاشنه و تخت هم موجب آسیب رساندن به ستون فقرات می‌شود و بخصوص صندل هایي که دارای کفی تخت میباشند اضافه بر درد در ناحیه ي کمر باعث آسیب رساندن به پوست پا و ساییدگی پوست هم می‌شوند. همۀ وقت تعادل را برقرار کرده و کفش هایي با پاشنه هاي استاندارد و مناسب بپوشید.

 

معرفی مدهای مضر برای سلامتی بدن

کفش هاي بدون پاشنه و تخت هم موجب آسیب رساندن به ستون فقرات میشود

 

گن های لاغری باعث تنگی نفس و درد عضلانی

تصمیم گرفتید که زیباترین لباس را برای جشن بپوشید و بعد از پرو با دیدن چربی هاي اضافی شکم و پهلو توی ذوق تان می‌خورد و برای رفع این مشکل تصمیم می‌گیرید که از گن بهرهگیری کنید. به غیر از سختی اي که پوشیدن این گن ها دارد و در تمام مدت هم احساس ناراحتی خواهید کرد بهتر هست بدانید که پوشیدن گن لاغری باعث اختلال در گردش خون بدن، دردهای عضلانی و تنگی نفس میشود. لباسی با سایز مناسب برای خودتان گزینه کنید و در تمام طول جشن هم راحت باشید.

 

کیف دستی های بزرگ مضر برای سلامتی

اگر بخواهید که تمام لوازم ضروری و مورد نیازتان را به طور همزمان همراه داشته باشید مجبور به گزینش کیفی بزرگ و جادار هستید که مطمئنا سنگین هم هست. حمل کیف دستی هاي بزرگ و سنگین باعث ایجاد درد در قسمت شانه و مفاصل شده و در طولانی مدت ممکن هست موجب آرتروز گردن هم شود.

 

معرفی مدهای مضر برای سلامتی بدن

حمل کیف دستی هاي بزرگ و سنگین باعث ایجاد درد در قسمت شانه و مفاصل می‌شود

 

جدیدترین مطالب سایت