20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

مجموعه : هنر در خانه
20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

خبر خوب این اسـت کـه امکانات بی‌پایانی برای روش‌هاي‌ خلاقانه برای افزودن جذابیت بـه هدایای شـما وجوددارد. بـه همین دلیل اسـت کـه ما این فهرست را در زیر برای ایده‌هاي‌ بسته ‌بندی کادویی کـه متناسب با هر سبکی اسـت تهیه کرده‌ایم. مینیمالیستی، حداکثری و طبیعی وجوددارد. رنگارنگ، کلاسیک، و بـه زیبایی الهام گرفته از صنایع دستی وجوددارد. هدایای خودرا بـه هر شکلی کـه می خواهید بپیچید، نام ان را میگذارید.

 

بهترین ایده های بسته بندی کادو

روی کاج ها، شاخ و برگ و عناصر طبیعی انباشته کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

من عاشق جفت کردن کاغذ خنثی در سیاه، سفید یا رنگ طبیعی با جوت هستم. راحت اسـت در حالی کـه هنوز احساس خاص و عالی می کند. افزودن تکه‌هاي‌ رنگی با شاخ و برگ یا یادداشت‌ها یا عکس‌هاي‌ احساسی، کمی شادی و احساس را کـه میخواهم همه ی هدایای من بـه همراه داشته باشند، اضافه می کند.

 

آن را بالا بیاورید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

من عاشق ایده‌هاي‌ بستبندی کادو هستم کـه بدون هیچ احساسی فوق‌العاده جذاب بـه نظر میرسند. این هردو جعبه را بـه زیبایی علامت می زند. تنها چیزی کـه برای این بسته بندی کادویی سرگرم کننده و جشن نیاز دارید نخ، پوم پوم و چند برچسب کادویی اسـت. استفاده از کاغذ سیاه و سفید و اضافه کردن کمی درخشندگی با روبان، نمایشی برجسته ایجاد می کند در حالی کـه هنوز بـه نظر میرسد کـه مستقیماً از قلب آمده اسـت.

کراوات را روی یک جینگل کوچک ببندید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

حالا اگر واقعاً بـه دنبال یک تاپر جذاب هستید، چه چیزی باید درست کنید. در حالی کـه مسلماً این DIY بسیار بیشتر از سایر موارد موجود دراین فهرست درگیر اسـت، هر مرحله برای بـه دست آوردن این نتیجه نهایی ارزش ان را دارد. دارواش واقعاً یک اثر هنری اسـت و شـما باید سخت کار کنید تا مطمئن شوید انچه در داخل بسته بندی اسـت با انچه در بیرون اسـت مطابقت دارد.

 

از دانه های برف کاغذی خود استفاده کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

می توانید مرا در حال درست کردن تمام دانه‌هاي‌ برف کاغذی در قلب جشنم بگیرید. در حالی کـه من دوست دارم انها را روی پنجره ها بچسبانم و از آن ها برای تزئین تمام قسمت هاي‌ خانه خود استفاده کنم، این روکش هاي‌ برف ریزه درخشان هستند. آن ها بیانیه ساز و مدرن هستند. اگر با بچه‌ها می‌پیچید، این یک راه عالی برای درگیر کردن کل خانواده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: یافتن ایده متفاوت برای تهیه کادو تولد مردانه و زنانه

هدیه خود را با تاج گل تزئین کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

من بر این عقیده هستم کـه تاج هاي‌ گل بـه همه ی جا تعلق دارند. روی در ورودی، بالای مانتو، در هر پنجره، و بله، روی هدایای من. این تاج‌هاي‌ گل کوچک هدیه شـما را از حالت عالی «زیرا هر چیزی کـه از قلبتان بیرون می آید» بـه متفکرترین هدیه‌اي کـه هر شخصی تا بـه حال در دستان خود نگه داشته اسـت، می برد. اگر واقعاً می خواهید همه ی چیز را بـه سطح بعدی ببرید، سبزی‌هایتان را جمع کنید «برگ زیتون و بو»؛ انواع توت‌ها، سیم گلدار، یک سیم فلزی ضخیم برای تاج گل، و یک تفنگ چسب.

 

یک چیز کوچک خوراکی اضافه کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

چه کسی دوست ندارد یک خوراکی شیرین کوچک همراه با هدیه خود داشته باشد؟ این کوکی‌هاي‌ شیرینی زنجبیلی کـه بـه اسانی برش میشوند فراتر از جذابیت هستند و حال شـما رابا چیزی نه تنها متفکرانه بلکه کاملاً زرق و برق دار سفارشی می کنند. فقط مطمئن شوید کـه انها را زودتر از یک روز قبل بپزید و هدایای خودرا دور از معرض سگ ها یا گربه هاي‌ کنجکاو قرار دهید. 

 

آن را پایدار کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

در حالی کـه انتخاب ترکیب کاغذ و روبانی کـه می خواهید میتواند سرگرم کننده بی پایان باشد، این درست اسـت کـه اغلب اوقات بسته بندی هدیه همیشه دوستدار محیط زیست نیست. کاغذ کرافت طبیعی را انتخاب کنید کـه بـه اسانی قابل بازیافت «یا حتی استفاده مجدد!» اسـت. کاغذ خنثی یک پس‌زمینه زیبا برای انواع عناصر طبیعی ایجاد میکند – تکه‌هاي‌ پرتقال خشک، ریسمان، شاخه‌ها و انواع توت‌ها.

 

کمی زرق و برق و گلیتز اضافه کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

انتخاب فلزات راهی راحت برای خاص کردن هدیه شماست. من عاشق این ترکیب از طلای پر زرق و برق هستم کـه فقط با نگاهی بـه دریای عمیق و اشباع شده. بـه سراغ یک روبان پهن بروید کـه بـه کاغذ کادو شـما بـه سختی زیر چشمی نگاه میکند – این یک روبان کاملاً مربوط بـه پاپیون اسـت.

 

اجازه دهید یک قابل چاپ کار را انجام دهد

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

یادآوری این کـه چیزهای خوب در بسته هاي‌ کوچک می‌آیند. این یک راه بسیار ساده و راحت برای ایجاد یک جلوه جنگل مانند برای زمان حال شـما اسـت. فرقی نمیکند جواهرات هدیه میدهید یا چیز کوچک دیگری، ان را در یکی از این جعبه‌هاي‌ کوچک قرار دهید تا شگفتی‌اي کـه هر شخصی در فهرست شـما دوستش خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه برای متولدین 12 ماه سال «روانشناسی هدیه»

 

زیبایی گیاه شناسی ایجاد کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

من عاشق این روش بی سر و صدا برای ایجاد باغی از گیاهان با هدیه شـما هستم. تعدادی پوستر یا کارت متمرکز روی گل گرد آوری کنید، گل ها را جدا کنید و از تکنیک دکوپاژ برای چسباندن ان ها بـه حال خود استفاده کنید. پس زمینه کاغذ بسته بندی خودرا تیره یا خنثی نگه دارید تا گل هاي‌ شـما واقعاً برجسته شوند.

 

کمی گرما اضافه کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

چه چیزی زیباتر از این اسـت کـه یک جفت دستکش خانگی یا با فکر خریداری شده را بـه حال خود ببندید؟ در حالی کـه بستگی بـه محل زندگی شـما دارد، اکثر مردم می‌توانند از یک جفت دستکش مبهم و گرم استفاده کنند. دستکش ها را زیر یک نوار کوچک قرار دهید و یک بسته کوچک سبزی بـه ان اضافه کنید. هیچ چیز زمستانی شگفت انگیزتر از این وجود ندارد.

 

بهترین ایده های بسته بندی کادو _ طرح گل جعلی

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

کاغذ قصاب یک بوم خالی زیبا برای هر نقاشی یا طرحی اسـت کـه دل‌تان میـــخواهد. این آموزش گل فوراً هر هدیه اي را بالا می برد در حالی کـه هنوز احساس غریبی، سرگرم کننده و تازه میکنید. خبر خوب نیز این اسـت کـه اگر هنرمند نیستید، می توانید بـه سادگی تصویر یک گلدان را از اینترنت ردیابی یا کپی کنید. چند گل تازه، خشک یا مصنوعی اضافه کنید «هر کدام عالی بـه نظر میرسد!» و شکوفه هاي‌ خودرا بـه گیرنده خوش شانس ارائه دهید.

 

هنر ژاپنی فوروشیکی را کامل کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

این بهترین راه برای خاطرجمعی از هدیه دادن بدون ضایعات اسـت. فوروشیکی یک تکنیک سنتی ژاپنی اسـت کـه امروزه برای بسته بندی هدایا یا حمل هدیه کوچک هنگام بازدید از خانه استفاده می‌شود. این بـه طرز شگفت انگیزی عملی و یک راه حل پایدار عالی برای پیشگیري از انباشته شدن آشغال یا بازیافت با کاغذ در روز کریسمس اسـت. البته فوروشیکی هم زیباست. پارچه هاي‌ قدیمی یا پیدا شده را گرد آوری کنید و این آموزش را دنبال نمایید تا همه ی چیزهایی را کـه برای ساختن بسته کوچک کاملا ناقص خود باید بدانید.

 

بهترین ایده های بسته بندی کادو_ترومپ الویل کمان شما

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

این یک راه حل عالی برای بسته بندی هدیه برای کسانی اسـت کـه روبان را دوست دارند. توهم نوری یک کمان ابریشمی رابا شارپی ایجاد کنید! ما این ایده را دوست داریم زیرا نه تنها بـه همین سادگی اسـت، بلکه اگر روبان‌ها را کوتاه میبینید، می توانید یک نشانگر دائمی بیرون بکشید و دست بـه کار شوید.

 

آن را گرمسیری ببرید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

این یکی برای حداکثر گرایان در بین ما اسـت. اگر کمی «یا زیاد» رنگ میخواهید، حتما دنبال ان بروید. من دوست دارم کـه جعبه هاي‌ تمام مشکی رنگ هاي‌ تند و روشن تاپرهای گل را متعادل کنند. ودر حالی کـه آن ها طبیعت را تقلید می کنند، گل ها کیفیت عجیبی دارند کـه هر شخصی را بـه لبخند وا می دارد. این‌ها نیز بسیار ساده تر از انچه بـه نظر می رسند هستند. پس قیچی و لوازم خودرا بردارید و کاردستی کنید.

 

ماتیس درونی خود را آزاد کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

آیا می‌دانستید ساختن کاغذ کادو برای خودتان چقدر راحت اسـت؟ بـه سادگی یک رول بزرگ کاغذ کرافت را بشکنید، رنگ هاي‌ خودرا تنظیم کنید و بـه دنبال ان بروید. البته، این پروژه مستلزم پوشاندن هر چیزی اسـت کـه ممکن اسـت روی ان رنگ بزنید «پارچه قطره‌اي کاملاً کار میکند»؛ اما وقتی اینکار را انجام دادید، دلیلی برای عقب‌نشینی وجود ندارد.

 

تمبرهای خود را بسازید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

من عاشق یک کاغذ مهر و موم شده خوب هستم، اما آیا میدانستید کـه می توانید ان رابا چیزهایی کـه از قبل در خانه خود دارید درست کنید؟ این DIY هوشمندانه از همه ی چیز، از چوب بستنی گرفته تا بطری‌هاي‌ شراب گرفته تا قالب‌هاي‌ یخ، برای ایجاد الگوها و طرح‌هاي‌ بی‌نظیر استفاده می کند. اگر بـه دنبال یک ظاهر خانگی دوست داشتنی اسـت، این را امتحان کنید.

 

سفارشی کردن یک پیام زیبا

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

در حالی کـه برای ساخت این تگ هاي‌ هدیه بـه چند مرحله نیاز اسـت، انجام همه ی آن ها راحت اسـت. یک پیام کوچک در فتوشاپ تایپ کنید و تگ هاي‌ خودرا روی پوسترهای پوسته و چسبیده چاپ کنید. پوست بگیرید و روی هدیه خود بچسبانید، کمی روبان و شاید کمی سبزی بـه ان اضافه کنید، و همه ی شـما آماده هستید.

 

بهترین ایده های بسته بندی هدیه_لایه روی چاپ

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

این یکی همه ی چیز در مورد ترکیب و تطبیق الگوهای هماهنگ و چاپ اسـت. لایه بندی روی کاغذهای برش خورده طراحی جالب و چشم نوازی ایجاد می کند. بسته بندی بـه تنهایی مانند یک هدیه احساس می‌شود و بـه طور جدی یک منظره دیدنی اسـت. 

 

بهترین ایده های بسته بندی هدیه_با نئون میخ کنید

20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها (کادو)

در حالی کـه کریسمس بـه این معنی اسـت کـه مقدار زیادی رنگ قرمز، سبز، نقره اي و طلایی وجوددارد، اما من بـه دنبال چیزهای غیرمنتظره هستم و یک رنگ نئونی زیر درخت اضافه میکنم. این تگ‌هاي‌ هدیه ساده ترین راه برای سفارشی کردن هدیه شـما هستند و باعث میشوند هر شخصی با دیدن تلاش کمی کـه برای خاص کردن هدیه‌اش انجام میدهید احساس قدردانی کند. میتوانید تگ‌هاي‌ هدیه‌تان رابا رنگ بلوک کنید یا الگوی نقطه‌اي اضافه کنید. برای همه ی دستورالعمل‌ها، پیش بروید و روی ان کلیک کنید.

جدیدترین مطالب سایت