شب یلدا برای شوهرم چی بخرم ؟

شب یلدا برای شوهرم چی بخرم ؟

شب یلدا برای شوهرم چی بخرم ؟ احساس سردرگمی در هنگام خریداری هدیه شب یلدا کاملا طبیعی اسـت. تصمیم گیری برای خریداری یک هدیه ماندگار و زیبا ممکن اسـت زمان زیادی را از فرد صرف کند‌. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما کمک خواهیم کرد چگونه بهترین کادو را برای همسرتان بخرید.

 

بهترین ایده ها برای خرید کادو شب یلدا برای همسر

شب یلدا یا شب چله یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین جشن‌هاي‌ ایران باستان اسـت کـه مردم در طولانی‌ترین و تاریک‌ترین شب سال، بـه جشن و پایکوبی می پردازند. کل خانواده‌هاي‌ ایرانی، این شب عزیز را جشن میگیرند و دورهم جمع می شوند.

 

یکی از مهمترین موضوعاتی کـه بـه مناسبت این شب ذهن خانم‌ها را درگیر می کند، تهیه هدیه شب یلدا برای آقایان اسـت. بنابر این حساسیت موضوع برای شـما، چند برابر میشود. فرقی نمی کند فرد موردنظر، همسر شـما، پدر، برادر شـما و یا تازه داماد باشد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما کمک خواهیم کرد.

 


مطالب مشابه: 20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها «کادو»


 

1. دکمه سر آستین

دکمه سر آستین

اگر همسرتان مردی شیک پوش اسـت کـه بسیار بـه ظاهر خود اهمیت می دهد، خرید یک دکمه سر آستین میتواند ایده بسیار جالبی باشد.‌ ماندگاری بالا این هدیه باعث میشود تا با گذشت زمان هیچ آسیبی بـه ان وارد نشود. و فرد هدیه گیرنده بتواند برای سالیان متمادی از دکمه‌هاي‌ سر آستین استفاده کرده و ان را بـه عنوان یک یادگاری نزد خود نگه دارد.

 

2. ادکلن و عطر

ادکلن و عطر

هنگامی کـه صحبت از هدیه خریدن میشود یکی از بهترین گزینه‌هایي کـه بـه ذهن می رسد،عطر و ادکلن اسـت. بـه نظر می رسد خرید عطر و ادکلن بـه عنوان هدیه شب یلدا برای شوهر ایده مناسب و پرطرفداری باشد.

 

3. کفش

کفش

حتماً شـما نیز این جمله را شنیده‌اید کـه میگویند: کفش قلب دوم هر فردی اسـت. اهمیت مراقبت از پاها در سلامتی بهانه خوبی اسـت برای خریداری یک کفش زیبا بـه عنوان هدیه؛ تا از این طریق هم بـه سلامتی همسرتان کمک کنید و هم وی را خوشحال کنید.

 

4. ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند

یکی از بهترین ایده‌هایي کـه میتوانید بـه عنوان هدیه شب یلدا برای شوهر اجرا کنید، خریداری ست کیف و کمربند اسـت. استقبال ویژه مردان در سالیان اخیر از این دسته هدایا باعث شده اسـت تا این موضوع بـه وضوح اثبات شود کـه این هدیه میتواند بسیار همسرتان را خشنود کند.

5. ست ورزشی

ست ورزشی

خرید ست ورزشی برای همسر بـه عنوان هدیه شب یلدا بـه ان دسته از بانوانی توصیه میشود کـه شوهرشان بسیار بـه ورزش کردن و تندرستی علاقه مند اسـت.

 


مطالب مشابه: ایده های جذاب برای کادو روز مادر + برای روز زن چه هدیه ای بدهیم؟


 

6. ماگ

ماگ

ماگ از جمله هدایایی اسـت کـه در یکی دو سال اخیر با استقبال بسیار زیادی رو بـه رو شده اسـت. سفارش طراحی ماگ‌هاي‌ اختصاصی برای استفاده بـه عنوان هدیه می تواند یک ایده فوق العاده جذاب باشد.

 

7. ست آرایشی

ست آرایشی

خرید یک ست آرایشی بـه عنوان هدیه برای مردان در هر مناسبتی می تواند یک ایده خوب، دوست داشتنی و کاربردی باشد. با خرید یک ست آرایشی میتوانید نقش بسیار زیادی در زیبایی، جذابیت و آراستگی همسرتان داشته باشید. شـما از این طریق میتوانید بـه او نشان دهید کـه چقدر بـه سلامتی و آراستگی‌اش اهمیت می دهید.

 

8. پک‌های مخصوص شب یلدا

پک‌های مخصوص شب یلدا

اگر اجرایی کردن ایده‌هاي‌ دیگر برای‌تان امکانپذیر نیست، خریداری پک‌هاي‌ اختصاصی شب یلدا می تواند گزینه مناسبی باشد. در واقع شـما با خریداری یک پک می توانید چندین هدیه برای شوهرتان تهیه کنید.

 

9. ساعت

ساعت

ساعت از ان دسته هدایایی اسـت کـه می تواند در هر مناسبتی مورد استفاده قرار گیرد. خریداری یک ساعت زیبا بـه عنوان هدیه شب یلدا برای شوهر باعث میشود تا او هر زمان کـه بـه عقربه‌هاي‌ ساعت نگاه می کند بـه یاد شـما بیفتد. و عشقتان چندین برابر شود.

10. لباس‌هایی با طرح شب یلدا

لباس‌هایی با طرح شب یلدا

اگر بـه عنوان یک بانو خوش سلیقه قصد دارید هر چه سریعتر اقدام بـه تهیه کادو شب یلدا برای شوهر کنید، خوب اسـت لباس‌هاي‌ طراحی شده برای شب یلدا را نیز جز گزینه‌هاي‌ پیش رو خو حساب کنید. این لباس‌ها کـه بـه دلیل دارا بودن نمادهای یلدا برای هدیه دادن دراین شب طراحی و دوخته شده‌اند، می تواند همسر شـما را بسیار خوشحال کند.

 


مطالب مشابه: بهترین هدیه برای متولدین 12 ماه سال «روانشناسی هدیه»


 

در پایان

نامزدی یکی از دوره هاي‌ بسیار خوبی اسـت کـه زوج ها دوست دارند بهترین هدیه ها را برای نامزد خودشان بخرند. در بعضی از رسم و رسوم ها می بایست کـه آقا برای بردن کادوی شب یلدا بـه خانه خانم برود و برای او کادو ببرد؛ اما بعضی از افراد هم بدون رسم و رسوم خاصی دوست دارند کـه برای شب یلدا برای همسر و نامزد خودشان کادو بخرند؛ اما نمیدانند کـه بهترین کادو شب یلدا برای نامزد چیست؟

جدیدترین مطالب سایت