جدیدترین مدل کیک عروسی زیبا همراه با گل روی کیک + 20 مدل

جدیدترین مدل کیک عروسی زیبا همراه با گل روی کیک + 20 مدل

جدیدترین مدل کیک عروسی زیبا همراه با گل روی کیک : برای داشتن ظاهری رمانتیک و بافت زیبا ؛ این مدل گل هاي‌ خیره کننده را بـه شیرینی خود اضافه کنید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از مدل کیک هاي‌ عروسی خاص و لاکچری را منتشر کرده ایم.

 

20 مدل کیک عروسی مدرن همراه با گل های خاص

از آنجایی کـه گل ها بخش جدایی ناپذیر بسیاری از عروسی ها هستند، گنجاندن جوانه هاي‌ تازه در طراحی کیک شـما تضمین می شود کـه نمایشگر شـما را بالاتر می‌برد. هورتانسیا یکی از انواع خاصی اسـت کـه پتانسیل تغییر شیرینی شـما را دارد. وقتی روی دسر جشن شـما قرار می گیرید، این دسته‌هاي‌ گرد شکوفه ظاهری بافت‌دار و حجیم ایجاد میکنند کـه حسی رمانتیک و ظریف همراه با نوستالژی را تلقین میکند.

 

اگر چه کیک هاي‌ عروسی هیدرانسی برای هر نوع مراسمی مناسب هستند، اما بـه ویژه کاندیدای قوی برای عروسی هاي‌ ساحلی، سنتی یا باغ هستند. از آنجایی کـه این دسته از گل‌ها در ماه‌هاي‌ تابستان در فصل هستند، همراهی عالی برای سفرهایی هستند کـه در تیر، مرداد یا شهریور برگزار می شوند.

 

فرصت‌هاي‌ گنجاندن این لامپ‌هاي‌ کروی در شیرینی‌هایتان بی‌پایان اسـت: شکر رابا گل‌هاي‌ تازه برجسته کنید یا از فوندانت برای تزئین طبقات خود با طرحی شبیه گلبرگ‌ها استفاده کنید. لازم نیست خودرا بـه این نوع گیاه محدود کنید. این گل ها رابا گل رز، ارکیده یا گل صد تومانی ترکیب کنید تا ظاهری شاداب داشته باشید.

 

در حالی کـه ادریسی ها طبق معمولً در سایه هاي‌ آبی و سفید یافت می شوند، آن ها در رنگ هاي‌ صورتی، بنفش و سبز نیز موجود هستند تا رنگ هاي‌ متفاوتی داشته باشند. بـه خاطر داشته باشید کـه ادریسی ها برای جلوگیری از پژمرده شدن بـه شرایط خنک و آب زیادی نیاز دارند، بنابر این اگر کیک شـما چندین ساعت در دسترس دید قرار میگیرد، از هورتانسیا هلندی استفاده کنید کـه ساقه هاي‌ بزرگ و مقاومی دارد.

 

1. یک کیک کره ای سه طبقه با گل های هندی بنفش آبی

عکس مدل کیک عروسی جدید

یک کیک عروسی تماماً سفید، پایه اي عالی برای برجسته کردن ادریسی ها فراهم می کند. این گل‌ها کـه روی سه لایه باترکریم صاف چیده شده‌اند، رنگ آبی مایل بـه بنفش، شکل کامل و بافت کرکی این گل‌ها بیشتر مشخص میشود. این طرح بدون حاشیه را برای عروسی هاي‌ سنتی یا مینیمالیستی درنظر بگیرید.

 

✅ مطالب مشابه: مدل کیک عروسی مدرن برای جشن شما + 30 ایده

 

2. یک کیک سفید هفت طبقه با آبشاری از گل های سفید

عکس مدل کیک عروسی ویژه

آبشاری از غنچه هاي‌ فراوان یکی از چشمگیرترین روشها برای تزئین کیک اسـت. در این جا، ادریسی و سایر گل‌هاي‌ سفید بـه هفت طبقه فوندانت می‌ریزند و بـه دریای گیاهان سرزنده‌تر می‌ریزند. رنگ سفید روی سفید ظاهری کلاسیک اسـت، اما با چند لایه و شکوفه هاي‌ مختلف، این طرح برای جشن هاي‌ پر زرق و برق مناسب اسـت.

 

3. کیک سه طبقه سفید با گل های رز بنفش و آبی و گل رز صورتی

عکس مدل کیک عروسی خاص

با یک کیک رنگارنگ، شـما فورا شخصیت و بازیگوشی را بـه پذیرایی خود اضافه خواهید کرد. اگر میخواهید بدون زیاده‌روی، رنگی با رنگ‌هاي‌ تکنیکی داشته باشید، یک کیک سفید رابا شکوفه‌هاي‌ پر جنب و جوش تزئین کنید. در حالی کـه نیمه پایینی این شیرینی ادریسی بنفش و آبی را بـه نمایش میگذارد، در نیمه بالایی انواع تک ساقه بـه رنگ صورتی و کرم دیده می شود. این سایه هاي‌ پاستلی برای مهمانی هاي‌ بهاری یا تابستانی ایده آل هستند.

 

4. یک کیک سه طبقه با هورنسی آبی که لایه های کره را از هم جدا می کند

عکس مدل کیک عروسی تابستانی

برای کیکی پر از بافت، لایه‌هایي از هورتانسیا آبی رابا لایه‌هایي از کرم کره جای گزین کنید. با شکوفه هاي‌ حجیم و کیک صاف و همزده، دسر شـما توجه همه ی را بـه خود جلب می کند. ما این گزینه را برای عروسی هایي با احساس آرامش، ارگانیک یا رمانتیک دوست داریم.

 

5. کیک سه طبقه سفید ماریا و جوزپه با طبقه الهام گرفته از کاشی

عکس مدل کیک عروسی جالب

بـه جای این کـه کیک خودرا با ادریسی کوتاه کنید، از شکوفه هاي‌ گرد شکل برای پوشاندن پایه کیک خود استفاده کنید. از آنجایی کـه طرح موزاییک آبی و سفید نقطه کانونی این شیرینی اسـت، گل ها نقش حمایتی را ایفا کردند. با احاطه کردن پایه با ادریسی سفید، یک عنصر طراحی جسورانه را تکمیل می کنید، نه این کـه ان را تحت الشعاع قرار دهید.

 

6. کیک عروسی هشت طبقه با یک آبشار از گل های سفید و یک طاق گلدار

عکس مدل کیک عروسی شیک

اگر شعار “بیشتر بیشتر اسـت” در مراسم عروسی شـما صدق می کند، همه ی چیز رابا ادریسیا همراهی کنید. این شیرینی هشت طبقه نه تنها شامل ادرانسیا در طراحی آبشاری اسـت، بلکه شکوفه‌هاي‌ حباب‌مانند قوس ان را نیز تشکیل میدهد. این دسر با تزیینات پولک‌دار نقره‌اي، بلند قد و جوانه‌هاي‌ سطح بالا، مناسب مراسم عروسی مجلل در تالار رقص اسـت.

 

7. کیک عروسی سه طبقه با گل های بنفش و صورتی

کیک عروسی سه طبقه با گل های بنفش و صورتی

اگر چه ادریسی ها همیشه بـه تنهایی بیان می کنند، اما تکمیل انها با انواع دیگر شکوفه ها، طراحی کیک شـما را بـه سطح بالاتری می‌برد. گل هاي‌ ارکیده، گل رز و نفس نوزاد همه ی انواع گل هایي هستند کـه ظاهر و احساس ادریسی را بـه خصوص روی بوم خالی تقویت می کنند. برای امتیاز، هر شکوفه را در رنگی متفاوت انتخاب کنید، مانند این سایه هاي‌ بنفش، صورتی و کرم.

 

8. کیک چهارطبقه سفید با گل های شکری در زیر آن

کیک چهارطبقه سفید با گل های شکری در زیر آن

اگر چه استفاده از گل هاي‌ تازه قطعا بـه کیک شـما فاکتور شگفت انگیزی می دهد، اما انها همیشه کاربردی نیستند. گل هاي‌ قندی جای گزین هاي‌ خوراکی و مقرون بـه صرفه اي هستند کـه در برابر هر دمایی مقاومت می کنند و بـه فصل هاي‌ خاصی محدود نمی‌شوند.

 

بـه جای ادغام ادرنسیای واقعی در شیرینی خود، از کیک‌پز خود بخواهید کـه گلبرگ‌هاي‌ ادریسی رابا فوندانت لوله کند. برای داشتن ظاهری ظریف، لایه زیرین رابا این الگوی ژولیده بپوشانید، یا با در آغوش گرفتن یک طرح سراسری، همه ی چیز را بـه جلو ببرید.

 

9. کیک دوطبقه باترکریم با ادریسی آبی

جدید

آیا میگویید “من انجام میدهم” در فضای باز عالی؟ هورتانسیا واقعی در حال حاضر احساس گیاه شناسی را تلقین می کند، اما سرو کردن غذای شـما بر روی تخته اي از چوب واقعاً فضای مناسبی را ایجاد می کند. با دو لایه باترکریم، لبه خال‌خالی و چوب سگ سفید، ظاهری بی‌تفاوت و بی‌حاشیه برای یک امر طبیعی ایجاد میکنید.

 

10. کیک عروسی هشت طبقه سفید با گل های صورتی و سفید تازه و طبقه پایین چند کیک.

عکس مدل کیک عروسی لاکچری

اگر چه ادریسیا طبق معمولً در رنگ هاي‌ سفید و آبی یافت می شود، انواع صورتی ان ظاهری لطیف و رمانتیک بـه مهمانی بعد از مراسم شـما می بخشد. این کیک هشت طبقه شامل گل سرخ، ارکیده و گل رز اسـت ودر پس زمینه سفید، رنگ روشن خودنمایی می کند. در حالی کـه طرح لحاف، لهجه‌هاي‌ مروارید و تک‌نگار حکاکی شده روی این کیک قابل توجه اسـت، چیزی کـه واقعاً این شیرینی را متمایز میکند مجموعه‌اي از ادریسی‌هایي اسـت کـه در زیر میز نمایش شیشه‌اي نگه داری می شوند.

 

✅ مطالب مشابه: عکس های دیدنی از کیک های تولد و جشن ازدواج

 

11. کیک باترکریم ساده با گل ادریسی آبی و رز سفید

کیک باترکریم ساده با گل ادریسی آبی و رز سفید

گل رز یکی از محبوب‌ترین شکوفه‌هایي اسـت کـه زوج‌ها بارها و بارها برای روزهای خاص خود از دسته گل گرفته تا گل‌هاي‌ مرکزی خود انتخاب می کنند. بـه دلیل ماهیت همه ی کاره و سایز کوچک تر، همراهی ایده آل برای کیک با روکش هیدرنجی هستند. این هورتانسیاهای آبی کـه با گل رز سفید روی کیک سفید ترکیب شده اند، ستاره نمایش هستند.

 

12. کیک کره ای سه طبقه با ادریسی آبی

عکس مدل کیک عروسی

کیک هایي کـه دارای ادریسی هستند برای ارائه اي چشم نواز نیازی بـه تزئینات اضافی ندارند. دسته‌هاي‌ ادریسی آبی کـه در هر طبقه قرار گرفته‌اند، بـه شیوه‌اي ذوق‌آلود و کم‌رنگ بـه کیک سفید خالی جان می‌بخشند. ما این ظاهر را برای عروسی سنتی یا ساحلی در Nantucket دوست داریم.

 

13. کیک کره ای سه طبقه با گل ادریسی و گل رز و سبزه

کیک کره ای سه طبقه با گل ادریسی و گل رز و سبزه

هورتانسیا یک عنصر تزیینی مناسب برای کیک در مراسم عروسی در فضای باز اسـت، اما رنگ سبز باعث افزایش حس گیاه شناسی نیز می شود. ادرانسیا و سایر گل هاي‌ فصلی رابا برگ هاي‌ سرسبز تکمیل کنید و حلقه هایي از سبزه را در زیر پایه قرار دهید تا ظاهری شفاف و تمیز داشته باشید. این یک گزینه عالی برای جشن هاي‌ حیاط خلوت یا عروسی در جنگل اسـت.

 

14. کیک سه طبقه سفید با گل های شکری بنفش و آبی

مدل کیک عروسی تابستانه

هورتانسیا طبق معمولً بـه صورت خوشه‌اي چیده شده‌اند، اما برای ظاهری جسورانه و غیرمنتظره، باید شکوفه‌ها را جدا کنید. این کیک سه طبقه، ادریسی هاي‌ تخریب شده را بـه نمایش می‌گذارد کـه با گل هاي‌ شکر ایجاد شده اند. گرادیان آبی و بنفش در زمینه سفید انتخاب زیبایی برای عروسی هاي‌ تابستانی اسـت.

 

15. کیک چهارطبقه باترکریم با تزئین گل های هلو و سفید

کیک چهارطبقه باترکریم با تزئین گل های هلو و سفید

آخرین چیزی کـه می خواهید این اسـت کـه ادریسی هاي‌ شـما پژمرده و بی جان بـه نظر برسند. برای حفظ شکوفه هاي‌ خود تا حد امکان، آن ها را بـه جای روی شیرینی خود بـه میز کیک خود اضافه کنید. بـه این ترتیب میتوانید گل ها را تا آخرین ثانیه در آب نگه دارید. پراکندگی ادریسی سفید، شکوفه هاي‌ هلو و سبزه در اطراف یک شیرینی خامه اي سوئیسی چهار طبقه بی انتها اسـت.

 

16. کیک عروسی سبز زمرد مربعی با ادریسی سفید در وسط

مدل کیک عروسی جدید

با خطوط واضح و تمیز و زوایای تیز، کیک هاي‌ عروسی مربعی انتخاب هاي‌ مدرن و هنری هستند. در تصویر این جا، دسته‌اي از ادریسی‌هاي‌ سفید دو طبقه زمردی را از هم جدا می کنند کـه طرح را کشیده و بافت را زیبا میکند. این دسر با تزئینات طلاکاری شده و لهجه‌هاي‌ الهام گرفته از صورت فلکی، برای زوج‌هاي‌ عاشق طالع بینی یا زیبایی‌شناسی آسمانی ایده‌آل اسـت.

 

17. کیک سفید پنج طبقه روی پایه طلایی با ادریسی سفید

مدل کیک عروسی مدرن

آیا می خواهید بـه کیک عروسی ادریسی خود کمی درخشندگی بیافزایید؟ لایه پایینی غذای خودرا با زرق و برق خوراکی بپوشانید و کل شیرینی را روی پایه طلایی با حکاکی هاي‌ پیچیده قرار دهید. شکوفه هاي‌ تازه طراحی براق را درکنار هم قرار میدهند و زرق و برق رابا طبیعت ترکیب می کنند.

 

18. کیک کره ای سه طبقه با هورتانسیا آبی و رویه کیک سیلوئت

کیک کره ای سه طبقه با هورتانسیا آبی و رویه کیک سیلوئت

اگر می خواهید حس شخصی را بـه خوراکی شیرین خود وارد کنید، کیک عروسی هیدرانسی خودرا با رویه کیک سفارشی پر کنید. تصویری از شـما و شریک زندگی‌تان «و حیوانات خانگی محبوبتان» یک انتخاب همه ی کاره اسـت کـه بـه مهمانان شـما بینش بیشتری از رابطه شـما می دهد بدون این کـه از هیدرانسی هاي‌ آبی کمرنگ شود.

 

19. کیک عروسی نیمه برهنه با فیلینگ توت فرنگی و ادریسی آنتیک

عکس مدل کیک عروسی

کیک‌هاي‌ عروسی لخت و نیمه لخت با لایه‌هاي‌ آشکار و لایه‌اي نازک از آیسینگ، خودرا بـه تزیینات زیادی میرسانند. ادریسی هاي‌ عتیقه با رنگ هاي‌ صورتی بـه این کیک ساده لبه روستایی می بخشد کـه برای پذیرایی هاي‌ چادری در تاکستان یا مکان هاي‌ انباری در مزرعه مناسب اسـت.

 

20. کیک توت فرنگی تک طبقه با گلبرگ های هیدرانسی بنفش و کرم

مدل کیک عروسی

برای عروسی هاي‌ کوچک یا فرار، احتمالاً بـه یک شیرینی تک طبقه نیاز دارید. اگر می خواهید مقداری پیتزا بـه یک کیک کوچک اضافه کنید، گلبرگ هاي‌ یاس بنفش و هیدرانسی خامه اي را روی دسر و دور میزتان بپاشید. این ظاهر رنگارنگ برای عروسی هاي‌ باغ سرگرم کننده اسـت.

 

در پایان

اگر بـه این فکر می کنید کـه شیرینی خودرا با این درختچه هاي‌ پربار افزایش دهید، ما برخی از بهترین راه ها را برای بـه دست آوردن این ظاهر گرد آوری کرده ایم. 20 ایده خیره کننده کیک عروسی هیدرانسی را بیابید کـه در هر جشنی سروصدا می کنند.

 

✅ مطالب مشابه:  طرز تهیه کیک گلدار مخصوص عروسی

جدیدترین مطالب سایت