جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی 2024

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی 2024

برای کیک جشن عروسی خود می‌توانید این مدل کیک هاي‌ زیبای عروسی پاییزی را انتخاب کنید. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از مدل هاي‌ کیک عروسی پاییزی را منتشر کرده ایم.

 

20 کیک عروسی قرمز و پاییزی

کیک عروسی سفید هرگز از مد نمی افتد، چه کیک چند طبقه را انتخاب کنید یا یک شیرینی تک طبقه کوچک تر. با این حال، ممکن اسـت بـه دنبال گزینه اي برای کیک عروسی با رنگ پررنگی باشید کـه با طرح کلی رنگ شـما مطابقت داشته باشد.

 

1. کیک عروسی صورتی تک طبقه با گل محمدی قرمز و رز صورتی

کیک عروسی صورتی تک طبقه با گل محمدی قرمز و رز صورتی

برنامه ریزی یک عروسی کوچک تر؟ کیک تک طبقه درست میشه! اما از پوشیدن ان برای این مناسبت نترسید. برای یک رنگ ظریف تر، صورتی پاستلی را انتخاب کنید. با نمایش چند گل محمدی پیچیده، شیرینی رابا رزهای صورتی و رنگ قرمز پررنگ تقویت کنید.

 


مطالب مشابه: جدیدترین مدل کیک عروسی زیبا همراه با گل روی کیک + 20 مدل


 

2. کیک عروسی تک طبقه با رنگ قرمز با انواع توت ها و برگ ها

کیک عروسی تک طبقه با رنگ قرمز با انواع توت ها و برگ ها

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی 

عروسی پاییزی مناسبتی ایده آل برای پالت رنگی متشکل از قرمز، نارنجی و زرد اسـت. این کیک سفید تک طبقه با رنگ قرمز و توت هاي‌ نارس همراه با برگ هاي‌ فصلی بـه زیبایی برای این مناسبت تزیین شد.

 

3. کیک عروسی آبرنگ قرمز با طلایی و سبزه

کیک عروسی آبرنگ قرمز با طلایی و سبزه

در حالی کـه یک عروسی گرمسیری ممکن اسـت رنگ هایي مانند سبز یا سفید را فریاد بزند، مطمئناً گزینه هاي‌ دیگری نیز وجوددارد. این کیک چند طبقه دارای طراحی الهام گرفته از آبرنگ با رنگ قرمز تیره در پایه اسـت کـه بـه صورتی ملایم برای گرد کردن ان منتهی می شود.

 

4. کیک عروسی شکلاتی نیمه برهنه با میوه تازه و قطره کارامل

کیک عروسی شکلاتی نیمه برهنه با میوه تازه و قطره کارامل

دلیلی برای فدا کردن طعم و طراحی وجود ندارد. این دو را برای تناسب کامل ترکیب کنید. این کیک با چند لایه شکلاتی ساخته شده و با کرم خامه اي ساده و نیمه عریان طراحی شده اسـت. اضافه کردن تمشک، توت فرنگی و گیلاس، رنگ قرمز عالی را بـه همراه یک قطره کاراملی خوش طعم اضافه کرد تا طعم ها رابا هم ترکیب کند.

 

5. کیک عروسی روفل صورتی با لوله قرمز

کیک عروسی روفل صورتی با لوله قرمز

بـه دنبال چیزی هستید کـه با حال و هوای قدیمی مناسب باشد؟ گذشته رابا لوله کشی بـه سبک Lambeth کانال کنید. این کیک دارای ردیف هایي از جزئیات لوله شده در هردو رنگ صورتی و قرمز برای بیانی جسورانه اسـت.

 

6. کیک عروسی سفید پلکانی با گل های زرد، آبی و قرمز

کیک عروسی سفید پلکانی با گل های زرد، آبی و قرمز

برای عروسی الهام گرفته از باغ، کیک عروسی خودرا رشد دهید! این کیک کاملاً سفید با گلهای شکری تزئین شده بود کـه بـه نظر میرسید از لایه ها بیرون آمده اند. در حالی کـه بنفش و زرد در ترکیب گنجانده شده بودند، ما عاشق رنگ قرمز پررنگ ان هستیم تا ان را کامل کنیم.

 

7. کیک عروسی طبقه ای با جزئیات قرمز و طلایی و علف های خشک شده

کیک عروسی طبقه ای با جزئیات قرمز و طلایی و علف های خشک شده

عکس جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

روستایی-مدرن با این طراحی الهام گرفته از بوهو. لایه پایین دارای رنگ قرمز تیره اسـت کـه با یک روبان پر جنب و جوش و یک لایه شفاف منحصر بـه فرد در وسط جفت شده اسـت.

 

8. کیک عروسی نیمه برهنه یک طبقه سفید با گل های قرمز در بالا

کیک عروسی نیمه برهنه یک طبقه سفید با گل های قرمز در بالا

یک کیک نیمه عریان ساده را میتوان با تلنگری از رنگ تغییر شکل داد و این طراحی ان را ثابت می کند. در حالی کـه کیک تک طبقه قرار بود فهرست مهمانان کوچکتری را ارائه دهد، اما بـه لطف اضافه شدن مقدار زیادی شکوفه هاي‌ قرمز در بالای ان؛ همان‌ گونه مورد توجه قرار گرفت.

 

9. کیک عروسی سفید با جزئیات ژئود قرمز

کیک عروسی سفید با جزئیات ژئود قرمز

بـه دنبال چیزی کاملا منحصر بـه فرد هستید؟ کیک عروسی ژئود دارای زیبایی شناسی الهام گرفته از طبیعت، با پیچ و تاب پر زرق و برق اسـت. این کیک با آب نبات سنگی درست شده بودو در مرکز ان با رنگ قرمز تیره رنگ آمیزی شده بود تا بیانیه اي جسورانه داشته باشد.

 


مطالب مشابه: لاکچری ترین مدل های کیک عروسی جدید + عکس


 

10. کیک عروسی طبقه بندی شده با گل های باترکریم قرمز

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

گل هاي‌ باترکریم برای هر زیبایی عروسی مناسب هستند. آن ها فوق العاده همه ی کاره هستند و می‌توانند با استفاده از رنگ هاي‌ مختلف برای مطابقت با پالت رنگ شـما ساخته شوند. این کیک عروسی بلند دارای گل هاي‌ قرمز پر جنب و جوش همراه با رنگ هاي‌ سفید و سبز بود.

 

11. برج کیک دونات قرمز و سفید

برج کیک دونات قرمز و سفید

بـه گزینه اي کـه کاملاً منحصر بـه فرد اسـت علاقه دارید؟ کیک دونات را انتخاب کنید و با رنگ قرمز پررنگ مخلوط کنید! این کیک دونات ترکیبی از دونات هاي‌ سفید با دونات هاي‌ مخملی قرمز را برای کنتراست عالی نشان میدهد.

 

12. کیک عروسی برهنه با قطره توت فرنگی

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

کیک عریان برای کسانی کـه نمیخواهند روی کیک‌شان فراست شود بسیار مناسب اسـت. اما این بدان معنا نیست کـه نمیتوان ان را بـه تناسب پالت رنگ شـما پوشاند! برای ترکیب رنگ قرمز، توت فرنگی تازه و قطره توت فرنگی پررنگ را درنظر بگیرید.

 

13. کیک عروسی سفید تک طبقه با گل فشرده

کیک عروسی سفید تک طبقه با گل فشرده

با یک کیک گلدار فشرده، ظاهر طبیعی گل هاي‌ واقعی را در آغوش بگیرید. این طراحی عجیب المان هاي‌ قرمز را بـه عجیب ترین شکل وارد ترکیب کرد. ما عاشق تنوع رنگ ها و بافت هاي‌ مورد استفاده برای تهیه این دسر هستیم.

 

14. کیک عروسی کوچک با جزئیات طلایی و گل های قرمز

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

گل رز قرمز مطمئنا یکی از کلاسیک ترین انتخاب هاي‌ گل اسـت. چرا هنگام انتخاب طرح کیک خود از این شکوفه هاي‌ بی انتها استقبال نمی‌کنید؟ ما ترکیبی از قطعات طلایی، رز قرمز و چند گیلاس را روی این شیرینی خیره کننده دوست داریم.

 

15. کیک عروسی پلکانی قهوه ای با جزئیات طلایی

کیک عروسی پلکانی قهوه ای با جزئیات طلایی

همه ی کیک هاي‌ عروسی قرمز نباید جسور و روشن باشند. بـه جای ان یک گزینه خاموش انتخاب کنید، مانند این کیک کاملا قهوه اي. با جزئیات طلایی پوشیده شده، برای یک مراسم زیبا عالی اسـت.

 

16. کیک عروسی با جزئیات آبی و گل های قرمز و سفید

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

یکی از زوج ها برای عروسی پاییزی خود در دره ناپا پالت رنگی از رنگ هاي‌ سرمه اي، آبی ساحلی و توت انتخاب کردند و کیک ان ها مطمئناً مناسب اسـت. این کیک طبقه اي دارای جزئیات نقاشی شده با دست در طبقه پایین بودو با مخلوطی از گل هاي‌ قرمز و سفید بـه اتمام رسید.

 

17. کیک عروسی کوچک با ماکارون قلبی

کیک عروسی کوچک با ماکارون قلبی

با افزودن تزیینات قلب، غذای روز عروسی خودرا شیرین کنید. هنوز بهتر اسـت؟ مطمئن شوید کـه انها کاملاً خوراکی هستند. این کیک تک طبقه با ماکارون هاي‌ قرمز شکل قلب بـه جذاب ترین شکل تزیین شده بود.

 

18. کیک عروسی مشکی طبقه ای با گل های قرمز

کیک عروسی مشکی طبقه ای با گل های قرمز

آیا آماده اید تا درام و کنتراست را بـه فضای پذیرایی خود بیاورید؟ یک کیک سیاه بـه عنوان یک پس‌زمینه خوش خلق برای جزئیات قرمز عمل می کند، مانند این کیک دو طبقه کـه با رزهای قرمز و صورتی تزئین شده اسـت.

 

19. کیک عروسی ژولیده سفید با برگ و گل قرمز

کیک عروسی ژولیده سفید با برگ و گل قرمز

پاییز یکی از بهترین فصل ها برای پذیرفتن رنگ هاي‌ فصلی از جمله قرمز و نارنجی اسـت. در حالی کـه این کیک عروسی پلکانی با یک پایه بافت سفید ساده شروع شد، اما با افزودن گل و برگ تغییر شکل داد.

 

20. کیک عروسی طبقه‌بندی شده با رنگ‌های انتزاعی نارنجی و صورتی و گل قرمز

جدیدترین مدل کیک عروسی پاییزی

بیانیه جسورانه الزاماًً بـه این معنی نیست کـه همه ی چیز را روی یک کیک عروسی قرمز بگذارید. اگر ترجیح میدهید چیزها را بیشتر بازیگوش نگه دارید، بـه رنگ هاي‌ پر جنب و جوش مکمل مانند صورتی و نارنجی نگاه کنید. ما عاشق روشی هستیم کـه افزودن کره‌ي رنگی باعث می شود یک گل قرمز روی این کیک روشن‌تر شود.

 


مطالب مشابه: مدل کیک عروسی مدرن برای جشن شما + 30 ایده


 

در پایان

تزیین کیک عروسی می‌تواند با فوندانت یا خامه انجام شود. دیزاین کیک با فوندانت هزینه بیشتری برایتان دارد اما تزییناتی کـه با خمیر فوندانت انجام می شود بسیار زیبا و خاص اسـت. با این کـه طعم خامه روی کیک بسیار بهتر از خمیر فوندانت اسـت اما با فوندانت شکل ظاهری زیباتر و یکدست برای کیک عروسی دارید. ضمن این کـه خمیر فوندانت در گرما مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد ولی خامه در هوای گرم تغییر شکل می‌دهد.

جدیدترین مطالب سایت