چگونه از کیف های چرم مراقبت کنیم ؟

چگونه از کیف های چرم مراقبت کنیم ؟

روش مراقبت از کیف های چرم 

برای مراقبت از کیف هاي چرم کافیست به چند تا نکته ي بسیار کلیدی نیز دقت کنیم در ادامه میتوانید ما را دنبال نمایید .

 

کسانی که همه ی وقت به دنیای مد علاقمند میباشند و آن را دنبال می‌کنند؛ می‌دانند که کیف هاي بزرگ و جادار، امروزه جای خود رابه کیف هاي دستی چرمی داده اند.

 

راحت ترین روش نگه داری کیف دستی چرم

در این مقاله می‌خواهیم بدانیم شیوه مناسب نگه داری کیف دستی چرم چیست؟ آیا باید آنها را از یک قلاب آویخته کنیم؟ یا آن را فاقد قاعده اي ناب و مثل سایر لباس ها در کمد بگذاریم؟ هیچ کدام از این روشها، روش درست و صحیح نگه داری از کیف دستی نیست. اگر می‌خواهید به برترین شکل از کیف دستی مورد علاقه تان نگه داری کنید تا عمر طولانی تری داشته باشد، باید و حتماً این مقاله را بخوانید، تا برترین و ساده ترین روش نگه داری از کیف دستی رابه شما معرفی خواهیم کرد.

 

چه چیزهای نیاز دارید

چندین برگه روزنامه، یک کیف نازک و قدیمی پارچه اي که ترجیحاً در سایزی نمونه کیفتان باشد.

 

چه کاری باید انجام دهید

کیف دستی چرمی خودرا دقیقاً خالی کنید و روزنامه ها را مچاله کرده ودر کیف پارچه اي قرار دهید. این کیف پارچه اي پر شده از روزنامه را درون کیف چرمی تان بگذارید، تا کل فضای داخلی کیف را پر کند و همه ی چیز در شکل حقیقی و دقیقاً منظم قرار بگیرد. زمانی که به کیف احتیاجی ندارید آن را دریک طبقه تمیز کمدتان قرار بدهید و به موقعبهرهگیری ازآن، کیف پارچه اي را خارج کرده و از کیف دستی چرمی تان بهرهگیری کنید. خواهید دید که با این روش کیف دستی چرمی شما در برترین حالت خود باقی خواهد ماند و آسیبی نخواهد دید.

 

چه اتفاقی میوفتد؟

کهنگی چرم با خراش ها و پارگی هاي روی آن و از شکل افتادگی مشخص میشود. روزنامه ها فضاهای خالی درون کیف را پر می‌کنند و از پارگی و از شکل افتادگی آن جلوگیري می‌کنند. کیف پارچه اي در برگیرنده روزنامه ها، یک راه حل هوشمندانه برای زمانی هست که روزنامه ها را از کیف چرمی خارج می‌کنید تا بر روی زمین اکران نشوند.

 

به گزارش تالاب برای این که همه ی وقت کیف هایتان در شکل و حالت اصلی خود و دقیقاً مرتب باشند، برای نگه داری و مراقبت از انها اهمیت زیادی بدهید. کیف هاي چرمی با این که دیرتر از سایر کیف ها خراب می‌شوند، اما به سهولت شکل اصلی خودرا از دست میدهند. با روش گفته شده در این مقاله می‌توانید عمر کیف دستی چرم خودرا افزایش دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت