اموزش درست کردن شیشه پاک کن طبیعی

اموزش درست کردن شیشه پاک کن طبیعی

طرز ساخت شیشه پاک کن طبیعی

 

با این اموزش یک شیشه پاک کن طبیعی بدون ضرر و ارزان درست کنید تا در هزینه هم صرفه جویی کنید. در ضمن این نوع شیشه پاک کن برای افرادی که الرژی دارند بهتر است مواد شیمیایی است.

 

شیشه پاک کن , بهرهگیری از مواد پاک کننده کارخانه اي همه ی وقت هم بی خطر نیست. به علت این که ترکیبات شیمیایی گوناگونی برای تولید این نوع مواد تمیز کننده بهرهگیری شده هست، استنشاق و تنفس ذرات انها که پس از بهرهگیری در هوا اکران می‌شوند، مقدور هست برای سلامتی شما آسیب رسان باشد.

 

به گزارش تالاب خصوصا برای افراد حساس بهتر هست بهرهگیری از این نوع ترکیبات پاک کننده به دست کم برسد. یکی از این محلول هاي شوینده و پاک کننده شیشه پاک کن هست. بله! درست گمان زدید؛ مایع تمیز کننده شیشه را هم باید خودتان بسازید!

 

برای این که شیشه پاک کن بدون بهرهگیری از مواد شیمیایی بکار ببرید توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا از مواد طبیعی بیشترین بهرهگیری را داشته باشید و دیگر نگران آسیب و سموم مواد شیمیایی در حین تمیز کردن شیشه ها و تنفس ذرات انها نباشید.

 

این شیشه پاک کن طبیعی قدرت خوبی دارد و قشری تمیز و بدون لک و خط بجای می‌گذارد.

اموزش درست کردن شیشه پاک کن طبیعی

وسایل و مواد مورد نیاز برای تولید شیشه پاک کن طبیعی :

پیمانه یا شیشه اندازه گیری

قاشق غذاخوری

قیف

بطری اسپری خالی

یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

یک چهارم پیمانه سرکه

یک هشتم پیمانه الکل ایزوپروپیل

۲ پیمانه آب مقطر یا آب شیر داغ

 

اموزش درست کردن شیشه پاک کن طبیعی

وسایل ضروری برای درست کردن شیشه پاک کن طبیعی

 

مرحله اول: مایعات رابا هم ترکیب کنید

از پیمانه یا شیشه مخصوص اندازه گیری مایعات بهرهگیری کرده و حجم مشخص شده از الکل، سرکه و آب داغ را اندازه گیری کنید. نیازی نیست آب در حال جوش باشد، همین که آب شیر از گرمترین درجه اش برداشته شود، کافی هست. اگر آب شیر از محل زندگی شما از نوع آب سخت هست و املاح و آهک زیادی دارد، دو پیمانه آب مقطر را روی اجاق گاز گرم کرده و ازآن بهرهگیری کنید.

 

با بهرهگیری از قیف این مایعات را درون بطری خالی تمیز اسپری خالی کنید. بعد از آخر اینکار، قیف را خشک کنید.

 

مرحله دوم: نشاسته ذرت را افزون کنید

یک قاشق غذاخوری از نشاسته ذرت رابا بهرهگیری از قیف درون بطری شامل ترکیب مایعات بریزید. در میان این مواد، ماده جادویی همین نشاسته ذرت هست. ذرات کوچک آن شاید بنظر شیشه را خش بیندازد، ولی رمانی که با مایعات آمیخته شود این اثر را نخواهد گذاشت ودر حین تمیز کردن دقیقا شیشه را تمیز می‌کند.

حال درب بطری را ببندید و به خوبی آنرا تکان دهید تا ذرات به خوبی درون مایع گرم حل شود.

 

مرحله سوم: شیشه پاک کن طبیعی تان را تست کنید

یک شیشه یا آینه گرد و خاکی و کثیف در منزل تان را گزینه کنید، البته اگر دارید! محلول شیشه پاک کن را روی سطح منتخب خود اسپری کنید و با بهرهگیری از یک پارچه تمیز و با حرکات دایره اي شکل سطح شیشه یا آینه رابه خوبی پاک کنید.

 

مضمون: به علت این که در طی گذشت دوران ذرات جامد نشاسته ذرت درون محلول نشست میکند، حتماً گذشته از بهرهگیری از محلول شیشه پاک کن، بطری رابه خوبی تکان دهید.

 

منبع : chidaneh.com

جدیدترین مطالب سایت