چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

برق انداختن دیوار های خانه با این چند روش

همه ی یه ما دوست داریم دیوار هاي‌ خانه اي کـه در ان زندگی می‌کنیم غیر از پاکیزه بودن براق باشد دراین قسمت از تالاب روش برق انداختن دیوارهای خانه را برای تان گفته ایم.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

برق انداختن دیوار رنگ نشده

1. اول از همه ی پارچه هاي‌ بلا استفاده را روی مبل ها و لوازم خانه بیاندازید. همچنین میتوانید از ملحفه یا روزنامه استفاده کنید تا مواد شوینده روی این لوازم نریزند و بـه آن ها آسیب وارد نکنند.

 

2. هرچیزی کـه چسبیده بـه دیوار اسـت را از دیوار فاصله دهید . با اینکار از آلوده شدن این لوازم هنگام شست و شوی دیوار پیش گیری می‌کنید . لوازم را در وسط خانه جمع کنید.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

3. دیوارها را گردگیری کنید . قبل از شروع کردن پروسه شست و شوی دیوار، اول باید گرد و خاک موجود روی ان را از بین ببرید. اینکار را می‌توانید با فرچه هاي‌ مویی مخصوص ؛ جارو و جارو شارژی انجام دهید و همچنین میتوانید از تی شرت هاي‌ قدیمی و کهنه برای گردگیری بـه صورت ضربه اي روی دیوار استفاده کنید.

 

4. یک سطل آب و کف تهیه کنید و با اسفنج ؛ کف تهیه شده را بـه دیوار بزنید. پروسه شستشو را از بالای دیوار شروع کنید. دستتان را نسبتا آرام حرکت دهید و عجله نکنید و بعد از کف زدن، سریعا محل را خشک کنید.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

تمیز کردن دیوار رنگ شده

1. اول از همه ی لکه گیری کنید . اول از محصولات مناسب برای لکه گیری استفاده کنید و ان را در ناحیه کوچک تست کنید و از موثر بودن ان مطمئن شوید ودر صورت مفید بودن ؛ لکه گیری دیوار را انجام دهید.

 

2. شست و شوی دیوار را آغاز کنید . برای اکثر دیوارهای رنگی باید از آب و کف و صابون استفاده کنید . اگر میخواهید کـه این ترکیب را قویتر کنید، سرکه را نیز بـه این ترکیب بیفزایید . سرکه هیچ ردی از خود باقی نمیگذارد ؛ بـه هیمن دلیل نباید نگران این موضوع باشید.

 

دراین پروسه باید دو سطل آماده کنید . یک سطل رابا آب و پاک کننده شیمیایی پر کنید و پنج دقیقه بعد از اضافه کردن شوینده، پروسه شستشو را آغاز کنید.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

اگر احساس کردید کـه آب داخل سطل کثیف شده، حتماً آب ان را عوض کنید.
برای شستشو از پاک کننده هاي‌ حاوی الکل استفاده نکنید . این محصولات بـه رنگ روی دیوار آسیب وارد می‌کنند و براقیت ان را از بین می‌برند.

3. خودتان پاک کننده بسازید . اینکار بـه اندازه اي کـه بـه نظر میرسد ؛ سخت نیست . نصف یک فنجان جوش شیرین را بـه یک سطل آب گرم اضافه کنید و سپس ترکیب بـه دست آمده را بـه یک حوله نرم اسپری کنید و ان را روی قسمت هاي‌ لکه دار بکشید.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

تمیز کردن کاغذ دیواری

1. برای کاغذ دیواری از آب صابونی و گرم استفاده کنید . قانون کلی برای شست و شوی دیوار کاغذ دیواری شده ؛ استفاده از آب و کف و کمی آمونیاک اسـت . البته گردگیری را قبل از همه ی این‌ها فراموش نکنید.

 

2. از سرکه برای پاک کردن کاغذ دیواری هاي‌ وینیل استفاده کنید . یک پارچه را داخل سرکه سفید و آب گرم کنید و ان را بـه دیوار تمیز بـه صورت ضربه اي بزنید . سرکه را مستقیم بـه دیوار نزنید.

 

3. از سرکه و آب برای پاک کردن لکه هاي‌ روی کاغذ دیواری استفاده کنید . لکه جوهر، ماژیک، مداد شمعی را باید با یک پاک کننده مایع حاوی سرکه تمیز کنید . برای از بین بردن لکه هاي‌ چربی نیز از آب گرم و کف استفاده کنید.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

4. برای شست و شوی آخر از آب گرم و یک حوله نرم استفاده کنید.

 

تمیز کردن دیوار های چوبی

1. دیوارها را گردگیری کنید . از یک طی، فرچه و یا دستمال برای گردگیری دیوار استفاده کنید.

 

2. از آب گرم و صابون و برای پاک کردن دیوار استفاده کنید . این ترکیب برای پاک کردن دیوارهای چوبی عالی عمل میکند.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

3. برای از بین بردن لکه ها از روی این دیوارها از نصف فنجان سرکه سفید و یک سطل آب گرم استفاده کنید . سپس با یک دستمال نرم، این ترکیب را بـه دیوار بزنید.

 

4. سپس با آب خالی دیوار را تمیز کنید . هیچ نیازی برای ماده شوینده یا پاک کننده وجود ندارد. این شستن با آب خالی باید سریعا خشک شود تا چوب را از بین نبرد.

 

چگونه دیوار های خانه مان را برق بیندازیم؟

 

همانگونه کـه بالاتر خوانده اید روشهایی وجوددارد کـه می توان هر دیواری را اعم از دیوار چوبی رنگ شده حاوی کاغذ دیواری را برق ندا و تمیز کرد امیدوارم این آموزش برای شـما مفید بوده باشد.

جدیدترین مطالب سایت