برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

مجموعه : لوازم آرایشی
برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

عطرهای تابستانی شیک زنانه

برترین مدلهای عطر را برای شما عزیزان گرد هم آورده ایم تابستان در راه هست و همۀ ما برای این فصل گرم و در عین حال خوشگل خود را آماده میکنیم. پوشیدن لباسهای رنگی و رفتن به مکان هاي خوش آب و هوا، برترین فرصتی هست که این فصل برای ما فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید در این فصل از عطرهای خوشبو بهرهگیری کرده و بوی عرق، بوی خوش تابستان را از شما دور نکند، عطرهای زیر مناسب ترین عطرهای تابستانی میباشند.

 

جو مالون جو «Jo Malone Jo»

برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

جو مالون جو در بین عطرهای تابستانی برترین میباشند و به همین علت در لیست ما جایگاه اول را به خود اختصاص میدهند. رایحه خوش مرکبات این عطر شما را به یاد گرمای دلپذیر داغ تابستانی می اندازد. از ترکیبات این عطر می‌توان به لیموترش، فلفل، کندر و لادن اشاره کرد.

 

گوچی فلورا «Gucci Flora»

 

برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

این عطر بوی بینظیر شکوفه هاي گل را دارد و رایحه اصلی آن مگنولیاست. همینطور می‌توانید بوی خوش مرکباتی چون پرتقال و نارنگی و همینطور چوب صندل و شکلات را در آن حس کنید. نعناع هندی، گل محمدی و گل صد تومانی از دیگر رایحه هاي این عطر میباشند.

 

مارک جاکوبز رین «Marc Jacobs Rain»

برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

این نوع عطر از عطرهای مارک جاکوبز شما را به یاد دوش گرفتن در ماه هاي گرم تابستان می اندازد. این عطر حس خوشایند آب خنک را به شما میدهد. از دیگر رایحه هاي آن می‌توان به لیموترش، انار، گلابی، رز، شمعدانی، دانه تونکا و مشک اشاره کرد.

 

درک لام «Derek Lam»

برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

این عطر یکی از برترین و قدیمی ترین عطرهایی هست که تا به حال ساخت شده هست. عطر گل و رایحه خوش مشک خالص، حس خوبی به فرد و اطرافیان او می‌دهد و برای یک روز بلند تابستانی بسیار فوق العاده هست. گرچه نوع مردانه این عطر هم وجود دارد که تند، چوبی و کمی تلخ هست.

 

لیز ارل «Liz Earle»

برترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

این عطر ترکیبی از رایحه هاي فلفل صورتی، ترنج، دارچین، گل محمدی و چوب صندل هست. این عطر حس مفید و دلپذیری به فرد و اطرافیان او می‌دهد. اگر شما از بوی تند فلفل لذت می‌برید، این عطر مناسبتان هست.

 

مارک جاکوبز دیزی «Marc Jacobs, Daisy»

ابرترین عطرهای تابستانی شیک زنانه

 

اگر می‌خواهید در رایحه هاي میوه، گل و شیرینی غرق شوید، اینعطر مناسبتان هست. رایحه اصلی این عطر، دارابی هست و از دیگر رایحه هاي آن میتوان به گریپ فروت، توت فرنگی، برگ بنفشه، گل یاس، یاسمن، مشک، سدر و وانیل اشاره کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت