فر کردن مژه بصورت طبیعی | داشتن مژه هایی بلند

مجموعه : آرایش چشم
فر کردن مژه بصورت طبیعی | داشتن مژه هایی بلند

فر کردن مژه بصورت طبیعی

فر کردن مژه برای زیبایی چشم و آرایش صورت انجام میشود. با ما همراه باشید در مجله آرایشی و زیبایی تالاب: فر کردن مژه و بلند کردن آن یکی از روش هاي کسب زیبایی است . داشتن مژه هاي‌ فر و بلند آزوی افراد زیادی است . اگر مژه هاي‌ فر و بلند می خواهید حتماً لازم نیست به آرایشگاه مراجعه کنید با این روش هاي خانگی که در ادامه این مطلب از تالاب می خوانید میتوانید مژه هایتان را در منزل فر و بلند کنید.

 

داشتن مژه هایی بلند

داشتن مژه هایي بلند با روش هاي‌ طبیعی که در منزل انجام شود از جمله خواسته هاي‌ محبوب خانم هاست . شما می توانید با کمک گرفتن از موادی ساده هم چون روغن نارگیل و روغن زیتون مژه هایي زیبا داشته باشید .

 

روش های داشتن مژه هایی بلند

مژه ها تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی فرد دارند.داشتن مژه هایي بلند و فر میتواند شما را جذاب تراز همیشه بنظر برساند. روش هاي‌ مختلفی برای فر کردن مژه وجود دارند که میتوانند در طولانی مدت موجب آسیب دیدن به مژه هاي‌ شما بشود؛ اما استفاده از روش هاي‌ طبیعی این خطر را برای شما به صفر خواهد رساند.در ادامه به بررسی روش هاي‌ طبیعی برای فر کردن مژه خواهیم پرداخت.

 

فر کردن مژه بصورت طبیعی | داشتن مژه هایی بلند

برای فر کردن مژه ها حتماً نیاز به فر مژه ندارید بلکه به کمک چند راهکار ساده ودر معرض می توانید مژه هاي‌ خودرا فر کنید.

 

داشتن مژه‌هایي فر سبب زیبا شدن چشم‌ها میشود،اغلب بانوان برای فر کردن مژه هاي‌ خود از فرمژه استفاده میکنند اما باید بدانید که برای فر کردن مژه هایتان حتماً نیاز به فرمژه نداریدبلکه با روش‌هاي‌ در معرض و طبیعی می توانید به اسانی مژه‌هایتان را فر کنید.

 

در این جا به معرفی چند راهکار ساده و ابتدایی می پردازیم که به کمک آن میتوانید مژه هایتان را فر کنید.

 

فر کردن مژه به کمک قاشق

یک کاسه آب گرم را آماده کنید و یک قاشق چایخوری فلزی رابه مدت ۵ دقیقه در داخل آن قرار دهیدو سپس قاشق را از آب دراورده و خشک کنید و به‌صورت عمودی آن را بالای چشمتان قرار دهیدبه طوری‌كه قسمت محدب آن بیرون باشد و لبه پایینی قاشق بر روی خط مژه شما قرار بگیرد و سپس مژه‌ ها رابه کمک انگشتتان به سمت قاشق فشار دهید و به مدت ۱۰ ثانیه نگهدارید اینکار سبب فر شدن مژه‌هاي‌ شما میشود.

 

فر کردن مژه بصورت طبیعی | داشتن مژه هایی بلند

مسواک گرم مژه هایتان را فر می‌کند

مسواک را در زیر آب داغ بگیرید تا برس‌هاي‌ آن گرم شود و سپس مسواک را به‌ صورت کامل خشک کنیدو مژه هایتان رابا این مسواک داغ شانه کنید و مسواک را در نوک مژه هایتان رابه مدت ١٠ ثانیه نگه دارید.

 

برای فر کردن مژه از روغن هاي‌ گیاهی استفاده کنید استفاده هر روزه از ریمل سبب ضعیف شدن و کم پشت شدن مژه‌ها میشود،برای تقویت مژه و ابرو خود هر شب قبل از خواب روغن نارگیل، کرچک و زیتون را بر روی مژه‌هاي‌ خود بمالیدهمچنین میتوانید به کمک فشار انگشتانتان بر روی مژه‌ها به آن‌ها حالت دهید.

 

فر کردن مژه بصورت طبیعی | داشتن مژه هایی بلند

درباره علت ریزش مژه ها بیشتر بدانید

وقتی موها و یا ابروها شروع به ریختن می کند برای خیلی از خانم ها می‌تواند نگران کننده باشد.اما ما بشما می‌گوییم نگران نباشید چون افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند،البته نباید هم این مشکل را نادیده گرفت و باید به دنبال راهی برای درمان آن بود.

 

ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که میتواند منجربه ریزش موها شود نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که دراین بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول هاي‌ مو را بعنوان باکتری می شناسد ودر نتیجه رشد موها کند می شود ودر آمدن دوباره موها میتواند بسیار مشکل باشد.

 

راه حل هاي‌ طبیعی درمان ابرو و مژه که بطور کلی با تغییر در برنامه غذایی روزانه و حذف مواد قندی غیر طبیعی مانند :

 

شیرینجات قنادی،انواع شکلات و فست فود جای گزین کردن مواد طبیعی و استفاده از جوانه ها مانند :

 

جوانه گندم ، انواع سبوس مانند سبوس برنج که حاوی ویتامین هاي‌ مورد نیاز بدن از جمله ویتامین ب هستند که نه تنها در بازرسی استرس نقش مهمی دارند بلکه در عمل خونسازی و اکسیژن رسانی نیز شرکت می کنند، درضمن داشتن فعالیتی که علاوه بر کاهش استرس موجب شادی و رضایت خاطر فرد شود در درمان طبیعی این مشکلات نقش بسیار مهمی دارد.

 

امیدواریم از مقاله بلند کردن مژه بصورت طبیعی و همچنین فر کردن مژه ها در سایت تالاب استفاده کرده باشید. از دیگر مطالب ما در این زمینه حتما دیدن بفرمایید.

جدیدترین مطالب سایت