انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید + عکس

مجموعه : آرایش صورت
انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید + عکس

هیچ زمانی مانند زمان حال برای امتحان آرایش هاي‌ تازه تابستانی وجود ندارد. از لب‌هاي‌ براق گرفته تا ابروهای طبیعی و پرپشت، این ایده‌هاي‌ الهام‌بخش آب خلاق شـما را بـه جریان می‌اندازد.

 

بخشی از لذت آرایش آزمایش با ظاهرهای مختلف، بازی با رنگ ها و یافتن آنچه برای شـما مناسب اسـت، اسـت. فرقی نمیکند آرایش ساده‌تری داشته باشید یا طرح‌هاي‌ پیچیده‌تر، امتحان کردن یک آرایش تابستانی جدید واقعاً می تواند خلق و خوی شـما را تقویت کند و اعتماد بـه نفس شـما را افزایش دهد. چه بهترین رژگونه کرم را بـه کیف آرایش خود اضافه کنید و چه بـه سراغ یک آرایش رنگی بروید، دنیای زیبایی صدف ضرب المثل شماست.

بهترین آرایش تابستانی برای امتحان کردن 

نخستین روندی کـه من می بینم، نگاه‌هاي‌ تک رنگ در سراسر صورت اسـت – بـه لب‌ها و گونه‌ها فکر کنید کـه همه ی دریک رنگ هستند. نه الزاماًً یک سایه، بلکه یک تون. این بـه این معنی اسـت کـه ظاهر خط چشم، رژگونه و رنگ لب خودرا هماهنگ کنید تا کل ظاهر خودرا بـه هم گره بزنید.

 

محصولات چند منظوره برای مسافرت مفید اسـت، وقتی یکی می تواند کار را بـه خوبی انجام دهد، نیازی بـه خرید دو محصول نیست. مردم دیگر رنگ‌هاي‌ مات با ماندگاری طولانی را انتخاب نمیکنند و بـه دنبال محصولاتی هستند کـه از لب‌هاي‌ شـما و همچنین رنگ‌ها مراقبت می کنند.

 

ابروهای طبیعی و مرتب شده کـه خیلی مرتب بـه نظر نمیرسند امسال محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و تابستان امسال بهترین زمان برای بـه نمایش گذاشتن ابروهای شماست. بازگشت بـه ابروهای طبیعی وجوددارد. مردم بـه سادگی از یک برس قرقره‌دار و زاویه‌دار استفاده میکنند تا موهای شان را بالا ببرند.

 

دمای گرم می تواند باعث از بین رفتن فونداسیون‌هاي‌ سنگین شود، اما امسال، گزینه‌هاي‌ خنک مانند بهترین فونداسیون‌هاي‌ سبک وزن و رنگ‌هاي‌ پوست در اولویت هستند. مردم بـه دنبال پوشش هایي با وزن سبک تر هستند کـه روی پوست طبیعی بـه نظر برسد.

 

بیشتر بخوانید: مدل های آرایش صورت و مدل میکاپ صورت جدید

 

27 آرایش تابستانی الهام بخش 

1. چشم دودی نارنجی سوخته

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

چشم دودی یک آرایش کلاسیک در تمام طول سال اسـت. با این حال، در ماه‌هاي‌ گرم‌تر، پالت‌هاي‌ سیاه عمیق اغلب میتوانند بیش از حد سنگین بـه نظر برسند. ان رنگ‌هاي‌ آشفته رابا طرح رنگی برنزی و نارنجی سوخته عوض کنید تا بدون این کـه چشم را تحت تأثیر قرار دهد، ابعاد و وضوح بیشتری بـه ان اضافه کنید. یک پالت سایه با رنگ‌هاي‌ تونالیست را انتخاب کنید تا ظاهری ایجاد کنید کـه هر رنگ پوست و رنگ چشمی را صاف کند. با کشیدن روشن‌ترین سایه روی درب شروع کنید و از رنگ‌هاي‌ تیره‌تر برای برجسته کردن خط آب و چین‌هاي‌ درب استفاده کنید.

 

2. لب وینیل

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

براق لب کاملاً بـه روند بازگشته اسـت، با ظاهر براق الهام گرفته از دهه 90 بر چشم انداز زیبایی تابستانی غالب اسـت. اما برای کسانی کـه هنوز از لبوهای کلاسیک طرفدار هستند، رنگدانه شفاف یک براق همیشه کارساز نیست. با تمام رنگ فرمول سنتی بـه علاوه براقیت زرق و برق دار، شـما بهترین هاي‌ هردو جهان را دریافت می کنید. ماهیت قابل ساخت رژ لب هاي‌ وینیل انها را بـه همراهی ایده آل برای آرایش هاي‌ سنگین و سبک تبدیل می کند. با یک لایه سبک ان را طبیعی نگه دارید، یا ان را طوری بسازید کـه با رنگ پررنگ مطابقت داشته باشد.
تصویر

 

3. مژه های آبی

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

اگر زمانی از سال برای آزمایش ریمل رنگارنگ وجود داشته باشد، مطمئناً تابستان اسـت. چیزی در مورد روزهای روشن‌تر باعث میشود کـه بخواهیم رنگ‌هاي‌ پررنگ‌تری را در آرایش و کمد لباس‌هایمان بپذیریم، و چه راهی بهتر از رنگ‌هاي‌ سرگرم‌کننده روی چشم‌ها برای معرفی رنگ‌هاي‌ جدید. فاصله گرفتن از بهترین ریمل خود در رنگ مشکی کلاسیک ممکن اسـت دلهره آور بـه نظر برسد. اما، اگر بـه درستی انجام شود، یک فرمول کبالت می تواند یک بیانیه منحصر بـه فرد ایجاد کند کـه کل ظاهر شـما را بـه هم پیوند دهد. برای شست و شوی سبک تر با یک لایه شروع کنید و هر طور کـه دوست دارید بسازید.

 

4. برهنه تک رنگ

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

یکی از ترندهای برتر امسال، تک رنگ نگه داشتن آرایش تابستانی شـما، راهی ساده برای داشتن ظاهری زیبا و بدون تلاش زیاد در صبح اسـت. اما چسبیدن بـه یک سایه الزاماًً نیازی بـه انتخاب رنگ قرمز یا صورتی زنده ندارد. شـما می توانید جلوه اي شیک و ظریف با رنگ هاي‌ خنثی ایجاد کنید. یک سایه قهوه اي روشن یا رنگ پوست رابا یک لب لخت ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید کـه هرگز از مد نمی افتد. با استفاده از یک محصول مشابه برای گونه ها، چشم ها و لب هاي‌ خودرا رنگی کنید تا سایه هاي‌ کاملاً هماهنگ داشته باشید.

 

5. آستر رنگارنگ

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

هنوز مطمئن نیستید کـه آیا می توانید با ریمل رنگارنگ کنار بیایید؟ سپس برای شروع با یک مداد خط چشم ظریف شروع کنید. این سایه فیروزه اي واقعی کـه بـه طور هم زمان برای باز کردن چشم و افزودن رنگ بـه صورت کار می کند، بـه خصوص با چشم هاي‌ قهوه اي یا فندقی خوب بـه نظر می رسد. چه بـه خط آب پایبند باشید و چه از این مداد برای ایجاد ظاهر چشمگیر خط بالدار استفاده کنید، فرمول ژل کرمی بدون زحمت در تمام نواحی چشم می چرخد. با سایه‌هاي‌ خنثی تضاد کنید یا از رنگ‌هاي‌ روشن تابستانی با درپوش رنگارنگ خیره‌کننده مشابه استفاده کنید.

 

6. آرایش بدون آرایش

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

وقتی هوا شروع بـه گرم شدن میکند، آخرین کاری کـه بیشتر ما میخواهیم انجام دهیم این اسـت کـه یک کرم پودر کاملاً بزنیم اما این بدان معنا نیست کـه همه ی آرایش‌ها باید کاملاً از پنجره خارج شوند. آرایش بدون آرایش یک کلاسیک همیشگی در بین دوستداران زیبایی اسـت کـه نمی خواهند متعهد بـه استفاده از لوازم آرایشی باشند. برای دستیابی بـه رنگ طبیعی براق بهترین مرطوب کننده هاي‌ رنگی برای آبرسانی و صاف کردن پوست و درعین افزایش درخشندگی پوست را انتخاب کنند. بهترین بالم لب خودرا بزنید، ابروهایتان را شانه کنید و آماده هستید!

 

7. برنز تک رنگ

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

رنگ هاي‌ بی قواره را عوض کنید و از همان رنگ برای چشم ها، لب ها و گونه ها استفاده کنید. بهترین چیز در مورد این روند این اسـت کـه دستیابی بـه ان بسیار آسان اسـت. ظاهر خودرا با استفاده از رژگونه یا برنز انتخابی خود برای شست و شوی رنگ روی چشم ها «و اگر بافت اجازه میدهد» بـه اتمام برسانید. این برای خانم هایي کـه عجله دارند یا در زمان کوتاهی هستند عالی اسـت زیرا اینکار را انجام دهید. حدس و گمان چیزها را از بین میبرد و شـما می توانید تمام چهره خودرا با حداقل محصولات آراش کنید.

 

8. رژگونه کرم

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

این ترند بـه‌جای هماهنگی با رنگ‌هاي‌ مختلف ودر عین حال از محصولات جداگانه برای لب‌ها، گونه‌ها و چشم‌ها استفاده میکند، این روند تنها از یک محصول استفاده می کند تا ظاهر آرایشی هماهنگ را ایجاد کند. نتیجه؟ یک کیسه آرایش باریک کـه برای سبک سفر مفید اسـت و آرایش طبیعی کـه در همه ی جا کار می کند. برای این کـه اینکار برای شـما کارساز باشد، پیشنهاد می کنیم کمی رژگونه کرم را بـه گونه‌ها، لب‌ها و استخوان‌هاي‌ ابرو اضافه کنید و ان‌ها را مخلوط کنید تا یکدست شوند. بـه این ترتیب هیچ  خط خشن وجود ندارد و شـما بـه طور طبیعی غرق شده بـه نظر خواهید رسید نه شبیه دلقک.

 

9. ابروهای کرکی طبیعی

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

این روند همه ی چیز در مورد پذیرش مو هاي ابروی شـما و استفاده بهینه از انها اسـت. از یک سایه رنگ برای تعریف استفاده کنید و بـه مقدار کم استفاده کنید. همه ی چیز درباره ابروهای مرتب و زیبا اسـت. جلوه آرایش بدون آرایش برای ابروهای شـما. اگر ابروهای شـما کمی کم پشت هستند، بهتر اسـت بـه لمینت ابرو مراجعه کنید. این درمان موها را برس میکشد و ان‌ها را بـه مدت شش هفته در جای خود ثابت میکند ودر عین حال کـه ظاهری طبیعی دارند، پرپشت‌تر بـه نظر میرسند.

 

10. پایه تازه و شبنم دار

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

بـه جای پوشاندن هر بـه اصطلاح “نقص” روی پوست، سعی کنید بـه دنبال یک پایه روشن تر باشید و بخشی از پوست طبیعی خودرا آشکار کنید. اگر کک و مک، چند علامت زیبایی و جای زخم دارید، آن ها را در آغوش بگیرید و از نشان دادن انها نترسید. اگر احساس می کنید هنوز بـه چیزی نیاز دارید، رنگ‌هاي‌ پوست توصیه میشود زیرا این رنگ‌ها بدون ماسک کردن، رنگ پوست را یکدست میکنند. انها بـه ویژه برای زنان یائسه نیز بسیار عالی هستند، این حرکت بـه سمت یک پوشش طبیعی با وزن سبک تر برای زنانی کـه در دوران یائسگی قراردارند فوق العاده اسـت، زیرا نیازی بـه لایه هاي‌ زیادی ندارد کـه سپس در هنگام گرگرفتگی از صورت شـما می لغزند.

 

11. آراش نارنجی سوخته

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

نارنجی یک سایه کلاسیک در آرایش تابستانی اسـت، اما همان طور کـه ظاهر زیبای ویولا دیویس در این جا نشان می‌دهد، نارنجی سوخته دارای یک عامل خنک و ظرافت اسـت کـه نارنگی هاي‌ واقعی گاهی اوقات فاقد ان هستند. ان را دریک لکه لب مدرن و وینیل برای لب‌هاي‌ براق آفتابی امتحان کنید، یا می توانید یک جعبه ترند دیگر را علامت بزنید و رژگونه مایع رابا رنگ هلویی عمیق روی گونه‌ها و لب‌هاي‌ خود بمالید.

 

12. براقیت شفاف

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

برق لب شفاف بـه دهه 90 بازگشته اسـت و لب هاي‌ چسبناک و براق بـه سرعت بـه جایی نمی‌رسند. این روند در واقع برای کسانی کـه لب‌هاي‌ نازک‌تری دارند عالی اسـت، زیرا براق‌کننده‌ها یکی از بهترین پرکننده‌هاي‌ لب در بازار هستند. این ایده خوبی اسـت کـه برای ظاهری طبیعی تر، براقی شفاف انتخاب کنید و از پوشیدن ان در روزهای باد پرهیز کنید!

 

13. رژگونه افزایش یافته

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

کمی رژگونه‌ بشتر از حد معمول، روشی عالی برای تقویت چهره کدر اسـت، بـه خصوص اگر روتین مراقبت از پوست شـما در طول یک برنامه شلوغ تابستانی از پنجره خارج شده باشد. رنگ اضافی صورتی یا هلویی درخشندگی جوانی بـه پوست می بخشد و شـما را بیدارتر نشان میدهد! اگر نگران هستید کـه کمی بیش از حد برافروخته بـه نظر برسید، بـه راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از رژگونه نگاهی بیندازید تا در کمترین زمان زیبا بنشینید.

 

14. لب فوشیا

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

آرایش چشم کم‌رنگ رابا لب‌هاي‌ روشن ترکیب کنید تا آرایش تابستانی 2022 را بـه‌همراه داشته باشید. یکی از بهترین رژلب هاي‌ ماندگار را انتخاب کنید تا هنگام خوردن و آشامیدن از جابجایی ان پیشگیري کنید تا در طول روز نیازی بـه دست زدن بـه ان نداشته باشید.

 

15. چشم های دودی

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

وقتی دریک عصر گرم تابستانی بیرون می‌روید، یک چشم دودی، دودی شگفت انگیز بـه نظر می رسد، بنابر این، جین فوندا را بـه عنوان الهام گرفته و ترکیب کنید. افراد با رنگ سرد بـه رنگ‌هاي‌ مشکی و خاکستری می آیند در حالی کـه آنهایی کـه رنگ پوست گرم دارند بـه رنگ‌هاي‌ قهوه‌اي تیره می آیند. اگر نگران این هستید کـه در نهایت با چشم هاي‌ پاندا شوید و نمیدانید چگونه سایه چشم بزنید، سعی کنید از یکی از بهترین سایه چشم هاي‌ کرم استفاده کنید، زیرا این سایه ها طبق معمول ماندگاری بیشتری دارند و بسیار بخشنده تر از جای گزین هاي‌ پودری هستند.

 

16. نورهای نئونی

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

این یک روند آرایشی برای افراد ضعیف نیست، اما رنگ هاي‌ نئون در حال بازگشت هستند. و اینبار همه ی چیز در مورد چشم اسـت. بـه خط چشم فیروزه اي روشن فکر کنید، یک رنگ برجسته از رنگ زرد بر روی پلک ها. این روند بـه‌ویژه روی چشم‌هاي‌ قهوه‌اي خوب عمل می کند زیرا سایه‌هاي‌ روشن عمق چشم‌هاي‌ تیره را صاف می کنند. اگر بـه نئون ها شک دارید، با یک لهجه کوچک رنگ در گوشه داخلی چشم شروع کنید چرا کـه این روشی بسیار بخشنده تر برای تسلط بر این روند اسـت.

 

17. هایلایت های روشن تر

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

درسال 1992؛ این قلم متحول کننده صنعت، روشی را کـه ما برجسته می کنیم برای همیشه تغییر داد. کانسیلرهای ضخیم و سنگین از بین رفتند، و عصای برجسته سبک تر و خامه اي وارد شدند.  ان را روی قسمت مرکزی صورت خود از جمله استخوان هاي‌ گونه و ابرو بکشید و رنگ چهره خودرا روشن کنید.

 

18. مژه های زیاد

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

حتی بهترین ریمل هم کارهای زیادی می تواند انجام دهد… گاهی اوقات شـما فقط باید مانند گوئینت بـه سراغ ریمل هاي‌ دروغین بروید. در فرش قرمز، تقریبا همه ی افراد معروف از یک جفت مژه مصنوعی میتوانند خاطرجمعی حاصل کنند. آن ها فوراً چشم ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و ظاهر را کامل می کنند. در مورد نحوه زدن مژه مطمئن نیستید؟ طرح‌هاي‌ با نوار نازک آسان‌تر بـه‌دست می آیند و مژه‌هاي‌ گوشه‌اي بازهم آسان‌تر هستند. از یک چسب مناسب برای مژه استفاده کنید و قبل از مراسم یا بیرون رفتن شبانه ان را تمرین کنید.

 

19. پوست لعاب دار

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

پوست شاداب و درخشان ستون فقرات آرایش شبنم اسـت و تابستان امسال، یک قدم جلوتر رفته اسـت. بـه پوست “لعاب” درود کنید. تمام پودرهای سفت کننده و کاغذهای لکه دار را حذف کنید و از درخشندگی طبیعی پوست خود استفاده کنید. اگر پوست خشکی دارید، فرمول‌هاي‌ زیرسازی درخشان و آب‌رسان نقطه‌اي عالی برای شروع هستند، پس، با گنجاندن یکی از بهترین هایلایترها در روتین خود، بـه پوست خود یک کیلو وات درخشندگی بدهید.

 

20. سایه های نقره ای

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

یک برق کوچک از نقره روی پلک هاي‌ شـما واقعا می تواند پشت پلک شـما را برنزه کند. یک خط چشم متالیک بردارید و یک نقطه یا خط بـه گوشه بیرونی چشمان خود بزنید تا پلک هایتان درخشان شود. این رنگ مخصوصاً برای رنگ‌هاي‌ پوست کم‌رنگ جذاب اسـت، اما پوست‌هاي‌ عمیق‌تر با سایه هاي‌ برنزی یا طلایی بهتر بـه نظر می رسند. احساس شجاعت می کنید؟ یک سنگ یا کریستال کوچک بـه ان اضافه کنید تا ظاهر خودرا بیشتر زنده کنید.

 

21. چشم های تنگ

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

سالها بـه ما میگفتند کـه هرگز چشم‌ها رابا خط چشم تنگ نکنید «کـه بـه ان خط چشم میگویند»؛ زیرا می تواند چشم‌ها را کوچک‌تر نشان دهد، اما این روند در واقع ایجاد یک چشم دودی شدید مانند SJP اسـت. یکی از بهترین خط چشم هایي کـه دارید را روی لبه چشم بزنید تا مژه هاي‌ شـما پرتر، ضخیم‌تر و دراماتیک تر بـه نظر برسند.

 

22. از ریمل بگذرید

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

اگر استفاده از بهترین ریمل شـما یک الزام مطلق اسـت و اتفاقاً از لوازم آرایش جام مقدس شـما اسـت، این روند برای شـما مناسب نخواهد بود.

 

این در اصل فقط اجتناب از ریمل درکنار هم و اجازه دادن بـه لب‌هایتان اسـت. نتیجه این اسـت کـه یک آرایش مدرن و تازه از آرایش تابستانی با توجه بـه لب هاي‌ شـما بـه جای چشمان شـما جلب می شود. یک نکته عالی این اسـت کـه مژه هاي‌ خودرا فر کنید سپس آن ها را رها کنید، اینکار باعث می شود بدون نیاز بـه ریمل بیدارتر بـه نظر برسید.

 

23. صورتی باله

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

با یکی از جذاب‌ترین ترندهای تابستان 2022؛ ظاهری ملایم‌تر و الهام‌گرفته از رقصنده باله ایجاد کنید.

 

رنگ‌هاي‌ صورتی گلبرگ بر چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌هاي‌ تعداد زیادی از A-listers زیباتر کرده اسـت. صورتی یکی از بهترین سایه هاي‌ چشم برای چشم هاي‌ قهوه اي اسـت زیرا گرمای طبیعی چشم ها را افزایش میدهد، اما هر رنگ چشمی می تواند ان را بپوشد. برای تقلید از همان جلوه قهوه اي روشن و گرم را امتحان کنید.

 

24. برنزه کردن

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

صورت خودرا خود برنزه کنید. این روند شامل خود برنزه شدن با کانتور می شود تا ظاهری تراش خورده تر بـه صورت بدهد. بهترین نتایج از استفاده از برس کانتورینگ برای “حک کردن” خطوط طبیعی با بهترین برنزه مصنوعی برای صورت حاصل می شود. استخوان هاي‌ گونه، شقیقه ها و هردو طرف بینی را مخلوط کنید تا ظاهری شبیه لیز هرلی ایجاد کنید.

 

25. رژ پر رنگ

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

رنگ‌هاي‌ خون آشام مانند بنفش تیره و قرمز برای پاییز/زمستان درنظر گرفته نمی شوند. اگر بـه یک مهمانی تابستانی می‌روید، ترند خون آشام را روی خودتان امتحان کنید. مخصوصاً در رنگ‌هاي‌ پوستی متوسط ​​تا عمیق‌تر عالی بـه نظر میرسد و حال و هوای فلپر دهه 1920 دارد. استفاده از رنگ‌هاي‌ عمیق‌تر می تواند کمی دشوار باشد.

 

26. خط چشم خود را با عینک خود هماهنگ کنید

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

ممکن اسـت عجیب بـه نظر برسد، اما مطابقت رنگ عینک شـما با خط چشم و سایه چشم، اثر بیداری فوری دارد، همانگونه کـه در این جا در مریل استریپ دیده می شود.

 

این تکنیک یک توهم نوری ایجاد می کند کـه عینک شـما بخشی از صورت شـما اسـت و اگر رنگ ها مطابقت داشته باشند، باعث می شود چشمان شـما بـه اندازه فریم شـما ظاهر شوند. بنابر این، اگر عینک شـما دارای فریم فلزی مانند مریل اسـت، بـه دنبال ظاهری نقره اي یا خاکستری باشید. اگر قهوه اي هستند، رنگ قهوه اي پررنگ و غیره را انتخاب کنید.

 

27. چشم گربه ای نرم

انواع آرایش های تابستانه رنگی جدید 2023 + عکس

بـه جای خط مشکی مایع شدید برای ایجاد چشم گربه اي، از سایه چشم خود برای بال زدن بـه طور استراتژیک گوشه بیرونی چشم استفاده کنید. در نتیجه بسیار نرم تر و برای آرایش تابستانی عالی اسـت. ما آرایش مارگوت رابی را در این جا دوست داریم زیرا سایه چشم قهوه اي بـه طرز ماهرانه اي توجه را بـه بیرون چشم ها جلب می کند و باعث می شود بزرگ تر و عروسکی بـه نظر برسند.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر جالب از مقایسه چهره زنان قبل و بعد از آرایش

جدیدترین مطالب سایت