آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

مجموعه : آرایش صورت
آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

گریم های فوق العاده و مخفی

 

برای جذاب بودن بدون آرایش کافی هست که برترین گریم را از گذشته داشته باشید در ادامه می توانید با یادگیری تصویری آرایش هاي حرفه اي و نا پدید گریم تالاب را دنبال نمایید.

 

به گزارش تالاب طبق نظر آرایشگر حرفه اي لس آنجل Brande Bytheway , قسمت اصلی آرایش , برجسته سازی از طریق تعیین حدو مرزهاست.خیلی ها فکر می‌کنند انجام دادن اینکار در منزل امکان پذیر نیست , اما اینکار راحت تر ازآن چیزیست که شما فکر میکنید!

 

برند می‌گوید : ” گریم بازی با سایه روشن هاست , ایجاد حدود و برجسته کردن ویژگی های طبیعی صورت “. برای بدست آوردن این تکنیکها ما قدم به قدم با آرایشگر حرفه اي ” برند ” پیش می‌رویم تا بکار بردن این تکنیکها و ابزراهای ضروری را ذکر بگیریم . این تکنیکها و رویکرد ها , روی هر شخص باتوجه به ویژگی های آن شخص متمایز خواهد بود اما روش کلی کار یکی هست .

 

بخشی از نصیحت برند دراین مورد این هست : تمرین , تمرین , تمرین !! او می گوید امتحان کنید , به اطراف خود نگاه کنید و چیزی که برای صورت شما مناسب هست را کشف کنید . اینکار خیلی پیچیده بنظر نمی رسد, حتی برند می‌گوید ” برخی از مردم روزانه بارها اینکار را انجام می دهند .”

 

دو روش اصلی و قابل بهرهگیری برای طراحی پایه وجوددارد : لولایت « کمرنگ کردن » و هایلایت « پررنگ و برجسته کردن »

 

لولایت یعنی بهرهگیری از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت بهرهگیری می شود که شما نمی‌خواهید خیلی به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت بهرهگیری میکنید . برند پیشنهاد می کند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگها و سایه هاي مات و بدون درخشش بهرهگیری کنید .

 

به گزارش تالاب بالعکس هایلایت , برای قسمتهایی بهرهگیری می‌شود که شما می‌خواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید . برای هایلایت شما می توانید هم از رنگ و سایه هاي مات بهرهگیری کنید و هم براق و درخشنده , هرکدام را که خودتان دوست دارید .

 

گونه

برند می‌گوید : نخستین چیزی که تعداد زیادی از مردم میخواهند برجسته کردن گونه هست .برای آغاز کار، بااستفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه لولایت تیره ، زیر استخوان گونه را آرایش کنید .ما از رنگ قهوه اي ملایم برای این قسمت بهرهگیری کردیم.

 

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

بالای قسمتهایی را که لولایت کردید برای متعادل و برجسته کردن هایلایت وبرجسته کنید . بعد از تیره کردن زیر گونه سعی کنید استخوانهای گونه خودرا برجسته تر کنید , برای اینکار بااستفاده از قلم مو , رنگ براق و درخشنده و یا سایه روشنی را در امتداد استخوانهای گونه بزنید و بعد با برس خطوط را محو کنید .

 

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

 

بینی

یکی از استراتژیهای اساسی این هست که بینی را کمی باریک کنید « اگرچه یادتان باشد ، مقدور هست این استراتژی برای هر صورتی مناسب نباشد » برای بینی نیز از همان سایه لولایت گونه خود بهرهگیری کنید . اینکار را از گوشه درونی ابرو آغاز کنید و تا انتهای هردو طرف بینی ادامه دهید .

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

و بعد، از بالا تا پایین پل بینی خودرا هایلایت « روشن و برجسته » کنید . برای آرایش بینی، همه ی وقت از تولیدات مات بهرهگیری کنید، حتی برای برجسته کردن آن . برند می گوید : بطور کلی، مردم میخواهند بینی شان خیلی دیده نشود , بخصوص آن منطقه برجسته T مثل , بنابر این من میخواهم این قسمت خیلی درخشنده و قابل دقت نباشد ودر انتها، خط فاصل بین این دو قسمت بینی رابا بهرهگیری از یک قلم مو محو کنید .

 

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

چشم

چشم ها را در دومرحله آرایش کنید, با لولایت کارخود را آغاز کنیدو از این سایه بر روی چین و چروک ها و پلک چشمتان نیز بهرهگیری کنید و موثر آن ها را همرنگ کنید .

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

آنگاه، با یک قلم مو ناحیه زیر ابرو را هایلایت و برجسته کنید .

 

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

 

فک

برای لولایت ،از زیر فک تا امتداد خط فک از سایه تیره تری بهرهگیری کنید و اینکار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید ,برای این که این خط دیده نشود با یک قلم موی تمیز زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود .

آموزش تصویری آرایش های حرفه ای و گریم

آنگاه، بالای خط فک را هایلایت و برجسته کنید و با دقت , با نواحی اطرافش همرنگ کنید اما اطراف چانه, اینکار را نکنید چون شما می‌خواهید دوطرف فک پایین را برجسته کنید . برند می گوید : اگر شما تمام نواحی چانه را هایلایت کنید باعث می‌شود چانه شما بزرگ‌تر بنظر برسد و به سوی جلو کشیده شود .

 

جدیدترین مطالب سایت