عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

مجموعه : آرایش صورت
عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

مد آرایشی عجیب سال 2023

برخی مد هاي‌‌ عجیب و جالب برای زیبایی در آرایش صورت را در این جا مشاهده نمایید. مدهایی مثل اکستنشن بینی، خط چشم شبرنگ، آرایش گوش و خیلی موارد دیگر که تا با چشم هاي‌‌ خودتان نبینید ممکن است باور نکنید. این جا عجیب ترین مدهای امروزی رابا هم ببینیم.

 

خط چشم نئون

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

خط چشم نئون

خط چشم هاي‌‌ براق شبرنگی برای امروزی ها چیز زیاد عجیبی نیست و البته از این مدل آرایش برای خط لب هم استفاده می کنن. لوازم مورد استفاده برای این نوع آرایش همون لوازم آرایشی ساده و معمولیه. تنها با یک خط چشم سفید و سایه روشن میشه این مدل آرایش امروزی رو انجام داد.

 

رژلب آب نبات چوبی

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

نمی دونم نظر شما چیه اما من خودم هیچ وقت دوست ندارم طوری آرایش کنم که توی بچگیام میکردم. اما این مدل آرایشی جدید و امروزی شما رو یاد آرایش دختر کوچولوهایی میندازه که ناشیانه رژلب زدن و خیلی هم خوشحال هستن. ممکنه با دیدن این مدل آرایش یاد بچه هایي بیفتید که دور لب هاشون با آب نبات چوبی رنگ گرفته. من حدس میزنم شاید یکی اشتباها عکسی رو پست کرده و قبل از این که فرصت پاک کردنش رو پیدا کنه دیگران بیش از حد اون رو جدی گرفتن.

 

ریشه مو هاي‌‌ اکلیلی

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

یه راه حل برای کسانی پیدا کردم که ریشه موهاشون درومده اما فرصت رنگ کردن ندارن. کمی اکلیل روی قسمت هاي‌‌ رشدکرده مشکل رو حل می کنه. البته این روش برای پوشوندن ایراد موها نیست بلکه امروزه بـه عنوان مد آرایشی بـه کار برده می شه که طرفدارای زیادی هم داره.

 

اکستنشن بینی

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

در رابطه با این مورد که تو پست هاي‌‌ قبلی هم آوردم نمیتونم چیزی بگم . گاهی اوقات بـه عقل آدم ها باید شک کرد. البته ممکنه همه ی ی ی ی ی ی ی چیز با یه شوخی شروع شده باشه.

 

بافت ابرو

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

مد بافت ابرو یکی از مدهایی هست که با مهارت هاي‌‌ فوتوشاپی شروع شد و تبدیل شد بـه یه ایده برای مد زیبایی. آدم هاي‌‌ زیادی هم هستن که ابروهای بلندی دارن که بشه اون ها رو ببافی. از فوتوشاپ خیلی کارها برمیاد. اگه بـه آرایش خیلی علاقه دارید و وقت آزاد هم زیاد دارید یه امتحانی بکنید.

 

آرایش گوش

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

 

این مد آرایشی از سال ۲۰۱۴ رایج شده و بـه نظر میرسه هنوز هم طرفدارای خودش رو داره. این که خیلی ها از گوشواره هاي‌‌ بزرگ و عجیب‌وغریب برای زیبایی استفاده می کنن منطقی بـه نظر میرسه اما بـه نظر میرسه اینکار خیلی ها رو قانع نکرده و با آرایش کردن گوش کمبودی رو که احساس میکردن رو جبران میکنن.

 

کک و مک مصنوعی

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

در رابطه با این سبک آرایشی بهتره نظر کسانی رو بپرسیم که بـه طور طبیعی روی پوست صورتشون کک و مک دارن. مطمئنا بـه کسی پیشنهاد نمیکنن که روی صورتشون کک و مک بکارن. البته باید بگم که نیازی بـه اینکار نیست چون لک با نور آفتاب و استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی هم روی پوست ناخودآگاه ایجاد میشه.

 

مژه هاي‌‌ مصنوعی برای پلک پایین

عجیب ترین مدهای آرایشی سال 2023

نمیشه انکار کرد که مژه مصنوعی آرایش چشم رو یه جورایی تکمیل میکنه اما بعضی ها رو مژه مصنوعی فقط برای مژه هاي‌‌ بالا راضی نمیکنه بـه خاطر همین جدیدا مد شده برای پلک هاي‌‌ پایینی هم از مژه مصنوعی استفاده میکنن.

جدیدترین مطالب سایت