بهترین مدل موی های مردانه برای جوانتر به نظر رسیدن

بهترین مدل موی های مردانه برای جوانتر به نظر رسیدن

برخی چیزهای واضح شروع بـه تغییر می کنند، خطوط ظریف بـه چین و چروک تبدیل می‌شوند و خطوط فک بـه صورت فک فرو می‌روند. بله، اقداماتی وجوددارد کـه می‌توانید برای مقابله با این افتخارات اجتناب ناپذیر پیری انجام دهید، اما اغلب چیزی بسیار سریع تر و ساده تر از بوتاکس یا لیپوساکشن وجوددارد: کوتاه کردن مو.

 

باور کنید یا نه، مدل موی مردانه می‌تواند برای صورت مردان معجزه کند. مو هاي شـما، صرف نظر از خط موی شـما، چیزی اسـت کـه صورت شـما را قاب می کند. عکسی زیبا، تمیز و زیبا را دریک قاب قدیمی و ارزان تصور کنید. حالا همان عکس را تصور کنید کـه به‌صورت حرفه اي دریک قاب تمیز، صیقلی و زیبا مات شده اسـت. بـه نظر شـما کدام بهتر بـه نظر می‌رسد؟

 

مدل موهایی که مردان را جذاب تر می کنند

راه هاي‌ مختلفی برای انتخاب مدل موی مردانه وجوددارد کـه صورت شـما را بـه خوبی فریم کند. یک مکان خوب برای شروع با یک آرایشگر اسـت. بله، یک آرایشگر مو. اشتباه نکنید، مردی کـه ارزش نمکش را دارد آرایشگر خوبی خواهد داشت کـه بـه او اعتماد دارد. من دراین مورد بحث نمیکنم. اما، هنگامی کـه چالش‌هاي‌ خاصی پیش می آیند، مانند استراتژی‌سازی در مورد خط موی عقب‌رفته یا پیدا کردن یک مدل موی جدید برای استتار تاج طاسی، یک آرایشگر در میان بازدیدهای منظم آرایشگر شـما مفید خواهد بود.

 

این استایل‌هاي‌ زیر همگی با قاب‌بندی خوب چهره بـه مخفی کردن سالها کمک میکنند، در حالی کـه در تلاش زیاد اشتباه نمیکنند. مورد مناسب خودرا پیدا کنید و ممکن اسـت شروع بـه دریافت تعریف هایي کنید کـه سال هاست از انها استفاده نکرده اید.

 

1. The Blowdried Brushed Back

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

برای کسانی کـه کمی موج میزنند، مدل موی متیو مک‌کانهی راهی عالی برای مخفی نگه داشتین خط رویش موهایتان اسـت. با گذاشتن کمی طول در کناره ها و خشک کردن قسمت بالای پشت با دیفیوزر، صورت را مرتب نگه می دارید. حجم کمی کـه در بالای ان کمی ژولیده شده اسـت بـه فریب دادن چشم کمک می کند تا مانند خط موی پرتر از انچه واقعاً دارید بـه نظر برسد.

 

2. Buzz-N-Bangs

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

مدل مو هاي مردانه سر خاکستری می‌تواند صورت را بسیار مسن تر نشان دهد یا دراین مورد با اندرسون کوپر، ان را بـه طرز چشمگیری جوان تر نشان دهد. در این جا، ترفند، محو شدن مو هاي کمی بلندتر در جلوی پیشانی تا پشت اسـت. این مو نه تنها مو هاي نقره‌اي کامل وی را بازی میکند، بلکه کمی طولش را در جلو نگه می‌دارد تا بـه همه ی ما یادآوری کند کـه او ممکن اسـت خاکستری باشد، اما موها برای ماندن هستند. 

 

3. ریز ریز کردن کثیف

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

ترفند مدل موی مت دیمون در این جا این اسـت کـه چشم را فریب دهید و تصور کند خط موی شـما آن قدر کـه ممکن اسـت از بین نرود. با استفاده از خمیر مات، موها را بـه جلو فشار دهید ودر حالی کـه هنوز کمی مرطوب هستند حالت دهید. کار رابا یک اسپری موی ملایم بـه اتمام برسانید و فوراً یک مدل موی مردانه خواهید داشت کـه نقاط روشن را می پوشاند ودر باد ثابت میماند.

 

4. تریم فلیپ

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

اگر هنوز هم می‌توانید بـه بلندی خوب و ضخیم بالای سر برسید، اما ممکن اسـت تاج شـما کمی نازک شود، این یک مدل موی مردانه عالی برای بهترین استفاده از انچه دارید اسـت. کناره ها را کوتاه، بدون وزوز، اما ببندید. این یک تقارن برای هر لاغری ایجاد می کند در حالی کـه طول در جلو ظاهری جوان بـه چهره می بخشد. یک کرم نرم کننده نرم بـه همراه کمی خمیر مو باعث جوانی و عدم وزن ان می شود.

 

5. قسمت جانبی Quaff

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

جدید ترین استایل تام کروز – این مرد واقعاً می‌توانست مدل مو هاي مردانه خودرا تالار شهرت داشته باشد – با استفاده از کرم غلیظ کننده «کـه باید بهترین دوست جدید شـما باشد» بـه دست آمده اسـت. با افزودن ان بـه مو هاي مرطوب خود، سپس سشوار کشیدن در جهت جذاب‌تر، موها متفکرتر و پرتر بـه نظر میرسند ودر عین حال حالت دادن بـه موهایتان بدون زحمت بـه نظر می رسند.

 

6. بخش جانبی جدید هالیوود Slick

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

بچه هایي کـه مو هاي نازک دارند، مراقب باشید. استفاده از هر چیزی مانند پوماد غلیظ یا ژل «کـه ما بدیهی اسـت کـه توصیه نمی‌کنیم» موها را نازک تر نشان می دهد زیرا قسمت بیشتری از پوست سر شـما نمایان می شود. با استفاده از پوماد سبک نگه دارید و قسمتی را برس بزنید. سپس، انگشتان خودرا در جهت موها بکشید تا مقداری از تعریف شانه شل شود. اسپری موی سبک و منعطف اضافه شده بـه عنوان آخرین گام از بـه نظر رسیدن خیلی قدیمی هالیوود پیشگیري می کند و ظاهر جدید هالیوودی را بـه شـما می دهد کـه رایان گاسلینگ در این جا تکان می دهد.

 

7. بسیار بالا و بسیار تنگ

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

اگر قسمت بالایی بدن تان لاغر شده یا در پشت سرتان کچل شده اسـت، راه حل واقعی و آزمایش شده برای ان تراشیدن ان اسـت. هیچ چیز مثل نداشتن مو بـه مخفی کردن نداشتن مو کمک نمیکند. اگر در اوایل لاغری هستید، کناره ها را کمی کوتاه کرده و محو کنید. این محو شدن خفیف «منظور ما بسیار جزئی اسـت، مانند ادریس البا در این جا» باعث می شود کـه چشم بیشتر در بالا و کمتر در پایین فریب بخورد. نوزادان طاس هستند. شاید با سر تراشیده آن قدر جوان بـه نظر نرسید، اما این یک شروع اسـت.

 

8. برش قسمت جانبی قیچی

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

اگر مانند جورج کلونی مجردی نمادین سابق بـه قلمرو نمک و فلفل میروید، اما موهایی پر از مو دارید، آرایش ساده و کلاسیک باعث می شود کـه تا جایی کـه موهایتان اجازه میدهد جوان بـه نظر برسید. این یک سبک کم تعمیر و نگه داری اسـت کـه زمان شـما را برای انجام کارهای واقعا مهم آزاد نگه می دارد.

 

بیشتر بخوانید: مدل مو و خط ریش شیک مردانه 1402 – 2023

 

9. شکوه کم

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

پومپادور یک مدل مو بود کـه چند سال پیش محبوبیت زیادی داشت. بنابر این، اگر اکنون اینکار را انجام می‌دهید، احتمالاً بـه نظر میرسد کـه قایق را کمی از دست داده اید. در عوض، یک نسخه جاودانه‌تر را انتخاب کنید، مانند آنچه در این جا در رایان رینولدز دیده میشود، و بـه نظر می رسید کـه دقیقاً میدانید چه کار میکنید. با بالا کشیدن عده اي از موها در گوشه هاي‌ خط مو، هرگونه عقب نشینی را استتار می کند ودر عین حال بـه حجم جوانی میرسد.

 

10. پیچ و تاب به محو شدن

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

مو هاي ضخیم و متراکم کـه بـه این زودی ها بـه جایی نمی‌رسند، مانند مو هاي دانلد گلوور، با باد کردن در بالا، مانند انچه در این جا دیده می شود، جذابتر می‌شوند. درصورت داشتن مو هاي کم تراکم کـه می‌تواند از توهم ضخیم شدن کمی استفاده کند، پیچش هاي‌ کوچک در مدل مو هاي مردانه مانند این بـه پر شدن فوری کمک می کند. مطمئن شوید کـه ان رابا روغن نارگیل، جوجوبا یا آرگان عالی مرطوب نگه دارید تا قوی و سالم بـه نظر برسد.

 

11. Longish Loose

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

گای پیرس در این جا یک مثال عالی برای پوشاندن خط رویش مو در حالی کـه از شانه کردن نیز اجتناب می کند اسـت. استفاده از یک کرم آرایش عالی برای افزایش ضخامت و اجازه دادن بـه موهایتان در هوای خشک، بـه یک استایل نامرتب دست خواهید یافت کـه بـه نظر می‌رسد دقیقاً می دانید چه کاری انجام می‌دهید.

 

12. ضربه برای مردان

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

اگر خاکستری میشوید، اما بـه دنبال حفظ مقداری طول هستید، این راهی اسـت کـه باید ادامه دهید. این مدل تمیز و مرتب، خط موی طبیعی را کـه ممکن اسـت کمی عقب نشینی کند، بازی می کند. قسمت براق در امتداد پهلو باعث می شود کـه ظاهری جلا و حرفه اي داشته باشید در حالی کـه طول ان بـه اضافه کردن جذابیت جوانی بـه چهره شـما کمک می کند.

 

13. آسان آن را انجام می دهد

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

وقتی نوبت بـه مدل موی مردان مسن تر می‌رسد، گاهی اوقات کمتر در بیشتر. با این حال، دراین مورد، بیشتر بیشتر اسـت. جان اسلاتری کـه کناره‌ها را کوتاه می کند، اما کمی طول و حجم بیشتر بـه بالا اضافه می کند، بازگوکننده‌اي اسـت کـه اغلب با افزایش سن از بین میرود. سرمایه‌گذاری روی کوتاهی مناسب کـه بـه او اجازه میدهد موهایش را خیلی جدی نگیرد، میگوید منظور او تجارت «خنده‌دار» اسـت.

 

14. Undercut رشد

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

گوش کنید، آندرکات یکی از مدل هاي‌ موی مردانه برای کودکان اسـت. مگر این کـه یک اسکیت‌بوردکار حرفه‌اي باشید، این باعث میشود شبیه پیرمردی شوید کـه بیش از حد تلاش میکند یا بدتر از ان؛ مانند عضوی از جوانان هیتلر. استایلی کـه مردان میتوانند بـه جای ان برای نشان دادن خونسردی خود از ان استفاده کنند، کمی متین تر اسـت. ریکی مارتین دارای اضلاع بسیار کوتاه اسـت و بـه اندازه کافی طول دارد تا ان را بـه سمت بالا بکشید و خشک کنید. این باعث نازک شدن صورت می شود ودر عین حال کمی طول می‌کشد.

 

15. مرد آشفته با نقشه

بهترین مدل موی های مردانه 2023 برای جوانتر به نظر رسیدن

بسیار خوب، اگر واقعاً میخواهید بر خلاف اصول باشید و جوانی خودرا از طریق هنر مو اعلام کنید، از چیزی شبیه بـه این سبک براد پیت استفاده کنید. یکی از مدل‌هاي‌ موی مردانه برای افراد 9 تا 5 ساله شـما نیست، این مدل بـه اندازه کافی هرج و مرج جمجمه‌اي ایجاد میکند تا خطوط بین ریزش مو و طاسی را محو کند. اجازه ندهید ظاهر شـما را فریب دهد، اما این نیاز بـه تفکر دارد کـه می خواهید آشفتگی شـما بـه کجا برسد «یعنی پوشاندن نقاط نازک یا طاسی». گفته می شود، اگر بالای سرتان خیلی لاغر یا کچل هستید و میخواهید مرد وحشی باشید، فقط ان را بتراشید. این برای بروس ویلیس کار می کند، می‌تواند برای شـما نیز کار کند.

جدیدترین مطالب سایت