زیباترین مدل های مو مردانه 2024

زیباترین مدل های مو مردانه 2024

توضیحاتی درباره ی مدل مو

درباره شیکترین و جدید ترین مدل موی مردانه چه میدانید!؟ مدل موی مردانه میتواند استایل شـما را زیباتر کند. موی سر، بخش بسیار مهمی در استایل مردانه و زیبایی ان ها اسـت. آقایان شیک پوش، از مد و ترند مردانه روز، آگاه هستند و با انتخاب شیکترین مدل مو، خودرا زیباتر از همیشه نشان می دهند.

 

مدل مو

نوع مدل مو

مدل مو مردانه بلند دور کوتاه، یک ترکیب آرایشی اسـت کـه مو های بلند در بخشهای بالا و دور سر ایجاد میشود، در حالی کـه مو های کوتاه تر در بخشهای جانبی و پشت سر حفظ می شود. این مدل مو بیشتر بـه عنوان “مو دور مردانه” یا “مو های بور” شناخته میشود.

 

این آرایش مو طبق معمولً شیک و مدرن بـه نظر می رسد و برای مردانی کـه دوست دارند شکل صورت خودرا بـه خوبی بیان کنند و بخشی از موهای شان را بـه تمرکز بیشتر داده و بـه عنوان نقطه قوت در ظاهر خود از ان استفاده کنند، مناسب اسـت.

 


مطلب مرتبط: مدل مو و بافت مو + مدل موی دخترانه زیبا و عاشقانه


 

آرایش مو

لازم بـه ذکر اسـت کـه هر گونه تصمیم درباره مدل مو بـه عواملی مانند نوع مو، شکل صورت، سبک زندگی و سلیقه شخصی وابسته اسـت. بـه همین دلیل، مشورت با آرایشگر یا آرایشگاه می تواند بهترین راهنمایی برای شـما باشد تا مدل مویی را انتخاب کنید کـه با شخصیت و استایل شـما هماهنگی داشته باشد.

 

مدل موی مردانه بـه اندازه لباس او ضروری اسـت. مهم‌ترین مؤلفه کل ظاهر مردان اسـت. اگر با صورت بیضی بـه دنیا آمده اید، پس از قبل مرد خوش شانسی هستید، زیرا انتخاب مدل مو بـه اندازه مردانی با فرم های‌ صورت دیگر برای شـما چالش برانگیز نیست. اما انتخاب مدل موی مناسب برای صورت شـما ارتقای قابل توجهی بـه شخصیت شـما می بخشد. بنابر این، در این جا 10 بهترین مدل مو برای مردان با صورت بیضی وجوددارد کـه ارزش امتحان کردن را دارد.

 

مدل موی جدید

ممکن اسـت مو های بلند کمی چهره مردانه شـما را خشن تر نشان دهد. بنابر این مراقب باشید کـه متناسب با موارد گفته شده، تصمیم خودرا برای بلندی مو بگیرید. در صورتیکه باوجود تمام موارد گفته شده، بازهم تصمیم گیری برای شـما دشوار اسـت، مدل موی متوسط « نه خیلی کوتاه و نه زیاد بلند» را انتخاب نمایید. سعی کنید کمی بیشتر از بالا بـه طرفین بروید.

 

مدل موی کوتاه، تقریبا در مورد هر مدل موی کوتاهی بـه خوبی بـه شـما خدمت می‌کند. همچنین محصولات مناسب مو های مردانه بـه شـما کمک میکند تا سبک بیشتری را طی کرده و بـه شـما امکان آزمایش خواهد داد. استفاده از مقداری ژل نگهدارنده برای حالت دهی و استحکام و سپس افزودن یک کرم برای بافت و درخشش می تواند موثر باشد. از اجناس ارزان خودداری کنید زیرا آنچه را کـه برای ان هزینه میکنید دریافت خواهید کرد.

مدل موی 2024

توضیحاتی برای مدل مو با توجه به فرم شکل صورت

مدل مو صورت لوزی شکل

مدل مو صورت لوزی شکل

در این نوع صورت، پیشانی کوچک بوده و ناحیه چشم‌ها و استخوان‌های گونه عریض‌تر و چانه باریک اسـت. باید مدل مویی انتخاب کنید کـه استخوان گونه را باریک‌تر جلوه دهد و پهنای پیشانی و فک بیشتر به نظر بیاید. مدل‌های نامتقارن بهترین گزینه شماست. اگر فرق سر از بغل باز شود، موها حتما باید چتری باشد و بـه کناره‌ها پیچ بخورد و بیشترین پرپشتی مو در ناحیه چانه باشد و بلندی موها تا میانه گردن بیاید.

مدل مو صورت بیضی شکل

مدل مو صورت بیضی شکل

در این مدل، چانه کمی باریک‌تر از پیشانی و استخوان گونه برجسته اسـت کـه بـه خاطر تقارن و تناسب ان؛ ایده‌آل‌ترین شکل صورت بـه حساب می‌آید. هر نوع مدل مویی نیز برای این چهره‌ها مناسب اسـت.

مدل مو صورت گرد

مدل مو صورت گرد

انتخاب مدل مو برای این نوع صورت، کاملا بستگی به خود شـما دارد. دوست دارید کدام قسمت از صورتتان پنهان یا بیشتر بـه چشم آید؟ صورت‌های بیضی زاویه‌دار نیستند بنابر این باید مول مویی را انتخاب کنید کـه کمی بلند و حجیم باشد تا گردی صورتتان را بپوشاند و آن را کشیده نشان دهد. از آوردن تمام مو های سرتان روی پیشانی خودداری کنید، زیرا گردی آن را تشدید میکند.

مدل مو صورت مربعی شکل

مدل مو صورت مربعی شکل

مردانی کـه صورت مربع دارند، قوی و جذاب به نظر میرسند. مدل مویی کـه این افراد انتخاب می کنند طبق معمول زاویه‌دار اسـت، درست برخلاف خانم‌ها کـه مدل‌های گرد را ترجیح میدهند. گرچه مو های کوتاه بهترین گزینه برای این نوع صورت اسـت اما اگر می خواهید موهایتان بـه چشم آید، فواصل بین دو فرق سر را بلندتر کنید.

مدل مو صورت قلبی شکل

مدل مو صورت قلبی شکل

صورت‌های قلبی شکل شقیقه بلندی دارند و ما برای ان مدل موی بلند را پیشنهاد می‌کنیم. موی کوتاه، از آنجا کـه تنها بر قسمت بالایی صورت تاکید میکند، برای شـما مناسب نیست. با کمی ته‌ریش تعادل صورتتان را حفظ کنید.در آخر باید بگوییم گرچه میتوانید در هر سنی هر مدل مویی کـه دوست دارید انتخاب کنید

 

ولی حقیقت این اسـت کـه هر سنی مقتضیات خاص خودش را دارد. شـما هنگامی زیبا هستید کـه متناسب با سن خودتان به نظر برسید.مدل موی کوتاه و مرتب برای مردان میانسال کـه همراه ته‌ریش شـما را جذاب‌‌تر میکند. این مدل مو مردانه طبق معمول با تمامی مدل‌های فرم صورت هماهنگی دارد.

مدل مو مردانه فر

مدل مو مردانه فر

این مدل را با هر فرم صورت و چهره‌ای کـه دارید امتحان کنید. وهای فر نیاز بـه مدل‌ خاص و متفاوتی ندارند، زیرا بـه اندازه کافی در خود زیبایی و جذابیت دارند. پس اگر مو های فری دارید، این مدل را حتما امتحان کنید.

مدل موی پسرانه و نامرتب

مدل موی پسرانه و نامرتب

این مدل مو برای صورت‌های استخوانی و چشمان جذاب مناسب اسـت. سن و سال شـما در انتخاب یک مدل موی مناسب خیلی تاثیرگذار اسـت. اگر سن بالای 30 سال دارید، بهتر اسـت این مدل را با احتیاط بیشتری انتخاب کنید تا موجه و شیک به نظر برسید.

مدل مو برای پسران نوجوان

مدل مو برای پسران نوجوان

این هم یک مدل شیک و زیبا برای پسران نوجوان کـه حتما در این سنین بـه جذابیت و زیبایی چهره خود اهمیت بیشتری میدهند.

 


مطلب مرتبط: جذاب ترین مدل مو های زنانه «+عکس»


 

شناخت شکل صورت شما

شناخت شکل صورت شما

 

عرض صورت

عرض صورت برای مو

 

 

پیشانی: اگر پیشانی شـما پهن‌ترین قسمت صورت اسـت کـه بـه آرامی بـه سمت چانه متمایل می شود، احتمالاً صورت قلب یا مثلثی معکوس دارید.

استخوان گونه: اگر استخوان گونه شـما پهن اسـت، احتمالاً صورت شـما بـه شکل الماس، قلب، بیضی یا گرد اسـت.

فک: به عرض فک خود نگاه کنید. اگر پهن‌تر با پیشانی باریک باشد، محتمل‌ترین شکل صورت شـما گلابی یا مثلثی اسـت.

همه ی باهم برابرند: اگر استخوان گونه، فک و پیشانی شـما همگی با عرض یکسان هستند، صورت شـما مربع، گرد یا بیضی شکل اسـت.

 

شکل فک

Pointy: ببینید آیا چانه شـما زاویه دارد ودر نقطه خاصی بـه هم می‌رسند. اگر بله، پس صورت شـما بـه شکل یا قلب اسـت.

گرد: اگر فرم فک شـما گرد اسـت، فرم صورت یا بلند، بیضی شکل یا گرد اسـت.

مربع: اگر فرم فک شـما گرد اسـت، فرم صورت شـما گرد یا بیضی اسـت.

 

طول صورت

انتخاب شیک ترین مدل مو

 

اگر خطی از بالای سر تا چانه بـه صورت عمودی و خط دیگر بـه صورت افقی کشیده شود، مقایسه هردو بـه درک طول صورت کمک میکند.

کوتاه: عرض و طول برابر صورت با فک گرد بـه احتمال زیاد نمایانگر صورت گرد اسـت.

میانگین: طول متوسط ​​صورت، طولی اسـت کـه در ان صورت بلندتر از پهن باشد. وجهی کـه نسبت خطوط افقی بـه عمودی در 1 و 1.5 را داشته باشد، بـه عنوان طول متوسط ​​شناخته می شود.

Long: و هنگامی کـه این نسبت از مقدار 1.5 عبور می‌کند، بـه عنوان یک چهره طولانی نامیده می شود. شکل ممکن اسـت همان‌ گونه بخشی از دسته مستطیلی باشد.

 

مدل موی محو شده مردانه یا سایه روشن، ترند مدل مو آقایان

مدل موی محو شده مردانه یا سایه روشن

اصطلاح محو شدن مو، برای نخستین بار در آرایشگاه های‌ سیاه پوستان مطرح شد کـه در ان مو های پهلو و پشت سر، حدالامکان با دستگاه کوتاه می شوند. در مدل موی سایه روشن و یا محو شده مردانه «The Fade Haircuts»؛ مو های بالای سر را میتوان بـه طور مرتب حالت داد و یا با ژل انها را نامرتب و شلخته کرد.

این سبک مدل مو مردانه چندین سال اسـت کـه ترند و مد روز اسـت.

 

مدل موی مردانه کلاسیک 2024 «The Classic Haircuts»

مدل موی مردانه کلاسیک 2024

مدل مو های ترند و مد روز می توانند برای مدت کوتاهی خوب باشند اما هیچ یک از انواع مد و استایل نمیتواند با ماندگاری یک مدل موی کلاسیک رقابت کند. مدل مو کلاسیک می تواند برای انواع موی ضخیم، متوسط و مو های موج دار مناسب باشند.

 

مدل موی مردانه کلاسیک، میتواند طیف وسیعی از سبک های‌ مدرن گرفته تا انواع مدل بافت مو و مدل موی مجعد را شامل شود. شـما این مدل مو کلاسیک را با لباس و استایل کلاسیک مردانه ست کنید تا منحصر بـه فرد شوید.

مدل موی سال

چندمدل مو برای افراد بیضی شکل

اکنون کـه فهمیدید چگونه فرم صورت خودرا بررسی کنید، بیایید برخی از بهترین مدل مو برای مردان با صورت بیضی را بررسی کنیم.

موی خوشگل

مدل موی Buzz Cut

با یک مدل موی وزوز، یک موی کوچک هلویی روی پوست سرتان باقی می ماند کـه بـه سبکی بـه نام برش نظامی میشود. از آنجایی کـه مو های شـما را بـه طور کامل از بین نمیبرد، مدل وزوز یک مدل موی کوتاه اسـت. بـه طور کلی، طول ان یکنواخت اسـت و موها در سرتاسر پیشانی فر نمی شوند، دراز نمیکشند یا کج نمی شوند.

 

این بدان معنی اسـت کـه شـما وادار نیستید هرروز صبح زمان زیادی را در مقابل آینه صرف کنید تا رشته های‌ متحرک آزاد را تنظیم کنید. انواع مختلف برش وزوز مانند القایی، فرز، برش خدمه، رویه تخت، بوچ و بلند و محکم وجوددارد. برجستگی ها، زخمها، انحناها و توده ها همه ی چیزهای ضروری هستند کـه برای تشخیص این کـه آیا برش وزوز برای شـما مناسب اسـت یا نه. برای درک بهتر شکل صورت و سرخود باید در آینه نگاه کنید.

 

نگه‌داری از این مدل مو حداقل اسـت، اما بـه این معنی نیست کـه مدل موی وزوز بدون نیاز بـه نگه داری اسـت. برای حفظ وضوح وزوز، باید هر هفته مو های خودرا کوتاه کنید. علاوه بر این، بـه جای اصلاح ریش، باید از یک قیچی با درجه آرایشگری همراه با ضمائم استفاده کنید. بـه طور خلاصه، این مدل مو ساده و قابل نگه داری اسـت ودر صورت بیضی شکل ظاهری خوبی دارد.

 

Crew Cut and Fade

آرایشگر

 

در کات کریو، تراکم مو در بالا بیشتر از پشت و پهلو اسـت. ورزشکاران این مدل مو را ترجیح می دهند زیرا آن ها هنگام دویدن یا بازی در زمین مزاحم نمی شوند. علاوه بر این، قسمت بلندتر ممکن اسـت لغزنده یا میخ دار باشد.

 

محو شدن ها نیز در طول و ارتفاع با توجه بـه برش خدمه تغییر میکند. ارتفاع محو استاندارد بالا، متوسط ​​و کم اسـت. بـه طور کلی می توانید بـه دو روش بـه مو های خود حالت دهید. ژل یک انتخاب عالی برای حالت سنگی و مرطوب اسـت و نیازی بـه حالت دهی مجدد ندارد زیرا روی مو های شـما محکم می شود. بتونه و موم انتخاب های‌ مناسبی برای افرادی هستند کـه خواهان ظاهری انعطاف پذیر و طبیعی هستند. پوماد بهترین محصول سنتی برای درخشش بـه مو های شماست.

 

شـما می توانید با یک ماشین اصلاح حرفه ای کـه همه ی کاره و بادوام اسـت، رنگ پریدگی را در خانه خود حفظ کنید. از آنجایی کـه نسبت‌های‌ شکل صورت بیضی متعادل اسـت، گزینه‌های‌ متعددی برای سبک‌های‌ برش و محو شدن خدمه وجوددارد کـه میتوانید امتحان کنید.

 

پمپادور

یکیدیگر از مدل های‌ موی محبوب برای مردان با صورت بیضی، مدل موی پومپادور اسـت. قسمت بالای سر بیشتر از کناره ها نگه داشته می شود. بالای مو های بلند بـه صورت حرفه ای شانه می شود و ظاهری براق و پرپشت بـه ان می بخشد.

 

این مدل مو سالهاست کـه در سرتاسر دنیای گلم وجوددارد و اکثر سلبریتی ها از ان استفاده کرده اند. علاوه بر این، انواع مختلفی از این سبک موجود اسـت مانند مدل موهاوک، مدل موی پومپادور با پشت صاف و پومپادور حاشیه‌دار. با توجه بـه ویژگی های‌ صورت و طول مو های خود یکی را انتخاب کنید. این مدل مو برای افرادی کـه بـه دنبال توجه هستند بسیار مناسب اسـت. در سمت بالا، موها جاروب می شوند در حالی کـه یک ضربه برس در پشت ایجاد می شود. برش ها از طرفین بسیار کوتاه هستند.

 

مسواک زدن

به روز ترین مدل مو

 

در مدل موی برس‌آپ، کناره‌ها با استفاده از مقداری محصول بلند میشوند و مو های بالایی ان‌ها را برش می دهند. در این مدل مو، پشت و پهلوها کوتاه با تیپر، صورت یا آندرکات کوتاه می شوند. برای رسیدن بـه مدل مو های برس‌آپ، مو های بالای سرتان باید بـه اندازه کافی بلند باشد، حدود دو تا چهار اینچ کـه طول ایده‌آل اسـت.

 

اگر مو های موج دار یا صاف دارید، این مدل مو برای شـما مناسب اسـت. با این حال، برای مو های موج دار باید از شانه با دندانه پهن استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از موم باکیفیت بالا ظاهری نامرتب را ایجاد می‌کند در حالی کـه موس حجم می‌دهد. و باید مو های خودرا با شانه یا برس بـه جای انگشتان حالت دهید. قبل از درست کردن این مدل مو، مو های مرطوب را موس یا موم بزنید. اگر چه آزمایش بـه شـما امکان میدهد مقدار مناسب مو های خودرا پیدا کنید.

 

در حالی کـه مو های خودرا با استفاده از یک محصول حالت می‌دهید، ان را بـه سمت بالا بمالید و ظاهری نامرتب و نامشخص ایجاد کنید. حالا از یک سشوار استفاده کنید و ان را بـه سمت چتری ها بکشید. پس از حالت دادن بـه پیشانی، مو های بالای سر را حالت دهید. در مرحله بعد، بـه سمت عقب حرکت کنید و این روند را تکرار کنید تا زمانی کـه مدل موی برس‌آپ نشوید.

 

سبک حاشیه

مدل موی نوجوان

 

مدل موی حاشیه ای بهترین انتخاب برای آقایان با صورت بیضی شکل اسـت و اکثر مدل های‌ مشهور و سلبریتی ها نیز از این موضوع استفاده کرده اند. قفل جلویی خودرا روی پیشانی نشان دهید. مدل دادن بـه این مدل مو مستلزم قرار دادن پشت، پهلوها و بالا در پس زمینه اسـت. و سپس، برای یک فر، بـه طول مو بین دو تا چهار اینچ نیاز دارید.

 

حاشیه ها دارای کناره های‌ زیر برش و پرداخت های‌ زاویه ای هستند کـه ممکن اسـت در مقایسه با همتایان برش قیچی نیاز بـه نگه داری بیشتری داشته باشند. اگر چه ممکن اسـت برای استایل دادن بـه حاشیه با مشکل مواجه شوید، محو شدن های‌ تیز یا لبه های‌ سخت ممکن اسـت بـه شـما کمک کند.

 

انواع مختلف سبک حاشیه عبارتند از: حاشیه کلاسیک، حاشیه کوتاه، حاشیه زاویه دار بافت، حاشیه موج دار با طول بلند، حاشیه ژولیده، حاشیه موج دار، حاشیه زاویه دار اضافی و غیره.

 


مطلب مرتبط: بهترین مدل موی مردانه + مدل ریش و ته ریش


 

فاکس هاوک

مدل موی سال

 

یکی از جالب ترین مدل های‌ مو برای مردانی کـه صورت بیضی دارند، شاهین مصنوعی اسـت. برش های‌ جانبی در مقایسه با قسمت بالای سر کوتاه هستند. می توانید روی مو های بالا خوشه‌هایي ایجاد کنید یا می توانید با اتصال ان‌ها بـه مرکز، ظاهری نوک‌دار یا نوک تیز بـه ان بدهید. این مدل مو ساده و آسان اسـت اگر میدانید کـه چگونه میخ ها را حالت دهید، در غیر این صورت می توانید بـه آرایشگاه بروید.

 

برای مدل دادن بـه این مدل مو، باید از محو شدن پهلوهایتان جلوگیری کنید و تاج روی سر را بگذارید. می توانید با انگشتان خود یک تاپ ایجاد کنید تا تاج را میخکوب کنید یا بـه وسط شانه بزنید. هردو طرف محو شده قدرت تاج شدیدی را نشان می دهند حتی اگر یک حاشیه یا یک تاج باشد. شاهین مصنوعی محو شده، شاهین مصنوعی شگی، شاهین مصنوعی بلند و شاهین مصنوعی آندرکات از انواع محبوب این مدل مو هستند.

 

آندرکات با Comb Over

موی شیک

 

مدل موی شانه دار شامل حجم بالای مو در قسمت بالایی اسـت و می تواند در فرم ها و مدل های‌ سازگار استفاده شود. فرد می تواند این مدل مو را با شقیقه های‌ مختلف مانند محو شدن دو طرف و قسمت های‌ کناری انتخاب کند. در مدل موی شانه دار، موها از یک طرف با یک قسمت کناری شانه می شوند.

 

برای انجام این مدل مو، بـه دو تا چهار اینچ مو در بالا نیاز دارید. بسته بـه حجم مورد نظر، می توانید مو های بلندتر یا کوتاه تری داشته باشید و بر اساس ان تنظیم کنید. برای حالت دادن بـه این مدل مو، بـه یک پوماد باکیفیت بالا نیاز دارید و بـه آرامی روی مو های مرطوب بمالید. مو های خودرا از یک طرف و دور از قسمت برس بزنید یا شانه کنید. این بـه انها کمک میکند دریک مکان باقی بمانند و همچنین درخشش خواهند داشت. با اینکار شانه روی مدل موی شـما تمام می شود.

 

تصاویری از مدل موهای مردانه

موی کلاسیک

مدل موی زیبا

به روز ترین مدل مو پسرانه

انواع مدل مو کلاسیک

مدل موی پر طرفدار

انتخاب مدل مو

آرایشگر حرفه ای

سلیقه ی انتخاب مدل مو

متنوع بودن مدل مو

مدل موی هنرپیشه های معروف

 

و در پایان

مدل موی نامتقارن در صنعت مد رایج اسـت. این مدل مو با بافت مو های موج دار بهترین کار را دارد. این یکپارچه ظاهر هر فردی را متحول می‌کند و وی را خسته و جوان نشان میدهد. زمستان بهترین فصل برای پوشیدن این مدل مو اسـت.

 

برای اسپورت کردن مدل مو، بهترین تطابق می تواند تیپ های‌ اسانی با جین یا ژاکت باشد. انتخاب این مدل مو در مهمانی ها یا رویداد های مد نیز می تواند ظاهر شـما را چشمگیرتر کند.

 

ه شـما راهنمای کاملی در مورد بهترین و جدید ترین مدل موی مردانه 2024 را آموزش خواهیم داد تا ظاهری جذاب و درخشان داشته باشید. شـما می توانید هر یک از انواع مدل موی مردانه معرفی شده در این مطلب را بـه آرایشگر خود نشان دهید تا انچه را کـه مناسب فرم صورت شـما اسـت بـه واقعیت تبدیل کند.

جدیدترین مطالب سایت