آشنایی با انواع رنگ موی قهوه ای موکا

آشنایی با انواع رنگ موی قهوه ای موکا

رنگ موکا چیست ؟ 

برای زیباتر شدن موها به برخی از چهرها رنگ قهوه اي می‌آید و طبق نظر سنجی ها اکثر خانم ها از رنگ قهوه اي بهرهگیری می کنند .

 

نحوه گزینش رنگ مو باید طوری باشد که شما را زیباتر و جذابتر نماید شما می‌توانید با بهرهگیری از این ایده بدانید که این رنگ مو برای شما متناسب می باشد در این مطلب ما به شما توصیه هاي داریم حتما برای شما هم پیش آمده هست که بخواهید بدانید رنگ مویی مناسب شما هست یا خیر. در این پست رنگ موی قهوه اي موکا را بررسی میکنیم و به شما می‌گوییم چطور از این رنگ به برترین شکل و مناسب ترین حالت بهرهگیری کنید.

 

رنگ موی قهوه اي موکا یکی از رنگهای جذاب گروه رنگهای قهوه اي هست که همان طور که از نامش مشخص هست نمایانگر رنگ قهوه موکا هست، ترکیبی از شکلات و قهوه – رنگی که به خوبی با رنگهای گوناگون چشم و پوست، از پوست روشن گرفته تا تیره و چشم هاي روشن یا قهوه اي – جور میشود. به گزارش تالاب یکی از دلایلی هست که این رنگ بین هنرمندان سرشناس هالیوود طرفداران زیادی دارد، همین هست.

آشنایی با انواع رنگ موی قهوه ای موکا

 

هنگام گزینش رنگ موکا میتوانید به چند نکته دقت داشته باشید :

شما چشم قهوه اي تیره یا سبز دارید.

رنگ طبیعی مو هاي شما قهوه اي هست و نمیخواهید خیلی تغییر محسوسی در رنگ طبیعی موهایتان ایجاد کنید و فقط میخواهید هایلایتی از یک رنگ چند درجه روشن تر از مو هاي خود داشته باشید.

 

نمی‌خواهید برای روشن کردن موهایتان از دکلره بهرهگیری کنید، رنگ موکا می‌تواند رنگ روشن مناسبی برای شما باشد.

 

میخواهید با رنگ کردن موهایتان شخصیتی کلاسیک در عین حال با ظرافت هاي زنانه داشته باشید.

 

رنگ موی قهوه اي موکا با رنگبندی هاي متنوعی در بازار وجود دارد، از رنگهای تیره گرفته تا رنگ موکای روشن

 

رنگ قهوه اي موکای گرم

این رنگ گرمای بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد و گرمایی که در رنگ قهوه اي موکای گرم نهفته هست می‌تواند برای همۀ رنگ پوست بخصوص پوست هاي روشن و سرد مناسب باشد و گرمای بیشتری به این چهره ها ببخشد.

 

رنگ موی قهوه اي موکای تیره

این رنگ تیره ترین رنگ در طیف رنگی موکا هست که می‌توان آن را ترکیبی از قهوه و شکلات تلخ دانست که کمی گرمای خنثی می‌توان در اعماق آن دید.

 

رنگ موی قهوه اي موکای روشن

این رنگ مو، روشن ترین رنگ در طیف رنگی قهوه اي موکا هست و برای افرادی که پوستشان رنگی میانه و چشمان عسلی، سبز یا آبی دارند، مناسب هست.

 

رنگ موی موکا همراه با هایلایت

رنگ هاي قهوه اي موکا همراه با هایلایت بسیار جذاب میشود. در کنار این رنگ میتوانید هایلایت هاي زیبایی از رنگهای قهوه اي روشن، کاراملی یا چند درجه روشن تر از همان طیف رنگ به کار ببرید.

جدیدترین مطالب سایت