راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

مجموعه : مدل لباس عروس
راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

نکات مهم انتخاب لباس عروس مناسب

خرید لباس عروس و سفارش دوخت آن برای دختان و گزینش برترین مدل که زیبایتان را دو عمده کند سخت هست امروز به نکاتی در مورد گزینه لباس عروس مناسب میپردازیم با ما در سایت تالاب باشید
اگر از خانم هاي جوان درمورد ي خرید مایحتاج عروسی سوال کنید، بی شک اکثریت آن ها گزینش لباس عروس را جزو گزینش هاي سخت و حساس عنوان میکنند.

 

هرچند که امرزه با تنوع زیادی در این حوزه رو به رو هستیم، اما گزینش لباس عروس همچنان حساسیت هاي خاص خودش را دارد.

 

با دقت به این نکته که لباسهای عروس عموما برای اندام هاي استاندارد تهیه می‌شوند، کسانی که دارای اندام درشتی میباشند یا خیلی ریز نقش میباشند، یا ناهماهنگی هایي در اعضای بدن شان دارد، برای تهیه لباس عروس، دردسر هاي بیشتری را متحمل میشوند.

 

به گزارش سایت تالاب برای این که گزینش برای تان راحت تر شود، بهتر هست خیلی رویایی فکر نکنید، دل بستن به لباسهای داخل ژورنال هاي گوناگون را کنار بگذارید و به شکل منطقی بر زمینه اندامی که دارید، دست به گزینه بزنید.

 

برای انتخاب لباس عروس معمولا دو راه پیش روی شماست:

 

– خرید لباس از مزون هاي سطح شهر، یا کرایه ي همان لباس ها

– سفارش لباس عروس بر زمینه سایز و اندام خودتان

 

خرید لباس عروس و سفارش دوخت آن هزینه بر هست و ممکن هست افراد زیادی تمایل به صرف چنین هزینه اي نداشته باشند،
لذا پیشنهاد ي ما بهرهگیری از لباسهای آماده اي هست، که به کرایه داده می‌شود.
گرچه در این بین پیدا کردن لباس مناسب سایز و سلیقه شما هم کمی زمان بر خواهد بود؛ اما قطعا به دردسرش می ارزد.

 

شاید برایتان دیدنی باشد که بگوییم، لباس عروس شما باید با محل برگزاری مراسم عروسی هم هماهنگی لازم را داشته باشد. اگر عروسی تان را در خانه شخصی یا یک محیط کوچک خانوادگی برگزار می‌کنید، لباسهای سنگین، با دنباله هاي بلند را گزینه نکنید.

چرا که در طول مراسم شما را خسته خواهند کرد و موقع رقصیدن و تحرک، دست و پا گیر شما خواهند شد. اما اگر مراسم شما در تالارهای عروسی یا باغ تالارها برگزار میشود، قدرت گزینش بیشتری دارید و میتوانید از لباسهایی با دنباله هاي بلند نیز بهرهگیری کنید.

 

راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

 

دقت داشته باشید که لباسهای دکلته برای خانم هاي درشت اندام، گزینه مناسبی نیست، همینطور پیشنهاد ي ما برای شما این هست که از لباس هایي تهیه کنید که دارای آستین باشد؛ چرا که آستین، درشتی و چاقی بازوهای شما را پوشش می‌دهد و تمرکز را از آن ناحیه از بدن شما بر می دارد.

 

اگر اندام کوچکی دارید و ریز نقش هستید، حتی برای تالار عروسی هم لباسهای دنباله دار را گزینش نکنید ، باید قبول کنید که شما در چنین لباس هایي گم خواهید شد!

 

اگر می خواهید سفارش دوخت لباس به مزون بدهید، دقت داشته باشید که باید حداقل دو ماه گذشته از موعد عروسی تان، اقدام کنید تا بدون استرس و کمبود وقت، سفارش تان را تحویل بگیرید. ممکن هست پس از اتمام کار، شما در پرو نهایی مشکلاتی در لباس مشاهده نمایید، اگر زمان کافی داشته باشید این مشکلات نیز تا روز مراسم بر طرف میشود و خیال تان از این بابت راحت میشود.

 

راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

راهنمایی انتخاب لباس عروس مناسب

 

حتما در هنگام گزینه لباس عروس، لباس زیر مناسب عروسی به تن کنید، کفش عروسی تان را با خود ببرید و برای گزینه لباس حتما از خانم هایي با سلیقه ي نزدیک به خودتان کمک بگیرید. چرا که عموما آقای داماد شما را در هر لباسی تحسین خواهد کرد!

 

نکته ي مهم دیگر این که ممکن هست شما لباس تان را یک ماه گذشته از موعد مراسم تهیه کنید، اما به علت فعالیت هاي عمده این دوره لاغر تر شوید، باید لباس تان این قابلیت را داشته باشد که در صورت کم کردن وزن هم همچنان خوشگل و شکیل به نظر برسد. عموما لباسهای عروس به جای زیب، دارای بندهایی میباشند که به شکل ضربدردی در پشت لباس بسته میشوند و هم دردسرهای زیب را ندارند، هم می توانند برای تغییر سایز مورد بهرهگیری قرار گیرند.

 

سعی کنید با بررسی شکل اندام خود، لباسی را سفارش بدهید که عیب هاي بدن شما را تا حد ممکن پوشش بدهد. بعنوان مثال اگر پایین تنه ي بزرگی دارید از لباس هایي بهرهگیری کنید که از زیر سینه گشاد می‌شوند، یا اگر بالاتنه ي بزرگی دارید و میخواهید بالا تنه تان را کلا جمع‌ و جورتر کنید، باید لباسی با نیم‌تنه ي گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود هست را برگزینید.

اگر می خواهید برجستگی‌هاي اندام خود را نشان دهید، بهتر هست از مدل ماهی بهرهگیری کنید. اگر هم در هیچ یک از دسته‌هاي بالا قرار نمی گیرد، بهتر هست سراغ یک مدل…

جدیدترین مطالب سایت