پیدا کردن رنگ مناسب برای لباس مردان

پیدا کردن رنگ مناسب برای لباس مردان

 رنگ مناسب برای لباس را انتخاب کنید

شما دچار مشکل در گزینش رنگ مناسب خود هستید میتواند از مقاله زیر کمک بگیریدپیدا کردن رنگ مناسب برای لباس و استایلی که دارید همۀ وقت از بزرگ ترین مسائل هنگام خرید هست. شاید گفتن این که فلان رنگ ها اکثر به من می‌آید ساده باشد اما از حرف تا عمل فاصله بسیار هست.

 

به گزارش تالاب:شاید بعضی از شما بگویید گزینه رنگ لباس که آپولو هوا کردن نیست، هر لباسی را میتوانیم امتحان کنیم و خود را در آینه ببینیم. این حرف درست هست اما وقتی از گذشته بدانید میخواهید چکار کنید و باید به دنبال چه رنگ هایي باشید زمان کمتری را صرف خرید میکنید. از سوی دیگر خرید آنلاین لباس که یکی از چالش برانگیز ترین خریدها هست نیز برایتان ساده تر میشود. بنابراین ارزشش را دارد که خود را به چند قانون شناخت رنگ ها مجهز کنید.

 

اول از همۀ خود را به دست راهنماهای آنلاینی که مثلا میخواهند در حقتان لطف کنند اما برعکسش را انجام میدهند نسپارید. این که چه چیزی به شما می‌آید را مُد تعیین نمی‌کند این‌ها فقط برای سرگرمی هست!

 

دوم این که نگاهی به ساعد خود بیندازید تا بتوانید به خوبی تصمیم بگیرید که چه رنگ هایي پایه و زمینه کمد لباستان را تشکیل دهند. باید ابتدا مشاهده نمایید پوستتان چه رنگی هست، سفید، متوسط، زیتونی، تیره. بعد از این که نوع پوست خود را تشخیص دادید کافیست به راهنمای پایین مراجعه کنید و نکاتی که در مورد گزینش رنگ بر زمینه رنگ پوستتان گفته را مطالعه کنید.

 

پوست سفید و روشن

مو هاي قرمز، بلوند یا قهوه اي روشن دارید؟ صورتتان کک دارد؟ در آفتاب تابستان خیلی سریع به دنبال سایه میگردید تا نسوزید؟

 

اگر پوستتان سفید روشن هست بهرهگیری از رنگ هایي که کاملا با آن در تضاد باشد میتواند بی نظیر به کارتان بیاید.

 

چه رنگ هایی بپوشیم؟

رنگ هاي تیره مثل خاکستری، قهوه اي، قرمز شرابی، سبز تیره، آبی دریایی و دیگر طیف هاي برجسته آبی همگی با پوستتان در تضاد میباشند و بهرهگیری از انها بسیار بینظیر هست.

 

رنگ هایی که نباید بپوشیم

اگر میخواهید شبیه مرده ها نباشید باید از رنگ هاي نرم و رنگ هاي روشن پرهیز کنید چون کاملا بی روحتان می‌کنند. این در مورد رنگ هاي خنثی نیز صادق هست: به جای رنگ هاي سفید، بژ روشن و خاکستری روشن رنگ هاي غنی تری مثل شنی، شتری، خاکی و خاکستری تیره بهرهگیری کنید.

 

رنگ قرمز نیز برای افرادی که صورتشان از سفیدی به قرمزی میزند مناسب نیست. اما اگر پوستتان فقط سفید هست و خبری از قرمزی گونه ها نیست میتوانید از طیف هاي پر رنگ قرمز بهرهگیری کنید.

 

پیشنهاد می‌کنم لباسهای خود را اکثر حول رنگ هاي تیره گزینه کنید مثل آبی دریایی « تیره »، قهوه اي و مشکی که بتوانید با رنگ هاي روشنتر ترکیبشان کنید. این بدان معنا نیست که فقط می‌توانید رنگ هاي خاصی به تن کنید بلکه می‌توانید همۀ وقت با بهرهگیری از ترکیب رنگ از دیگر رنگ ها نیز بهرهگیری کنید.

 

پیدا کردن رنگ مناسب برای لباس مردان

اگر پوستتان سفید روشن هست بهرهگیری از رنگ هایي که کاملا با آن در تضاد باشد میتواند بی نظیر باشد

 

پوست زیتونی و معتدل

اگر پوستی زیتونی دارید که به جای آفتاب سوختگی شبیه پوست های برنزه است یعنی می توانید از رنگ های زیادی استفاده کنید و خوش به حالتان است.

 

چه رنگ هایی بپوشیم؟

با این که اکثر رنگ ها مناسب پوست هاي زیتونی و معتدل میباشند می‌توانید با پوشیدن لباس هایي که رنگشان از رنگ پوستتان کمی روشنتر یا تیره تر هست مطمئن شوید که انتخابی مناسب داشته اید.

 

برای مثال در تابستان میتوانید از رنگ سفید و یا ترکیبی از رنگ هاي روشن خنثی بهرهگیری کنید. من پیشنهاد میکنم برای فصل هاي گرم اکثر از ترکیب رنگ هاي روشن بهرهگیری کنید و رنگ هاي تیره را برای فصل هاي سرد سال بگذارید.

 

رنگ هایی که نباید بپوشیم

از آنجا که پوستتان ته رنگ زرد یا سبز دارد از پوشیدن رنگ هایي که طیفشان به رنگ پوستتان نزدیک هست پرهیز کنید.

 

چیزی که این جا باید از آن پرهیز کنید این هست که رنگ لباسو پوستتان حالتی یکدست به خود نگیرد. برای مثال ممکن هست رنگ هایي مثل پسته اي، خردلی، زیتونی و قهوه اي مکا اصلا مناسبتان نباشند.

 

برای پوشیدن لباسهای تمام سفید یا تماما روشن مطمئن شوید پوستتان به اندازه کافی برنزه هست تا مثل افرادی که پوستی روشن و سفید دارند حالتی بی روح پیدا نکنید.

 

پیدا کردن رنگ مناسب برای لباس مردان

اگر پوستی زیتونی دارید میتوانید از رنگ هاي زیادی بهرهگیری کنید و خوش به حالتان هست.

 

پوست های تیره تر

درست مثل کسانی که پوستی با رنگ ملایم دارند این افراد نیز می‌توانند بدون نگرانی خاصی اکثر رنگ ها را برای لباسهای خود بهرهگیری کنند.

 

چه رنگ هایی بپوشیم

رنگ پوست شما مناسب تعداد زیادی از رنگ ها و طیف هاي گوناگون آن ها هست و دیگر مثل کسانی که پوست سفیدی دارند لازم نیست نگران محو شدن در یک رنگ باشید. با این حال چند نکته وجود دارد.

 

می‌توانید به راحتی از رنگ هاي برجسته و براق بهرهگیری کنید، برای مثال سبز یشمی یا آبی کبالت بینظیر میباشند اما سعی کنید یک رنگ دیگر نیز وارد استایل خود کنید تا لباسهایتان حالت یکنواخت به خود نگیرد.

 

چه رنگ هایی نپوشیم؟

قهوه اي رنگی هست که نباید چندان به سمتش بروید و میتواند مثل اتفاقی که برای پوست هاي سفید و رنگ هاي روشن میوفتد محوتان کند. قهوه اي به اندازه کافی با پوستتان تضاد ندارد در نتیجه لباستان دیده نخواهد شد چون با پوست یکی می‌شود.

 

با این که قهوه اي و آبی دریایی دو رنگ اصلی در کمد لباسهای هر مردی میباشند بهتر هست آن ها را در بین تنه به حداقل برسانید.

 

پیدا کردن رنگ مناسب برای لباس مردان

افراد با پوست تیره میتوانند به راحتی از رنگ هاي برجسته و براق بهرهگیری کنند

 

جدای پیشنهاد هایي که در بالا ارائه شد همۀ وقت حواستان به تعریف هایي که دیگران از رنگ هاي مورد بهرهگیری تان می‌کنند باشد گاهی میتوانید از همین نظرات در تشخیص رنگ هایي که برترین ظاهر را با آن ها دارید بهرهگیری کنید.

 

همۀ وقت به علایق خود اهمیت بدهید اگر رنگی هست که واقعا دوستش دارید بدون دقت به هر چیزی بروید آن را با اعتماد بنفس بپوشید.

 

جدیدترین مطالب سایت