آیا قیمت مبل باز هم گران می‌شود؟؟

آیا قیمت مبل باز هم گران می‌شود؟؟

این روزها دیگر برای کسی فرقی ندارد، قیمت‌ها چقدر تغییر می‌کند، اگر یادتان باشد {سال 96} وقتی قیمت دلار 5 هزار تومان شده بود با خود می‌پنداشتیم دلار خیلی گران شده است!!!

 

دیگر بس است این همه افزایش قیمت! اما خبر از این نداشتیم که قرار است روزهای تلخ دیگری را ببینیم. اگر که جوان باشید و قصد ازدواج داشته باشید، خرید مبلمان از سخت ترین خریدهای شما می‌باشد زیرا که نسبت به کیفیتی که دارد، قیمت بالایی دارد، در این مقاله به این مورد اشاره شده است که آیا قیمت مبل باز هم گران می‌شود؟؟ و همچنین به موارد زیر اشاره شده است.

 

قیمت انواع مبلمان بر اساس دسته بندی 

علت های افزایش قیمت مبل در سال های اخیر 

تاثیر تورم بر قیمت مبلمان 

علت افزایش قیمت مبلمان سلطنتی و کلاسیک 

راهکارهای خرید مبل با قیمت مناسب
مواردی که باید هنگام خرید مبل باید بدانیم.

خرید مبل از بهترین فروشگاه آنلاین 

 

قیمت انواع مبلمان بر اساس دسته بندی:

اگر که قصد خرید مبل نو و جدیدی را دارید، باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم. به طور حتم برای منزل‌های ساختمانی از مدل مبلمان راحتی استفاده می‌شود که حجم و ابعاد پایین‌تری دارد و انتخابی به صرفه و اقتصادی می‌باشد. 

 

اگر که دکوراسیون منزل شما با فضای پذیرایی با متراژ بالا می‌باشد، استفاده از مبلمان سلطنتی و کلاسیک با نما و منبت کاری خاص و منحصر به فرد ایده آل ترین انتخاب می‌باشد. 

 

به طورکلی مبلمان به سه دسته مبلمان راحتی، مبلمان استیل و سلطنتی، مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک تقسیم می‌شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. 

 

مبلمان استیل و سلطنتی در منازلی که از سالن و فضای پذیرایی با متراژ بالاتر می‌باشند رخ زیبا و چشم نوازی را خلق می‌کنند، مبل‌های سلطنتی برای هر دکوراسیونی مناسب نمی‌باشد زیرا که حجم و تراکم چوبی و همچنین طرح نقش و نگار و منبت کاری بیشتری نسبت به دیگر مبلمان دارد و طبیعتا قیمت و ارزش بیشتری نسبت به مبلمان دیگر دارد.

مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک یکی از بهترین دسته بندی مبلمان می‌باشد که مورد انتخاب مردم قرار می‌گیرد زیرا که هم استایل قدیم و کلاسیکی دارد و هم از نشیمن نرم و راحتی برخوردار می‌باشد، از همین رو در رنج قیمت متوسط بین مبلمان سلطنتی و مبل راحتی قرار گرفته است.

 

مبلمان راحتی بیشتر در استایل مدل ال، یو، نیم ست می‌باشد که به دلیل حجم پایین استفاده از چوب، عدم نداشتن منبت کاری و کنده کاری، طرح ابعاد مبل کمجا نسبت به مابقی مبلمان از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد و بیشتر مورد مقبولیت خانواده‌های ایرانی قرار می‌گیرد. 

 

علت‌های افزایش قیمت مبل در سال های اخیر 

علت افزایش سرسام آور قیمت مبل در سال های اخیر چیست؟ پارسال در همین روزها از سال تقریبا 1401 قصد خرید ست مبلمان نئوکلاسیک را داشتم که نسبت به درآمدم قیمت بالایی برای من بود. من به تازگی عقد کرده بودم و به دنبال خرید وسایل زندگی مانند تلویزیون، یخچال و انواع ست مبلمان و لوازم چوبی بودم. ست مبلمان نئوکلاسیک که پسند کرده بودم هم از لحاظ زیبایی و ظاهری برایم جذابیت داشت و هم برای منزل رویایی که در نظر گرفته بودم. ایده آل و مناسب بود.

 

علت‌های افزایش کلی به دو صورت تقسیم می‌شوند:

از دلایل افزایش قیمت مبل از دید درونی، عدم آشنایی مشتریان با بازار مبلمان، اطلاع نداشتن از جزئیات مبلمان، عدم شناخت کافی از سبک های مختلف مبلمان می‌باشد که همه‌ی موارد مربوط به مذاکرات برای خرید نهایی می‌باشد.

از دیگر عوامل افزایش قیمت مبل از دید بیرونی، مشکلات اقتصادی، نداشتن ثبات قیمت متریال‌ها می‌باشد که تاثیر شدیدی بر روی قیمت مبلمان در سال های اخیر گذاشته است. 

 

تاثیر وحشتناک تورم بر قیمت مبلمان

این روزها همه می‌دانیم که شرایط هر کاری به صورت بحرانی و سخت است، با حقوق کارمندی و متوسطی که داشتم تامین وسایل خانه برای شروع زندگی جدید برایم سخت شده بود، تصمیم به فروش خودرو ام را گرفتم. با این حساب که قدمی به سمت جلو بردارم، اما اشتباه بدی کردم و پس از گذشت چند روز قیمت خودرو افزایش شدیدی داشت و من پس از این انتخاب بسیار متضرر شدم. با فروش خودرو باز هم شرایط خرید مبلمان برایم فراهم نشد. 

 

امروزه تورم تاثیر وحشتناکی بر قیمت مبلمان گذاشته است، بیشتر اجناس و متریال مبلمان مانند پارچه، نوع چوب مانند چوب راش گرجستان از خارج از کشور وارد می‌شود به همین دلیل شامل هزینه گمرکی، هزینه مالیات و تورم می‌شود که قیمت را چندین برابر می‌کند. 

 

علت افزایش قیمت مبلمان سلطنتی و کلاسیک 

بعد از اینکه تصمیم به خرید مبل نئوکلاسیک از مغازه در یافت آباد را گرفتم، دلم خوش یوم نبود که خرید را انجام بدهم یا خیر؟ زیرا که پس از گذشت چند روز از فروش خودرو قیمت تمامی اجناس مبلمان هم در دور افزایش قیمت بود. شرایط سخت و بحرانی بود ولی با افزایش قیمتی که دیده بودم تصمیم گرفتم در خرید مبلمان صبر کنم. 

 

از علت افزایش قیمت مبلمان سلطنتی و کلاسیک طرح متفاوت، استفاده بیشتر از چوب با کیفیت مانند چوب راش، چوب گردو،
استایل و نقش و نگاری جذاب، منبت و کنده کاری نجاران می‌باشد که مبل را به محصولی  قوی و محکم و ارزشمند تبدیل می‌کند. 

 

راهکارهای خرید مبل با قیمت مناسب 

دیگر از خرید مبل با قیمت مناسب پشیمان شده بودم، پس از اینکه با یکی از رفیقان خود این موضوع را در میان گذاشتم، پیشنهادی جذاب و مناسبی داد، خرید مبل از شرکت تولیدی!!! بسیار مشتاق شدم که اطلاعات بیشتری را نسبت به خرید مبل از کارخانه بدست بیاورم. 

 

از بهترین راهکارهای خرید مبل با قیمت مناسب، خرید از شرکت تولیدی و برند سازنده مبلمان می‌باشد که نسبت به فروشگاه های بازار مبل یافت آباد و دلاوران، هم از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد هم اینکه ضمانت یک محصول با کیفیت و ارزشمند می‌باشد که پس از خرید هم پشتیبانی بلند مدتی دارد. 

آیا قیمت مبل باز هم گران می‌شود؟؟

خرید مبل از بهترین شرکت تولیدی مبلمان 

شرکت تولیدی مبل باروس، کارخانه ای بود که رفیقم به من معرفی کرده بود که سبک مورد علاقه من، مبل نئوکلاسیک را به صورت تخصصی تولید و عرضه می‌کرد.

از مهم ترین قابلیت‌های فروشگاه مبل باروس خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه و شرکت تولیدی مبل، امکان سفارشی سازی محصول در هر رنگ و سایزی متناسب با نیاز و سلیقه کاربر، پشتیبانی و پاسخگویی همه وقته، و از همه مهمتر شرایط قسطی خرید مبلمان بود که من را بسیار شاد و خرسند نمود و تصمیم نهایی خود را گرفتم که از شرکت مبل باروس سفارش مبل خود را نهایی کنم. 

 

فواید و امتیازهای خرید مبل از شرکت تولیدی باروس 

مهم ترین امتیاز و قابلیت شرکت تولیدی باروس، قیمت به صرفه تولیدی و خرید بدون واسطه می‌باشد. 

امکان سفارشی سازی محصول مبلمان، در هر رنگ و سایز دیگری 

امکان مشاوره بیشتر به صورت حضوری در کارخانه 

امکان انتخاب رنگ و طرح پارچه، با مدل انتخاب شده 

امکان ساخت محصول بر اساس عکس ژورنالی و با کیفیت بالا

خرید مبلمان به صورت قسطی و چکی

 

جدیدترین مطالب سایت