آشنایی با انواع پارتیشن های اداری

آشنایی با انواع پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری به چی میگن ؟ 

اگر از پارتیشن هاي اداری اطلاعاتی کافی ندارید در ادامه میتوانید ما را در ادامه دنبال نمایید. 

 

پارتیشن هاي اداری برای تفکیک موقت یا پارتیشن بندی در فضاهای اداری مورد بهرهگیری قرار می‌گیرند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه اي، پارتیشن آلومینیومی ،پارتیشن ام دی اف ساخت می‌شوند.

 

به علت تنوع در پروژه، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ و ملزومات, قیمت پارتیشن اداری متمایز هست ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه اي میتواند مکمل مناسبی در طراحی چیدمان فضاهای اداری باشد.

 

انواع پارتیشن
پارتیشن ها در انواع مختلفی ساخت و عرضه میشوند انواع پارتیشن اداری حاوی پارتیشن اداری شیشه اي، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن MDF، پارتیشن بلوک شیشه اي، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن ریلی و… هست که هرکدام از این پارتیشن ها در 2نوع تک جداره و دو جداره به بازار عرضه شده اند.

 

پارتیشن متحرک
هر کدام از پارتیشن هایي که نام برده شد خود در انواع گوناگونی مورد بهرهگیری قرار می‌گیرند برای مثال پارتیشن متحرک در 2 نوع پارتیشن متحرک خانگی و پارتیشن متحرک اداری وجود دارد.

 

قیمت انواع پارتیشن متحرک با دقت به نوع بهرهگیری، متراژ و متریالی که بهرهگیری می‌شود متمایز هست. این نوع پارتیشن از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابه جایی هست و مهمولا برای سالن هاي چند منظوره مورد بهرهگیری قرار میگیرد معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پانل هاي عمودی ساخته میشود در مواردی که پارتیشن متحرک خانه هدف بهرهگیری باشد پارتیشن شیشه اي متحرک همچون پارتیشن خانگی مورد بهرهگیری قرار میگیرد. قیمت پارتیشن متحرک خانگی یا قیمت پارتیشن متحرک چوبی هم مثل نوع اداری آن با دقت به جنس و میزان نصب تعیین و ارزیابی میشود.

 

پارتیشن شیشه اي
پارتیشن شیشه اي یکی از اقلام مهم در دکورا سیون محیط اداری هست. از پارتیشن شیشه اي خانه، ادارات، فروشگاه ها و… کاربرد دارد. از ویژگی هاي پارتیشن اداری و انواع پارتیشن شیشه اي می‌توان گفت محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان بسیار جذاب‌تر میکند و صرفه اقتصادی بالایی دارد.

 

پارتیشن شیشه سکوریت یکی از انواع پارتیشن شیشه اي بوده که جزء اصلی پارتیشن شیشه اي را تشکیل می‌دهد. قیمت پارتیشن شیشه اي با دقت به نوع آن متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ تعیین می‌شود که در کمپانی ها و نمایندگی هاي گوناگون متمایز هست.

 

پارتیشن دوجداره ام دی اف
اگر به دنبال پارتیشن ارزان برای محیط کار خود هستید اگرچه زمانی که صحبت از پارتیشن اداری ارزان می‌کنیم منظور کیفیت پایین نیست بلکه به علت بالا خصوصیـات فیزیـکی و مکـانیکی قابلیت ابزار خوری ، اتومبیل کاری و سنباده زنی و قابلیت انجام رو سازی هاي گوناگون همچون انواع روکشی هاي چوبی و غیر چوبی، رنگ آمیزی و غیره توسط ام دی اف 

 

« MDF » قیمت پارتیشن اداری ام دی اف مناسب تر هست. به علت قابلیت هایي که گفته شد آموزش ساخت پارتیشن ام دی اف در انواع پارتیشن تک جداره و دوجداره بسیار آسان و راحت هست.

 

پارتیشن اداری و پارتیشن ام دی اف خانه و پارتیشن دست دوم همه ی به یک منظور ولی با کاربرد هاي متفاوتی مورد بهرهگیری قرار میگیرد. فروش پارتیشن دست دوم به صورت گسترده در بازار انجام میشود ولی قیمت انواع پارتیشن برای خانه و پارتیشن اداری دست دوم هم شاید به نسبت کارایی  که دارند با هم متمایز بوده و مناسب نباشد.

 

پارتیشن هاي دست دوم معمولا عمر خوب خودرا گذرانده اند و نمی‌توانند انتظارات شما را بر آورده کنند. شما برای تهیه پارتیشن هاي نو با دقت به نیاز خود و اطلاع از قیمت پارتیشن خانه و قیمت پارتیشن چوبی باید با متخصصان این حرفه در تماس باشید.

 

به گزارش تالاب فروش پارتیشن اداری تخصص کمپانی ساخت مبلمان اداری آفن هست که انواع پارتیشن اداری را با مناسب ترین قیمت انواع پارتیشن اداری طراحی و ساخت کرده هست.

 

به علت نوسان قیمت مواد نخست در بازار امکان درج قیمت در تولیدات زیر وجود ندارد و شما می‌توانید با شماره هایي که در تماس با ما سایت قرار دارد برای اطلاع از قیمت پارتیشن متحرک، قیمت پارتیشن چوبی و… با ما تماس بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت