بازسازی های خانه های قدیمی در اروپا + 30 عکس

بازسازی های خانه های قدیمی در اروپا + 30 عکس

تغییر دکوراسیون خانه نیازی بـه شکستن دیوارها نیست. باور کنید یا نه، این امکان کاملاً وجوددارد که خانه خود را به طور کامل بازسازی کنید بدون این کـه بخش عظیمی از پس انداز خود را فرو ببرید. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بازسازی های زیبایی که تا حالا انجام شده اند را منتشر کرده ایم.

 

بازسازی های دیدنی دنیا

 

30. رود آیلند ویکتوریایی

رود آیلند ویکتوریایی

مکان: کرانستون، رود آیلند

ساخت: 1878

تاریخ بازسازی: 2018 – 2020

زمان صرف شده برای بازسازی: 2 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

وقتی کارلی و جاستین آلوز برای اولین بار خانه ویکتوریایی قرن نوزدهم را در کرانستون دیدند، به دنبال یک پروژه سریع “تلنگر” بودند، نه یک پروژه اساسی. با این حال، وقتی این زوج کف‌های چوبی سخت، سقف‌های 10 فوتی و مدال‌ها و قالب‌های اصلی را دیدند، می‌توانستند پتانسیل خانه را ببینند.

 

آلوزها افراد حرفه ای را برای انجام لوله کشی و سیم کشی استخدام کردند و بقیه کارهای نوسازی را خودشان انجام دادند. این زن و شوهر از آن زمان به یک خانه ثابت جدید، یک خانه استعماری 1945 نقل مکان کردند. کارلی پروژه های خانه آنها را در حساب محبوب اینستاگرام خود پیگیری می کند. او همچنین با سایر وبلاگ نویسان دکور خانه داوطلب می شود تا خانه های کم درآمد Habitat for Humanity را تغییر دهند.

 


مطالب مشابه:  بهترین رنگ سال برای دکوراسیون خانه (15 رنگ)


 

29. پت ورث رو خانه

پت ورث رو خانه

مکان: واشنگتن دی سی

ساخت: 1921

تاریخ بازسازی: 2010 – 2016

زمان صرف شده برای بازسازی: 6 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

استیو برای شرکت‌های ساختمانی در دبیرستان و کالج کار کرده بود و می‌توانست عرشه، ایوان، پله‌ها، پنجره‌ها، نرده‌ها را تعمیر کند و بسیاری از کارهای چوبی را خودش انجام دهد. این زوج همچنین کار حیاط و نقاشی را خودشان انجام دادند. این زوج یک وبلاگ و یک کانال یوتیوب از روند بازسازی مداوم خود داشتند.

 

28. فین فیکسر بالا

فین فیکسر بالا

مکان: شیکاگو، ایلینوی

ساخت: 1921

تاریخ بازسازی: 2019 – 2020

زمان صرف شده برای بازسازی: 1+ سال

هزینه بازسازی: 111000 دلار (تخمین زده شده)

 

خانه ای که کیسی و مایکل فین در شیکاگو خریدند در اصل یک خانه ییلاقی کوچک با آجر قرمز بود. با گذشت زمان، داستان دوم به بالا اضافه شد. فنلاندی ها می خواستند خانه را به روز کنند، دیوارها و شومینه را بردارند و کف چوبی جدید بگذارند و کل مکان را، داخل و خارج، دوباره رنگ کنند. آنها انتظار داشتند که کار حدود 3 ماه طول بکشد.

 

با این حال، در حین بازسازی، پیمانکار آنها متوجه شد که طبقه فوقانی به طور کامل روی تخته های 2×4 از چوب ساخته شده است که نقض قوانین ساختمانی محلی است و کل طبقه فوقانی باید با استفاده از تیرهای فولادی بازسازی می شود. کار اضافی 25000 دلار به هزینه های آنها اضافه کرد. کیسی یک وبلاگ و صفحه اینستاگرام داشت که روند بازسازی را نشان می داد.

 

27. Chateau de Gudanes

Chateau de Gudanes

مکان: Château-Verdun، فرانسه

ساخته شده در: 1741 – 1750

تاریخ بازسازی: 2013 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 8+ سال

هزینه بازسازی: 5 میلیون دلار (تخمین زده شده)

 

زمانی که استرالیایی‌ها کارینا و کریگ واترز برای اولین بار Chateau de Gudanes را در جنوب فرانسه دیدند، تقریباً هیچ کف و سقفی نداشت. این زوج می دانستند که ممکن است به یک پروژه مادام العمر متعهد شوند و بیشتر کار را خودشان انجام دهند. Chateau de Gudanes توسط دولت فرانسه به عنوان یک بنای تاریخی طبقه بندی شده است و این زوج باید قبل از انجام کار، تمام نقشه های معماری را برای تایید ارائه می کردند.

 

اکنون، با بازسازی بیشتر اتاق‌ها، واترز در طول تابستان میزبان مهمانان شاغلی است که به تعمیرات مداوم کمک می‌کنند. آنها مراسم عروسی را در محل برگزار می کنند و قلعه را به روی بازدیدکنندگان و تورهای آخر هفته باز کرده اند.

 

26. خانه دشت

خانه دشت

مکان: میلواکی، ویسکانسین

ساخت: 1913

تاریخ بازسازی: 2018 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 3+ سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

آلیشیا و زک مایر یک خانه قدیمی به سبک دشتی در میلواکی خریدند که در ابتدا در سال 1913 توسط یک سیاستمدار محلی به نام والدمار وهه ساخته شد. مایرها می خواستند خانه را به همان شکلی که در زمان ساختش به نظر می رسید بازسازی کنند، نه اینکه آن را بازسازی یا مدرن کنند. این زوج منابع محدودی داشتند، بنابراین تصمیم گرفتند خودشان در طول سال‌ها کار انجام دهند.

 

آنها لایه‌هایی از کاغذ دیواری و رنگ را برداشته‌اند و کاشی‌های سقف را بیرون آورده‌اند تا خانه را به حالت سابق برگردانند. آنها پس از نقل مکان، نقشه های اولیه خانه را پیدا کردند که به بازسازی کمک کرد. خانواده Meyers یک حساب اینستاگرامی برای مستندسازی بازسازی خانه خود و همچنین برای ارتباط با سایر افرادی که صاحب خانه های تاریخی بودند راه اندازی کردند.

 

25. قلعه کاتن لند

قلعه کاتن لند

مکان: واکو، تگزاس

ساخت: 1913

تاریخ بازسازی: 2019 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 2+ سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

همه قلعه ها در اروپا نیستند. چیپ و جوآنا گینز مجری برنامه نوسازی موفق “Fixer Upper” در HGTV هستند. آنها همچنین دارای یک تجارت نوسازی، املاک خرده فروشی، یک رستوران، اجاره تعطیلات و یک شرکت املاک در Waco هستند.

 

با این حال، یک چیز وجود داشت که گینز آن را نداشت. ملک کتونلند قلعه در واکو به مدت 20 سال خالی مانده بود، اما تلاش های زوج برای خرید آن موفقیت آمیز نبود. سرانجام در سال 2019 توانستند خانه را خریداری کنند و در مراحل برنامه ریزی برای بازسازی آن هستند. جوانا این روند را در حساب اینستاگرام و وبلاگ محبوب خود ثبت کرد.

 

24. خانه مزرعه قدیمی

خانه مزرعه قدیمی

مکان: النزبورگ، واشنگتن

ساخت: 1912

تاریخ بازسازی: 2016 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 5+ سال

هزینه بازسازی: 66000 دلار + (تخمین زده شده)

 

کتی و گرت پوشوستا در سیاتل زندگی می کردند که کتی از شغل مهندسی خود اخراج شد. آن دو خانه موجود خود را بازسازی کرده بودند و تصمیم گرفتند «هک خانه» را شروع کنند: خرید و تعمیر خانه‌های قدیمی‌تر و سپس اجاره آنها برای پوشش وام مسکن.

 

این زوج اکنون صاحب چهار ملک اجاره ای هستند و توانسته اند زودتر بازنشسته شوند (در 34 سالگی). آنها هنوز در حال اتمام خانه اصلی خود هستند، یک خانه مزرعه قدیمی که در زادگاهشان النسبورگ، واشنگتن خریده بودند. Poshustas یک وبلاگ و حساب اینستاگرام محبوب برای الهام بخشیدن به دیگر تعمیرکاران خانه قدیمی دارد و خانه مزرعه آنها در یک برنامه بازسازی HGTV نمایش داده شد.

 

23. خانه مزرعه ویکتوریایی

خانه مزرعه ویکتوریایی

مکان: میلواکی، ویسکانسین

ساخت: 1892

تاریخ بازسازی: 2014 – 2019

زمان صرف شده برای بازسازی: 5 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

استفانی و تراویس کرگر به دنبال یک خانه جدید بودند اما در ابتدا خرید خانه مزرعه را رد کردند زیرا به کار بیش از حد نیاز داشت. اما این زوج نتوانستند به فکر خانه نباشند و در نهایت خرید کردند.

 

تراویس صاحب یک شرکت بازسازی است، بنابراین مهارت لازم برای بازسازی را داشت. استفانی طراحی داخلی را انجام داد. معلوم شد که تمام 14 اتاق خانه به سبک ملکه آن به کار گسترده ای نیاز داشتند. استفانی یک وبلاگ و یک حساب کاربری محبوب در اینستاگرام داشت که بازسازی و طراحی داخلی خانه مزرعه را نشان می داد.

 

22. ادواردین میدلند شرقی

ادواردین میدلند شرقی

مکان: لستر، انگلستان

ساخت: 1905

تاریخ بازسازی: 2013 – 2018

زمان صرف شده برای بازسازی: 5 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

اسکات و مارک (همانطور که در وبلاگشان به آنها اشاره شده است) یک زوج استرالیایی هستند که از سال 2009 در بریتانیا زندگی می کردند. آنها برای کار از لیورپول به لستر نقل مکان کرده بودند و تصمیم گرفتند ملکی بخرند که بتوانند آن را بازسازی کنند. این زوج در یک خانه سه طبقه ادواردی ساکن شدند که آخرین بار در دهه 1950 به روز شد.

 

آنها در آپارتمانی در بالای خانه زندگی می کردند، در حالی که کار ساخت و ساز انجام می شد. اسکات و مارک مجبور شدند لوله‌های اصلی سربی را تعویض کنند، سقف را تعمیر کنند، لوله‌کشی و سیم‌کشی جدید بگذارند و آشپزخانه و حمام جدید بسازند. اسکات و مارک در مورد خانه ادواردین وبلاگ می نوشتند تا اینکه بازسازی را به پایان رساندند و ملک را در سال 2018 فروختند.

 

21. Château de Doux

Château de Doux

مکان: آلتیلاک، فرانسه

ساخته شده در: 1904 – 1906

تاریخ بازسازی: 2009 – 2019

زمان صرف شده برای بازسازی: 10 سال

هزینه بازسازی: 692000 دلار 

 

کلایو و کارن یانگ اولین بار در سال 2008 در حالی که در تعطیلات خانوادگی بودند در Chateau de Doux در جنوب غربی فرانسه اقامت کردند. این ساختمان توسط ژان لوئی پاسکال، همان معمار مسئول کتابخانه ملی پاریس طراحی شده است. این زوج عاشق این ملک شدند و یک سال بعد وقتی برای فروش آمد، آن را خریدند.

 

این قلعه برای بیش از یک دهه مورد بی توجهی قرار گرفته بود و فرسوده بود، اما نیازی به کار ساختاری عمده نداشت. یانگ ها اکنون یک سوئیت عروس، 17 اتاق خواب و هشت واحد مستقل را به مهمانان یا مهمانی ها و گروه های عروسی اجاره می دهند. آنها مراسم عروسی را در محل انجام می دهند و یک صفحه اینستاگرام شاتو دارند.

 

20. ادواردین مقتصد

ادواردین مقتصد

مکان: لندن، انگلستان

ساخته شده در: 1901 – 1910

تاریخ بازسازی: 2016 – 2019

زمان صرف شده برای بازسازی: 3+ سال

هزینه بازسازی: 55400 دلار

 

الکس و کریس استدمن می خواستند قبل از برگزیت خانه ای با باغ بخرند. با این حال، این زوج بودجه محدودی داشتند، بنابراین یک خانه ادواردیایی سه خوابه در منطقه وود گرین لندن خریدند که به کار زیادی نیاز داشت.

 

با انجام بیشتر کارها توسط خود خانواده، استدمن‌ها توانسته‌اند هزینه بازسازی‌شده خود را بیش از نصف کاهش دهند. الکس یک ویرایشگر مد است و یک وبلاگ و صفحه اینستاگرام محبوب را اداره می کند. او درباره طراحی، دکوراسیون داخلی و به روز رسانی در مورد بازسازی خانه ادواردی خود وبلاگ می نویسد.

 

19. شکوه ویکتوریایی سقوط کرده

شکوه ویکتوریایی سقوط کرده

میراث بالتیمور

مکان: بالتیمور، مریلند

ساخت: 1897

تاریخ بازسازی: 2000 – 2014

زمان صرف شده برای بازسازی: 14 سال

هزینه بازسازی: 150000 دلار

 

در سال 2000، ران تانر برخلاف توصیه مشاور املاک خود، سنگ قهوه ای سه طبقه ویکتوریایی را در بالتیمور خریداری کرد. این خانه قبلاً یک خانه فرت بود و کاملاً سطل زباله بود. او و دوست دخترش (همسر کنونی)، جیل آیچر، هیچ چیز در مورد بازسازی خانه های قدیمی نمی دانستند.

 

سقف، لوله کشی و سیم کشی باید عوض می شد، سه سقف فرو ریخته بود و یک ایوان چوبی سه طبقه باید بازسازی می شد. این زوج برای صرفه جویی در هزینه ها، مصالح ساختمانی را در حراجی ها و بازارهای کثیف خریدند و به خود یاد دادند که تعمیرات اولیه را انجام دهند. رون وبلاگی در مورد روند بازسازی داشت و آن را به کتابی با عنوان «از خانه حیوانات تا خانه ما» تبدیل کرد.

 

18. خانه صلیب

خانه صلیب

مکان: Emporia، کانزاس

ساخت: 1894

تاریخ بازسازی: 2014 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 7 سال

هزینه بازسازی: 20000 دلار

 

راس مک تاگارت در همان لحظه ای که خانه بزرگ کراس را دید عاشق آن شد. مک تاگارت صاحب یک کسب و کار نورپردازی قدیمی است و حدود دو سال به دنبال خانه ای بود که بتواند در آن زندگی کند و از آن برای ذخیره موجودی تجاری خود استفاده کند. او هجوم عظیمی از حمایت در جامعه محلی برای پروژه خود پیدا کرد و پروژه Go Fund Me را برای بازسازی کامل خانه آغاز کرد.

 

مک تاگرت قبلاً صاحب یک تجارت طراحی معماری در شهر نیویورک بود. پدرش نجار چیره دست بود، به همین دلیل در نوسازی و ساختمان تجربه زیادی داشت. وبلاگ او، بازیابی راس، ماجراجویی های او را در بازسازی خانه، قایق های تفریحی و نورپردازی اش مورد بحث قرار می دهد.

 

17. از روده تا زرق و برق دار

از روده تا زرق و برق دار

مکان: بوستون، ماساچوست

ساخت: 1893

تاریخ بازسازی: 2017 – 2020

زمان صرف شده برای بازسازی: 3 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

زوج استفن و دیوید سنت راسل قبلاً یک خانه را با هم بازسازی کرده بودند، یک خانه چهار ضلعی آمریکایی 1910. در سال 2017، آنها یک خانه ویکتوریایی را در محله دورچستر بوستون پیدا کردند و تصمیم گرفتند آن را خانه جدید خود کنند.

 

آنها وبلاگ می نویسند و یک حساب کاربری در اینستاگرام داشتند که روند آن را به یک پروژه سه ساله نشان می داد. در طول مسیر، آنها تمام منابعی را که استفاده می کردند، از برندهای رنگ گرفته تا فروشندگان مبلمان عتیقه گرفته تا سخت افزار، پارچه و کاغذ دیواری هایی که استفاده می کردند، پیگیری می کردند. این زوج و خانه شان در مجلات “Country Living” و “House Beautiful” به نمایش درآمده اند.

 

16. دیوانه درباره خانه

دیوانه درباره خانه

مکان: لندن، انگلستان

ساخت: 1860

تاریخ بازسازی: 2010 – 2013

زمان صرف شده برای بازسازی: 3 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

کیت واتسون اسمیت روزنامه نگاری است که برای روزنامه های انگلیسی درباره املاک، دکوراسیون داخلی و طراحی می نویسد. بنابراین، مناسب بود که او درباره تلاش‌های خود برای بازسازی خانه‌ای که او و همسرش، روزنامه‌نگار آدام لی، در لندن دارند، وبلاگی بنویسد.

 

این خانه قبلاً به دو واحد اجاره ای تقسیم شده بود و بازسازی آنها را به یک خانه چهار خوابه تبدیل کرد. این زوج مجبور به برداشتن دیوارها، نصب لوله کشی و گرمایش جدید و قرار دادن یک آشپزخانه جدید و حمام جدید شدند. واتسون-اسمیث بسیاری از خوانندگان وبلاگ و فالوورهای اینستاگرام از او در مورد چگونگی پیدا کردن وسایل خانه اش سوال کردند که او یک مشاوره طراحی داخلی تاسیس کرد.

 

15. خانه ای که الهام بخش کتاب است

خانه ای که الهام بخش کتاب است

مکان: پورت تاونسند، واشنگتن

ساخت: 1909

تاریخ بازسازی: 2001 – 2020

زمان صرف شده برای بازسازی: 19 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

هنگامی که اریکا و بن بائرمایستر برای اولین بار خانه چهار میدان خود را در پورت تاونسند دیدند، آن را با آزبست و پوشش گیاهی پوشانده بودند. بدتر از آن، آخرین ساکن یک احتکار کننده بود و خانه پر از زباله بود. این زوج خانه را خریدند و مصمم بودند آن را به خانه ای خانوادگی تبدیل کنند.

 

سقف، پنجره ها، لوله کشی و سیم کشی برق همگی تعویض شدند. Bauermeisters و دخترانشان 7.5 تن زباله حمل کردند. در پایان، بازسازی ها تقریباً 20 سال طول کشید و اریکا، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کتابی با تحسین منتقدان درباره این روند به نام «درس های خانه» نوشت و از خانه به عنوان موزه اش یاد کرد.

 


مطالب مشابه: چگونه با کمترین هزینه خانه مان را زیبا کنیم ؟ + 11 ترفند


 

14. خانه هریسون دلانگ

خانه هریسون دلانگ

مکان: Sioux Falls، داکوتای جنوبی

ساخت: 1889

تاریخ بازسازی: 2014 – 2016

زمان صرف شده برای بازسازی: 2 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

وقتی راشیل مایرینک لیست املاک و مستغلات یک خانه ملکه آن در مرکز شهر سیوکس فالز را به شوهرش ایمیل کرد، او انتظار نداشت که آن را بخرند. مایرینک یکی از اعضای هیئت حفاظت تاریخی Sioux Falls بود و علاقه زیادی به خانه‌های قدیمی دارد.

 

زمانی که مایرینک متوجه شد که این خانه در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده است و زن و شوهر از خانه بازدید کردند، می‌دانستند که می‌خواهند به خانه نقل مکان کنند و آن را بازسازی کنند.

 

این ملک پر از پوسیدگی خشک بود و باید از داخل و خارج رنگ آمیزی می شد. این زوج تعمیرکاران باتجربه ای هستند و بیشتر کارها را خودشان انجام دادند. مایرینک وبلاگی داشت که جزئیات بازسازی خانه تاریخی ملکه آن را شرح می داد.

 

13. خانه قدیمی شهر

خانه قدیمی شهر

مکان: اسکندریه، ویرجینیا

ساخته شده در: 1885 – 1890

تاریخ بازسازی: 2003 – 2015

زمان صرف شده برای بازسازی: 12+ سال

هزینه بازسازی: 100000 دلار

 

الکس و وندی سانتانتونیو در دبیرستان با هم آشنا شدند. آنها برای کار به منطقه واشنگتن دی سی نقل مکان کردند و یک خانه ردیفی در اسکندریه خریدند که به کار گسترده نیاز داشت. الکس که به عنوان یک پیمانکار عمومی کار کرده بود، بخش پروژه را مدیریت کرد و وندی سمت طراحی را انجام داد.

 

خانه مملو از قطعات قدیمی و عتیقه‌هایی است که این زوج طی سال‌ها خریده‌اند تا حس یک خانه قدیمی را حفظ کنند. سانتانتونیوس ها همچنین خانه خود را به یک “خانه هوشمند” با امنیت و صدا تبدیل کردند که می تواند توسط تلفن های هوشمند کنترل شود. این زوج حدود 12 سال طول کشید تا خانه را بازسازی کنند و یک وبلاگ در مورد این روند ایجاد کردند.

 

12. خانه دوکارت

خانه دوکارت

مکان: کارتاژ، میسوری

ساخته شده در: 1880s

تاریخ بازسازی: 2018 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 4 سال

هزینه بازسازی: 52000 دلار

 

کارولین فولر به تازگی به کارتاژ نقل مکان کرده بود و در حال رانندگی در شهر بود که خانه قدیمی دوکارت را برای فروش دید. او ایستاد، با مشاور املاک تماس گرفت و به زودی داخل شد و ملک را بررسی کرد.

 

خانه به لوله کشی جدید، سیم کشی برق جدید، کوره، کانال کشی، خطوط گاز و غیره نیاز داشت. فولر می‌توانست واجد شرایط وام Fannie Mae Homestyle برای هزینه خانه Dukart (59000 دلار) و بازسازی شود. او تمام مراحل بازسازی را در اینستاگرام ثبت کرده است و قصد دارد پس از اتمام کار، خانه را اجاره کند یا آن را در Airbnb قرار دهد.

 

11. منچستر ویکتوریایی

منچستر ویکتوریایی

مکان: منچستر، انگلستان

ساخت: 1875

تاریخ بازسازی: 2012 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 9+ سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

آلیس و آندره د آرائوخو به فضای بیشتری برای خانواده در حال رشد خود نیاز داشتند و یک ویکتوریایی قرن نوزدهمی در منچستر خریدند. این زوج برای بازسازی خانه اقدام کردند. آلیس در IT به عنوان مشاور تغییر کار می کرد و تصمیم گرفت که وبلاگی از بازسازی های خود داشته باشد تا الهام بخش دیگرانی باشد که ممکن است در فکر خرید یک خانه تاریخی باشند.

 

این زوج انتظار داشتند که کار تا 10 سال طول بکشد و خوشحال بودند که به آرامی بازسازی می شوند. آنها پیمانکارانی را برای انجام کارهای کارشناسی اولیه لوله کشی، سیم کشی، نصب و برداشتن سقف، دیوارها و پنجره ها، نصب سقف جدید و تیرهای پشتیبانی استخدام کردند. De Araujos به انجام پروژه های کوچکتر تعمیر و نوسازی خود ادامه داده اند.

 

10. فرار به قصر

فرار به قصر

مکان: Martigné-sur-Mayenne، فرانسه

ساخت: 1874

تاریخ بازسازی: 2015 – 2020

زمان صرف شده برای بازسازی: 5 سال

هزینه بازسازی: 1.38 میلیون دلار (تخمین زده شده)

 

مجری تلویزیون دیک استرابریج و همسرش آنجل تصمیم گرفتند قلعه موت هوسون را در فرانسه بخرند و مجری یک سریال تلویزیونی انگلیسی به نام «فرار به شاتو» درباره تلاش‌های بازسازی آنها شدند. 40 سال بود که هیچکس در این عمارت 45 اتاقه زندگی نکرده بود. این ساختمان نه آب لوله کشی داشت، نه گرمایش و نه برق. این ملک همچنین شامل یک خندق، نارنجستان، باغ دیواری، اصطبل و ساختمان های بیرونی بود.

 

با توجه به حجم کار مورد نیاز، استرابریج ها مجبور بودند بیشتر بازسازی را خودشان انجام دهند و اتاق به اتاق بروند. این زوج یک حساب کاربری محبوب در اینستاگرام در مورد بازسازی قلعه دارند و اکنون میزبان مراسم عروسی در این سایت هستند.

 

9. احیای یونان نادیده گرفته شده است

احیای یونان نادیده گرفته شده است

مکان: کینگستون، نیویورک

ساخت: 1865

تاریخ بازسازی: 2013 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 8+ سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

دانیل کانتور یک بازسازی کننده سریال و یک وبلاگ نویس نوسازی است. او در شهر نیویورک دانشجو بود که وبلاگی را از اتاق خوابگاه خود راه اندازی کرد. کانتور قبل از خرید یک خانه در کینگستون که چند ساعت با ماشین از شهر فاصله داشت، دو آپارتمان را بازسازی کرد.

 

وقتی برای اولین بار به خانه نقل مکان کرد، خانه یک توالت یا آشپزخانه نداشت. کانتور از آن زمان به آهستگی روی خانه کار می کند، در میان شکاف ها، پروژه های دیگر طراحی و بازسازی را برای تامین هزینه های خود انجام می دهد. کانتور همچنان در مورد بازسازی های خود وبلاگ می نویسد و روند را در اینستاگرام خود مستند می کند.

 

8. Château de Bourneau

Château de Bourneau

مکان: بورنو، فرانسه

ساخت: 1863

تاریخ بازسازی: 2018 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 3+ سال

هزینه بازسازی: 594000 دلار

هنگامی که ارین چوآ و ژان باپتیست گویس قلعه بورنو را در غرب فرانسه دیدند، عاشق آن شدند. آنها حرفه دکتر (او) و مهندس مکانیک (او) را در بریتانیا پشت سر گذاشتند تا به فرانسه نقل مکان کنند و وقت خود را به پروژه بازسازی قلعه اختصاص دهند و بیشتر کارها را خودشان انجام دهند.

 

ساختمان دوره رنسانس شامل یک خندق و 40 هکتار جنگل است. حساب کاربری محبوب این زوج در اینستاگرام، تلاش‌های بازسازی آنها را شرح می‌دهد. آنها اصطبل ها و ساختمان های بیرونی را به کلبه های مستقل تبدیل کردند و اکنون میزبان عروسی ها، رویدادها و مهمانان در سایت هستند.

 

7. گرجی ایرلندی

گرجی ایرلندی

مکان: دوندالک، ایرلند

ساخت: 1810

تاریخ بازسازی: 2012 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 9+ سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

استفان هیکی یک خانه گرجستانی در دوندالک خرید و قصد داشت این ملک را در یک سال بازسازی کند. هیکی معلم فناوری ساخت و ساز در مؤسسه فناوری دوبلین و متخصص در نازک کاری تاریخی یا سازه های چوبی داخلی خانه، مانند راه پله ها، درها، پنجره ها یا تخته های حاشیه بود. او قصد داشت به جای جایگزینی تمام کارهای چوبی خانه بر بازسازی تمرکز کند.

 

از آنجایی که خانه دارای حفاظت تاریخی است، هیکی مجبور شد با یک معمار حفاظت کار کند تا طرح های کاری را که شخصیت خانه را تغییر نمی دهد به مقامات حفاظت محلی ارائه دهد. او یک وبلاگ و صفحه اینستاگرام از بازسازی ها دارد.

 

6. هک تامین مالی خانه قدیمی

هک تامین مالی خانه قدیمی

مکان: آتلانتا، جورجیا

ساخت: 1941

تاریخ بازسازی: 2013

زمان صرف شده برای بازسازی: 1 سال

هزینه بازسازی: 60000 دلار

لورن بولینگ به مدت یک سال در آتلانتا، جورجیا زندگی می‌کرد که تصمیم گرفت خانه قدیمی‌تری بخرد که برای پس انداز پول نیاز به کار داشت. بولینگ در نهایت با خرید یک خانه سلب‌شده، توانست برای هزینه‌های بسته شدن و پیش‌پرداخت پول قرض کند و هزینه‌های بازسازی خود را به وام وام مسکن خود اضافه کند.

 

خانه فقط 1800 دلار برای او هزینه داشت، اما به لوله کشی جدید و سیم کشی مجدد نیاز داشت تا آن را به کد تبدیل کند. بولینگ در نهایت اتاق‌هایی را در خانه‌اش اجاره کرد تا هزینه‌هایش را تامین کند. اما خیلی زود متوجه شد که کتابی به نام «صاحب خانه هزار ساله» درباره تجربیاتش می‌نویسد و در نهایت خانه‌اش را در سال 2018 با سود 150 هزار دلاری فروخت.

 

5. Chateau Caillac

Chateau Caillac
 
مکان: Fongrave، فرانسه
 
ساخت: قرن 19م
 
تاریخ بازسازی: 2004 – اکنون
 
زمان صرف شده برای بازسازی: 15+ سال
 
هزینه بازسازی: 207000 دلار
 

استفن و آنجلا هال در بریتانیا زندگی می کردند که تصمیم گرفتند به دنبال ملکی در فرانسه بگردند که بتوانند آن را به یک تخت خواب و صبحانه تبدیل کنند. هال ها قبلا یک خانه 10 خوابه را در چستر بازسازی کرده بودند.

 

آنها یک خانه هفت خوابه برجکی در حومه شهر فرانسه در رودخانه لوت پیدا کردند و عاشق آن مکان شدند. این ملک همچنین شامل زمین های وسیع و دسترسی به رودخانه است. تالارها قلعه برجکی را در یک اتاق بازسازی کردند و اکنون قلعه را به عنوان یک استراحت تابستانی مجلل اجاره می دهند. آنها یک حساب اینستاگرامی دارند که زندگی در قلعه را برجسته می کند.

 

4. مکان تاریخی داناسکارا

مکان تاریخی داناسکارا

مکان: آلبانی، نیویورک

ساخت: 1795 (بازسازی دهه 1870)

تاریخ بازسازی: 2019 – حال

زمان صرف شده برای بازسازی: 3 سال

هزینه بازسازی: غیر مجاز

 

جسیکا رودز یک دکوراتور، صرفه جویی و بازسازی کننده است. او و همسرش در حال بازسازی خانه ای تاریخی در شمال نیویورک هستند که قدمت آن به قرن هجدهم می رسد. این دومین بازی خانگی برای این زوج است.

 

او به طور کامل در مورد تاریخ ملک تحقیق کرد و متوجه شد که یک خانه قبلی در این مکان قرار داشت اما در طول جنگ انقلاب سوزانده شده و بازسازی شده است. مکان داناسکارا اکنون در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده است. رودز در مورد بازسازی خانه تاریخی وبلاگ نویسی کرده و در اینستاگرام آن را منتشر کرده است و اکنون پس از موفقیت وبلاگش، حرفه جدیدی را برای طراحی برای افراد دیگر آغاز کرده است.

 

3. قلعه دینتون

قلعه دینتون

مکان: دینتون، انگلستان

ساخت: 1769

تاریخ بازسازی: 2016 – 2017

زمان صرف شده برای بازسازی: یک سال

هزینه بازسازی: 414000 دلار

 

جیمی فرناندز، یک معمار و همسرش، میمی، در سال 2016 قلعه دینتون را در بریتانیا خریدند. ساختمان سنگی هشت ضلعی یک ویرانه بود، با دیوارهای فرو ریخته و پر از علف های هرز. این زوج قبل از شروع هر کاری باید یک بررسی باستان شناسی را تکمیل می کردند، زیرا این محوطه دارای فهرست میراث بود.

 

این زوج یک سال را صرف بازسازی قلعه کردند و آن را به یک خانه خانوادگی دو خوابه تبدیل کردند که در سه طبقه امتداد دارد. این خانه در سال 2018 در برنامه تلویزیونی “Grand Designs” نمایش داده شد و این زوج ملک را برای فروش در سال 2019 فهرست کردند. این قلعه دارای یک صفحه اینستاگرام اختصاصی است که ساختمان و محوطه را قبل و بعد از بازسازی نشان می دهد.

 

2. Château de la Ruche

Château de la Ruche

مکان: Teille، فرانسه

ساخت: قرن 18

تاریخ بازسازی: 2017

زمان صرف شده برای بازسازی: 4+ سال

هزینه بازسازی: 152000 دلار

 

تیم و ربکا جونز زمانی که تصمیم گرفتند مسیر زندگی خود را تغییر دهند، صاحب یک خانه شهری در انگلستان بودند، یک قصر کوچک در دره لوار خریدند و به فرانسه نقل مکان کردند. آنها خانه چهار خوابه خود را در لینکلن شایر فروختند و برای پرداخت هزینه بازسازی وام گرفتند.

 

این زوج با کمک دو دوست ساکن اکثر کارها را خودشان انجام دادند. آنها تاکنون سه اتاق خواب از 14 اتاق خواب را برای مهمانان و همچنین یک کلبه کوچک مستقل بازسازی کرده اند و یک تجارت تخت و صبحانه موفق ایجاد کرده اند. بیشتر رزروهای آنها از طریق حساب اینستاگرام آنها انجام می شود.

 

1. خانه تاریخی مین ساحل

خانه تاریخی مین ساحل

مکان: پورتلند، مین

ساخت: 1729

تاریخ بازسازی: 2016 – 2019

زمان صرف شده برای بازسازی: 3 سال

هزینه بازسازی: 200000 دلار

 

سارا و وس دی قبلا چندین ملک را بازسازی کرده بودند. وس در طول روز به عنوان یک داروساز کار می کند و سارا یک هنرمند منظره است که آثار خود را به صورت آنلاین می فروشد. برای پروژه سوم خود، آنها تصمیم گرفتند یک کلبه تاریخی (290 ساله) در پورتلند، مین، نزدیک ساحل را بازسازی کنند و آن را به مهمانان کوتاه مدت اجاره دهند.

 

این زوج نیاز به نصب یا تعمیرات اساسی برق، لوله کشی، گرمایش و کفپوش داشتند. آنها همچنین تصمیم گرفتند برای فضای بیشتر، یک قسمت دو طبقه در پشت اضافه کنند. آثار هنری سارا کلبه را تزئین می کند. این زوج روند بازسازی خود را در یک وبلاگ و یک صفحه محبوب اینستاگرام ثبت کردند.

 


مطالب مشابه: 12 آینه طلایی با الهام از آینه های قدیمی (عکس)


 

در پایان

چگونه با کمترین هزینه خانه مان را زیبا کنیم ؟ ارتقاء خانه در اشکال و اندازه های‌ مختلف وجود دارد. هیچ چیز به اندازه یک کار بـه خوبی انجام شده رضایت‌بخش نیست – و این پروژه‌های‌ دستی وضعیت خانه شما را تقویت میکنند.

جدیدترین مطالب سایت