تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

تغییر دکوراسیون عید نوروز : برای خانه  تکانی و تغییر دکوراسیون آماده اید؟ یک ستاره شناس پروژه التیام خانه را کـه باید در مرحله بعد بـه ان بپردازید بـه اشتراک می‌گذارد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از تغییر دکوراسیون هایي کـه بر اساس ماه تولدتان باید انجام بدهید را منتشر کرده ایم.

 

پروژه خانگی که باید بر اساس علامت تولد خود انجام دهید

اگر در مورد خانه خود احساس بدی دارید، ممکن اسـت یک پروژه کوچک طراحی داخلی مناسب باشد. و چرا خودتان اینکار را نمی‌کنید؟ از ارتقاهای ساده مانند رنگ آمیزی دیوارها گرفته تا تغییرات مهم تر مانند روکش کردن صندلی مورد علاقه شـما، یک پروژه میتواند تفاوت را ایجاد کند.

 

برای این کـه بفهمیم آیا باید بـه فروشگاه سخت افزار برای قلم مو یا فروشگاه صنایع دستی برای پارچه بروید، ما از اخترشناسان استفاده کردیم تا پروژه DIY را کـه امسال باید انجام دهید، بر اساس علامت زودیاک خود بـه اشتراک بگذارید. برای الهام گرفتن بـه خواندن ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: تغییر دکوراسیون منزل در شب عید

 

مهر: یک آتشدان در حیاط خلوت بسازید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

مهر فقط می‌خواهد خوش بگذراند! و وقتی نوبت بـه میزبانی میرسد، دوست دارید یک نمایش بزرگ برگزار کنید و بـه همه ی احساس خوش آمدید بدهید. شخصیت دلير و درخشان شـما هر اتاقی را روشن می کند، بنابر این جای تعجب نیست کـه مردم جذب گرمای شـما شوند.

 

این انرژی گرم رابا یک گودال آتش سوزی DIY در حیاط خلوت کـه همه ی دوستان شـما می‌توانند دور ان جمع شوند، بـه سطح بعدی ببرید. فرقی نمی کند مارشمالو را بریان می کنید یا شبی پر از داستان و خنده را بـه اشتراک میگذارید، این اکسسوری عالی برای مهرهای آتشین اسـت.

 

اردیبهشت: کاشی پشت پاش

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

برای یک پروژه بزرگ آماده هستید، اردیبهشت؟ بـه عنوان یک زودیاک عملی، شـما بر اساس انگیزه عمل نمی‌کنید. شـما گزینه های‌ خودرا می سنجید «و دوباره انها را می سنجید» قبل از این کـه تصمیمی بزرگ بگیرید. بنابر این، DIY کـه بـه احتمال زیاد انجام میدهید، زمان‌بر و دقیق اسـت، اما ارزش تلاش را دارد.

 

از این بـه عنوان فرصتی برای کنار گذاشتن ان بک اسپلش آشپزخانه «یا بک اسپلش حمام!» کـه با خانه شـما آمده و چیزی را کـه بیشتر با سبک شـما مطابقت دارد کنار بگذارید. اندازه گیری و دقت زیادی لازم اسـت، اما شـما برای ان آماده هستید.

 

خرداد: دیوارهای خود را رنگ کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

خردادها افراد اجتماعی درخشان و حبابی زودیاک هستند. همه ی چیز در مورد زندگی شـما کمی غیرعادی اسـت و حس سبک شـما نیز تفاوتی ندارد. بـه جای پیروی از آخرین روندها، دوست دارید بـه چیزها نگاهی التقاطی داشته باشید، بـه این معنی کـه همیشه در هنگام بروز خلاقیت ان را تغییر می دهید.

 

دفعه بعد کـه احساس بی قراری کردید، سعی کنید دیوارهای خودرا با رنگ دیگری رنگ آمیزی کنید تا بـه تغییر دیدگاه شـما کمک کند. این یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای تبدیل یک فضا اسـت، و اگر نظر خودرا تغییر دهید بـه همین اسانی می توانید ان را بـه رنگ سفید بازگردانید.

 

تیر: روکش مبلمان

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

تیر ها بدنه زودیاک هستند، بـه این معنی کـه شـما زمان زیادی را صرف تبدیل خانه خود بـه واحد عالی می کنید. در واقع سلیقه طراحی داخلی شـما از نظر دنج و سبک یک برشی بالاتر از بقیه اسـت. هیچکس مانند شـما ارزش واقعی میراث خانوادگی و قطعات قدیمی را نمی‌داند.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه روکش کردن و تمیز کردن مبلمان قدیمی پروژه DIY عالی برای شماست. در حالی کـه بیشتر مردم بـه سرعت چیزها را بیرون می‌اندازند، شـما زیبایی را در تلاش اندک برای ساختن دوباره چیزهای قدیمی جدید میبینید.

 

مرداد: نورپردازی حالت را اضافه کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

مردادها حیوانات برونگرای زودیاک هستند کـه همیشه در تلاش هستند تا در کانون توجه قرار بگیرند. شـما سخت کار می کنید تا چیزهای خوبی در زندگی خود داشته باشید، بـه این معنی کـه سبک شخصی شـما شامل تعداد زیادی از الگوها، چاپ ها و رنگ های‌ جسورانه اسـت. خانه شـما پادشاهی، پناهگاه و صحنه شماست، بنابر این باید بـه همان اندازه کـه شـما هستید، پر زرق و برق و روشن باشد.

 

اضافه کردن نورپردازی جدید بـه خانه یا چراغ‌های‌ رشته‌اي در بالای پاسیو بیرونی شـما بـه ایجاد روحیه کمک میکند، چه از یک شب مراقبت از خود بـه تنهایی لذت ببرید و چه از گروهی از نزدیک‌ترین دوستانتان سرگرم شوید.

 

شهریور: کاغذ دیواری بگذارید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

تو بسیار خاص هستی، شهریور، و این بـه سلیقه طراحی داخلی تو نیز تسری پیدا می کند. شـما تحت تاثیر ترندها یا تابلوهای پینترست نیستید. شـما دکوراسیون بی انتها و خطوط تمیز را ترجیح می دهید کـه هرگز از مد نمی افتند. و از پرداختن بـه پروژه اي کـه نیاز بـه یک چشم دقیق برای جزئیات دارد، نمیترسید.

 

در حالی کـه دیگران ممکن اسـت از کاغذدیواری کردن خانه خود هراس داشته باشند، شـما اعتماد بـه نفس دارید کـه بـه طور مستقیم با این پروژه DIY مقابله کنید. بعلاوه، زمانی کـه بـه نظر حرفه اي انجام شده باشد، از حق بالیدن برخوردار میشوید.

 

بیشتر بخوانید: تغییر دکوراسیون منزل با هزینه کم برای عید نوروز

 

مهر: یک دیوار گالری ایجاد کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

مهرها یکی از برجسته ترین چشم ها برای طراحی دارند. دوست دارید خانه تان احساس اسانی و آسودگی داشته باشید و فضاهای روشن و باز را ترجیح می دهید. برای شـما، همه ی چیز در مورد یافتن تعادل در بین لمس های‌ شخصی، قطعات اصلی و طرح های‌ جاودانه اسـت کـه درکنار هم قرار میگیرند تا منحصر بـه فرد شـما باشند.

 

بنابر این، پروژه DIY کـه بـه بهترین وجه برای شـما مناسب اسـت، یک دیوار گالری منحصر بـه فرد اسـت کـه شامل عکس‌هایي از همه ی ماجراجویی‌ها و اعضای خانواده شـما، همراه با قطعاتی از هنرمندان مورد علاقه‌تان اسـت. نه تنها زیبا بـه نظر می‌رسد، بلکه شروع کننده مکالمه بسیار خوبی خواهد بود.

 

آبان: دیوار تخته سیاه را رنگ کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

آبان ها بـه شدت و عشق بـه حریم خصوصی مشهور هستند. خانه شـما پناهگاه امن شماست، بـه این معنی کـه ان را فقط برای اسانی خود طراحی می کنید. شـما نگران تحت تاثیر قرار دادن مردم با دکورهای مد روز یا مبلمان سطح بالا نیستید. عملکرد و آرامش در بالای فهرست شـما قرار دارد.

 

بـه خودتان این امکان را بدهید کـه با یک دیوار تخته گچی نقاشی شده با دست، کمی رنگ یا هوس اضافه کنید. اگر خلق و خوی شـما تحسین برانگیز اسـت، می توانید ان رابا عکسهای یا پیام های‌ شخصی تزئین کنید. و بهترین بخش؟ شـما همیشه می توانید تخته سنگ را پاک کنید.

 

آذر: قفسه کتاب بسازید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

آذر ها برونگرا و دوستانه هستند و حس طراحی شـما بـه همان اندازه بازیگوش اسـت. شـما جهانگرد زودیاک هستید، بـه این معنی کـه سوغاتی ها و چاچک های‌ متنوعی از ماجراجویی های‌ خود در اختیار دارید، بدون این کـه بـه مجموعه اي از کتاب های‌ راهنما و عکس های‌ زیادی اشاره کنیم.

 

تمام گنجینه های‌ خودرا روی یک سیستم قفسه بندی سفارشی نمایش دهید. این نه تنها بـه شـما فرصتی میدهد تا زندگی های‌ بسیاری را کـه گذرانده اید بـه یاد بیاورید، بلکه فضایی گرم و دلپذیر را برای مهمانانی کـه خودرا در خانه شـما می‌بینند ارائه میدهد.

 

دی: یک باغ راه اندازی کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

دی همه ی چیز را بسیار سنتی نگه می دارد. شـما خطوط تمیز و سیلوئت های‌ کلاسیک را در سرتاسر خانه خود دوست دارید، بنابر این فردی نیستید کـه با دکوراسیون خود پا را از جعبه خارج کنید. بـه عنوان نشانه زمین، راه هایي کـه بـه شـما آرامش و جذابیت بصری اضافه می کنید با رنگ ها و بافت های‌ طبیعی و زندگی گیاهی تازه اسـت.

 

طراحی و ساخت تخت باغچه یا گلخانه داخلی خود بـه شـما فرصتی میدهد تا مهارت های‌ خودرا بـه رخ بکشید و یک واحه خصوصی درست در خانه ایجاد کنید. ممکن اسـت مدتی طول بکشد تا نتایج کامل این DIY را ببینید، اما خوشحال هستید کـه منتظر بمانید.

 

بهمن: یک میز موزاییک درست کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

هیچ کلمه اي شـما را خلاصه نمی کند، بهمن، و همین را می توان در مورد تلاش برای مشخص کردن سلیقه طراحی خود بیان کرد. شـما از ترکیبی از خطوط کلاسیک و فناوری آینده‌نگر، لوازم جانبی غیرمتعارف و زیبایی‌شناسی آوانگارد لذت می برید. در بیشتر موارد، بهترین راه برای شـما برای یافتن چیزی کـه متناسب با سبک شـما باشد این اسـت کـه خودتان ان را بسازید.

 

دفعه بعد کـه هوس ایجاد کردن پیدا کردید، سعی کنید بـه تعدادی بشقاب قدیمی و قطعات سرامیکی برسید تا یک صفحه میز موزاییک بسازید. این پروژه DIY بـه شـما این شانس را میدهد کـه چیزی کاربردی بسازید کـه یک قطعه هنری منحصر بـه فرد نیز باشد.

 

اسفند: تمیز کنید و اهدا کنید

تغییر دکوراسیون عید نوروز که بر اساس ماه تولدتان باید انجام دهید

شنیدن این ممکن اسـت سخت باشد، اسفند، اما ممکن اسـت زمان تمیز کردن بهاری فرا رسیده باشد. شـما از نوع احساساتی هستید کـه ارزش را در کوچک‌ ترین و بی اهمیت ترین چیزها میبینید. ودر حالی کـه این بـه شـما روحیه اي بسیار گشاده می‌دهد، شـما را نیز تا حدودی یک موش بزرگ می کند.

 

آخر هفته را برای شلوغ کردن خانه خود اختصاص دهید و همه ی چیزهایی را کـه در حال حاضر گرد و غبار را در کمدهای شـما جمع میکنند، اهدا کنید. خبر خوب این اسـت کـه وقتی فضا را خالی کردید، در نهایت فضایی برای ذخیره تمام لوازم هنری خود خواهید داشت!

 

بیشتر بخوانید: مراحل تغییر دکوراسیون منزل

 

در پایان

برای تغییر و تحول در خانه می توان از راه های مفیدی کـه برنامه ریزی میکنیم می توان بهره گیری نمود فتن بـه خانه اخیر، تنوع و یا هر علت دیگری میتوانید اقدام بـه تغییر چیدمان خانه خود کنید.

جدیدترین مطالب سایت