معرفی رنگ های برتر سال

معرفی رنگ های برتر سال

بهترین رنگ های سال کدام است ؟

در سال جدید بهترین رنگ ها را مشخص کرده ایم که میتوانید با این رنگ ها هرچیزی راکه می‌خواهید ست یا گزینه کنید .

از رنگ هایي که براق و برجسته میباشند تا آنهایی که حسی طبیعی را منتقل میکنند، ۱۰ رنگ برتر بهار امسال در واقع یاد آور رگ هایي هست که در طبیعت دیده می‌شوند و ما را به محاصره خود درآورده اند.

 

به گزارش تالاب پنتون هر سال رنگ سال و رنگ هاي مد هر فصل را اعلام میکند. نفوذی که این برند رنگ سازی روی ساخت کنندگان و طراحان دارد باعث میشود پس از هر اعلام رنگ جهت گیری هاي زیادی انجام شود.

یکی از چیزهایی که رنگهای بهار را خاص کرده دقت پنتون به طبیعت بوده به صورتی که از گرمای آفتاب تا آرامش دریا و سبزی درختان را می‌توان در این رنگ ها مشاهده نمایید.

 

بهترین رنگ های سال

 

نیاگارا

راحت و قابل اعتماد صفاتی هست که پنتون برای نخستین رنگ بهار امسال بهره گیری کرده. می‌توان گفت این رنگ یکی از شایع ترین رنگ هاي بهار خواهد شد. نیاگارا در واقع یک آبی کلاسیک جین مثل هست که در درون صحبت از سهولت و آرامش دارد.

 

رنگ نیاگارا یکی از شایع ترین رنگ های بهار خواهد شد

 

زرد گل پامچال

در مقابل نیاگارا زرد گل پامچال قرار دارد که با جرقه هایي از حرارت و شور و نشاط است. این طیف از رنگ زرد ما را در برابر گرمایی آنی قرار می‌دهد. این رنگ ما را به مقصدی به نام اشتیاق، دلخوشی های مفید و روزهای آفتابی می‌برد.

 

در مقابل نیاگارا زرد گل پامچال قرار دارد که با جرقه هایی از حرارت و شور و نشاط است

 

آبی لاجوردی

آبی لاجوردی انرژی زیادی را منتقل میکند. قوی و با اعتماد بنفس از صفاتی که به این رنگ نسبت داده میشود. این طیف رنگ آبی سرشار است از تشعشع درونی.

آبی لاجوردی انرژی زیادی را منتقل میکند

 

شعله

شعله در واقع یک رنگ قرمز بر پایه نارنجی است. شعله بسیار خوشحال و دوست داشتنی است. این رنگ با نشاط و پر زرق و برق با زیبایی تاثیر گذار خود به آلبوم رنگ های بهاری گرما بخشیده است.

 

شعله در واقع یک رنگ قرمز بر پایه نارنجی است

 

جزیره بهشت

جزیره بهشت یک آبی با طراوت است که تغییر منظره را به ذهن می آورد. این رنگ خنک آبی و سبز با رویاهای ما هم صحبت میشود و یادآور رنگ های گرمسیری است.

 

جزیره بهشت یک آبی با طراوت است که تغییر منظره را به ذهن می آورد

سیاه توسه رنگ پریده

در ادامه رنگ های آرامش بخش سیاه توسه رنگ پریده را داریم که در واقع طیفی آرامش بخش از صورتی است. صفاتی که برای این رنگ به کار می‌رود معصومیت و خلوص است. این رنگ جایگزینی است برای صورتی منتها با نرمی و لطافت اکثر.

 

صفاتی که برای رنگ سیاه توسه رنگ پریده به کار می‌رود معصومیت و خلوص است

 

سبزه اي

رنگی مولد طراوت. سبزه اي در واقع ترکیبی از زرد و سبز است. یادآور شکوفایی شاخ و برگ است و با مشاهده این همه ي باروری در این رنگ دوست دارید نفسی عمیق بکشید و اکسیژن را درون خود تقویت کنید. سبزه اي بعنوان رنگ سال نیز گزینه شده است.

 

رنگی مولد طراوت. سبزه ای در واقع ترکیبی از زرد و سبز است

بهترین رنگ های سال

 

صورتی بومادران

گرمسیری و خوشحال بودن این رنگ صورتی بی نظیر برجسته و چشم گیر و متلاتم است. پنتون صورتی بومادران را رنگی فریبنده مفرح و افزاینده آدرنالین توصیف می کند.

 

پنتون صورتی بومادران را رنگی فریبنده مفرح و افزاینده آدرنالین توصیف می کند

 

کلمی

رنگ کلمی یادآور طبیعا و سبک زندگی سالم است. کلمی یکی دیگر از طیف های رنگ سبز است که خود را در بین این ۱۰ رنگ جا داده. درست مثل سبزه ای با مشاهده این رنگ نیز طبیعت به انسان الهام می شود. این طیف سبز طبیعی و نماد حاصلخیزی است. از این نوع سبز بعنوان پس اساس برای رنگ های با طراوت چندان بهره گیری می شود.

 

کلمی یکی دیگر از طیف های رنگ سبز است که خود را در بین این ۱۰ رنگ جا داده است

 

فندقی

پایان بخش رنگ های بهاری امسال فندقی است. این رنگ طبیعتی خاکی را به ذهن می آورد. رنگی بی تکلف با گرمایی ذاتی. فندقی رنگی است انتقالی که بدون هیچ دشواری می‌توان آن را در فصول گوناگون مورد بهره گیری قرار داد.

 

تعداد زیادی از رنگ هایی که در این مطلب معرفی شد را می‌توانید با یکدیگر نیز ترکیب کنید و مورد استفاده قرار دهید. آشنایی با این رنگ ها میتواند در اساس های گوناگون به گزینه هایتان کمک کند و باید گفت رنگ های بهار امسال جدای مد بودن بی نظیر جذاب میباشند و در حالت عادی نیز مورد قبول عموم واقع میشوند.

 

پایان بخش رنگ های بهاری امسال فندقی است

 

جدیدترین مطالب سایت