چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

فنگ شویی باستانی چینی محبوبیت زیادی در سراسر جهان بـه دست آورده اسـت. شروع کار با فنگ شویی برای خانه واقعا راحت اسـت. دراین پست از مجله تفرحی تالاب نحوه انجام ان آمده اسـت.

 

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی در چین باستان بـه عنوان تمرینی برای هماهنگ کردن محیط هاي‌ ساخته شده با محیط طبیعی توسعه یافت. وقتی فضاهایی کـه ما در ان زندگی و کار میکنیم با طبیعت در تعادل باشد، این بـه ایجاد بهترین شرایط برای رفاه و شانس کمک میکند.

 

کل ایده فنگ شویی این اسـت کـه با نگاه کردن بـه نحوه قرارگیری خانه او دریک محیط و نحوه قرارگیری اشیاء در داخل ان؛ موقعیت زندگی خوشبخت تری را برای کسی ایجاد کند.

 

ما میتوانیم فنگ شویی را بـه عنوان بهترین استفاده از محیط هاي‌ اطراف مان درنظر بگیریم. بـه عنوان مثال بـه یک درخت فکر کنید. مکان درخت تفاوت زیادی ایجاد میکند.

 

اگر در جایی باشد کـه بتواند بیشترین نور خورشید را دریافت کند و بهترین شرایط را برای دریافت آب و باران داشته باشد، درخت شکوفا میشود. اگر در جایی قرار گیرد کـه نمیتواند نور کافی یا پشتیبانی دریافت کند، ان وقت خیلی خوب عمل نمی‌کند. فنگ شویی بـه سادگی راهی اسـت برای مشاهده این کـه چگونه می توانید خودرا بـه گونه اي قرار دهید کـه بتوانید شکوفا شوید.

 

بیشتر بخوانید: تکنیک های فنگ شویی در اتاق خواب

 

نکات فنگ شویی برای سالم تر و شادتر کردن خانه

 

1. منطقه ثروت را بیابید و فعال کنید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

منطقه اي از نقشه فنگ شویی باگوا بـه نام موقعیت Xun وجوددارد کـه بـه ثروت، فراوانی و رفاه مربوط میشود. برای پیدا کردن منطقه ثروت خود، در درب خانه خود رو بـه داخل بایستید. گوشه سمت چپ قسمت ثروت اسـت. یک راه راحت برای فعال کردن این منطقه برای بـه ارمغان آوردن ثروت و شانس بیشتر، افزودن گیاهان سبز زنده اسـت.

 

گیاهان نمایانگر عنصر چوب اسـت کـه با این ناحیه از باگوا همراه اسـت و همچنین رشد و شروع جدید. منطقه ثروت نیز بـه رنگ بنفش مربوط می‌شود، بنابر این می توانید با تزئین ان با رنگ هاي‌ بنفش، این منطقه را فعال کنید. کریستال آمتیست یک راه عالی برای آوردن رنگ بنفش بـه منطقه ثروت اسـت.

 

2. یک گیاه پول فنگ شویی را امتحان کنید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

در حالی کـه تعداد زیادی از انواع گیاهان می‌توانند در حوزه ثروت حمایت کنند، بـه ویژه تعداد کمی از انها اغلب بـه عنوان گیاهان پول در فنگ شویی شناخته میشوند، و اگر می‌خواهید بـه ثروت و رفاه بیشتر دعوت کنید، می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

 

Pilea peperomioides و گیاهان یشم دو مورد از اینگونه ها هستند. هردو دارای برگ هاي‌ سکه مانند هستند و گیاه یشم نیز شبیه سنگ یشم قیمتی اسـت. Pachira aquatica کـه درخت پول نیز نامیده می‌شود، اغلب بـه عنوان یک تنظیم فنگ شویی برای استقبال از فراوانی استفاده می‌شود.

 

3. درب ورودی را با رنگ قرمز رنگ کنید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

در فنگ شویی، درب ورودی شـما یکی از مهمترین بخش هاي‌ خانه شـما اسـت، زیرا انرژی و فرصت ها شـما را بـه این طریق پیدا می کنند. مهم اسـت کـه ان را خوشایند و دعوت‌کننده کنید، و یکی از راه‌هاي‌ انجام اینکار این اسـت کـه عمداً یک رنگ حمایتی برای درب ورودی خود انتخاب کنید. قرمز رنگی خوشایند در فنگ شویی اسـت و همچنین محافظت و تغییر انرژی منفی را ارائه می‌دهد. درب قرمز بسیار قابل توجه اسـت، بنابر این میتواند انرژی، توجه و فرصت هاي‌ زیادی را برای شـما بـه ارمغان بیاورد.

 

بیشتر بخوانید: خانه تکانی به روش ۳۰۰۰ساله چین باستان چیست؟

 

4. کریستال سیترین را اضافه کنید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

سیترین اغلب برای نشان دادن فراوانی و فرصت ها و ایجاد حس افزایش اعتماد بـه نفس و خوش بینی استفاده میشود. هنگامی کـه با فراوانی کار میکنید، مهم اسـت کـه بـه احساس خود در مورد خود نیز توجه کنید. پرورش حس اعتماد بـه نفس و عزت نفس از اهداف شـما برای فراوانی مادی نیز پشتیبانی می‌کند. می توانید سیترین را در منطقه ثروت خود قرار دهید تا ان را فعال کنید، یا می توانید سیترین را روی میز خود قرار دهید تا فرصت هاي‌ بیشتری برای ثروت و فراوانی در حرفه خود ایجاد کنید.

 

5. یک قورباغه پولی فنگ شویی قرار دهید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

قورباغه پول یک سمبل چینی اسـت کـه اغلب در فنگ شویی برای دعوت بـه رفاه و فراوانی استفاده میشود. علاوه بر ارتباط با ثروت، نشان دهنده طول عمر و خرد نیز می باشد. در فولکلور چینی، داستان هاي‌ زیادی در مورد قورباغه پول وجوددارد و گفته میشود کـه از دهان ان سکه تولید می‌کند. بـه عنوان یک تنظیم فنگ شویی، قورباغه پولی طبق معمولً یک مجسمه کوچک ساخته شده از فلز، یشم یا نوع دیگری از سنگ اسـت. بهتر اسـت قورباغه پول را روی یک سطح کم قرار دهید، اما نه مستقیماً روی زمین. اگر تصمیم گرفتید قورباغه پولی را در خانه خود قرار دهید، مطمئن شوید کـه با ان با احتیاط رفتار می‌کنید. برای قورباغه پول خود قصدی درنظر بگیرید و مطمئن شوید کـه اغلب ان را تمیز و گردگیری کنید.

 

6. یک کاسه پرتقال بگیرید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

در فرهنگ چینی، پرتقال سمبل خوش شانسی و ثروت اسـت. پرتقال همچنین منبع انرژی فعال یانگ اسـت. انرژی یانگ مانند خورشید ظهر روشن و زندگی را تأیید میکند. رایحه و رنگ پرتقال واقعا می‌تواند فضا را نشاط بخشیده و انرژی بخشد، بنابر این نگه داشتن یک کاسه پرتقال تازه روی پیشخوان آشپزخانه می‌تواند راهی ساده و موثر برای ایجاد رفاه و فراوانی بیشتر در خانه و زندگی شـما باشد.

 

7. جمع آوری سکه های چینی

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

سکه هاي‌ چینی سمبل دیگری از مثبت اندیشی و خوش شانسی هستند. از آنجایی کـه در چین باستان از انها بـه عنوان ارز استفاده می شد، بـه رفاه و ثروت مرتبط هستند. طبق معمولً گروه‌هایي از سکه‌ها رابا نوار قرمز یا زرد بـه هم می‌بندند و بـه دیوار آویزان می کنند. قرمز و زرد هردو رنگ هاي‌ خوش یمن در فنگ شویی هستند. قرمز همچنین نشان دهنده نشاط و محافظت اسـت و زرد با دربار امپراتوری مرتبط اسـت. اگر میخواهید از سکه هاي‌ چینی بـه عنوان یک تنظیم در خانه خود استفاده کنید، بهتر اسـت سکه هاي‌ مسی آنتیک معتبر را پیدا کنید. اگر نمی توانید این‌ها را پیدا کنید، ماکت‌هایي را کـه می توانید پیدا کنید، با بهترین کیفیت انتخاب کنید، اغلب از طلا یا یشم ساخته شده‌اند.

 

8. فواره هایی برای ثروت بسازید

چگونه از فنگ شویی برای ثروت و رفاه در خانه خود استفاده کنید

اضافه کردن یک آبنما بـه خانه شـما نشان دهنده عنصر آب اسـت کـه با ثروت همراه اسـت. یک فواره آب در نزدیکی ورودی خانه شـما را تشویق می‌کند تا فراوانی از بیرون بـه خانه شـما جاری شود. در حالت ایده آل، آب باید بـه سمت بالا یا داخل خانه شـما جریان داشته باشد، نه این کـه بـه سمت پایین یا دور از خانه شـما باشد. همچنین مهم اسـت کـه فواره خودرا مرتباً تمیز کنید و مطمئن شوید کـه خشک نمیشود. یک فواره کـه بـه خوبی از ان مراقبت میشود، اثرات انرژی مثبتی مشابه آبنما کـه بـه خوبی از ان مراقبت می‌شود، نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: چیدمان منزل بوسیله فنگ شویی

جدیدترین مطالب سایت