جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

مجموعه : مدل کفش
جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین مدل های‌ صندل تابستانه عروسی را منتشر کرده ایم. صندل های‌ عروسی ایده آل شـما از یک طراح گرفته تا خیابان های‌ بزرگ دراین فهرست منتظر مقصد یا عروسی تابستانی شـما هستند!

 

30 از بهترین صندل های عروسی

بـه همان اندازه کـه یک جفت کفش پاشنه بلند بـه نظر میرسد، آسان ترین لباس برای پوشیدن در تمام روز نیستند – چه رسد بـه رقصیدن در شب. با این حال، صندل های‌ عروسی فوق العاده بـه نظر می‌رسند، احساس اسانی می‌کنند و فوق العاده همه ی کاره هستند.

 

چه بـه دنبال یک جفت صندل عروس برای یک مراسم عروسی آرام تابستانی یا بوهو باشید، چه نیاز بـه چیزی مهربان‌تر برای تغییر در پذیرایی داشته باشید یا در حال برگزاری یک عروسی در مقصد ساحلی باشید، ما بیش از 30 جفت ایده‌آل داریم.

 

ما صندل های‌ عروسی را در همه ی سبک های‌ محبوب پیدا کرده ایم – از جمله رنگ های‌ متالیک و زیبایی های‌ جواهری. این بچه ها را روی پای خود بگذارید و بعدا از ما تشکر خواهید کرد!

 

بیشتر بخوانید: برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

صندل عروسی تخت

کفش های‌ عروسی تخت گزینه بسیار کاربردی تری نسبت بـه کفش های‌ پاشنه دار هستند و این ویرایش ثابت می کند کـه آن ها بـه دور از کسل کننده بودن هستند. این صندل‌های‌ عروسی تخت برای بردن شـما بـه اسانی در راهرو، تا سطح رقص ایده‌آل هستند.

 

1. صندل تخت مروارید تی بار

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

یک راه ساده برای این کـه صندل های‌ عروسی خودرا آماده کنید این اسـت کـه مدلی را انتخاب کنید کـه با مروارید تزئین شده باشد. کفش های‌ عروسی مروارید ظاهر سنتی را حفظ می‌کنند، اما یک لمس سرگرم کننده و بازیگوش هستند. این صندل‌های‌ تی‌بار Quiz بدون سروصدا و ظریف هستند – دارای خط پیچیده‌اي از مرواریدها در سراسر بند.

 

2. صندل عروس تخت یاس

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

توجه بـه جزئیات در صندل های‌ تخت یاس از Emmy London اسـت کـه واقعاً آن ها را متمایز می کند. ما جزئیات آینه، تزئینات طلایی و سگک بدلیجات زیبا را دوست داریم. دست ساز در کارگاه آن ها و با استفاده از بهترین جیر و چرم ساخته شده اند، انها برای اسانی باورنکردنی دور پای شـما قالب می‌زنند.

 

3. ماریا 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

در مورد کفش های‌ عروسی آسان صحبت می کنیم، Calla در کفش های‌ شیک برای موقعیت های‌ خاص تخصص دارد کـه بر خلاف کفش های‌ پهن معمولی، در قسمت پنجه پهن، اما در پاشنه استاندارد هستند. اینکار فضای بیشتری را در جایی کـه بیشتر بـه ان نیاز دارید فراهم می کند، بدون این کـه پاشنه شـما از کفش خارج شود.

 

ماریا بخشی از مجموعه عروس آن ها اسـت و اگر بـه دنبال صندل های‌ پهن و مناسب برای عروسی هستید، باید خرید کنید. این قوس پشتیبانی می‌شود و دارای یک کفی بالشتکی اسـت، ناگفته نماند کـه انها زرق و برق دار هستند.

 

4. صندل تخت چرم بافتنی

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

شـما میتوانید این صندل های‌ موسمی را در روز عروسی خود بپوشید و سپس بـه اسانی آن ها را بـه عنوان بخشی از لباس های‌ ماه عسل خود نیز بسته بندی کنید! چرم بافته شده سفید بـه خوبی با لباس عروس ساحلی استایل میشود، زیرا بند مچ پا بـه این معنی اسـت کـه در شن گیر نمی‌کنند.

 

5. صندل های تزئین شده

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

یادتان هست کـه گفتیم صندل های‌ عروسی تخت نباید کسل کننده باشند؟ نمونه موردی – این صندل های‌ گلادیاتور جزیره رودخانه زیبا. بند بدلیجات میخ دار بـه زیبایی مچ پای شـما را میچرخاند و از همه ی جهات درخشندگی می بخشد. با یک لباس عروس کوتاه ست کنید تا واقعا انها را بـه رخ بکشید.

 

6. صندل تخت بند دیامانت

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

اگر میخواهید کمی درخشندگی بـه لباس روز عروسی خود بیافزایید، این استایل کشویی نقره‌اي Quiz دقیقاً موردی اسـت. تزیینات دیامانت هنگامی کـه نور را جذب می‌کنند زیبا بـه نظر می‌رسند «خواه نور خورشید باشد یا نورهای پری»؛ و از آنجایی کـه پاشنه بسیار پایینی دارند، می‌توانید در تمام زمین ها راه بروید.

 

7. صندل تخت گره 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

آیا نمیتوانید بین صندل های‌ طلایی یا نقره اي عروسی خود تصمیم بگیرید؟ با صندل‌های‌ تخت Peridot Mignon از Reformation بهترین‌های‌ هردو دنیا را خواهید داشت. انها یک طراحی غیرمعمول هستند کـه بند های‌ طلایی و نقره اي را برای ایجاد گره اي زیبا ترکیب می‌کنند.

 

8. کفش عروسی 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

یکیدیگر از طرح های‌ گره دار صندل عروسی Newlie from Dune اسـت. همانگونه کـه از نام ان پیداست، ما این ایده را دوست داریم کـه در مراسم عروسی شـما بـه عنوان یک تازه داماد بـه این موارد تبدیل شویم! آن ها با ویرایش لباس های‌ مراسم عروسی ما فوق العاده بـه نظر می‌رسند.

 

9. صندل پاپیونی تزیین شده پهن

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

یکیدیگر از صندل های‌ پهن برای مراسم عروسی، این زیبایی های‌ تزئین شده از River Island هستند. انها دارای دو کمان پر زرق و برق هستند کـه روی Perspex شفاف قرار گرفته اند و این توهم را ایجاد می‌کنند کـه بـه زیبایی روی پاهای شـما شناور هستند.

 

صندل طلا برای عروسی

دراین صندل های‌ عروسی با رنگ گرم و زیبا بـه دنبال طلا باشید. انها یک انتخاب عالی برای یک مکان عروسی در ساحل هستند – بـه خصوص اگر نذر خودرا روی ماسه های‌ طلایی بگویید. از گزینه های‌ پر زرق و برق گرفته تا انتخاب های‌ متالیک مات شیک، جفت ایده آل را در این جا پیدا خواهید کرد.

 

10. صندل دیامانت تی بار مناسب شبانه 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

صندل های‌ Nightly از Dune کـه ثابت می کند همه ی چیز واقعاً طلایی اسـت، در زیباترین سایه شامپاین عرضه میشوند. شبح بند متقاطع دارای ده ها تزئینات دیامانتی اسـت کـه از سپیده دم تا غروب خودنمایی می کند. اگر ان‌ها برای کفش عروسی شـما مناسب نیستند، فکر میکنیم اگر لباس‌های‌ ساقدوش طلایی را انتخاب میکنید، ان‌ها یک انتخاب زیبا برای خدمتکاران شـما خواهند داشت.

 

11. تخت چرمی براق شامپاین تخت آنیس

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

فکر کنید کفش های‌ عروسی جیمی چو و تصوراتی از کفش های‌ پاشنه بلند آسمانی احتمالاً بـه ذهن شـما خطور می کند – خوب، این طراح کفش نمادین نیز کفش های‌ تخت افسانه اي ایجاد می کند. تخت های‌ آنیس دارای پنجه مربعی مدرن هستند و با یک لایه براق پوشانده شده اند کـه درخشندگی زیبایی بـه چرم می بخشد.

 

12. صندل روزالی 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

آیا لباس عروس گلدار پوشیده اید؟ با این صندل های‌ زیبای کیت اسپید، ان شکوفه ها رابا کفش های‌ خود هماهنگ کنید. مانند تعداد زیادی از طرح‌های‌ کیت اسپید، آن ها با انچه کـه طبق معمولً در خیابان‌های‌ بزرگ پیدا می کنید متفاوت هستند، بنابر این یک جفت کفش خاص خواهید داشت کـه احساس منحصر بـه فرد خودرا بـه شـما نشان میدهد.

 

13. صندل بند فلزی

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

صندل‌های‌ گلادیاتور بـه شکلی بزرگ بازگشته‌اند و فروشگاه مرسوم در خیابان Mango این جفت طلایی زیبا رابا قیمتی کمتر از 50 پوند عرضه میکند. آن ها بـه لباس عروسی شـما حال و هوای یونانی جدی میدهند، بـه خصوص اگر لباس عروسی یک شانه بپوشید.

 

14. صندل ناپا موردور تانگ

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

با داشتن سمبل نمادین D&G، اگر این صندل ها را انتخاب کنید، بی شک در روز بزرگ خود یک جفت کفش عروسی با طراحی دیوانه کننده را تکان می‌دهید. آن ها شیک، آسان هستند و اساساً همه ی چیزهایی هستند کـه از صندل های‌ طلایی برای عروسی می خواهید.

 

15. صندل طلسم گل 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

در مورد کمد لباس عروسی خود هیچ اشکالی ندارد و ما فکر می کنیم دمپایی دیامانت باید در فهرست شـما باشد. این جفت دمپایی فانتزی دیامانتی برای عروسی، ظاهری ساده را بـه سطح دیگری از زرق و برق می‌رساند، با گل های‌ نگینی و بند طلایی متالیک.

 

16. صندل لغزنده با جزئیات گره 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

صندل های‌ لیلا از Dune حس وینتیج بـه ان ها دارند کـه ما شیفته ان هستیم. سه بند ضخیم بـه صورت گره اي شکل میگیرد کـه بـه زیبایی بالای پای شـما مینشیند – از زیر لبه دامن یا انتهای شلوار بـه زیبایی بیرون می‌آید. مانند این مدل ناخن عروسی صورتی رابا ناخن عروس ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

 

17. صندل تخت بند چرمی

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

این صندل های‌ طلایی فاز هشت کـه از چرم تهیه شده مسئولانه ساخته شده اند، با شکوه هستند. با یک بند سه گانه در انتهای پای شـما و دو بند در بالا، طراحی نامتقارن دارند کـه بـه انها لبه اي مدرن و خنک می دهد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های لباس عروس + کالکشن جدید لباس عروس

 

صندل تخت رزگلد برای عروسی

آیا وسواس رزگلد دارید؟ لباس روز عروسی خودرا با افزودن صندل های‌ عروسی رزگلد زیبا کنید. گرم و شیک، این یک سایه محبوب چند سال پیش بودو در حال بازگشت اسـت!

 

18. Wide Fit Diamante Sliders 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

ما الگوی پیچیده اي کـه بند این صندل ها دارد را می ستاییم – با دیامانت های‌ رزگلد ریز تزئین شده اسـت کـه پایه چرم برنزه را کاملاً تحسین می کند. انها بـه اندازه کافی خاص هستند کـه در روز عروسی شـما پوشیده شوند، اما شـما از پوشیدن انها برای فصل تابستان نیز دوری خواهید کرد.

 

19. صندل تخت فلورا دیامانت

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

براق و درخشان، این صندل های‌ متالیک دوروتی پرکینز یک سبک برجسته اسـت کـه هم عملکرد و هم مد را ارائه می دهد. پشت پوشیده شده، بند مچ پا و کفی ضخیم بـه شـما این امکان را می دهد کـه بدون نگرانی از در آمدن صندل خود روی زمین ناهموار راه بروید، و بند های‌ سه گانه میخی خیره کننده هستند.

 

صندل نگین دار برای عروسی

جواهرات و جواهرات فقط برای جواهرات عروس شـما نیستند، یک جفت صندل عروسی با مهره‌ها، بدلیجات و کریستال‌ها انتخاب کنید تا ظاهری شایسته جشن بگیرید. ویرایش ما در ارائه درخشندگی ها مانع نمی‌شود، بنابر این عروس های‌ پر زرق و برق در بهشت کفش ها خواهند بود.

 

20. صندل مسطح مشبک تزئین شده با مهره

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

با این حال، لازم نیست کـه زیبایی‌های‌ جواهری شـما OTT باشند – این صندل‌های‌ پیچیده از Charles & Keith دارای بندهای ضخیمی هستند کـه از مش ساخته شده و با تزئینات ظریف مهره‌اي تزئین شده‌اند. جیر مصنوعی روی پاهای شـما زیبا و نرم می‌شود، بـه علاوه این صندل های‌ عروسی لخت بسیار لوکس بـه نظر می‌رسند.

 

21. صندل تخت چرمی

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

این صندل های‌ فاز هشت خیلی زیبا هستند! تزئینات مروارید و کریستال جایگزینی دوست داشتنی برای پاشنه پا هستند زیرا هنوز برای روز بزرگ شـما واقعاً خاص هستند. تسمه های‌ T-bar دارای پنجه باز هستند، بنابر این ساییده نمی‌شوند – با پدیکور سفید یا صورتی شگفت انگیز بـه نظر میرسند.

 

22. صندل تخت بند 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

 

این صندل‌های‌ درخشان Quiz کـه در رنگ‌های‌ سفید، نقره‌اي، رزگلد و طلایی موجود می‌باشند، دارای طراحی غیرعادی بند جلو با گره، بـه‌علاوه یک بند مچ پا جواهری برای حمایت هستند. هنگامی کـه انها را روشن کنید، تنها چیزی کـه میبینید بدلیجات زرق و برق دار اسـت کـه بـه زیبایی روی پاهای شـما قرار می‌گیرند.

 

23. صندل تخت جواهر تی بار 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

با انتخاب این صندل های‌ T-bar از Quiz، صندل های‌ نگین دار خودرا برای عروسی جسورانه انتخاب کنید. از کفی فلزی گرفته تا لبه‌های‌ تزئین شده و البته ان گل کریستالی، با این زیبایی‌ها روی پاهای خود احساس شگفت‌انگیزی خواهید داشت.

 

24. صندل تخت می آیوری

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

کفش‌های‌ عروس ماه می از امی لندن نه تنها از نظر ظاهری هیجان‌انگیز هستند، بلکه فوق‌العاده آسان هستند. این مورد توسط دو منتقد برجسته شده اسـت، یکی کـه گفت: “پاشنه های‌ آسان و زیبا برای عروسی من – آن ها را دوست داشتم” و نظر دوم، “یک جفت کفش زیبا و آسان دیگر از امی لندن.”

 

25. صندل تخت ریا جیر و کریستال 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

کفش ریا از LK Bennett، صندل عالی برای تزریق کمی زرق و برق بـه مراسم عروسی شـما، یک سبک ساده و آسان اسـت کـه دارای جیر نقره اي و دو بند بدلیجات بافتنی اسـت. آن ها یک پنجه مربع دارند کـه بسیار در روند اسـت.

 

26. صندل بند دار چرم اختراع

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

این صندل های‌ طراح کـه بخشی از مجموعه Blu Mediterraneo دولچه اند گابانا هستند، از زیباترین کفش های‌ عروسی آبی رنگی هستند کـه تا بـه حال دیده ایم. اگر قصد ازدواج در بيرون از کشور را دارید، انتخاب ایده آلی اسـت، اگر قصد دارید ماه عسل یونانی داشته باشید، ما انها را نیز بسته بندی می کنیم.

 

27. صندل عروس تخت تزئین شده

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

مجموعه کفش های‌ عروس مونسون شامل صندل های‌ عروس زیبا و همچنین پاشنه اسـت. این جفت یکی از موارد مورد علاقه ما اسـت – با مرواریدهای سنتی کـه بـه صورت خوشه های‌ گل طراحی شده اند، بدون زیاد بودن لبه دارند. شبح بـه خودی خود بسیار ساده اسـت، با این حال جواهرات ان را یک سطح بالا می‌برند.

 

28. صندل عروسی مروارید 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

Bella Belle یکی از برندهای مورد علاقه ما برای کفش عروس اسـت و صندل های‌ مروارید Hera تنها نمونه اي از زیبایی اکسسوری های‌ آنهاست. انها بسیار همه ی کاره هستند، یکی از خریداران میگوید: “این‌ها را برای عروسی خود درسال 2014 خریدم و هنوز هم دارم! انها را در تابستان در تعداد زیادی از مراسم های‌ لباس پوشیده پوشیده ام و همیشه از من تعریف های‌ زیادی دریافت میشود. ارزش سرمایه گذاری را دارد. حتی از نظر شخصی زیباتر اسـت.”

 

صندل پاشنه دار برای عروسی

لزومی ندارد کـه کفش شـما صاف باشد، ما مجموعه‌اي عالی از صندل‌های‌ پاشنه‌دار را برای عروسی جمع آوری کرده‌ایم کـه کمی قد شـما را بـه ارمغان می‌آورد، اما همان‌ گونه ظاهر صندل کلاسیک را ارائه می کند – از زیبایی‌های‌ مانولو بلاهنیک گرفته تا انتخاب‌های‌ آسان از کالا.

 

29. امیلی دوم 

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

“صندل های‌ پاشنه دار چرمی سفید Emily II ما پاشنه بند دار مناسبی هستند… انها بـه شـما قد می بخشند، بدون هیچ دردی!” تسمه ها بادقت طراحی شده اند تا از پاهای شـما حمایت شود و پلت فرم نیم اینچی باعث می‌شود ارتفاع پاشنه قابل نظارت تر باشد. آن ها از چرم بسیار نرم و مجلل ساخته شده‌اند، با کفی‌های‌ بالشتک‌دار و قوس‌دار، بنابر این بدون بـه خطر انداختن اسانی ظاهری بـه بخش خواهید داشت.

 

30. صندل تزئین شده تکیلا پلکسی آکوازورا

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

برای یک جفت صندل پاشنه دار بی نظیر برای عروسی، بـه این انتخاب های‌ پی وی سی آکوازورا نگاه کنید. طراحي کـه احتمالاً در فيد اينستاگرام خود ديده‌ايد، پاشنه بلوک شـما را در تمام روز و شب آسان نگه مي‌دارد، و تسمه‌های کريستالي نورگير، نفس‌گير هستند.

 

31. Manolo Blahnik Ligra 50 صندل ساتن با تریم نازک

جدیدترین مدل های صندل عروس تابستانه (عکس)

کری برادشاو در مراسم عروسی خود کفش های‌ پاشنه دار Manolo Blahik پوشید، پس ما هم میخواهیم! این صندل‌های‌ کمربندی کـه کمی متفاوت از کفش‌های‌ رکابی آبی او هستند، از ساتن ساخته شده و روی پاشنه‌های‌ باریک قرار گرفته‌اند. تسمه‌های‌ کراس اوور با برش شکسته منحصر بـه فرد و پیچیده هستند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مدل لباس عروس پوشیده با حجاب

 

در پایان

چه صندل های‌ صاف، کم پاشنه، پاشنه بلند یا تخت را ترجیح دهید، با انواع مختلفی از سایه های‌ صندل در معرض، آن ها انتخابی همه ی کاره برای هر عروسی هستند. “در پایان روز، مهم‌ترین چیز این اسـت کـه شـما احساس اسانی و اعتماد بـه نفس داشته باشید، بنابر این می‌توانید از روز خاص خود لذت ببرید.” “اگر صندل چیزی اسـت کـه بـه شـما بهترین احساس را می دهد، صندل بپوشید.”

جدیدترین مطالب سایت