انتخاب کفش عروس مناسب | کفش عروس شیک

مجموعه : مدل کفش
انتخاب کفش عروس مناسب | کفش عروس شیک

انتخاب کفش عروس مناسب

انتخاب کفش عروس مناسب برای عروس خانم های شیک پوش و نکات مهم کفش عروس در زمان انتخاب و همه چیز در مورد کفش عروس را در مجله تالاب بخوانید.

 

کفش عروس شیک , کفش عروس را باید با توجه به فصول سال و محل برگزاری جشن انتخاب کنید. هنگام خرید کفش عروس نهایت دقت تان رابه کار بگیرید تا کفشی زیبا و آسان برای بهترین شب زندگی‌تان انتخاب کنید.

 

اصول انتخاب کفش عروس

هم قد و اندازه آقای داماد هستید؟ با پاشنه بلند آسان ترید یا کوتاه و اسپرت؟ فوت و فن خرید کفش عروسی تان را بدانید تا روز عروسی راه بروید و خوش بگذرانید.

 

یکی از وسایلی که برای عروس لازم و کاربردیاست کفش هست. ممکن است بنظر برسد چون کفش عروس برای یک شبه و یا چون زیر لباس پنهان است، خیلی اهمیت ندارد چه کفشی انتخاب شود ولی برای انتخاب یک کفش مناسب برای عروس علاوه بر سلیقه و زیبایی چند نکته مهم دیگر را هم باید درنظر بگیرید که در ادامه به مهم‌ترین نکات در انتخاب کفش عروس اشاره می‌کنیم.

 

هیچ چیز بدتر از این نیست که با انتخاب کفش عروس نامناسب، در روز عروسی تان به سختی راه بروید و شب که به خانه میرسید پاهایتان دردناک و تاول زده باشد پس برای پیش گیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید.

 

1. اسانی مهم‌ترین نکته در انتخاب کفش عروس

انتخاب یک کفش آسان که تنگ نباشد و به انگشت ها یا پشت پاشنه فشار وارد نکند یکی از مهم ترین ویژگی ها برای خرید کفش عروس هست. عروس باید کفشی راو انتخاب کند تا بتواند براحتی با آن راه برود، برقصه، فعالیت کند و تمام زمان مراسم رابا آن بگذراند بدون این که پاهای آن خسته شود و درد بگیرد. همه ی ي این‌ها بیشتر به جنس، نوع پاشنه و بلندی و کوتاهی آن مربوط میشود.

 

2. کیفیت کفش عروس مهم است

برای خرید کفش مناسب که بتواند آسان و انعطاف پذیر باشد باید یک کفش باکیفیت مناسب مثل کفشی با جنس چرم بخرید. کفش هاي باکیفیت مناسب از مواد طبیعی و باکیفیت ساخته میشوند ودر صورت استفاده ازآن میتوانید مدت طولانی تری بایستید و راه بروید.

 

مدلهای زیبا و بسیار شیک کفش عروس که دراین پست برای ایده گرفتن شما عزیزان قرار دادیم. کفش تخت بسیار شیک عروس و یا کفش پاشنه کوتاه و پاشنه بلند برای عروس … . 

انتخاب کفش عروس مناسب | کفش عروس شیک

3. به ارتفاع پاشنه توجه کنید

طبق معمول زمانی که قصد خرید کفش مجلسی یا کفش عروس را دارید به این نکته دقت کنید که طبق معمول با چه نوع کفشی آسان تر هستید و عموما پاشنه کوتاه و اسپرت میپوشید یا پاشنه بلند و مجلسی. برای خرید کفش هاي پاشنه بلند از انواع لژدار که آسان تر هستند استفاده کنید تا فشار کمتری بپا و کمرتان وارد شود. همچنین بهتر است برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش هاي تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنید.

 

4. توجه به سبک و رنگ

طبق معمول برای خرید کفش عروس از رنگ هاي روشن تر مثل سفید، کرم و نباتی استفاده می‌کنند اما انواع کفش هاي رنگی مخملی که با رنگ لباس عروس تضاد و کنتراست داشته باشد جذابیت و زیبایی بیشتری دارد.

 

5. توجه به فصل عروسی و محل برگزاری جشن

طبق معمول کفش عروس را باید با توجه به فصول سال و محل برگزاری جشن انتخاب کنید. کفش مختص فصل پاییز و زمستان و همچنین انتخاب باغ یا ساحل برای برگزاری مراسم با کفشی که برای بهار و تابستان و مراسمی که در تالار برگزار می‌شود تفاوت زیادی دارده.

 

به قد داماد هم توجه کنید. اینطور نباشد که با پوشیدن کفش پاشنه بلند 10 سانتی متری قدتان از داماد خیلی بلند تر شود. در صورتیکه قرار است تنها به خرید بروید این نکته را درنظر داشته باشید و از قبل برای خودتان معلوم کنید که پاشنه شما حداکثر باید چند سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اگر با داماد تقریباً هم قد هستید ترجیحا به دنبال کفش هایي با پاشنه بسیار کوتاه یا حتی انواع کفش هاي سفید بی پاشنه باشید.

 

منبع : 2nafare.com – nowaroos.com

جدیدترین مطالب سایت