زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

مجموعه : مدل کفش
زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین مدل هاي‌ کفش عروسی را منتشر کرده ایم. در روز بزرگ خود با کفش هاي‌ عروسی مرواریدی شیک بیرون بروید. مدل گردنمایی ما شامل همه ی چیز اسـت، از کفش هاي‌ شیک گرفته تا کفش هاي‌ پاشنه بلند. 

 

جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند عروسی

هنگامی کـه لباس عروسی خودرا انتخاب کردید، گام بعدی این اسـت کـه کفش هاي‌ شگفت انگیزی را انتخاب کنید کـه مکمل لباس شـما باشد و شـما را در تمام طول روز آسان نگه دارد. کفش‌هاي‌ عروسی مروارید گزینه‌اي دوست‌داشتنی هستند زیرا واقعا همه ی کاره هستند و میتوانند بـه اندازه دلخواه ظاهری بزرگ یا ظریف داشته باشند.

 

چه در آرزوی تکان دادن یک جفت پاشنه عروسی مرواریدی باشید، چه کفش‌هاي‌ عروسی مرواریدی بیشتر حال و هوای شـما را دارد، کفش‌هاي‌ عروسی مرواریدی حسی سنتی را ارائه میدهند کـه جاودانه و پیچیده اسـت ودر عین حال یک عنصر سرگرم کننده را بـه لوازم جانبی شـما اضافه میکند. لباس عروس مرواریدی را انتخاب می کنید؟ این ها بهترین تطابق خواهند بود!

 

25 کفش عروسی مروارید عالی که دوست خواهید داشت

ما بهترین کفش هاي‌ عروسی مرواریدی را آماده کرده ایم تا با همه ی بودجه ها و سلیقه هاي‌ عروسی مطابقت داشته باشد. کفش‌هاي‌ عروسی با طراحی بهشتی از شرکت‌هایي مانند سوفیا وبستر و جیمی چو. وقتی میگوییم انتخاب تنها یک جفت سخت خواهد بود بـه ما اعتماد کنید…

 

بیشتر بخوانید: 50 مدل کفش عروس زیبا و شیک + راهنمای انتخاب کفش

 

1. Blythe Bead Satin Pumps 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این کفش‌هاي‌ چارلز و کیت کـه با چیزی کمی منحصربه‌فرد شروع میشوند، برای افراد مد روز ایده‌آل هستند. انها بخشی از مجموعه عروسی این برند هستند ودر صورت تمایل بـه تغییر بیشتر بـه عنوان کفش عروسی نقره اي یا آبی نیز موجود هستند. این کفش‌هاي‌ عروس مرواریدی کـه از ساتن نرم ساخته شده‌اند ظاهری بسیار مجلل دارند!

 

2. پلتفرم های ناتالیا پرلا

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

اگر پاشنه هاي‌ عروسی مرواریدی مرتفع ان چیزی اسـت کـه دل تان میـــخواهد، سوفیا وبستر با پلت فرم 140 میلی متری خود بـه تمام رویاهای شـما جامه عمل پوشانده اسـت. پلتفرم هاي‌ ناتالیا پرلا هیجان انگیز هستند و مطمئناً بیانیه اي خواهند داد. پیشنهاد می‌کنیم اگر لباس عروس کوتاهی پوشیده اید انها را انتخاب کنید تا بتوانند ستاره نمایش باشند.

 

3. صندل پاشنه دار عروس

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

کفش عروسی پاشنه کم با مروارید استایل شـما بیشتر اسـت؟ شـما می‌توانید با کمتر از 30 پوند از این زیبایی هاي‌ مسابقه استفاده کنید. پاشنه بچه گربه نه تنها اسانی را بـه حداکثر می رساند، بلکه طراحی گسترده‌اي دارد کـه بـه پای شـما فضای بیشتری برای حرکت میدهد. کفش هاي‌ عروسی آسان تر را این جا ببینید.

 

4. صندل مهره دار ساتن ازدواج 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

اگر یک پاشنه بلند براق دارید، کفش ازدواج از Dune یک گزینه زیبا اسـت. تسمه ها با خوشه هاي‌ مروارید و مهره تزئین شده اند تا درخشش بالایی داشته باشند کـه بـه طرز شگفت انگیزی مواد ساتن را تکمیل می کند. منتقدان بیان میکنند کـه این کفش‌هاي‌ عروسی مرواریدی در حضور شخصی حتی بهتر از آنلاین بـه نظر می رسند.

 

5. کفش پاشنه چرمی شور 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

احتمالاً این Moda را در کفش هاي‌ پله در سراسر فید اینستاگرام خود و بـه دلایل خوب دیده اید. پاشنه مروارید غیر معمول برداشتی بازیگوش از روند اسـت و از آنجایی کـه هر مروارید با دست قرار می‌گیرد، هر جفت برای شـما منحصر بـه فرد اسـت. بند مچ پا نیز دارای ارتجاعی اسـت کـه در طول روز بـه شـما آسیب نمیزند.

 

6. پاپیون ماخ و ماخ صندل الیزابت 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

Mach & Mach برندی اسـت کـه برای کفش‌هاي‌ مد روز باید بشناسید – پاشنه‌هاي‌ پاشنه الیزابت ان‌ها برای روز عروسی شـما عالی هستند زیرا منحصر بـه فرد، زیبا و پر زرق و برق هستند. اگر این پاشنه‌هاي‌ عروسی مرواریدی را انتخاب کنید، پاهایتان کـه روی پاشنه پاپیون‌هاي‌ خودرا با مروارید و بدلیجات تزئین کرده‌اند، بـه سادگی شگفت‌انگیز بـه نظر میرسند. ما روشی را کـه مرواریدها دور مچ پای شـما می پیچند را می ستاییم.

 

7. کفش عروس گابریلا پرل 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

امی لندن در ساخت کفش هاي‌ عروسی با ظاهری شگفت انگیز و همچنین آسان تخصص دارد. کفش عروس گابریلا دارای پاشنه 95 میلی‌متری اسـت کـه در موقعیت ایده‌آلی برای بالا بردن و پایداری قرار گرفته و با استفاده از جیر عاج لوکس ساخته شده اسـت. بالشتک هوشمندانه بـه طور محتاطانه پنهان شده اسـت، بنابر این شـما نمیخواهید این زیبایی ها را از بین ببرید!

 

8. محفظه سگک دارلینگ پرل

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

برای کسانی کـه میخواهند یک تکان دادن ظریف بـه مروارید داشته باشند، این زمین‌هاي‌ LK Bennett ایده‌آل هستند. مرواریدها فقط در اطراف سگک قرار میگیرند کـه واقعاً لمس زیبایی اسـت، اما انها را از لباس عروسی شـما دور نمی‌کند. انها از چرم براق ساخته شده اند و بـه اسانی تمیز می شوند و حس پیچیده اي بـه آن ها می دهند. انها با یک لباس عروس برای عروس هاي‌ بزرگ‌تر زیبا بـه نظر می رسند.

 

9. صندل پاشنه دار مروارید عروس 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

یکیدیگر از جفت هاي‌ زیبای کفش عروس با مروارید از کوئیز محبوب خیابانی این صندل ها هستند. ما عاشق ساده و شیک بودن انها هستیم، بنابر این انها با انواع لباس هاي‌ عروسی مناسب هستند. پنجه مربعی یک ویژگی مد روز اسـت و بند مچ پا براق، پیچیده و شیک بـه نظر میرسد.

 

10. پاشنه مروارید مومبا

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

کی گفته کفش عروسی مروارید شـما باید سفید باشه؟ پاشنه هاي‌ مومبا از آفیس در سایه خنثی خیره کننده اي هستند و با مجموعه اي از مرواریدهای زیبا تزئین شده اند. طرح هاي‌ قاطر فوق العاده پوشیدنی هستند و بـه پاهای شـما اجازه نفس کشیدن می دهند کـه اگر عروسی تابستانی دارید عالی اسـت. ما می‌توانیم ببینیم کـه این ها بـه عنوان بخشی از لباس هاي‌ ماه عسل شـما بعد از عروسی بسته بندی می شوند.

 

11. قاطرهای مجسمه‌سازی مهره‌دار 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این طرح از چارلز و کیث بـه لطف استایل و بندهای Perspex، این توهم مروارید را بـه پاهای شـما می دهد. انها پاشنه هاي‌ عروسی مرواریدی معاصری هستند کـه عروس هاي‌ مدرن عاشق ان خواهند شد، بـه خصوص وقتی با کت و شلوار عروسی شیک پوشیده شوند.

 

 

12. صندل کیارا 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این کفش‌هاي‌ پاشنه‌دار سوفیا وبستر بـه سادگی بهشتی هستند و برای لباس روز عروسی شـما یک لمس نهایی عجیب‌وغریب خواهند بود. مرواریدهای ظریف در اطراف طرح پروانه اي کـه بـه یک مچ پا ظریف با سگک میخی بدلیجات منتهی می‌شود، خال خال شده اسـت. بـه جرات می‌توان گفت کـه همه ی مهمانان عروسی شـما می‌دانند کـه در حال تکان دادن یک جفت کفش عروسی زیبا دراین نوزادان قابل تشخیص هستید!

 

13. کفش عروسی تزئین شده مارتین

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این پاشنه هاي‌ عروسی مرواریدی چشم اندازی از زیبایی زنانه اسـت. مارتین دارای یک بند مچ پا تزئین شده با مروارید و بدلیجات اسـت کـه چشمک میزند و می درخشد، و همچنین یک روبان ظریف پشتی کـه می‌تواند برای اسانی نهایی تنظیم شود. تقریبا 100٪ نظرات 5 ستاره دارد و مشتریان اظهار نظر می کنند کـه کیفیت عالی دارند.

 

14. کفش عروس دیزی اویستر پرل

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

دیزی اویستر پرل طراحی ماهرانه اي توسط امی لندن اسـت کـه تضمین می کند پاهای شـما ایمن نگه داشته میشود. جیر عاج نرم اطراف پای شـما را نرم می کند بـه این معنی کـه مالش ناراحت کننده اي وجود نخواهد داشت و انگشت باز اجازه حرکت بیشتر را می دهد. پاپیون زیبا درکنار بند مرواریدی زیبا بـه نظر میرسد.

 

15. کفش پاشنه ساتن

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این کفش هاي‌ پاشنه بلند Quiz کـه ترکیبی عالی از شیک بوهمیایی و زرق و برق دار هستند، بسیار زیبا هستند. انها با همه ی نوع لباس هاي‌ عروسی، از لباس هاي‌ عروسی بوهو گرفته تا کت و شلوارهای عروسی شیک، مناسب خواهند بود، بنابر این حتی میتوانید قبل از این کـه تصمیم نهایی را در مورد لباس خود بگیرید، آن ها را خریداری کنید.

 

16. صندل میانی مروارید رزالیند

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

اگر سبک پاشنه‌هاي‌ ناتالیا سوفیا وبستر بالا را دوست داشتید، اما ترجیح میدهید چیزی کمی ساده‌تر برای راه رفتن در ان راه بروید، بـه‌جای ان کفش Rosalind را درنظر بگیرید. انها دارای همان پاشنه مروارید انباشته هستند اما اسانی را نیز ارائه می دهند.

 

17. کفش کتانی تزئین شده از ساتن

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

وادار نیستید کفش‌هاي‌ پاشنه‌دار عروسی مروارید بپوشید، در واقع این یک انتخاب رو بـه افزایش اسـت کـه بـه جای ان یک جفت مربی عروسی را تکان دهید. نه، منظور ما نیروی هوایی قدیمی شـما نیست «البته، هر کدام برای خودشان»؛ ما در مورد کفش ورزشی شیکی مانند این جفت از Charles & Keith صحبت میکنیم. پارچه ساتن و مرواریدهای برجسته کـه روی بند ها حلقه شده اند، این کفش را بـه سطح دیگری می‌برد و ما ان را دوست داریم.

 

18. صندل تخت مروارید ساتن 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

ما تصور می‌کنیم کـه این صندل ها دریک جشن مقصد یا دریک مکان عروسی در ساحل پوشیده شده اند. انها ثابت می کنند کـه تخت‌هاي‌ عروسی مرواریدی خسته‌کننده نیستند، زیرا بند‌هاي‌ ظریف ان زیبا بـه نظر میرسند و پاشنه مرواریدی چیز خاصی را اضافه می کند. یک مانیکور فرانسوی بهترین لمس نهایی خواهد بود.

 

19. تخت بالرین بند مروارید

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

کفش هاي‌ عروسی بالرین لحظه مهمی را سپری می کنند – بـه این روند عروسی بپرید و با این زیبایی هاي‌ بودن شیک ترین عروس باشید. انها کمی با کفش عروسی مروارید سنتی شـما متفاوت هستند زیرا فلزی هستند، اما حسی مدرن بـه ظاهر شـما می بخشند. داوران اظهار می کنند کـه بند کش دار برای نگه داشتن کفش در جای خود عالی اسـت.

 

20. بالرین های Casati D’Orsay 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

این بالرین‌هاي‌ نیکلاس کرک‌وود شبیه بـه جفت Quiz بالا هستند، اما بدون بند برای ظاهری بالغ‌تر. انها در تعداد زیادی از سایه هاي‌ مختلف مانند صورتی، کرم و عریان موجود هستند و با مرواریدهای مرغوب تزئین شده اند. انها یک انتخاب پایدار هستند، زیرا از چرم ناپا بدون آشغال و زیست تخریب پذیر ساخته شده اند.

 

21. کفش ورزشی مروارید کبریت

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

کیت اسپید بـه خاطر طراحی هاي‌ فوق العاده سرگرم کننده اش شناخته شده اسـت و این جفت مروارید نیز از این قاعده مستثنی نیست. پارچه بوم ظاهر معمولی را حفظ می کند، با این حال مرواریدهای طلایی برجسته بـه زرق و برق می افزایند. یکی از بررسی ها بیان می کند کـه انها یک لباس عروس قدیمی دهه 1960 پوشیده بودند و بـه طرز شگفت انگیزی با ان کار میکرد.

 

22. صندل توری گلدار ساکورا

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

توری و مرواریدها برای روز عروسی شـما ساخته شده در بهشت هستند زیرا سنت، پیچیدگی و سبک را تقلید می کنند. صندل هاي‌ توری گلدار ساکورا یک جفت کفش عروسی مروارید جیمی چو بسیار زیبا و جاودانه هستند. مطمئناً وقتی بـه سال‌هاي‌ آینده نگاه میکنید از پوشیدن ان‌ها پشیمان نخواهید شد.

 

23. ساکاریا 100 صندل ساتن 

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

اگر می‌خواهید کفش عروسی شـما مروارید را فریاد بزند، صندل ساکاریا جیمی چو برای شـما مناسب اسـت. بـه عنوان یک کفش عروس بلوکی، آن ها یک گزینه آسان هستند و بـه شـما این امکان را می دهند کـه بدون نگرانی در مورد تعویض کفش، یک پاشنه برای قد بپوشید.

 

24. Baily 100 Mary Jane Pumps  

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

در بین مرواریدهای این صندل هاي‌ مری جین، بدلیجات درخشانی وجوددارد کـه ظاهری براق ایجاد می کند. انها بسیار هوشمندانه با تزئینات در اندازه هاي‌ مختلف قرار داده شده اند کـه بـه ظاهر لوکس کفش می افزاید. اگر یک جفت کفش خاص یکبار در زندگی همان چیزی اسـت کـه میخواهید – این ها ایده آل هستند.

 

25. سابین فلتس

زیباترین کفش های عروسی مرواریدی

هنگامی کـه بـه کفش هاي‌ عروسی مروارید جیمی چو فکر می کنید، احتمالاً بـه فکر کفش هاي‌ پاشنه دار می افتید، اما این طراح کفش هاي‌ عروسی مروارید تخت دوست داشتنی زیادی نیز دارد. تخت هاي‌ سابین را درنظر بگیرید کـه از بالا بـه پایین با مرواریدهای درخشان تزئین شده اند. انها یک جای گزین دوست داشتنی برای صندل هاي‌ Sacaria در بالا هستند.

 

در پایان

در انتخاب کفش زیبای عروس شـما را رهنمایی خواهیم کرد. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید. تمامی مدل هاي‌‌ جدید کفش عروس برای شـما عروس خانم هاي‌‌ عزیز موجود اسـت.

جدیدترین مطالب سایت