انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

نماد و معنی انگشتر در هر انگشت دست

بـه نقل از سایت تالاب : استفاده از رینگ ها و انگشتر ها در زیبا سازی ظاهری بـه خصوص دستانتان تاثیر شگفت انگیزی دارد اما تا حالا بـه معنای قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت خود دقت کرده ایید؟ 

 

انگشترها یکی از پرکاربردترین زیورآلات موجود در جهان هستند کـه در طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌هاي‌ متعدد در سرتاسر جهان بـه بازار عرضه میشوند و هرکدام هم طرفداران خاص خودشان را دارند. یقیناً شـما هم افرادی را دیده‌اید کـه علاقه شدیدی بـه انگشتر دارند ودر هر انگشتشان یک انگشتر می اندازند.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

معنی قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت

بسیاری فکر می کنند افرادی کـه علاقه بـه انداختن انگشتر دارند، الزاماًً فقط برای زیبایی اینکار را انجام میدهند، اما این موضوع اشتباه اسـت. تعداد زیادی از افراد فقط برای زیبایی اینکار را انجام نمیدهند و می خواهند با انداختن ان انگشتر پیام خاصی را بـه دیگران منتقل کنند.

 

1 مفهوم انگشتر در انگشت کوچک دست شما

انداختن انگشتر در انگشت کوچک نشان دهنده ارتباط و رفتار شـما با دیگران اسـت طوری کـه باعث التیام روابط شـما نیز میشود، اگر عادت دارید در انگشت کوچک تان انگشتر بیندازید بهتر اسـت از سنگ هاي‌ آمبر و سیترین استفاده کنید.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

انگشتر و حلقه به صورت نمادین در دست

کوچک‌ ترین و آخرین انگشت دست بـه نام سیاره عطارد نامگذاری شده اسـت. معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک ؛ قدرت بیان بسیار خوب، روابط اجتماعی عالی و داشتن دوستان زیاد اسـت. افرادی کـه دراین انگشت حلقه می اندازند علاقه زیادی بـه یافتن دوستان جدید دارند و معاشران و هم‌صحبتان بسیار خوبی هستند. این افراد حافظه‌ي خوبی دارند و خاطرات را بـه دقت بـه یاد می‌آورند و افرادی خلاق و با اعتماد بـه نفس بالا هستند.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

نماد و مفهوم مکان انگشتر و حلقه در انگشت

در دوران باستان، مردان متاهل در انگشت کوچک دست چپ خود دو حلقه می‌انداختند، حلقه زیری نگین‌دار و بالایی یک حلقه ساده. افرادی کـه انگشتر بـه این انگشت می اندازند بسیار جدی هستند. البته اگر حلقه در انگشت کوچک دست راست پوشیده شود یعنی فرد رفتار بسیار دوستانه‌اي با اطرافیان دارد.

جالب اسـت بدانید کـه انگشت کوچک قدرت تنظیم روابط شـما با محیط و آدم‌هاي‌ اطرافتان را دارد. بنابر این اگر احساس میکنید در روابط بیرونی خود با دیگران دچار مشکل شده‌اید، انگشتر خود در انگشت کوچکتان بیاندازید.

 

2 معنی انگشتر در انگشت حلقه دست شما

این انگشت همان طور کـه از اسم اش پیدا اسـت مخصوص انگشتر حلقه اسـت زیرا این انگشت سمبل تعهد عاطفی، ازدواج و پیوند اسـت.در چهارمین بخش از شناخت معنی انگشتر در انگشتان مختلف بـه شناخته‌شده‌ ترین انگشت، یعنی انگشت حلقه میرسیم. همان‌ طور کـه از نامش پیداست، میزبان حلقه‌ي ازدواج یا نامزدی اسـت.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

نماد و مفهوم انگشتر در هر انگشت 

در کشور ما حلقه‌ي نامزدی در دست چپ انداخته می شود. اما شاید بد نباشد بدانید در عده اي از کشور های اروپایی، دقیقاً برعکس اسـت. یعنی آن ها اعتقاد دارند کـه حلقه نامزدی باید در دست راست قرار بگیرد. چرا؟ یکی از دلایلش این اسـت کـه در گذشته فقط اشراف‌زاده‌ها انگشتر را در دست چپ می‌انداخته‌اند و هنوز هم عده اي از زنان اروپایی بـه روال گذشته این رسم را ادامه می دهند.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

افسانه های انگشتر در هر انگشت دست

البته، رومی‌هاي‌ باستان اولین انسان‌هایي بودند کـه حلقه‌ي ازدواج را در دست راست خود پوشیدند. انها اعتقاد داشتند کـه دست چپ نا شاد و غیرقابل اعتماد اسـت. در کشور هند نیز برای سال‌هاي‌ متمادی حلقه را در دست راست خود می‌انداختند و باور داشتند کـه دست چپ، ناپاک اسـت. البته بر اساس قوانین جدید این کشور، شهروندان اجازه دارند حلقه را در هر دستی کـه می خواهند، بـه دست کنند و محدودیتی برای این امر وجود ندارد.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

داستان قرار گیری مکان انگشتر در هر انگشت

در کشور های کشور آلمان و هلند، زوج‌ها حلقه‌هاي‌ نامزدی خودرا در دست چپ و حلقه‌هاي‌ ازدواج را در دست راست می پوشند. بـه طور کلی در کشور های نروژ، دانمارک، استرالیا، لهستان، بلغارستان، روسیه، پرتغال، اسپانیا، بلژیک، گرجستان، صربستان، اوکراین، یونان، لتونی، مجارستان، کلمبیا، کوبا، پرو و ونزوئلا رسم بر این اسـت کـه حلقه ازدواج را در دست راست میپوشند.

 

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

جدید ترین مدل های انگشتر

اما در بیشتر کشور های جهان، انگشت چهارم دست چپ مرسوم‌ترین انگشت برای حلقه اسـت. دلیلش هم این اسـت کـه می گویند رگ این انگشت مستقیماً بـه قلب میرسد و این رگ، «رگ عشق» نام دارد. البته این اعتقاد یونانی‌ها بوده اما همان‌ گونه هم رایج ‌ترین معنی انداختن انگشتر در انگشت حلقه همین اسـت.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

انگشتر و حلقه ترند جدید

چینی‌ها دیدگاه متفاوتی بـه این انگشت دارند. انها می گویند اگر کف دست‌ها را روبه‌روی هم بگیرید، نوک انگشت‌هاي‌ هردو دست را بـه هم وصل کنید. سپس سعی کنید انگشت‌ها را از هم جدا کنید. تنها دو انگشتی کـه از هم فاصله نمیگیرند، انگشت‌هاي‌ چهارم دست‌هاي‌ چپ و راست هستند.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

انگشتر مفتولی | مفهوم انگشتر در هر انگشت

بـه همین دلیل، حلقه ازدواج را دراین انگشت میپوشند تا زن و شوهر تا آخر عمر بـه یک دیگر وصل باشند و عشقشان دوام داشته باشد. بد نیست بدانید، در باور چینی انگشت شست سمبل والدین، انگشت اشاره سمبل خواهران و برادران و انگشت کوچک سمبل فرزندان اسـت کـه همگی انها یک روز از آدم جدا میشوند؛ غیر از فردی کـه عاشقش هستیم.

 

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

ترند های جدید انگشتر

لازم اسـت یادآوری کنیم کـه انگشت چهارم، آپولو نام دارد. آپولو نماینده‌ي خلاقیت در هنر، فرهنگ بالا و عشق و زیبایی اسـت. در نتیجه، معنی انداختن انگشتر در انگشت حلقه نشانه‌ي متاهل بودن و متعهد بودن فرد اسـت. حلقه انداختن در دست راست هم میتواند نشان ‌دهنده‌ي رمانتیک بودن شخصیت فرد و علاقه‌اش بـه ازدواج باشد.

 

3 نماد انگشتر در انگشت وسط دست شما

این انگشت نشان دهنده فردیت، تعادل و هویت فرد اسـت. انداختن انگشتر دراین انگشت زندگی متعادل تری بـه شـما میبخشد طوری کـه بـه تشخیص درست و نادرست کمک می کند.

 

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

 انگشتر در انگشت وسط مفهوم

معنی انگشتر در انگشتان مختلف رابا انگشت میانی پی می گیریم. تعادل دست انسان روی انگشت وسط او سوار شده اسـت. از این رو، انگشت وسط کـه سمبل سیاره زحل اسـت در واقع تعادل کلی شخصیت فرد را نشان می دهد. افرادی کـه انگشتر را بـه انگشت سوم دست خود می اندازند یعنی کاملاً پیرو قانون هستند ودر جدال بین نیک و بد، طرف حق را می گیرند. از نظر عدالت روی این افراد می توان حساب ویژه‌اي باز کرد.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

سمبل و مفهوم انگشتر در انگشت وسط

چینی‌ها معتقدند معنی انداختن انگشتر در انگشت وسط دست راست، یعنی فرد دارای قابلیت تصمیم‌گیری درست در شرایط مختلف و همچنین استقلال فکری اسـت. این فرد باعث ایجاد صلح می شود.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد ؟ 

انگشتر میانی دست چپ خیلی مفهوم خاصی ندارد و بیشتر برای زیبایی اسـت. اما اگر دوست دارید در کانون توجهات باشید و عموماً هم فردی با افکاری پیچیده هستید، توصیه میکنیم انگشتر را دراین انگشت بیندازید.

 

4 معنای انگشتر در انگشت اشاره دست شما

انگشت اشاره سمبل قدرت، رهبری و جاه طلبی اسـت بـه همین دلیل انداختن انگشتر در انگشت اشاره باعث افزایش احساس اقتدار و جاه طلبی در شـما شود.انگشت اشاره، ژوپیتر نام دارد. ژوپیتر بزرگ‌ترین خدای رم باستان اسـت. بـه همین خاطر، معنی انداختن انگشتر در انگشت اشاره این اسـت کـه فرد دارای صفاتی هم چون رهبری و جاه‌طلبی اسـت و اعتماد بـه نفس بالایی دارد. این افراد اغلب روابط اجتماعی بسیار خوبی دارند ودر زمینه تعامل با اطرافیان موفق ظاهر می شوند.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

مدل های انگشتر 2023 _ 2022

معنی انگشتر در انگشت اشاره دست چپ در باور چینی‌ها این اسـت کـه فرد تشنه‌ي قدرت اسـت و میـــخواهد رئیس باشد. درست برعکس ان کسی کـه در انگشت اشاره دست راست حلقه بیندازد یعنی کاملا فرمانبردار اسـت و توصیه‌هاي‌ اطرافیان را می‌پذیرد.لازم اسـت اشاره کنیم کـه معنی انداختن انگشتر در انگشت اشاره در عده اي از فرهنگ‌ها، سمبل ازدواج اسـت

 

5  انگشتر در انگشت شست دست شما  چه معنایی دارد :

این انگشت سمبل اراده اسـت و انداختن انگشتر در انگشت شست میتواند باعث افزایش اراده شـما شود.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

جدید ترین مدل های انگشتر

در افسانه‌هاي‌ باستان، همه ی انگشت‌هاي‌ دست بـه نام یکی از خدایان رومی نامگذاری شده‌اند. اما شست تنها انگشتی اسـت کـه هیچ نامی ندارد. البته این مسأله بدین معنا نیست کـه شست اهمیت خاصی ندارد، بلکه درست برعکس، این انگشت سمبل اراده‌ي بالای فرد اسـت. انگشت اول دست هر فرد را میتوان نشانه‌ي اراده و آینده‌نگری او نسبت بـه مسائل زندگی شخصی یا جهان پیرامونش دانست.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

معنی انگشتر در انگشتان دست

گفته میشود اگر مردها انگشتر را بـه شست دست راست بیندازند یعنی می خواهند قدرت نمایی کنند. البته در فلسفه چینی، این موضوع از انعطاف‌پذیری و داشتن قابلیت تطابق با خواسته‌هاي‌ دیگران، حکایت دارد. این در حالیست کـه اگر انگشتر در شست دست چپ انداخته شود بـه معنای مدعی بودن اسـت.معنی انداختن انگشتر در انگشت شست دست راست در زنان بـه معنای کله‌شق بودن و زود از کوره در رفتن، از پس مشکلات خود برآمدن و داشتن اخلاق پسرانه اسـت.

 

انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد ؟

نماد و مفهوم انگشتر در هر انگشت 

پایان مطلب : 

اگر شـما هم از ان دسته افرادی هستید کـه بـه انداختن انگشتر علاقه‌مند هستید، بهتر اسـت قبل از این کـه انگشترهای خودرا انتخاب کنید و تصمیم بگیرید کـه کدام انگشتر را در کدام انگشت خود استفاده کنید، با یک متخصص دراین حوزه مشورت کنید.

 

انتخاب انگشترها باید با آگاهی کامل صورت بگیرد و شـما باید بدانید کـه انداختن انگشتر در هر انگشت بـه چه معناست ودر هر انگشت می ‌بایست چه نوع انگشتری انداخته شود.

 

شـما با دانستن این اطلاعات می توانید انتخاب درستی انجام دهید. اگر اینکار با آگاهی و دانش انجام شود، امکان این کـه شـما با انداختن یک نوع انگشتر دریک انگشت، پیام اشتباهی بـه دیگران انتقال دهید وجود نخواهد داشت.

جدیدترین مطالب سایت