استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

همه ی ما میدانیم کـه حلقه هاي‌ تک نگین، حلقه نامزدی یا ازدواج فوق العاده اي ایجاد می‌کنند. اما ممکن اسـت مردم نه تنها جواهرات زیبای شـما را تحسین کنند. آن ها همچنین ممکن اسـت بـه نحوه پوشیدن حلقه هاي‌ خود نگاه کنند ودر مورد شخصیت یا وضعیت رابطه شـما نتیجه گیری کنند.

 

این فرضیات بر اساس تاریخ، باورهای فرهنگی و انگشت حلقه اي اسـت کـه انتخاب می‌کنید. قبل از این‌که حلقه هاي‌ خودرا بپوشید، چند سوال از خود بپرسید. آیا می‌دانید هر انگشت در مورد شـما چه می‌گوید؟ بـه عنوان مثال، حلقه هاي‌ انگشت اشاره یا صورتی چه اهمیتی دارند؟

 

سنت هاي‌ متعددی با جواهرات بـه طور کلی و حلقه ها بـه طور خاص مرتبط اسـت. با حلقه ها می‌توانید بدون نیاز بـه گفتن چیزی اظهار نظر کنید. بنابر این بهتر اسـت بدانید کـه چه چیزی میپوشید و حلقه خودرا بـه درستی انتخاب کنید. دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب متوجه خواهید شد کـه انگشتر در انگشتان مختلف بـه چه معناست، چگونه میتوانید انگشتر زیبایی را بپوشید.

 

معنی هر انگشت دست

همان طور کـه می‌دانید زنان و مردان قرن هاست کـه از انگشتر استفاده می‌کنند. علی‌رغم چندین دهه استفاده از حلقه‌ها، دیدن فردی با چندین حلقه در انگشتانش اغلب گیج‌کننده اسـت. با این حال، اینروزها کاملا شیک و مد روز اسـت.

 

حلقه ها روی انگشتان شـما عالی بـه نظر می‌رسند، اما آیا خوب نیست کـه درک عمیق تری از معنای پشت این‌که چرا آن ها را در انگشتان مختلف می‌پوشید داشته باشید؟

 

حلقه ازدواجت رابا چه دستی میپوشی؟

آیا از اهداف دیگری کـه ممکن اسـت داشته باشد می‌دانید؟ یا حلقه هاي‌ انگشت اشاره چه تفاوتی با حلقه هاي‌ انگشت دیگر دارند؟ در این جا همه ی چیزهایی اسـت کـه باید در مورد اهمیت استفاده از حلقه در انگشتان مختلف بدانید.

 

بیشتر بخوانید: نگاهی به گران ترین انگشتر های بازیگران سلبریتی

 

انگشت کوچک – مافیا

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

استفاده از انگشتر دراین انگشت بیانگر این اسـت کـه فرد مذاکره کننده ماهری اسـت. بـه طور هم زمان، حلقه دراین انگشت نشان دهنده وضعیت حرفه اي اسـت. عطارد سیاره حاکم بر ان اسـت «یا خدا، بسته بـه انچه میخواستید بـه این جا منتقل کنید»؛ کـه نشان دهنده هوش، نهاد، ارتباطات و متقاعدسازی اسـت. کهربا، سنگ ماه و سیترین سنگ هاي‌ قیمتی توصیه شده برای این انگشت هستند.

 

انگشت حلقه – ازدواج

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

انگشت حلقه بیشتر با سمبل عروسی در دنیا مرتبط اسـت. حلقه در انگشت چهارم راست نشان دهنده نامزدی اسـت، در حالی کـه یک نوار در انگشت چهارم چپ نشان دهنده ازدواج اسـت. این با خدای یونانی آپولو مرتبط اسـت. سنگ هاي‌ قیمتی مناسب برای این انگشت عبارتند از یشم، آمیتیست، سنگ ماه، یاقوت کبود و فیروزه.

 

انگشت وسط – مسئولیت

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

انگشت وسط با زیبایی، مسئولیت پذیری و خود تحلیلی همراه اسـت. استفاده از انگشتر در انگشت میانی برای کسی غیرعادی اسـت. با این حال، اعتقاد بر این اسـت کـه پوشیدن حلقه بـه این روش نشانه مسئولیت اسـت. این میتواند دلیلی باشد کـه توصیه می شود سرپرستان خانواده در انگشت وسط خود حلقه بزنند. سنگ هاي‌ قیمتی مرتبط با انگشت میانی مرجان، آکوامارین و رز کوارتز هستند کـه همگی دارای خواص آرام‌بخش هستند.

 

انگشت اشاره – اقتدار

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

انگشت اشاره غالب ترین انگشت دست شماست کـه نشان دهنده رهبری، اقتدار و قدرت اسـت. انگشتر توجه زیادی را بـه شـما جلب خواهد کرد. استفاده از یک حلقه مهم مانند حلقه کوکتل یا حلقه کلاسیک کلاداگ دراین انگشت ایده خوبی اسـت. مشتری بر انگشت اشاره حکومت می‌کند و نشان دهنده جاه طلبی، رهبری و اعتماد بـه نفس اسـت. اگر حلقه اي از توپاز آبی، آمیتیست یا لاجورد را دراین انگشت ببندید، کیفیت مشتری افزایش می‌یابد.

 

انگشت شست – ثروت

در بیشتر جوامع، انگشتر شست مرد سمبل ثروت یا نفوذ اسـت. برای انعکاس این موضوع، طبق معمولً پهن یا حجیم هستند «البته برای قرار گرفتن آسان روی انگشت شست». از آنجایی کـه از حلقه هاي‌ دیگر فاصله ایجاد می‌کند، حلقه شست اغلب انتخاب طبیعی برای مردانی اسـت کـه می‌خواهند چندین حلقه را دریک دست بپوشند. انگشت شست تنها انگشتی اسـت کـه با خدای یونانی مرتبط نیست. بـه عنوان نمادی از اراده و ابراز وجود درنظر گرفته می شود.

 

بیشتر بخوانید: مدل انگشترهای ساده دخترانه + مدل انگشتر و گوشواره جواهرات

 

دست چپ در مقابل راست دست

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

حلقه ازدواجت را بـه کدام دست می زنی؟ هیچ قانون واقعی در مورد این‌که انگشتر«هاي‌» خودرا روی کدام دست ببندید وجود ندارد. البته بـه جز حلقه هاي‌ نامزدی و ازدواج. سنت هاي‌ فرهنگی متعددی در مورد حلقه ازدواج زنان وجوددارد، بنابر این تصمیم گیری بین چپ و راست میتواند گیج کننده باشد.

نگران قوانین دست راست یا چپ در مورد هر حلقه نباشید. از نظر سمبل گرایی، دست راست، دست «فیزیکی» اسـت. این دست فعال و غالب اسـت کـه بیشتر حرکات شـما را انجام میدهد. دست چپ دست «روحانی» اسـت کـه نشان دهنده شخصیت و باورهای شماست. جای تعجب نیست کـه این‌ها بر اساس دیدگاه راست مغز از جهان اسـت.

 

معانی حلقه با انگشت

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

حلقه هاي‌ شـما چیزهای زیادی را در مورد شـما از وضعیت تاهل گرفته تا حرفه تان نشان می‌دهد. عده اي از انگشتان معانی خاصی دارند، در حالی کـه برخی دیگر کاملاً بی معنی هستند. هنگام تصمیم گیری برای پوشیدن جواهرات خود، این تداعی ها را درنظر داشته باشید.

 

عروسی و مافیا – انگشت کوچک

یک حلقه در انگشت کوچک سمت چپ می‌تواند چیزهای مختلفی را نشان دهد، از حلقه مهر گرفته تا گروه عروسی.

وضعیت تاهل: دو حلقه در انگشت کوچک چپ نشان دهنده وضعیت تاهل یک مرد اسـت. حلقه ازدواج در پایین بودو پس از ان حلقه امضا در بالا.

اوباش در فرهنگ پاپ «پدرخوانده!»: انگشترهای انگشت کوچک، در هردو دست، گاهی اوقات با جنایات سازمان یافته مرتبط اسـت.

 

ازدواج – انگشت حلقه

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

در تعداد زیادی از فرهنگ‌ها، انگشت حلقه چپ بـه طور سنتی برای حلقه‌هاي‌ ازدواج و نامزدی درنظر گرفته می شود، اگر چه عده اي از افراد حلقه وعده را نیز دراین انگشت میگذارند. چندین کشور نیز برای همین منظور از انگشت حلقه در دست راست استفاده می‌کنند. کشور آلمان، روسیه، هند و تعدادی دیگر از این کشورها هستند. پوشیدن انگشتر دقیقاً دراین انگشت میتواند بـه این معنی باشد:

نامزدی

عفت

حلقه ازدواج

وعده

عشق ابدی

 

مسئولیت – انگشت وسط

حلقه در انگشت وسط همیشه برای هیچ چیزی نیست. با این حال، از آنجایی کـه انگشت میانی طولانی ترین اسـت ودر مرکز دست قرار دارد، حلقه دراین انگشت میتواند نشان دهنده قدرت و مسئولیت باشد. این برای هردو انگشت میانی چپ و راست صادق اسـت.

 

بدون معنی – انگشت اشاره

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

اگر چه انگشت اشاره چپ مکانی عالی برای نشان دادن یک حلقه مهم اسـت، اما سمبل ثابتی نیز ندارد. با این حال، یک حلقه در انگشت اشاره سمت راست در برخی فرهنگ ها نشان دهنده ازدواج اسـت. حلقه هاي‌ انگشت اشاره سمت راست طبق معمول حلقه هاي‌ طلایی ساده اي هستند کـه زوج هاي‌ تازه ازدواج کرده استفاده می‌کنند.

 

پس از پایان مراسم، عده اي از عروس ها حلقه را بـه انگشت حلقه چپ تغییر میدهند، در حالی کـه برخی دیگر ان را روی انگشت اشاره نگه می دارند.

 

مد و سبک – شست

یک حلقه شست در دست چپ شـما چیزی در مورد وضعیت رابطه، شغل یا هر جنبه مهم دیگری از زندگی شـما نمی‌گوید. یک حلقه در شست دست راست شـما نیز چیزی در مورد شـما نمیگوید. با این حال، این یک مکان عالی برای ارائه یک بیانیه مد اسـت. افرادی کـه جواهرات شـما را می‌بینند، اگر انگشتر درشتی انتخاب کنید کـه مانع حرکت شـما نشود، شـما را شیک و با اعتماد بـه نفس می‌بینند.

 

بیشتر بخوانید: مدل های جدید و زیبای انگشتر حیوانات

 

نماد انگشت مردانه

انگشترهای مردانه معانی خاصی دارند و استفاده از انگشتر در انگشتان غیر از انگشت حلقه ارزش نمادین دارد. انگشت حلقه برای مردان و اهمیت استفاده از انگشتر دریک انگشت خاص در اینبخش مورد بحث قرار گرفته اسـت.

 

معنی انگشت کوچک – ازدواج

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

مردان در انگلستان و سایر کشور های غربی گاهی اوقات یک حلقه مهر در انگشت صورتی چپ خود می بندند. دراین سنت چند صد ساله، حلقه نشان دهنده خانواده اسـت.

 

معنی انگشت حلقه – نامزدی و ازدواج

برای مردان در فرهنگ هاي‌ غربی، انگشت حلقه چپ نشان دهنده نامزدی و ازدواج اسـت، در حالی کـه انگشت حلقه راست برای مردان در کشور های دیگر مانند کشور آلمان، روسیه و هند نشان دهنده همین موضوع اسـت. از سوی دیگر، مردان در تعداد زیادی از آمریکای شمالی و جنوبی طبق معمولً از انگشت حلقه راست برای نامزدی و انگشت حلقه چپ برای ازدواج استفاده میکنند.

 

حلقه های انگشت وسط – تعادل

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

اگر چه استفاده از انگشتر در انگشت میانی برای مردان غیرمعمول اسـت، اما در غرب مد شده اسـت. همچنین تصور می شود کـه پوشیدن حلقه در بلندترین انگشت نشان دهنده ثبات اسـت.

 

حلقه های انگشت اشاره – قدرت اجتماعی

استفاده از انگشتر در انگشت سبابه در گذشته نشانه موقعیت اجتماعی محسوب می شد. فقط طبقه بالای جامعه ان را میپوشیدند و مردان اغلب یک نشان خانوادگی یا انگشتر امضا را روی انگشت خود می انداختند. حتی در عده اي از شهر های اروپایی استفاده از انگشتر در انگشتان سبابه برای افراد زیر یک درجه ممنوع بود.

 

انگشت شست – نفوذ

در بیشتر جوامع، انگشترهایی کـه مردان روی شست خود می‌زنند، نشان دهنده چند چیز اسـت. نخستین آن ها قدرت و نفوذ هستند کـه در حلقه هاي‌ پهن یا حجیم منعکس میشوند. همان طور کـه در “شست بالا”؛ تعامل و دوستی سمبل دوم اسـت.

معانی انگشت در کف بینی

استفاده از حلقه در انگشتان مختلف به چه معناست

در کف بینی، هر یک از پنج انگشت ما جنبه متفاوتی از شخصیت ما را نشان می‌دهد. از آنجایی کـه بازرسی انگشت شست بخش بزرگی از مغز ما را اشغال میکند، انگشت شست برای شخصیت ما ضروری اسـت. با خودکنترلی و سخاوت همراه اسـت.

 

انگشت اشاره کـه بـه عنوان انگشت مشتری نیز شناخته می شود، در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. مشتری خدای خرد و جاه طلبی اسـت. انگشت زحل کـه بـه عنوان انگشت میانی نیز شناخته می شود، جدی‌ترین و عاقل‌ترین انگشت پنج‌گانه اسـت.

 

انگشت حلقه کـه بـه عنوان انگشت خورشید نیز شناخته می شود، بـه ما توانایی درخشیدن و اشتراک گذاری را می‌دهد. این انگشت غیرت، شجاعت و کاریزما اسـت. جیوه نام کوچک‌ ترین انگشت از پنج انگشت اسـت. هم بیانگر ارتباط و هم بیان جنسی اسـت.

 

در پایان

اینروزها انتخاب انگشت برای انگشتر بیشتر سلیقه شخصی اسـت. با این حال، بسیار مهم اسـت کـه در مورد انچه کـه قرار دادن حلقه شـما بـه دیگران منتقل میکند، واضح باشد. بـه این ترتیب، می‌توانید تصمیم آگاهانه اي در مورد انگشتر خود بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت