گران ترین جواهرات جهان در سال 2024

گران ترین جواهرات جهان در سال 2024

هیچ اشتباهی نکن. هیچ یک از قطعات این لیست، اجناسی نیستند که به‌طور معمولی بگذارید. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از گران ترین جواهرات جهان در سال 2024 را منتشر کرده ایم.

 

گران ترین و لاکچری ترین جواهرات دنیا

نمی توان انکار کرد که یک جواهر زیبا و درخشان واقعا می تواند چشم ها را به خود جلب کند. و جایی که درخشش زیادی وجود دارد، معمولاً یک برچسب قیمت بسیار زیاد وجود دارد.

 

در اینجا تعداد انگشت شماری از گران ترین جواهرات جهان را مشاهده می کنید. برخی از این اقلام در حراجی به قیمت های باورنکردنی فروخته شده اند تا افراد بتوانند به صورت خصوصی آنها را بپوشند. برخی دیگر در موزه‌ها نگهداری می‌شوند تا جهان بتواند از زیبایی باورنکردنی آنها لذت ببرد. ارزش بسیاری از این قطعات نه تنها به دلیل زیبایی اصیل و کمیاب بودن سنگ‌های مربوطه، بلکه به دلیل اهمیت تاریخی آنها است.

 

اشتباه نکنید – هیچ کدام از اینها چیزی نیست که به طور معمولی مانند جواهرات معمولی آن را بپوشید. بیشتر این آثار هنری باشکوه و چشمگیر همان چیزی است که ثروتمندترین افراد ما می پوشند.

 

1. دستبند پلنگ والیس سیمپسون

دستبند پلنگ والیس سیمپسون

ارزش تخمینی: 12.5 میلیون دلار

زمانی که این دستبند نمادین پلنگ دور مچ دستتان بپیچد، با لذت غرغر خواهید کرد. این دستبند پیچیده که ابتدا توسط Cartier در دهه 1950 برای دوشس ویندزور، که به همه چیزهای مربوط به گربه علاقه داشت، ساخته شد، دارای سنگ عقیق گرانبها سیاه و الماس سفید با چشمان زمرد سبز نافذ است. آخرین باری که به حراج گذاشته شد، به قیمت 12.5 میلیون دلار فروخته شد.

 


مطالب مشابه: مدل طلا و جواهرات دستبند و ساعت از برند Lulean Joias


 

2. انگشتر الماس دو سنگ بولگاری

انگشتر الماس دو سنگ بولگاری

ارزش تخمینی: 15.8 میلیون دلار

این انگشتر فوق العاده پیچیده دارای دو سنگ الماس بسیار شفاف و بزرگ – یکی سفید و دیگری آبی – است که در اطراف یک حلقه الماس زیبا قرار گرفته اند. شکل، رنگ و چیدمان در کنار هم حلقه ای کاملا خیره کننده ایجاد می کند. این انگشتر بی‌نظیر هم حس یکپارچهسازی با سیستمعامل خالص و هم گلم خالص را دارد.

 

3. صورتی کامل

صورتی کامل

ارزش تخمینی: 23 میلیون دلار

اگر صورتی رنگ مورد علاقه شماست و پول زیادی برای خرج کردن دارید، نگاهی به این انگشتر الماس صورتی 14.23 قیراطی بیندازید. شفافیت درخشان تمام سنگ‌های روی انگشتر، همراه با رنگ‌بندی برجسته، باعث می‌شود جای تعجب نباشد که این مورد مورد تقاضا باشد.

 

با این حال، تا حدودی تعجب آور است که فردی مایل است برای یک حلقه 23 میلیون دلار خرج کند، چیزی که این انگشتر اخیراً در حراج به دست آورده است. اما، هی، اگر بودجه ای برای خرج کردن دارید، چرا آنها را برای چیزی منحصر به فرد و رنگارنگ خرج نکنید؟

 

4. ساعت شوپارد 201 قیراط

ساعت شوپارد 201 قیراط

ارزش تخمینی: 25 میلیون دلار

این کالای زیبا و رنگارنگ با الماسی به ارزش 201 قیراط در ساعت، عنوان گران‌ترین ساعت جهان را به خود اختصاص داده است. این ساعت از الماس های زیادی در رنگ های مختلف تشکیل شده است. بنابراین بسیاری از آنها تقریباً سخت است که زمان واقعی را در زیر همه آنها ببینید.

 

این الماس ها همه فقط سفید معمولی (و زرق و برق دار) شما نیستند. سه الماس بزرگ به شکل قلب آبی، بی رنگ و صورتی در قاب صفحه ساعت وجود دارد. بین آن و طراحی طلای سفید و زرد، دور زدن این قطعه خیره کننده دشوار است.

 

5. گردنبند جیدیت هاتون-مدیوانی

گردنبند جیدیت هاتون-مدیوانی

ارزش تخمینی: 27.4 میلیون دلار

در حالی که تاکنون بسیاری از اقلام موجود در این لیست الماس معروف (و گران قیمت) را به نمایش گذاشته اند، این گردنبند تقریباً به طور کامل از یشم ساخته شده است. و به اندازه همتایان الماسی خود به دنبال آن رفت. این مورد اخیراً 24.7 میلیون دلار فروخته است. خود بند از یاقوت و (حدس زدید) الماس ساخته شده است. اما این یشم عظیم، شفاف است که این قطعه را واقعا به یاد ماندنی می کند.

 

6. ماه آبی ژوزفین

ماه آبی ژوزفین

ارزش تخمینی: 48.4 میلیون دلار

الماس های آبی گران ترین و کمیاب ترین الماس ها هستند. بنابراین وقتی یک الماس آبی بزرگ پیدا کردید، می توانید انتظار داشته باشید که قیمت بالایی داشته باشد. این قیمت باعث نشد که یک سرمایه دار میلیاردر از خرید یک حلقه الماس آبی 12.03 قیراطی به دخترش به قیمت 48.4 میلیون دلار در یک حراجی جلوگیری کند. او نام سنگ را به افتخار او تغییر داد.

 

7. گردنبند الماس بی نظیر L’Incomparable

گردنبند الماس بی نظیر L’Incomparable

ارزش تخمینی: 55 میلیون دلار

با نامی مانند “The Incomparable” طبیعی است که این جواهرات واقعاً برجسته باشد. این گردنبند دارای یک سنگ زرد تیره است که به عنوان بی عیب ترین الماسی شناخته شده است که تاکنون درجه بندی شده است. و دور آن را الماس‌های ظریف سفیدی احاطه کرده‌اند که در طرحی برجسته در اطراف آویز بزرگ قرار گرفته‌اند.

 


مطالب مشابه: جواهراتی با بالاترین قیمت در جهان


 

8. اوپنهایمر آبی

اوپنهایمر آبی

ارزش تخمینی: 57.5 میلیون دلار

این الماس آبی 14.6 قیراطی در حلقه ای خیره کننده قرار گرفته است و یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان است. تنها با درصد کمی از الماس‌های آبی که بیش از یک قیراط پیدا شده‌اند، هر الماس آبی که هر ماده‌ای در آن وجود داشته باشد، بلافاصله ارزشمند می‌شود.

 

به وضوح و محیطی که این قطعه زیبا دارد اضافه کنید و جای تعجب نیست که آخرین باری که به حراج گذاشته شد حدود 57.5 میلیون دلار فروخته شد. تنها چیزی که باید تعجب کنید این است که چگونه می توان به اندازه کافی درآمد کسب کرد که بتواند الماس آبی را در حراجی ها فقط برای سرگرمی بخرد.

 

9. ستاره صورتی

ستاره صورتی

ارزش تخمینی: 71.2 میلیون دلار

این الماس 59.6 قیراطی یکی از با ارزش ترین الماس های تراش خورده است که تا کنون در حراج خصوصی عرضه شده است. و جای تعجب نیست که این الماس بیش از هر الماس دیگری که قبلاً به دست آورده بود به دست آورد. شفافیت باورنکردنی الماس با رنگ ملایم نفس گیر آن مخلوط شده و انتظار می رود قیمتی در حدود 60 میلیون دلار داشته باشد. اما 11.2 میلیون دلار دیگر در میان دوستان ثروتمند چیست، درست می گویم؟

 

10. الماس ویتلزباخ گراف

الماس ویتلزباخ گراف

ارزش تخمینی: 80 میلیون دلار

این الماس با رنگ آبی 31.6 قیراطی نه تنها به دلیل اندازه و وضوح آن قابل توجه است. همچنین بخشی از چندین تاج خانواده سلطنتی اروپایی بوده است. اغلب آن را با الماس نمادین Hope مقایسه می کنند، با برخی از افراد حدس می زنند که ممکن است آنها از همان راه سنگی در گذشته آمده باشند (اگرچه شواهد کمی برای حمایت از این نظریه وجود دارد).

 

زمانی که با هزینه حدود 4.5 قیراط توسط متخصص مشهور الماس، لورنس گراف، شکل آن را به شکل داخلی بی عیب و نقص کرد، اختلاف نظر وجود داشت. اما همچنین صاف تر و سایه آبی عمیق تر می شود. در هر صورت، فوق العاده خیره کننده و از نظر فرهنگی مهم باقی می ماند. این سنگ زیبا به خودی خود ارزشمند است، اما با اطلاعات اضافی در مورد اهمیت تاریخی آن، ارزش آن به 80 میلیون دلار می رسد.

 

11. سنجاق طاووس

سنجاق طاووس

ارزش تخمینی: 100 میلیون دلار

اگر مانند طاووس دوست دارید زیبایی خود را به رخ بکشید، این سنجاق طاووس ممکن است اکسسوری مناسبی باشد. البته با این فرض که شما تقریباً 100 میلیون دلار دارید. این ارزش تخمینی آن است. در مرکز این کالا یک الماس آبی بزرگ و مورد علاقه قرار دارد. اما، به طرز شگفت انگیزی، آن الماس آبی خیره کننده ترین قسمت قطعه نیست.

 

اطراف آن را الماس هایی در همه رنگ ها احاطه کرده اند – زرد، نارنجی، صورتی و سفید (یا بی رنگ). تنظیم و طراحی پیچیده و شگفت انگیز است، همانطور که قیمتی که همراه با آن است.

 

12. الماس امید

الماس امید

هیچ فهرست جواهرات گرانقیمتی کامل نخواهد بود اگر احتمالاً مشهورترین جواهرات جهان، الماس امید را ذکر نمی کرد. الماس امید که در حال حاضر در اسمیتسونیان قرار دارد، یک الماس حیرت‌انگیز 45.52 قیراطی از یک الماس آبی شفاف است که توسط 16 الماس سفید احاطه شده و به یک گردنبند الماس متصل شده است. این بیشتر از یک شگفتی دنیاست. یک اثر هنری زیباست

 


مطالب مشابه: جدیدترین مدل نیم ست های طلا و جواهر


 

در پایان

این جواهرات در نقاط گوناگون جهان به فروش رسیده‌اند و در گروه گرانترین جواهرات جهان قرار گرفته‌اند. عکسهایی از گرانترین، سنگینترین و کامل‌ترین جواهرات جهان ملاحظه کنید.

جدیدترین مطالب سایت