3 لباس گرانقیمت کیت میدلتون (+تصاویر)

3 لباس گرانقیمت کیت میدلتون (+تصاویر)

گران ترین لباس های مجلسی کیت میدلتون

 

کیت میدلتون مدلینگ و همسر پرنس ویلیام در انگلیس می‌باشد لباسهای وی که هر کدام میلیونها دلار می ارزد در ادامه می توانید با 3 لباس گرانقیمت کیت مدیلتون تالاب را دنبال نمایید .

 

 کیت میدلتون یکی از محبوب ترین ، پرطرفدارترین و ثروتمندترین اشخاص حال حاضر دنیا قلمداد می‌شود و هر نوع لباسی که او میپوشد با بازتاب زیادی برخوردار است و از آنجایی که او با پرنس دیانا مرتبط است ، به نحوی fashion world را در دست دارد و تمام لباس هایي که میپوشد بی عیب و نقص هستند. طراحان لباسهای او همیشه سعی دارندلباس هایي پر زرق و برق برای او آماده و فراهم کنند .

 

The Duchess of Cambridge که پرنس ي مردمی است ، به گفتی بعضی او لباسهای بسیار گرانقیمت را به‌ صورت رایگان می‌پوشد ولی گاهی برای خرید آنها پول پرداخت میکند، او همیشه بر این پافشاري دارد که لوازم مورد نیازش را خودش بخرد .در اینبخش از دنیای مد نمناک 3 لباس گرانقیمت و پر زرق و برق کیت رابه شما معرفی میکنیم .

 

1- لباس کیت میدلتون در مراسم تاج گذاری ملکه «قیمت لباس :3570 دلار»

 

3 لباس گرانقیمت کیت میدلتون (+تصاویر)

 

لباس Diamond Jubilee لباس مخصوص کیت میدلتون در تاجگذاری ملکه این یک حقیقت است که کیت میدلتون در هر مراسم رسمی و رویداد بزرگی که حضور می‌یابد از سوي رسانه هاي متمایز مورد بحث قرار می‌گیرد و همیشه دراین نوع مراسم ها سعی میکند از لباسهای زیبا و پر زرق و برق استفاده کند اما در مر نام تاج گذاری ملکه لباس آنچنانی نپوشیده بودو تنها از یک لباس با طرحی ساده که قیمت آن 3570 دلار بود ، استفاده کرد که این لباس گرانقیمت ترین لباس او قلمداد نمی‌شود .

 

 

2- لباس شیک کیت میدلتون در مراسم المپیک«قیمت لباس :5178دلار»

 

3 لباس گرانقیمت کیت میدلتون (+تصاویر)

 

لباس Jenny Packham پیراهن مجلسی کیت میدلتون برای مراسم المپیک لباس پوشیده شده توسط The Duchess of Cambridge در طول مراسم المپیک ، توسط Jenny Packham امضا شده است و قیمت 5178 دلار برای آن پرداخته شد .ایران ناز لباس توری که در عکس مشاهده می‌کنید با یک جفت کفش خیره کننده مچ و هماهنگ شده است .

 

3-لباس عروسی سلطنتی برتن کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام«قیمت لباس :400000 دلار»

 

3 لباس گرانقیمت کیت میدلتون (+تصاویر)

 

به طور کلی ، گرانقیمت ترین لباسی که ما در فهرست خود داریم لباس عروسی کیت میدلتون است که در طی عروسی اش پوشید . قیمت این لباس 400000 دلار است که لباسی پر زرق و برق است که آستین بلند نیز است . این لباس عروس رویایی که توسط سارا بورتون « Sarah Burton» برای الکساندر مک کویین طراحی شده بود که صدها ساعت کار سخت برای تولید آن شد که بعد از چند ماه به پایان رسید .

 

جدیدترین مطالب سایت