اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

مجموعه : اخبار ورزشی
اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

بهترین بازیکنان فوتبال 

فیفا بهترین فوتبالیست ها را در سال جدید اعلام کرد و کریس رونالدو بهترین بازیکن جهان از نگاه فیفا شد .

 

به گزارش تالاب در بخش برترین بازیکنان فوتبال دنیا اسم 3 بازیکنی دیده میشود که ازدید بسیاری هر 3 توانایی آن را دارند تا بعنوان برترین دنیا گزینه شوند.کریستیانو رونالدوستاره تیم فوتبال رئال مادرید , لیونل مسی ستارهتیم فوتبال بارسلونا , نیمار ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن بازیکنان میباشند که کاندیدا برترین دنیا میباشند.

 

مسی این روز ها نقش بسیار زیادی در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا ایفا کرده هست. تیم ملی آرژانتین با درخشش مسی توانست در آخرین بازی خود جواز حضور در جام جهانی فوتبال را کسب کند . به عقیده بسیاری نتایج مفید این روز هاي بارسلونا هم به علت عملکرد مفید مسی هست.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

نیمار هم پس از پیوستن به پاری سن ژرمن توانسته توانایی هاي خود را بهتر از قبل نشان دهد و عملکرد خوبی داشته باشد. همین طور بازی هاي مفید او در تیم ملی برزیل دقت ها به این بازیکن را بیش از پیش به نیمار جلب کرده هست .

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

رونالدو هم از آمادگی بسیار خوبی سود میبرد به طوریکه غیبت او در یک بازی تیم ملی پرتغال و یا رئال کاملا موثر هست. او سال قبل توانست بعنوان برترین بازیکن فیفا گزینه شودو امسال هم به عقیده برخی شانس بیشتری نسبت به رقبای خود دارد.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

برترین مربیان دنیا

در بخش برترین سرمربیان هم اسم یک فرانسوی و 2 ایتالیایی دیده میشود نکته دیدنی اما آن جاست که هر 3 مربی پیشینه حضور در یوونتوس را بعنوان بازیکن یا مربی در کارنامه دارند. کونته , زیدان و آلگری کاندیدا برترین سرمربی سال میباشند.

 

کونته توانسته با چلسی قهرمان لیگ جزیره شود , زیدان همراه با رئالقهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده هست و آلگری هم سال قبل مثل دو سال پیش پیروز به کسب عنوان قهرمانی در رقابت هاي سری آ , جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده هست.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

برترین بازیکن زن دنیا

در بخش بانوان هم رقابت حساسی برای انتخاب برترین بازیکن وجود دارد.دیانا کاستانالوس بازیکن ونزوئلایی , یکی از کاندیدا گزینه برترین بازیکن زن امسال هست. او همین طور در بخش پاداش برترین گل سال هم کاندید هست. این بازیکن ونزوئلایی پیش از این هم عنوان سومین بازیکن برتر دنیا را کسب کرده هست و در سال 2016 در جام جهانی هم آماده بوده هست .

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

دیگر بازیکن کاندیدا کارلی لوید آمریکایی هست. این بازیکن یکی از برترین هاي فوتبال ایالات امریکا و تیم ملی این کشور محسوب میشود و در فصل قبل هم پیروز شد با تیم منچستر سیتی تا مرحله نیمه نهایی رقابت هاي لیگ قهرمانان اروپا پیش برود. لوید هم‌چنین سال قبل بعنوان برترین بازیکن انتخاب شد.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

لیاکا مارتینس دیگر کاندیدا این مراسم هست. او بازیکن تیم ملی هلند هست و الان در تیم بارسلونا حضور دارد مارتینس همین طور توانست با تیم ملی هلند در مسابقات قهرمانی اروپا بعنوان آغاز دست یابد.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

پاداش پوشکاش

پاداش پوشکاش هر سال به برترین و جذاب ترین گل به ثمر رسیده تعلق میگیرد . در این بخش هم مثل دیگر بخش 3 گل کاندید هست. گل اولیویر ژیرو ,ماسولکه و دیانا کاستانالوس 3 گلی هست که بعنوان برترین هاي گزینه شده اما قرار هست از میان این 3 گل برترین انها گزینه شود. نکته دیدنی برای این پاداش اما حضور گل یک زن و یک دروازه بان هست.

 

برترین هواداران

در بخش برترین هواداران و تشویق ها هم 3 تیم اروپایی کاندید میباشند. هوادارانسلتیک , دورتموند و کپنهاگ دانمارک هر کدام شانس آن را دارند تا برنده این پاداش شوند.

 

برترین مربیان زنان

در مراسم گزینه برترین ها اما یک بخش دیگر هم وجود دارد و آن هم بخش برترین مربیان زنان دنیا هست. در این بخش مارینا ویگمان سرمربی تیم ملی هلند که پیروز شد با تیم ملی این کشور به قهرمانی اروپا برسد به همراهجرارد پرچور , سرمربی تیم فوتبال لیون کهپیروز شد با این تیم امسال در فوتبال بانوان 3 گانه کسب کند و نیل نیلسون سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک کاندیدا برترین سرمربی بانوان دنیا میباشند .

 

برترین دروازه بانان

در بخش برترین دروازه بانان امسال هم اسم 3 بازیکن دیده میشود. جان لوئیجی بوفون دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس , مانوئل نویر دروازه بان تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال کشور آلمان به همراه کلیور ناواس دروازه بان تیم رئال مادرید 3 کاندیدا برترین دروازه بان سال میباشند .

 

مراسم برترین‌هاي فوتبال دنیا در لندن برگزار شد و برترین‌هاي فوتبال دنیا در بخش هاي گوناگون معرفی شدند. فیفا مراسم برترین هاي فوتبال دنیا «The best» را در لندن با حضور چهره هاي مطرح فوتبالی دنیا برگزار کرد و برترین هاي فوتبال دنیا در بخش هاي گوناگون در امسال میلادی معرفی شدند.

 

کریستیانو رونالدو که با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد, لیونل مسی کهبار دیگر در لباس بارسلونا خوش درخشید و نیمار ستاره جدید تیم پاری سن ژرمن, سه مدعی کسب عنوان برترین بازیکن سال به تعداد رفتند. آنها از بین لیست ۲۳ نفر آغاز اعلام شده از جانب فیفا به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

 

در مراسم سال قبل که نخستین دوره سبک جدید برترین بازیکن دنیا از نظر فیفا بود, کریستیانو رونالدو, لیونل مسی و آنتوان گریزمان در رتبه هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

 

** جوایز برنامه

برترین فوتبالیست مرد سال 

 

نامزدها: کریستیانو رونالدو «پرتغال- رئال مادرید» – نیمار «برزیل- پاری سن ژرمن» و لیونل مسی «آرژانتین – بارسلونا»

 

برترین فوتبالیست زن سال 

 

نامزدها: دینا کاستلانوس «ونزوئلا-سانتاکلاریتا», کارلی لوید «کشور آمریکا-منچسترسیتی», لیکه مارتنس«هلند-بارسلونا»

 

برترین دروازه بان مرد سال 

 

جان لوئیجی بوفون «ایتالیا- یوونتوس», کیلور ناواس «کاستاریکا – رئال مادرید» و مانوئل نویر «کشور آلمان- بایرن مونیخ»

 

برترین مربی مرد سال 

 

نامزدها: زین الدین زیدان «رئال مادرید», ماسیمیلیانو آلگری «یوونتوس» و آنتونیو کونته «چلسی»

 

برترین مربی فوتبال زنان 

 

نامزد ها: نیلز نیلسن «دانمارک», ژرارد پرشر «لیون فرانسه» و سارینا ویگمان «هلند»

 

پاداش برترین گل سال «پوشکاش»

 

نامزدها: دینا کاستلانوس «ونزوئلا-سانتاکلاریتا», اولیویه ژیرو«فرانسه – آرسنال» و اسکارین ماسولوکه «آفریقای جنوبی- باروکا»

 

پاداش بازی جوانمردانه سال

 

فرانسیس کونه برنده پاداش بازی جوانمردانه فیفا شد. سال قبل این عنوان به تیم اتلتیکوناسیونال کلمبیا رسید.

 

برترین هواداران سال

 

نامزدها: هواداران بوروسیا دورتموند- هواداران کپنهاگن و هواداران سلتیک گلاسکو

 

تیم منتخب سال فیفا 

 

تیمی منتخب از سراسر دنیا. برای این تیم ۱۱ نفره, تقریباً ۲۵ هزار بازیکن فوتبال در ۷۰ کشور دنیا منظور شده اند و در رای گیری شرکت کردند.

***

 

۱۹:۳۰

در حالیکه در سال‌هاي پیش این مراسم در زوریخ مقر فیفا برگزار می‌شد, امسال لندن بعنوان میزبان مراسم برترین‌هاي فیفا گزینه شده هست. امسال همه ي نگاه‌ها به پاداش برترین بازیکن سال خواهد بود و باید دید نیمار می تواند به سلطه مسی و رونالدو در این عرصه اتمام دهد یا خیر.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

مهم ترین پاداش امشب به یکی از این ۳ بازیکن خواهد رسید

 

۱۹:۴۰

 

از جمله مهمانان آماده در این مراسم مارسل دسایی, دیگو مارادونا, رونالدو نازاریو, کارلو آنچلوتی, کلودیو رانیری, پیتر اشمایکل, رود گولیت, دیگو فورلان, سامی جابر و هیده توشی ناکاتا میباشند که در محل برگزاری مراسم یعنی سالن پالادیوم لندن آماده میباشند.

 

۲۰:۰۰

 

یوسین بولت سریع ترین مرد دنیا معتقد هست کریستیانو رونالدو باید بعنوان برترین بازیکن سال فیفا انتخاب شود و او در این سال توانسته هست در بالاترین سطح خود را ثابت کند.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

۲۰:۳۰

 

امسال برای نخستین بار پاداش برترین دروازه بان سال هم در برنامه مراسم گنجانده شده هست. قرار هست ۱۱ دروازه بان سرشناس سالیان قبل با رای خود برترین دروازه بان سال را انتخاب کنند.

 

۲۰:۴۵

 

اندی ماری یکی از شاخص ترین تنیسورهای دنیا نیز معتقد هست پاداش برترین بازیکن سال باید به سبب موفقیت هاي باشگاهی که کریستیانو رونالدو داشته, به این بازیکن برسد.

 

۲۱:۰۰

 

کارلی لوید ستاره تیم ملی زنان ایالات امریکا عنوان کرد طرفدار لیونل مسی هست و امیدوار هست این بازیکن بعنوان برترین بازیکن سال دست یابد.

 

۲۱:۱۵

 

پیتر اشمایکل دروازه بان بزرگ دانمارکی درمورد نظر خود درمورد برترین دروازه بان دنیا گفت: من نمی‌توانم پاسخ این سوال را بدهم چون خودم می‌دانم چه کسی برنده می‌شود. وقتی اسامی را دیدم بحران خیلی سختی برایم بود چون رقابت نزدیکی بین این دروازه بانان وجود داشت. تنها دشوار لیست آن بود که اسم پسرم در آن قرار نداشت.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

 

۲۱:۲۵

 

لوکا مودریچ یکی از حاضرین در این مراسم با پشتیبانی از کریستیانو رونالدو گفت: ما همۀ از رونالدو پشتیبانی می‌کنیم و خوشحالیم که او توانسته هست سال خوبی را در رئال داشته باشد. ما واقعا در این فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشتیم و نمی‌توانیم انتظار بیشتری داشته باشیم. انشاالله در سال جدید هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

۲۱:۳۳

 

کریستیانو رونالدو, نیمار, هری کین, و لیونل مسی از افرادی میباشند که روی فرش قرمز مشغول امضا دادن به هوادارانشان میباشند.

 

۲۱:۴۷

 

آنتونیو کونته اعتراف کرد شانسی برای برنده شدن پاداش برترین مربی سال ندارد و زیدان باید به این عنوان دست یابد.

 

۲۲:۰۰

 

مراسم برترین هاي سال فیفا آغاز شد.

 

۲۲:۰۷

 

اولیویه ژیرو بعنوان برنده پاداش پوشکاش «زننده زیباترین گل سال» معرفی شد.

 

۲۲:۱۹

 

زین الدین زیدان بعنوان برترین مربی سال انتخاب و پاداش خود را از کلودیو رانیری برنده دوره قبل دریافت کرد.

 

۲۲:۲۵

 

جان لوئیجی بوفون برنده پاداش برترین دروازه بان سال فیفا شد.

 

۲۲:۳۶

 

سلتیک برنده پاداش برترین هوادار سال شد. در ادامه فیفا از پله در روز تولدش تقدیر کرد و کلیپی از او اکران شد.

 

۲۲:۴۲

 

سارینا ویگمان برنده پاداش برترین سرمربی زن سال گزینه شد.

 

۲۲:۴۵

 

پاداش بازی جوانمردانه سال فیفا به فرانسیس کونه رسید.

 

۲۲:۵۱

 

تیم منتخب سال فیفا به این شرح انتخاب شد: جان لوئیجی بوفون, دنی آلوز, لئوناردو بونوچی, مارسلو, سرخیو راموس, تونی کروس, لوکا مودریچ, آندرس اینیستا, نیمار, کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تیم منتخب سال فیفا میباشند.

 

اسامی برترین های دنیای فوتبال در فیفا

۲۳:۰۰

 

در ادامه قرار هست برترین بازیکن زن و مرد سال گزینه شود.

 

۲۳:۱۹

 

لیکه مارتنس هلندی برترین بازیکن زن سال فیفا شد.

 

۲۳:۲۱

 

کریستیانو رونالدو بعنوان برترین بازیکن سال فیفا گزینه شد.

 

جدیدترین مطالب سایت