استقلال و پرسپولیس ؛ زمان دربی 85 در آلمان تغییر کرد

مجموعه : اخبار ورزشی
استقلال و پرسپولیس ؛ زمان دربی 85 در آلمان تغییر کرد

 استقلال و پرسپولیس؛زمان دربی 85 در آلمان31 تیر شد

پس از موافقت پلیس فدرال و فدراسیون فوتبال کشور آلمان برای میزبانی از هشتاد و پنجمین دربی تهران زمان این بازی تغییر کرد.
خبرگزاری فارس: پس از موافقت پلیس فدرال و فدراسیون فوتبال کشور آلمان برای میزبانی از هشتاد و پنجمین دربی تهران زمان این بازی تغییر کرد.

 

در پی جلسه‌اي که عصر امروز مسئولان اسپانسر با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پی برگزاری دربی 85 در کشور آلمان انجام دادند توافقات جدیدی برای انجام این بازی در شهر بیله‌فلد کشور آلمان به دست آمد.

 

در این جلسه که به صورت کنفرانس تلفنی مسئولان باشگاه استقلال و مسئولان مربوطه صداوسیما حضور داشتند توافق بر این شد تا زمان دربی تغییر کند. پلیس فدرال کشور آلمان و فدراسیون فوتبال این کشور با انجام این بازی موافقت خود را اعلام کرده و نامه کتبی خود را به ایران ارسال کردند.

 

در پی توافقات اخیر قرار شد دیدار تیم‌هاي پرسپولیس و استقلال در شهر بلیه‌فلد کشور آلمان به جای 25 تیرماه در تاریخ 31 تیرماه در همین ورزشگاه برگزار شود.

 

این در حالی هست که پیش از این قرار بود بازی در تاریخ 30 تیر انجام شود اما چون در این ورزشگاه در این تاریخ قرار هست بازی برگزار شود به همین علت شنبه 31 تیر در ساعت 22 شب هشتاد و پنجمین دربی در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

 

از طرفی ایرانیان زیادی از کشور های کشور آلمان‌، بلژیک، فرانسه و هلند خواهان تهیه بلیت برای تماشای این بازی میباشند و به همین علت زمان بازی چند روز عقب رفت تا ایرانیان مقیم اروپا هم بتوانند به خوبی از این بازی استقبال به عمل بیاورند.

 

استقلال و پرسپولیس ؛ زمان دربی 85 در آلمان تغییر کرد

زمان دربی 85 در آلمان31 تیر شد

 

همینطور پلیس فدرال کشور آلمان تضمین برقراری امنیت این دیدار را انجام داده و با این شرایط ایرانیان مقیم اروپا با خیالی آسوده قادر خواهند بود در تاریخ 31 تیر که مصادف با 22 جولای خواهد بود این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

 

 

گرچه در تاریخ 31 تیر قرار هست تیم‌هاي پرسپولیس و نفت تهران دیدار سوپرجام کشور را برگزار کنند و به همین علت مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار هست رایزنی‌هاي خود را برای تغییر زمان این دیدار با مسئولان مربوطه انجام دهند.

 

جدیدترین مطالب سایت