کی‌روش : در جام جهانی 2018 برای عزت و احترام فوتبال ایران بازی خواهیم کرد

مجموعه : اخبار ورزشی
کی‌روش : در جام جهانی 2018 برای عزت و احترام فوتبال ایران بازی خواهیم کرد

کارلوس کی‌روش مربی ایران : برای عزت و احترام فوتبال ایران بازی خواهیم کرد

 

سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما نمی خواستیم مقابل تیم‌هاي سخت و بزرگ بازی کنیم. انتظارم این بود که مقابل روسیه بازی کنیم ولی هم اکنون مقابل دو کشور ناب بازی میکنیم؛ اسپانیا و پرتغال.

 

به گزارش تالاب ، تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B به مصاف تیم‌هاي اسپانیا، پرتغال و مراکش برود. کارلوس کی‌روش دراین ارتباط اظهار کرد:

 

وی افزود: تیم ما در مرحله انتخابی گل نخورد و باخت نداشت. بازی با مراکش سخت خواهد بود. حریفان دشواری داریم و باید ببینیم چه رقابتی با حریفان خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: چیزی که ما در تیم معرفی کردیم، بازیکنان فوق‌العاده‌مان بودند که تعهد خیلی بالایی از خود نشان می دهند. تمام تلاش‌مان را میکنیم فوتبال خوبی را عرضه کنیم. ما بدون باخت و بعنوان تیم دوم به جام جهانی رفتیم و سعی میکنیم این روال را ادامه بدهیم.

 

کی روش گفت: ما نمی خواستیم مقابل تیم‌هاي سخت و بزرگ بازی کنیم. انتظارم این بود که مقابل روسیه بازی کنیم ولی همین اکنون مقابل دو کشور ناب بازی میکنیم؛ اسپانیا و پرتغال.

 

وی خاطر نشان کرد: فکر میکنم شانس خوبی دراین گروه داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده هست و این که برای مردم ایران خوشحالی ایجاد کنیم. هر بازی برای ما یک ملاقات ناب هست ودر هر بازی سعی میکنیم عزت و احترام را برای فوتبال ایران به ارمغان بیاوریم.

کی‌روش : در جام جهانی 2018 برای عزت و احترام فوتبال ایران بازی خواهیم کرد

کی روش : در هر بازی برای خوشحالی مردم ایران به میدان می رویم

 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد سختی گروه و البته نحوه بازی ایران صحبت کرد.

 

به گزارش تالاب ، کنفراس مطبوعاتی اجباری سرمربیان حاضردر جام جهانی دقایقی قبل برگزار شد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مورد هم گروه ها صحبت کرد.

 

کی روش با صحبت در مورد آفریقای جنوبی شروع کرد و گفت که امیدوار است دل مردم برایش در آفریقای جنوبی تنگ شده باشد.

 

سوال خبرنگار در مورد بازی اول ایران بود که مقابل مراکش قرار می گیرد . خبرنگار پرسید که نظرتان در مورد بازی اول مقابل مراکش که تیم بسیار قدرتمندی است را بگوییدتیمی که بدون گل خورده صعود کرد. کی روش گفت تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی تا بازی آخر گلی نخورد و بدون باخت صعود کرد. ما هم بازیکنان بسیار خوبی در ایران داریم و بازیکنان خوبی در اروپا به هرحال در گروه سختی است وباید ببینیم چطور می شود.

 

خبرنگاردر مورد حضور در سخت ترین گروه پرسید و کی روش جواب داد: خب ما بازیکنان خوبی داریم و سعی می کنیم بازی های خوبی هم داشته باشیم و به روند خوبمان ادامه دهیم .

 

خبرنگار در مورد انتظار کی روش از قرعه کشی پرسید . کی روش گفت نظرمن ساده است ما دوست نداشتیم تیممان جلوی تیمای سخت بازی کنیم و انتظارمن بازی جلوی روسیه بود اما الان جلوی اسپانیا و پرتغال بازی می کنیم که دو تا کشور خاص برای من هست. پرتغال که کشورم است و اسپانیا کشوری است که در آن در رئال مربیگری کردم .

 

خبرنگار پرسید شانسی برای صعود دارید و کی روش : خب. توی هر بازی هدفمون ساده است آن که برای مردم و ملت ایران ایجاد خوشحالی کنیم هر بازی برای ما یک بازی خاص است و در هر بازی سعی می کنیم که عرت و اعتبار را بالا ببریم و ارتقا بدیم

 

جدیدترین مطالب سایت