خوشگذرانی فردوسی پور و دوستانش در جزیره خارک (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
خوشگذرانی فردوسی پور و دوستانش در جزیره خارک (عکس)

عادل فردوسی پور که به جرات می توان گفت محبوب ترین مجری تلویزیونی است به زودی با برنامه جدیدش مهمان خانه های شما می شود.

 

شبکه ورزش از قبل اعلام کرده بود پنجشنبه ها قرار است برنامه فوتبال 120 عادل فردوسی پور روی آنتن برود. با این حساب این برنامه باید شب گذشته پخش می‌شد. تا به حال و در این ساعت، برنامه آن سوی نیمكت حمیدرضا صدر پخش می‌شد. اما صدر به دلیل یك سری مشكلات خانوادگی به آمریكا رفته و چند ماهی در ایران نیست.

 

فوتبال 120 قبلا جمعه ها روی آنتن می‌رفت اما احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش تصمیم گرفته فقط یک برنامه فوتبال خارجی داشته باشد. حالا هم قرار است فوتبال 120 عادل فردوسی پور جایگزین برنامه آن سوی نیمكت شود.

 

خوشگذرانی فردوسی پور و دوستانش در جزیره خارک (عکس)

 

ابتدا قرار بود برنامه فوتبال 120 از همین هفته پخش شود و در كنداكتور شبكه ورزش هم همین موضوع دیده می شد. حتی احسان شیعه مدیر شبکه هم به خبرآنلاین گفته بود فوتبال 120 این هفته پخش می شود ولی عادل فردوسی پور، میثاقی و باقی بچه های گروهش که از قبل برای این هفته سفر با تیم رسانه ورزش به جزیره خارک را در برنامه داشتند، نتوانستند این هفته برنامه را برسانند.

 

بعد از دوشنبه پر حرف و حدیث كه مصاحبه ظریف وزیر امور خارجه با برنامه نود پخش نشد، آن‌ها به جزیره خارك رفته بودند تا یك بازی خیریه برگزار كنند. آن‌ها حتی در برنامه 90 دوشنبه شب هم چند بار گفتند كه به زودی برنامه پخش می‌شود و تاكیدشان بر این بود كه این برنامه این هفته پخش نمی‌شود.

 

خوشگذرانی فردوسی پور و دوستانش در جزیره خارک (عکس)

 

همین اتفاق هم رخ داد و فوتبال 120 شب گذشته پخش نشد تا رضا جاودانی كه به عنوان مجری مهمان در برنامه آن سوی نیمكت حضور داشت، در كنار امیر حاج رضایی كه هر وقت صدر نبوده به این برنامه می رفته، روی آنتن بروند و رسما برنامه خداحافظی آن سوی نیمكت بعد از حدود 4 سال پخش، برگزار شود.

 

نكته جالب اینجاست كه عادل فردوسی پور پس از این همه هیاهو درباره پخش نشدن مصاحبه اش با محمدجواد ظریف، با هم بازی هایش در تیمش رسانه ورزش به جزیره نفتی خارك رفته و با آن‌ها عكس سلفی می‌گرفت، قایق تندرو سوار می‌شد و حسابی فرصت داشت تا دور از این هیاهوها باشد. سفر عادل و تیم رسانه ورزش به منظور حمایت از بیماران كلیوی انجام شد تا آن‌ها در دیداری خیریه به مصاف تیم منتخب خارك بروند. در حاشیه این سفر عادل و تیم رسانه ورزش از نفت كش آمیتا و اسكله تی بازدید كردند. او از هفته بعد 120 را هم روی آنتن می‌برد تا پس از سال‌ها، بالاخره یك برنامه دیگر را هم هدایت كند.

 

منبع : خبر آنلاین

 

عکس هایی از عادل فردوسی پور و تیمش

حضور برادر عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه (عکس)

عادل فردوسی پور در حال تدریس + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت