نامزد رئیس فیفا ایرانی است! + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
نامزد رئیس فیفا ایرانی است! + عکس

سپ بلاتر هفته گذشته به خاطر فساد مالی در فیفا ناچار به استعفاء شد و در حال حاظر کمتر در رسانه ها ظاهر می شود.

 

تالاب، “لیندا باراس”(Linda Barras)، نامزد ۵۰ ساله “سپ بلاتر”(Sepp Blatter)، رئیس فیفا که هفته پیش بعد از جنجال بر سر فساد مالی در فدراسیون جهانی فوتبال ناچار به استعفا شد، در یک مصاحبه اعلام کرد: «من در اصل ایرانی هستم و در تهران بدنیا آمده‌ام»!

 

“لیندا” در یک خانواده ارمنی در تهران به دنیا آمده، خانواده او به خاطر تلاش‌های پدر تاجرشان به نام‌ “هاگوب گابریلیان”، ثروت زیادی در ایران به‌دست آوردند و “لیندا” دوران کودکی مرفه‌ای داشت. همزمان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، خانواده “لیندا” بار سفر به سوییس را بستند و ساکن شهر ژنو شدند. آقای “گابریلیان” همان ابتدا قصد داشت خانواده‌اش را به ایران برگرداند اما منصرف شد.

 

نامزد رئیس فیفا ایرانی است! + عکس

 

“لیندا” که این روزها همه‌جا از هواپیمای جت خصوصی تا میهمانی‌های اشرافی کنار “بلاتر” دیده می‌شود، قبلا همسر میلیاردری به نام “کریستین” بود و این مرد هم‌اکنون ۲ فرزند نوجوان از “لیندا” به یادگار دارد.

 

نامزد فعلی “بلاتر” در دوران زندگی با همسر سابقش، روابط خانوادگی با خانواده رئیس فیفا داشت و به گفته خودش اصلا تصور نمی‌کرد روزی به همسر چهارم پسر یک ساعت‌ساز سوییسی و مدیرعامل فدراسیون جهانی فوتبال تبدیل شود. زن ۵۰ ساله که بسیار جوانتر به نظر میرسد، پس از جدایی از همسر سابقش مدتی را کنار خانواده و یکی از فرزندانش در ساختمانی ۴ طبقه در«سنت برنارد» واقع در جنوب سوئیس گذراند.

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت