خبر جدید شروع دوباره سریال شهرزاد

خبر جدید شروع دوباره سریال شهرزاد

خبر شروع دوباره سریال شهرزاد 

 

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی است.در ابتدا قرار بود که اسم این سریال «روزی روزگاری عاشقی» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغییر یافت. داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند.

 

یکی از عوامل سریال شهرزاد با اعلام این که فصل دوم سریال شهرزاد در حال نگارش و قرار است از آبان ماه شروع شود به شایعات چند روزه در باره توقف این سریال پایان داد.شایعه توقف سریال شهرزاد بعد از بازداشت یکی از اسپانسرهای این سریال در پرونده اختلاس قوت گرفت

 خبر جدید شروع دوباره سریال شهرزاد

 

به گزارش تالاب : مهدی سلطانی بازیگر سریال های«شهرزاد»، «کیمیا»، «مادرانه»، «مدینه» و فیلم های سینمایی «اشباح» ،«چ» ، «ملکه» و… درباره بازی در فصل دوم سریال«شهرزاد» گفت:نمی توانم به طور قطعی صحبتی کنم؛ چون در ایران همیشه جا به جایی های زمانی اتفاق می افتد.سلطانی ادامه داد :ما آماده ایم و لوکیشن ها نیز در حال آماده سازی و پیش تولید در حال انجام است تا اینکه فصل اول به خوبی فصل دوم تصویربرداری و ارائه شود.

 

 

این بازیگر درباره نقش آفرینی در سریال«لبخند رخساره» در شمایل اسماعیل نفر نیز عنوان کرد: این چهارمین همکاری من با سعید نعمت الله است.تجربه به من نشان داده این همکاری برایم مضر نیست و خوشبختانه کارهایی که با نویسندگی نعمت الله انجام دادم، اقبال خوبی داشته است.

 

خبر جدید شروع دوباره سریال شهرزاد

خبرجدید شروع دوباره سریال شهرزاد

 

به نظرم همه شخصیت ها مثبت هستند که گهگاه خطاهایی از آن ها سر می زند. همه ما گاهی خطاهایی می کنیم و همان طور که نمی توانیم بگوییم منفی هستیم، نمی توانیم بگوییم مثبت هستیم. هیچ وقت مثبت مطلق وجود ندارد و اسماعیل نفر هم در این سریال آدم منفی به معنای مطلق کلمه نیست. اسماعیل نفر گذشته ای دارد که شاید ما این گذشته را دوست نداشته باشیم و اگر بخواهیم استانداردهای اخلاقی را در گزارش او بسنجیم، امکان دارد بعضی از مولفه ها به نظر منفی بیاید. به نظرم این شخصیت بیش از آنکه منفی باشد واقعی است

 

جدیدترین مطالب سایت