مجاز شدن کنسرت مهدی جهانی در ایران

مجاز شدن کنسرت مهدی جهانی در ایران

برگزاری نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی 

 

برگزاری اولین کنسرت مهدی جهانی در ایران و نیز گرفتن مجوز این کنسرت خبر هاي خوبی منتشر نمودکنسرت رسمی خواننده آروم آروم برگزار میشود.

به گزارش تالاب: پس از رسمی شدن چهره‌هاي بسیاری در ماه‌هاي قبل، روند اعطای مجوز به خواننده‌ها سرعت بیشتری پیدا کرده هست و این روند و رویه مفید از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد این باره به مهدی جهانی رسید تا خواننده «آروم آروم» نیز به جرگه خواننده‌هاي رسمی کشور بپیوندد.

 

مهدی جهانی پس از مدت‌ها انتظار توانست همۀ مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را بگیرد و اولین کنسرت این خواننده در تاریخ ۱۸ شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

 

به گزارش تالاب:مهدی جهانی درمورد اولین کنسرت و فعالیت مجازش در کشور در اولین اظهار نظر رسمی خود گفت: «حس بسیار زیبایی دارم و انشاالله بتوانم در کشور خودم در برترین و مقبول ترین حالت برای دوستداران موسیقی بخوانم و این برایم ارزشمند هست. همصدا شدن با هموطنانم برای من برترین اتفاق هست و قطعا همۀ وقت بیشترین سعی را دارم که بتوانم برترین آثار را برای انها ساخت کنم.»

 

این کنسرت که به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و تحت امتیاز موسسه «آوای دوران» برگزار خواهد شد، در دو سانس روی صحنه می رود.

 

رسول ترابی نیز درمورد این کنسرت و برنامه‌ریزی‌هاي آن اعتقاد دارد: «خدا را شکر که مجوزهای مهدی جهانی صادر شدند و و رویه دفتر موسیقی واقعا رویه‌اي مثبت و قابل احترام هست. ارکستری قوی را تدارک دیده ایم و امیدواریم این اجرا سکوی پرتابی باشد برای این خواننده.»

 

رسول ترابی افزود: «نسل خواننده‌ها در ایران در حال پوست اندازی هست. تمام آثار پرطرفدار مهدی جهانی اجرا خواهند شد و قطعا اجرای قوی اي را در پیش خواهیم داشت. آثار مهدی جهانی در میان مخاطبان موسیقی بسیار پرطرفدارند و قطعا گزینه از بین آثار این خواننده کار سختی هست.»

 

رسول ترابی درمورد مجموعه مهدی جهانی نیز گفت: «مجموعه مهدی جهانی با آثار اخیر آماده هست و پس از چند اجرای زنده قطعا مجموعه این خواننده هم روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

 

بلیت فروشی کنسرت مهدی جهانی از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۶ شهریور آغاز خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت