خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران

خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران

کمک به همنوع ضمن حفظ آبروی آن ها و به دور از ریا و منت، یکی از توصیه های دینی است که از دیرباز در فرهنگ ایرانیان جای خود را باز کرده است و چنین حرکات مردمی در جامعه امروزی نیز نشان از زنده و پویا بودن این فرهنگ در میان مردم ایران دارد.چقدر خوب است که این کمک به غیر از اقتصادی به صورت فرهنگی هم راه بیفتد.

 

به گزارش تالاب :خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران اگر نیاز نداری بذار و اگر نیاز داری بردار، جمله ساده ای که این روزها بر بسیاری از دیوارهای این مرز و بوم نقش بسته و دلهایمان را به اینکه هنوز هم کورسوی امیدی به زنده بودن انسانیت و توجه به نیازمندان به دور از هرگونه ریا، تبلیغات و فرمایشی بودن وجود دارد، روشن کرده است.

تفاوتی نمی کند چه کسی اولین دیوار مهربانی را در کدام نقطه کشور ایجاد کرد مهم اقدام خودجوش مردمی بود که با فرا رسیدن فصل سرد سال همنوعان نیازمند خود را فراموش نکردند و در حد توان خود به آنها یاری رساندند و این اقدام نیک آنقدر مورد استقبال قرار گرفته که در مدتی بسیار کوتاه نه تنها تمام نقاط کشور را در نوردیده بلکه توجه بسیاری از رسانه های خبری بزرگ جهان را نیز به خود جلب کرده است.

 

و اما اینبار دیوار مهربانی کتاب به گزارش تالاب  این بار مجلات به دیوار مهربانی ، نماد سخاوت ایرانیان ، راه یافته اند و دیوار مهربانی دیوار خواندنی برای کم دستان شده است.همراهی مجلات با دیوار مهربانی امری مردم دوستانه و زیبا است که نشان دهنده وطن دوستی مردم کشورمان در هر قشری میباشد.

 

 

دیوار مهربانی که این روزها به عنوان نماد سخاوت مردم كشورمان شناخته می‌شود، اين بار با همراهي مجلات به ایستگاه خواندنی‌ها رسید.

 

 

امروز چهارشنبه، 12 اسفند برای اولین بار دیوار مهربانی‌ خواندنی‌ها به همت شرکت پیک برتر روبروی حسینیه ارشاد تهران افتتاح شد.

 

 

این دیوار كه ویژه نشریات و کتاب است با همکاری این چهار مجله راه‌اندازی شد و در آینده نزديك با همکاری شرکت‌های توزیع نشریات کشور، تمامی نشریات کشور در این دیوار مهربانی حضور خواهند داشت.

 

 

افزايش سطح مطالعه و همچنين دسترسي ارزان قيمت همه شهروندان به مجلات مورد علاقه‌شان، اهداف اصلي اجراي ديوار مهرباني خواندني‌ها در تهران است.

 

 

در اين طرح تلاش شده است از مشاركت شهروندان نيز استفاده شود و مردم علاوه بر تهیه مجلات مورد نظر خود، مي‌توانند كتاب‌ها و مجلاتي كه مطالعه كرده‌اند را در ديوار مهرباني خواندني‌ها قرار داده تا افراد ديگر نيز از مطالعه آنها لذت ببرند.

 

 

دیوار مهربانی خواندنی‌ها در خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، ابتدای کوچه هدیه واقع شده است.

 

 

 

خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران

 

 

 

خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران

 

 

 

خلاقانه ترین دیوار مهربانی کتاب در تهران

 

مطالب مرتبط :

دیوار های مهربانی ایران دنیا را شگفت زده کرد

دیوار مهربانی، طرحی انسان دوستانه و زیبا

برپایی دیوار مهربانی

 

جدیدترین مطالب سایت