آمار عجیب آرایش کردن مردان در برابر زنان

آمار عجیب آرایش کردن مردان در برابر زنان

آرایش کردن مردان 

متاسفانه خبرها ناشی از آمار بالا بودن آرایش مردان از زنان در خارج به گوش می خورد . در دیدگاه غرب، اینکه مردان نیازی به آرایش ندارند، باوریست که پژوهشهای جدید بر غلط بودن آن صحه گذارده هست.

 

به گزارش تالاب، امروزه مردان غربی اکثر از زنان ساعات روزمره خود را صرف آرایش و زیبایی میکنند . مردان اکثر از زنان دوش می‌گیرند و کمتر مردی پیدا میشود که بدون بهرهگیری از کرم و ادوکلن از منزل خارج شود، آن ها حتی از کرم پودرها و رژ لب نیز بهرهگیری می‌کنند.

 

براساس نظرسنجی هاي جدید منتشر شده در کشور آلمان، مردان زمان بیشتری را نسبت به زنان « هرروز دست کم 30 دقیقه» در حمام به سر می‌برند. مردان هرروز بطور متوسط 17 دقیقه از زمان خود را صرف نظافت بدن و 13 دقیقه را نیز صرف پرداختن به صورت خود و یا آرایش کردن میکنند.

 

این در حالی هست که متوسط مجموع این زمانها در بین زنان کمتر از 26 دقیقه هست. این نظرسنجی که توسط اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی کشور آلمان انجام شده نشان می‌دهد این موضوع که مردان نیازی به آرایش نداشته و کمتر از زنان در امور مربوط به زیبایی زمان صرف میکنند، عقیده اي نادرست هست.

این گزارش می افزاید مردان در امور دیگری نیز از زنان پیشی گرفته اند. به عنوان مشابه بیش از 10 تن از 12 مرد مورد سوال در این نظرسنجی ابراز داشته اند که تا کنون خود را آرایش کرده، حداقل یک‌بار در انستیتوهای زیبایی بوده و یا عمل زیبایی انجام داده اند.

 

در عین حال سه درصد از مردان نیز از مواد آرایشی مخصوص زنان مثل رژ لب، لاک ناخن و کرم پودر بهرهگیری میکنند. همین طور مردان اروپایی ماهانه دست کم 40 یورو در اساس زیبایی هزینه می‌کند.

 

این نظرسنجی در بین حدود 2 هزار مرد بالای 18 سال آلمانی در فاصله زمانی ماههای آوریل تا می سال جاری میلادی انجام شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت