تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی

9 ستاره معروف بریتانیایی که در تیپ و استایل و مد حرف اول را در انگلستان می‌زنند را در این جا بشما معرفی خواهیم نمود. لباس هایي که به تن میکنند، اکسسوری ها و حتی مدل مو و آرایش صورت تان نیز آن قدر جذاب است که الهام بخش طراحان یا حتی تیتر تعداد زیادی از روزنامه ها میشوند. اگر دوست دارید که با خوش استایل ترین ستاره هاي‌ بریتانیایی جهان آشنا شوید، در ادامه این پست همراه مان باشید.

 

ستاره های مشهور در مد و فشن بریتانیا

 

1- هری استایلز

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

زیباترین مردان بریتانیا

 

هری استایلز خواننده، ترانه ‌سرا و بازیگر بریتانیایی و یکی از اعضای گروه «وان دایرکشن» بود. او از سال ۲۰۱۶ فعالیت مستقل خود در موسیقی و بطور هم ‌زمان فعالیت در عرصه بازیگری رابا فیلم «دانکرک» آغاز کرد.

 

جدا از استعداد او در زمینه موسیقی، او در زمینه مد و فشن و لباس هایي که به تن میکند نیز مورد توجه است. او به سبک لباس پوشیدن دهه هاي‌ شصت و هفتاد علاقه زیادی دارد.

 

ستاره هایي چون میک جگر هم از جمله افرادی هستند که او در لباس پوشیدن از انها الهام گرفته است. کت و شلوارهایی با رنگ هاي‌ شاد و سر زنده و طرح هایي کلاسیک، استایل او را از دیگران جدا کرده است.

 

2- بیل نای

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

سلبریتی های مشهور بریتانیا با استایل جذاب

 

بیل نای بازیگر سینما، تئاتر و کمدین انگلیسی است. او حتی در سن 69 سالگی همان‌ گونه به سبک لباس پوشیدن اش اهمیت می‌دهد. او دراین زمینه می‌گوید: «یک مرد باید لباس هایي که به تن میکند رابا دانایی انتخاب کند.» او طبق معمول کت و شلوار به تن دارد و عاشق رنگ هاي‌ سرمه اي و خاکستری ست. اگر به دنبال استایلی رسمی می‌گردید، بیل نای میتواند الگوی خوبی برایتان باشد.

 

3- زین مالک

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

تیپ مردان بریتانایی

 

زین مالک خواننده و ترانه ‌سرای بریتانیایی است. او ثابت کرد که ظاهر سر تا پا مشکی نه تنها خسته کننده و یکنواخت نیست، بلکه تیپ بسیار جذابی هم برای آقایان می باشد. او جسارت زیادی در انتخاب لباس هایي که به تن می‌کند دارد، بعنوان مثال او از پوشیدن رنگ هاي‌ پاستلی مانند صورتی هراسی ندارد. اگر به دنبال یک استایل جوان پسند نیمه رسمی میگردید، زین مالک میتواند الگوی خوبی برایتان باشد.

 

4- مت اسمیت

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

زیباترین مردان انگلستان

مت اسمیت هنرپیشه بریتانیایی است که از سال ۲۰۰۳ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده است. تیپ هایي که او می‌زند، به خوبی باشخصیت اش هماهنگی دارد. او تیپ هاي‌ مختلفی را امتحان می‌کند، از تیپ هاي‌ اسپورت جوان پسند گرفته تا رسمی و مجلسی. اگر شما نیز میخواهید تیپ هاي‌ مختلف را امتحان کنید، مت اسمیت میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

 

5- الکس تورنر

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

الکس تورنر از ان دسته افرادی ست که از عوض کردن استایل اش هراسی ندارد. او مدام تیپ هاي‌ مختلف را امتحان میکند، به طوریکه او را در هر آلبومی که بیرون میدهد، به یک شکل می‌بینیم.

 

کمد لباس هاي‌ او دیدنی ست. او کلکسیونی از شلوارهای جین، عینک هاي‌ ویفر و پیراهن هاي‌ رنگارنگ دارد. فرقی نمی‌کند که او تیپی اسپورت بزند یا رسمی و مردانه، او در انتخاب لباس حرف ندارد.

 

6- دیوید گندی

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

جذاب ترین مردان بریتانیا

 

دیوید گندی مانکن بریتانیایی و از موفق‌ ترین مدل‌ هاي‌ مرد است. گندی با بدن عضلانی و ظاهر مردانه خود موجب دگرگونی در شیوه کار طراحان مد شده است. فوربز درسال ۲۰۱۳ گندی را در جایگاه دوم پردرآمدترین مانکن ‌هاي‌ مرد جهان قرار داد.

 

مجله ووگ نیز در سپتامبر ۲۰۱۴ او را بعنوان دومین مانکن مرد همه ی دوران‌ ها انتخاب کرد. علاوه بر ان؛ او درسال ۲۰۱۶جرو پر درآمدترین مدل هاي‌ سال قرار گرفت.

 

تعداد زیادی از مردان برای الگو گرفتن از سبک لباس پوشیدن، او را در شبکه هاي‌ اجتماعی دنبال می‌کنند. او کمتر تیپ غیررسمی میزند و بیشتر به تیپ هاي‌ رسمی علاقه دارد.

 

7- دنیل کالویا

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

خوش تیپ ترین مردان بریتانیا

 

دنیل کالویا هنرپیشه اهل بریتانیا است که از سال ۲۰۰۶ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم ‌ها یا برنامه ‌هاي‌ تلویزیونی که وی در ان نقش داشته می‌ توان به بازگشت «جانی انگلیش» و «کیک اس2» اشاره کرد.

 

با نگاهی به عکس هاي‌ او روی فرش قرمز میتوان متوجه شد که او به رنگ کاراملی علاقه خاصی دارد، به طوریکه تبدیل به یکی از مشخصه هاي‌ استایل شخصی او شده است. او طبق معمول کت هایش رابه همراه یک تیشرت به تن می‌کند که به او ظاهری سنتی و درعین حال کلاسیک میدهد.

 

8- ادی ردمین

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

ادی ردمین هنرپیشه اهل بریتانیا است که از سال ۱۹۹۸ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او برای بازی در فیلم «تئوری همه ی ‌چیز» جایزه بهترین بازیگر مرد در هفتاد و دومین مراسم گلدن گلوب و همچنین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار را دریافت کرده‌ است. او همیشه روی فرش قرمزها، سوژه دوربین خبرنگاران و عکاسان است. از مشخصه هاي‌ ظاهر او میتوان به کفش هاي‌ گوچی، پیراهن آکسفور و ساعت امگا اشاره کرد.

 

9- دیوید بکهام

تیپ و استایل ستاره های جذاب مرد بریتانیایی (عکس)

ستاره های مشهور بریتانیا با استایلی جذاب

 

همه ی ما میدانیم که دیوید بکهام در حال حاضر یکی از ستاره هاي‌ صنعت مد و فشن است. او تاثیر زیادی بر مد مردانه گذاشته به طوریکه تعداد زیادی از طراحان مد از استایل او برای طراحی لباس هایشان الهام می‌گیرند.

 

گرچه او خودش عاشق سبک کلاسیک است اما در استایل اسپورت و غیررسمی هم جذابیت زیادی دارد که بر هیچ کس پنهان نیست. این‌که او یازده بار جذاب‌ ترین بازیکن فوتبال شده‌ است خود دلیل قانع کننده اي بر این حقیقت می باشد.

 

او در انتخاب تک تک لباس هایش، از کت و شلوار گرفته تا ساعت و کفش و عینک… مهارت و دقت زیادی به خرج میدهد اما چیزی که در ظاهر او بیش از همه ی به چشم می‌آید، اعتماد به نفس اش است.

 

جدیدترین مطالب سایت